Monday, January 30, 2012

Persatuan Pelacur: Ini Sesuatu Yang Serius


Ini sesuatu yang mengejutkan dan diluar jangkaan. 

Sampaikan pelacur pun ada persatuan. 

Ada pengerusi 

Ada Timbalan Pengerusi  

Ada Setiausaha 

Ada biro kewangan 

Ada biro penerbitan 

Perkara ini tidak boleh dibiarkan. 

Pelacuran adalah sesuatu yang salah disisi undang-undang Malaysia. 

Bagaimana pula Pendaftar Pertubuhan boleh luluskan persatuan tersebut ? 

Sampai mereka boleh lengkap organisasi siap dengan biro-bironya sekali. 
Bagaimana pula Kementerian Hal Ehwal Wanita boleh menyalurkan bantuan tahunan kepada persatuan pelacur ? 

Apakah polis atau pihak-pihak berkuasa lain tidak menyedari perkara ini ? 

Apa yang didedahkan oleh kepimpinan Pas dalam ceramah diatas adalah sesuatu yang amat serius. 

Polis perlu bertindak segera. 

Pihak polis mungkin boleh bekerjasama dengan Pas untuk mengesan persatuan tersebut kerana pemimpin Pas telah berdialog dengan persatuan perlacur berkenaan.

20 comments:

Mae said...

Dolah badawi telah buka jalan. Sekarang Najib dah tak boleh buat apa-apa. Kumpulan-kumpulan munkar sudah bertapak kukuh. Kita perlukan seorang PM yang 'berani mati', bukan PM yang 'apa saja pun boleh asalkan negara aman'. Bukan bererti negara aman itu tidak dimurkai Allah.

Anonymous said...

memang salah gomen BN sebab bagi visa masuk 2/3 bulan lepas tu diorang masuk siam/singapork, lepas tu masuk balik boleh dok lagi 2/3 bulan.

patut gomen BN buat macam kete langkawi maksimum 3 bulan je dalam setahun, kalau lebih kena denda/rampas, kalau manusia lak tak dibenarkan masuk Malaysia 3 tahun.

bukan setakat pelacur/Pendakwah(white guy) naik basikal dan bermacam-macam lagi BN dah lepaskan.

terima je lah hakikat tu.

Anonymous said...

Yelah sume salah gomen BN, hatta 500m dari pejabat Pok Nik pun BN yang sponsor..

Anonymous said...

sesat dan menyesatkan itulah PAS

Anakbukitgantang said...

aik salah Barisan Nasional=tolong jawab statustik ini seperti yg disiarkan dalam blog Khir Toyo

1-tahun 2008 semasa UMNO Barisan Nasional Premteha Selangor ada 400 karaaoke, rumah urut, kedai arak, pusat hiburan

2- tahun 2011 selepas 4 tahun PAS bersama Pakatan perentah ada 10,000 rumah urut, karaoke, kedai arak

siapa yg lebih MESRA pada PELACUR?

tentu PAS

sbb tu siap dialog lagi dgn mereka

Anonymous said...

Contoh pemimpin PAS yang tertinggal bas....

anti bohmau said...

hebat betul pemimpin pas boleh berdialog dgn persatuan pelacur!!! belajar dari ambigaga & da gang kut?

lepas ni boleh la berdialog dgn persatuan homo
persatuan pengkid
persatuan nyah...

errr...persatuan sah ke pertubuhan HARAMI WA HALALKU??????

Anonymous said...

Betul! betul!Salah BN pe.
dDUN Teratai belakang pejabat Khidmat ADUN YB Jane(nampak cantik gantung kat tiang tiang letrik)ada bermacam pusat pusat haram.cyber cafe ada judi.kedai urut ala siam ada pelacur(jantan betina).kat food court malam pasang lampu malap malap ada kedai urut kaki yg ada plus plus.
semua tu salah BN pe.SALAH KERANA kalahkan diri sendiri pada PRU12 yg lalu. untuk keterangan lanjut sila tanya mad aris kerana dia buat angkara.(Matt)

Anonymous said...

Parti pAS sampai minta sokongan dan kerjasama kat pelacur untuk menang PRU13.
Mungkin Presiden atau Pengerusi Persatuan Pelacur juga boleh bertanding atas tiket pAS.

Manalah tau mereka juga boleh masuk syurga pAS.

