Monday, January 9, 2012

Lagi Gambar 175 Ribu Orang Yang Menegakkan Peliwat



7 comments:

Anonymous said...

hehe budak OKU tu pun ada..kata nazak

Anonymous said...

aik kata SMM tak mendukung mana2 parti politik tapi kenapa hadir?

Anonymous said...

survival politik yang nak mampos.

Anonymous said...

kalau ni penegak islam sebenar alangkah indahnya malaysia tetapi mereka menegakkan peliwat sbg pemimpin negara hancur kena laknat oleh Allah,

Anonymous said...

Aleh... 109 orang jer hadir. Yang lain2 tu sumernyer berok, kera dan babi blaker...

Anonymous said...

dia pun heran pasai apa aku tak kena wohahah..... strategi berterabur laa .... kira selama nie tak ada konspirasi ler dok mohong sana sini kata konspirasi ....

Anonymous said...

Keputusan mahkamah.

Anwar didapati tidak meliwat Saiful. Yang tahu cerita sebenar hanya 3 pihak saja .. Saiful, Anwar dan Allah. Hakim hanya buat keputusan berdasarkan bukti. Hakim munkin ada alasan kukuh untuk mengatakan " Anwar tidak meliwat Saiful ".

Memang air mani Anwar ditemui ada dalam dubur Saiful. Tapi macam mana pula air mani Saiful boleh ditemui dalam dubur Saiful sendiri ? .. macam mana air mani itu masuk dalam dubur Saiful ? Adakah Saiful meliwat dirinya sendiri ? Wow kalau macam tu, memang maha hebatlah si Saiful ni .. extra long.