Monday, January 9, 2012

Langgar Semua Persetujuan



Persetujuan yang mereka capai dengan polis telah dilanggar.

Ucapan supaya menimbulkan huru-hara.

5 comments:

Anak Lenggong said...

Aku dah kata daripada awal lagi bahawa sisetan ni semua tak akan menghormati orang lain serta bersetuju dengan apa yang telah mereka janjikan..Ini lah manusia dajal yang bertopengkan manusia..

Anonymous said...

tu dia.. sorang satu hailer

Anonymous said...

saya dari awal dah dapat baca apa akan berlaku , dari awal saya dah mengatakan jangan diberikan permit , kenapa pihak PDRM masih jugak memberikan permit kepada mereka ??

sejak bila kita pecayakan PKR dan PR?
sejak bila PR ni jujur dan mengikut janji juga syarat dari kerajaan?

kenapa tak jadikan demo haram BersHiT sebagai pedoman?
kenapa demo BerSHIT tak dijadikan polis sebagai pengajaran?

sekiranya berlaku apa2 dlm demo ini , pihak PDRM harus dipersalahkan !

Anonymous said...

DAH CAKAP AWAL2 DAH..

DEPA SEMUA TU TAK BOLEH CAYA. MATLAMAT DEPA HANYA SEMATA2 UTK MENCETUSKAN HURUHARA..

YANG POLIS BAGI KEBENARAN APEHAL?

Anonymous said...

dia pun heran pasai apa aku tak kena wohahah..... strategi berterabur laa .... kira selama nie tak ada konspirasi ler dok mohong sana sini kata konspirasi ....