Monday, January 30, 2012

Boleh Tak Kawan-Kawan Tolong Ceritakan Apa Cerita Ni ?




Cer cerita...

Cer cerita....

Cer cerita.....

33 comments:

dino said...

cerita apa lagi?cerita nak berkuasa sampai mampuslah!

Anonymous said...

hahh!!! nak berkhidmat SAMPAI MATI???

gila kuasa rupanya orang tu..

Anonymous said...

sumpah makan diri

dulu sumpah tun m mcm2

minta letak jawatan

dah nyanyuk

dah tua

dah gila

sampai turn dia nak pegang jawatan sampai mati.

dinturtle said...

Mungkin ....... mungkin Nik Aziz dah nampak tempoh pemerintahan PAS sudah sampai kepenghujung ?

Anonymous said...

itulah namanya hukum KARMA....apa yang dikata dah terkena balik pada mereka

Anonymous said...

biar la n.ajis tu perintah sampai mati... tak salah kalau orang kelantan nak... lagi pun KELANTAN... lantak laaaaa...

bugis johor said...

Dia kan tahap wali ,tentunya keramat dia tu sampai mati,tak percaya tunggu masa dia mati aku granti mesti ada malaon2 yg sembah kubur dia hias gila2 punya.

Anonymous said...

dia perasan nabi/rasul kot...tu yg sampai mati tu...
nicky aziz = aset tetap(modal insan) utk anwar ibrahim...

Anonymous said...

gila kuasa, tapi dah tua meroyan nyanyuk

Adi Kencana said...

Pimpin sampai mati? Isy isy isy...

NURUL IZZAH LEBIH SUKA SOKONG ISRAEL & GAY DARI MANGSA RIBUT LEMBAH PANTAI Baca di sini!!
http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

INI BARU REAL PUNYA "MAHAFIRAUUUUNNNN"!!

Anonymous said...

kalau macam itulah hasrat dia,aku doakan dia panjang umur hingga 115 tahun ke atau 125 tahun ke. boleh lama sikit memerintah....[roy]

azman said...

Assalamualaikum rbf

Tu lah die..jerat tak pernah lupa pelandok, yang selalu lupe pelandok je, pelandok tua gedebe lagilah..merapu meraban...hehehehahahahahahaha.

azman said...

Assalamualaikum rbf

Tu lah die..jerat tak pernah lupa pelandok, yang selalu lupe pelandok je, pelandok tua gedebe lagilah..merapu meraban...hehehehahahahahahaha.

Anonymous said...

kalau kesihatan dah tak mengizinkan, lebih molek berundur.

Anonymous said...

buang tebiat dia ni..jap lagi lar tu kot...

CheNal said...

Berehatlah semasa sihat lagi . . hargailah apa yang kita perolehi sekarang ini. Esok, lusa x tau lg. Tiada orang yg paling berkuasa di dunia ini, hanya ALLAH s.w.t yg maha berkuasa.

Anonymous said...

Biasa la, helah bela diri (HBD) nak lepaskan BABI tersepit sanggup pulak nak berkuasa sampai ke mati..elok sangat la tuh, nanti kalau dah sampai ajal kebetulan lak pulak ada persidangan DUN, elok sangat bawak mayat mangkuk ayun tua bangka nie pi Dewan DUN kelantan, suruh mayat dia bentang Bajet DUN kelantan yg asyik defisit 20 tahun tuh.

Anonymous said...

Biarkanlah dia berkata-kata, lidah nya masih bolih memetik..doakanlah `atok' ini hidup lagi lama kerana atuk ini ingin merasa kembali zaman kanak kanak ....

Anak Lenggong said...

Sebenarnya ini lah niat sebenar si musang berjanggut ni. Dia sedar bahawa tidak semua melayu PAS yang suka kepada dia. Perasaan takut dihina serta tidak dipedulikan oleh penyokong sekiranya dia tidak terus memegang jawatan sering menggaui tidur nya.
Apa yang paling dirisaukan oleh orang tua ini adalah sekiranya beliau mengundur diri..penyokong nya akan menyepak beliau ketika bersua dijalanan dan dianggap sebagai peminta sedekah..tu sebab dia nak bawa jawatan ni sampang lubang kubur..elaun banyak tu..

ridzuan said...

:) tak dapek nak cite! he he

Anonymous said...

Ko org tak kan tak ingat kan nanti 'dia' juga yg akan jadi mursyidul di alam 'syurga' akhirat.....

hanizam said...

lantakkan dia...nak jadi ape pun, biaq pi lah...

janagn bila jadi ape-ape, disalahkan UMNO/BN yang buat...

takan orang tua ni sembelit @ cirit beret nak salahkan UMNO/BN jugak kan??

dia rasa boleh pikul dosa pahala jadi pemerintah, kita tengok je...

pada aku, bukan senang nak jadi pemerintah...tak kiralah pemerintah sekarang @ pembangkang...

kalau sekecil zarah sekalipun tak amanah, paham-paham sendiri udah le...

Anonymous said...

tua kutuk tak sedar diri .... islam versi nicky

anti bohmau said...

balasan Allah SWT kpd mrk yg suka menghina pemimpin2 negara terutamanya Tun M....

MRK DISUMPAH JADI TIDAK RETI2 NAK PENCEN!!!!!

Anonymous said...

Ciri-ciri Pemimpin akhir zaman..TAMAK kuasa..kata nak ikut cara dan sifat islam..kalau ikutkan sahabat2 nabi takut nak pegang jawatan khalifah/pemimpin..nik ajis pulak ikut fahaman dia nak pegang jawatan sampai mati....boleh pulak kluar fatwa yg penjawat awam ada pencen..ahli politik pulak kerja sampai mati!! haru..biru...betullah...

Anonymous said...

n.ajis ni sebenarnya bukan gila kuasa tapi dia takut nanti anWar jadi mursyidul am pAS kalau dia tak de.
n.ajis tau pKR dah tak lama, hAdi pulak tak boleh harap.

Anonymous said...

hidup susah mati pun susah.
olang matipun kena pegang bendela (pAS)

Anonymous said...

hidup susah mati pun susah.
olang matipun kena pegang bendela (pAS)

Anonymous said...

Niki ajis memang giler kuasa. Dulu dia marah Mahathir jd PM lama, suruh letak jawatan. Sekarang dia sendiri nak jadi MB sampai mampos lak...

njah50 said...

Tun Mahatir berundur sebagai Perdana Menteri Malaysia kerana beliau sedar bahawa ramai lagi pemimpin muda Malaysa yang boleh mengambil alih tempat beliau, tetapi beliau kerana cintakan Malaysia masih lagi dianggap sebagai pemimpin yang disanjung kerana jasa beliau. Walau pun telah bersara, beliau masih lagi aktif membantu negara yang dicintai ini dengan cara beliau.

abe ja said...

hahah dulu kutuk tun dr mahathir gila kuasa.tengok sekarang siapa yg betul2 gila kuasa.

Nik "NabiPas" Aziz..kat dunia lagi Allah dah tunjuk cash,betapa anda kini adalah apa yg anda kutuk suatu ketika dulu.

Anonymous said...

nk jdi mcm saddam husin kot..