Wednesday, January 25, 2012

Apakah Maksud Di Sebalik Gambar Ini ?


Kata orang sekeping gambar boleh memberi seribu satu makna.

Berkenaan gambar diatas, apakah maksud yang tersurat dan tersirat terkandung di dalamnya?

15 comments:

Anonymous said...

pemimpin PAS yg celik hati mcm ni mmg sentiasa terbuka utk mengeratkan silaturahim dengan pemimpin UMNO

p/s: moga2 dicelikkan hati utk menghadapi exam minggu depan. makin ramai la nampaknya yg berjaya jadi Penguasa Kastam dengan adanya tips ni

Anonymous said...

GELAK TU GELAK LA JUGAK SYAM...

KEJA KO TU TOLONG LA BUAT DGN LEBIH TEGAS...

GELAK PANDAI KEJA SLOW...

PENDEKAR LAUT...

lelucon said...

Canelah Hishamudin ni blh duduk dlm kabinet? Hrp politik dan pengaruh bapak ajelah. Pdhal apa pun tak boleh. Lompat sana sini. Menteri tu tk jadi, menteri ini tak jd.

TS Muhyiddin duduk dlm kementerian pendidikan, mcm2 dia buat. Ismail Sbri dan Sabree Chik masuk KBS, dua-dua melonjak naik. Nampak sgt ada orang tak tau buat keja...

Anonymous said...

Kalu kaldai2 pr depa minat teka air apa dalam gelas kat tengah2 tuh...merah aje hah hah hah

Anonymous said...

gambar no komen bro...

cuma nak ucap syabas kat bro...blog bro dah transformasi..cun...plg smart gmbr tun..mcm tun sedang jeling RBF Online punya tajuk..hehehe

Anonymous said...

Yang tersiratnya penulis blog ni terencat akal! Tiada kerja lain selain menyoal orang lain. Apakah diri anda cukup sifatnya? Sempurnakah anda?

WAK PARJO said...

Gelak ada makna tu!
Dalam PAS, sosek-sosek mengatakan mereka kesal dgn tindak tanduk dia ni..
Kita tunggu .. Malam ni Tuan Ibrahim berceramah di tempat saya..
Dengar aje la...

Anonymous said...

maksudnya next cabinet ustaz nasha jadi menteri KDN wohahahha

Anonymous said...

Yang tersiratnya penulis blog ni terencat akal! Tiada kerja lain selain menyoal orang lain. Apakah diri anda cukup sifatnya? Sempurnakah anda?

January 25, 2012 3:17 PM

anom kt atas..

kau tu tak terencat akal kee?
rbf tanya tak bole..
ya nko tanya rbf..bole pulak...!!

ko yg terencat akal kan...?

tu la ...org tua2 dah pesan...jgn sibuk hal org...jgn nak selindung kebodohan klu diri tu dah bodoh...

aku amir...

Anonymous said...

bagus lah..biarlah Nasha jer amik alih KDN ni dari Kerismuddin amaran ni...

Anonymous said...

HA HA HA...
SABAR MIR...
MANUSIA NI MACAM-MACAM RAGAMNYA...
YANG SALAH ORANG, YANG BETUL DIA SORANG...

AKU AMAR.

Anonymous said...

Hoi amir! Ko selambe je ckp anom 3.17 pm tu bodo! Sekali n.ajis ckp ko kapir kang..terus ko jd murtad kang..ko tk takut ke mir?? Jgn main2..wali tu weiiii!! Tu sbb kt kelantan kiri kanan byk masjid..almaklum leee wali yg memerintah..

Anonymous said...

Yang tersurat sudah jelas - Nasaruddin boleh menyesuaikan diri dalam perbincangan bukan sahaja diperingkat nasional tetapi juga diperingkat global. Yang tersirat ialah untuk memberi tahu Pas bahawa mereka membuat kesilapan besar kerana menolak Nasaruddin dan memilih Mat Sabu sebagai Timbalan Presiden Pas. Ramai yang tahu standard Pemikiran Mat Sabu.
MTK Sg Buluh.

Anonymous said...

org2 dalam parlimen tu tah2 gimik jer gaduh tp sebenar kawan elok bertepuk tampar.. penyokong bagai nak rak bergaduh depa dok kat atas goyang kaki gelak kat org bawah nih! sekarang kene pikir wakil mana ble berjuang hak kawasan! bukan parti mane sebab parti akan merangkumi keseluruhan, cth kalau kawasan korang ceruk x de resource memang sampai bile2 la tak di perjuangkan!

Anonymous said...

mereka gurau2 manja je bro. hakikatnya, aku umn dan kau pas. itu sahaja.