Anonymous said...

dia cuba cakap bohong,cuba tengok mulut dia. senget.

Anonymous said...

azman punya kenyataan xlogic langsung. azman ni dulu yg langgar org smp mati kt terengganu

dazia said...

PAS je lah yg baik... PAS je la yg masuk syurga... Sudahla...bising lebih... penceramah ni pun belum confirm baik dan masuk syurga...aku pun belum tentu ke mana lagi... kalo betul ada persatuan pelacur,sila report polis.tunjukkan bukti.toksah ceramah tanpa usul periksa. kalo salah mcm mana...DOSA tu ustaz...Neraka nanti...x takut ke

Anonymous said...

dia berdialog sambil layan skali kut hahaha

Anonymous said...

Memang betul salah BN, pintu dah tak jaga apa lagi berumah tangga le dalam rumah, kalau berjaya jaga pintu, rumah pun OK je, sedangkan kete lagkawi yg masuk semenajung pun tak boleh cari inikan cina/vietnam doll. ha ha ha

kalau tak percaya cuba desak kerajaan ubah undang-undang kemasukan pelancong, visa pelancong maksimum 3 bulan berasingan dalam 1 tahun, mesti bungkus rumah pelacuran/urut sebab mana nak cari pekerja setiap bulan kena cari pekerja baru.

mana ada pelancong nak dok Malaysia 2/3 kalau tak ada kerja.

njah50 said...

Bila hendak menyatukan orang Melayu Pas tolak sebab Umno bersengkokol dengan parti bukan Melayu. Iman orang Umno pun pas tolak. Haji Hadi masih tidak menarik balik fatwa yang dikeluarkan beliau sehingga kini. Bila Pas bersengkokol dngan DAP tak mengapa sebab darah orang DAP agaknya halal bagi Pas, boleh berpeluk-peluk lagi, boleh benarkan perempuan yang bukan Islam dan yang tidak suci masuk berceramah dalam masjid. Tidak hairan negeri yang dikuasai pembangkang bercambah dengan tempat maksiat. Bila nak salahkan kerajaan no satu, bila hendak dapatkan bantuan kerajaan, puan-puak ini pun no satu dihadapn.

Anonymous said...

Persatuan pelacur sememangnya dok menunggu PR memerintah kerana mereka dah jemu dengan pemerintahan BN.

BN banyak mengganggu mereka. setiap malam minggu kena serbu. Nak mengembangkan lagi IKS rumah urut pun susah.

PR buang Hassan Ali barulah mereka gembira sikit. Hassan Ali tidak serbu lagi sekarang.

Tu pasal lah dia amat menunggu pemerintahan PR agar mereka dapat memberi hiburan kepada rakyat yang telah penat bekerja di siang hari.

Tak gitu ke rakan-rakan semua.

Anonymous said...

yang paling meluat aku dengar ialah dia kata semua pelacur sokong pakatan. punyalah bangga puak2 pas dapat undi para pelacur!!!
sepatutnya depa tarbiyah, bawa ke jalan yang lurus. ini tidak. depa bangga sebab undi pelacur???
Masya Allah..

Anonymous said...

Siap ada Persatuan Pelacur? Lepas ni pas nak dapatkan sokongan daripada siapa pulak? Persatuan HOMO? Nuwar Brahim Pengerusinya. Hehe.. Tahniah azman shapawi kerana telah membuatkan pas kelihatan bodoh dengan meraih undi pelacur. Na'uzubillah..

Anonymous said...

Berdialog dgn persatuan pelacur utk meraih undi?... adakah ini bermaksud PAS menghalalkan kegiatan pelacuran?... adakah ini bermaksud PAS membenarkan kita mendekati zina?... bayangkan mata ostad-ostad tu pandang mana masa berdialog tu?... ostad-ostad dtg dialog pakai kepiah... Pelacur dtg dialog pakai skirt pendek nampak bengkak bontot... tetek pelacur bengkak-bengkak belaka...mata ostad-ostad pandang mana?... aduhai ostad Azman... lagu mana nie?

Anonymous said...

minta maaf lah. aku kalau ceramah oleh ustaz pas nih, aku anggap tak lebih macam orang jual ubat dekat pasar malam jer. dengar untuk hiburan dan penglipur lara jer. kalau nak beli ubat yang dia jual pikir lah berpuloh kali dulu.