Tuesday, January 10, 2012

Kaum Anwarinas Perlu Cium Kaki dan Tangan Najib


Dipetik dari blog Zul Nordin

Kalau ikut teori konspirasi kaum Anwarinas dan Koonyet:2, yang berkali-kali mempersoalkan kredibiliti dan kewibawaan Mahkamah, maka keputusan Hakim hari ini tidak boleh diterima lah yop? Bukankah itu yang mereka lalakkan selama ini! Cuba bayang apa dema kata kalau kita kata keputusan Mahkamah tidak boleh diterima, kita tolak keputusan itu. Pasti mereka akan melalak memaki hamun kita dengan pelbagai label dan tuduhan!

Dan kalau ikut teori kaum Anwarinas bahawa pertuduhan liwat dan perbicaraan di Mahkamah adalah konspirasi Dato' Sri Najib, maka selayaknya mereka semua beratur panjang diluar Seri Perdana di Putrajaya untuk berjumpa, bersalam dan mencium tangan dan kaki Dato' Sri Najib kerana berkonspirasi dengan YA Hakim Datuk Zabidin Mat Diah untuk membebaskan Imam Mahdi dema daripada kes meliwat stafnya Saiful Bukhori! Tak macam tu sepatutnya yop?!

Selanjutnya sila klik di sini

9 comments:

sman said...

Anwar menolak kes sodomi 2 dengan alasan konspirasi semata-mat.Sekarang tiori konspirasi sudah terburai.Maknanya pembelaan diri Anwar sudah juga runtuh.Orang kerdil seperti Saiful tidak mampu merekacipta kes ini sendirian,kalau ianya tidak benar.Bagi saya yg selama ini memang percaya pada kes ini,keculi jika ada satu konspirasi,sekarang sudah boleh membuat kesimpulan 100%,bahawa kes ini adalah betul,bukan rekaan.Misalnya jika dalam kes bunuh memang ada orang yg mati kena bunuh,tapi mahkamah tidak dapat menghukum tertuduh,kerana buktinya tidak mencukupi.Inilah kesimpulan pribadi saya dalam kes Saiful ini.

Anak Lenggong said...

Nik Ajis si musang berjanggut kata""Kalau tengok pada zahir pun nampak terang-terang jahat. Fizikal Anwar hendak bawa diri pun teruk. Hendak duduk sakit, hendak bangun lagilah sakit kerana belakang dia telah dirosakkan semasa dalam penjara. Orang macam ini macam mana nak guna seks dengan orang muda.".....

Aku cuma nak tanya Nike Ajis pulak...selama ni yang nuar dok jelajah menabur fitnah di seluruh negara tu nampak dia tak larat dan tak berupaya kee..lagi satu nike ajis yang lancapkan nuar serta kasi kat saiful supaya masukkan air mani nuar dalam dubur kee..Faham tak nike ajis tu yang pembebasan anuar cuma disegi teknikal sahaja..karpal singh sendiri mengakui didalam pembelaan yang liwat berlaku suka sama suka...

PKR Liwat said...

Betul Karpal Singh sendiri yang beri alasan liwat itu suka sama suka. Jadi apa yang Pakatan nak pusing.

Langkah mayat Karpal Sing dulu. Liwat tetap liwat.

Anonymous said...

Ape lg fitnah korang nak tabur ni...sumpah dh makan diri...satu family dh malu...kejahatan dgn pompuan bukan muhrim bukan lg rahsia...ni la balasan...xtrfikir ke sepol tu nak saman polis sbb polis yg mnybbkan bukti DNA tu tercemar?...kalu xde niat...keh...keh...keh...sendiri mau ingat le yop...jgn kena kencng smpai kuyop udah le...

Anonymous said...

anuwar takmau saman sepol ker

Anonymous said...

pada pendapat saya dlm keputusan hakim sangat bijak, kerana dari segi moral saiful menang kerana dapat mengheret anwar selama 3 tahun kemakhamah serta mencabar kredibiliti nya sehingga membuat dia terlalu sasau,dari perundangan anwar yang menang diatas kekurangan bukti untuk mensabit kesalahan nya,tapi hukum Allah swt belum selesai... dan ketiga dari segi politik pemenang nya ialah yab najib dimana makhamah malaysia bebas daripada pengaruh politik...

Anonymous said...

DSAI sedia memaafkan cume trkilan dgn media umno dan blogger umno yg terlebih sudu dr kuah.keputusan dah kluar.mana nak sorok muka si pemfitnah2 tu semua.Najib x menang ape2 pun.dah terang lg bersuluh sbnarnya xde kes.cuma najib je xberani dtg utk beri keterangan. itu pun ko kata najib menang. so selama ni mmang mahkamah dibawah perintah pemimpin umno sebelum najib? cube terangkan sikit.

Anonymous said...

Mahkamah tidak boleh menjatuhkan hukuman kerana kes ini adalah suka sama suka di kedua2 belah pihak. Tiada siapa yang teraniaya semasa kejadian itu berlaku. Kejadian itu memang terbukti berlaku.

Nam Ron said...

Dari dulu sampai sekarang sistem kehakiman Malaysia adalah paling terkebawah, tidak ada intigriti!...kalau mahkamah kita adil dan telus...dari awal lagi Anwar tidak patut didakwa!...hanya mahadir saja yang kata sistem kehakiman kita adil dari dulu!...kahkahkah...memang sewajarnyalah Azmin Ali mengatakan 'Kepala hotak kau...mahadir'!..kahkahkah...kalau gua jadi Azmin, ni gua cakap 'Kepala butuh kau ....mahadir!'..buat apa pakai teori Zul Lembu Kulim?...beliau adalah pemikul tong taik lambang Umno yang paling aktif skrg ini!...tentu apa yang keluar dari mulut beliau busuk serupa bau taik jugak!..kahkahkah