Monday, January 16, 2012

Dr Rani Tidak Terpilih Untuk Ganti Hasan Ali ?

Dr Rani-tengah

Jika dulu dipanggil kumpulan erdogan.

Kini Hasan Ali telah memperkenalkan istilah baru, kumpulan parasit.

Mengikut laman web sel13.com Adun Meru tidak akan dilantik sebagai exco untuk gantikan tempat Hasan Ali.

Sudah pasti akan ada parasit-parasit yang akan mengamuk sekiranya berita tersebut benar. 

Selanjutnya sila klik di sini

3 comments:

Adi Kencana said...

Sapa pun jadi Exco sama jaaa... tetap jd kuda tunggangan DAP!!

SIKAP HIPOKRIT NURUL TERSERLAH BILA KUTUK MB PAHANG... Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

mrazuar said...

Bro,jangan letak gambar mamat gereja tu bleh tak...
hati aku panas tengok muka paderi celup tu..

Dia salah sorang kapitan parasit,jeneral yang paling besar Mat Sabu.Bawah sikit ada husam musa,kamarudin jaafar,dr zulkifli,md rani,shaari sungip ( aku laki bini pangkah dia pru lepas,next election,suruh dia melingkup )..dan ramai lagi perasit yang kecik2.

Nik Ajis jadi tuan penasihat 25 percent..tukang cuci najis perasit2 ni..

PAS akan melingkup dalam abad ini..jika perasit tak dihapuskan

Anonymous said...

Tressa Kok ni kalu masuk islam lagi lah cun. Kalu hebat sangat Pas duk sampaikan dakwah islamiah, napa Dr Rani tak tarik Tressa Kok masuk islam, pas tu ambil dia buat bini no 2. Aku sokong Tressa masuk islam, sebab pakwe yang ada skandal ngan dia satu masa dulu pun orang melayu gak.

Kalau Tressa yang asyik keluar masuk masjid dan surau, tak pernah miss majlis berbuka puasa dengan umat islam, sampai hari ini tak masuk islam .. nampak sangat Nik Aziz duk bohong orang melayu kononnya mereka rapat dengan DAP kerana nak sebar dakwah islam kepada DAP.

Hanya melayu yang otak duk kat pala lutut saja yang pecaya cakap Nik Aziz tu.