Friday, January 13, 2012

Muslimat Pas Telah Dikuasai Syaitan, Kemudian Mengaku Baik



Apa sahaja yang kita katakan kepada Pas ,DAP dan PKR, bagi mereka semuanya adalah fitnah. Walaupun bukti dah terang-terang depan mata, mereka tetap kata itu fitnah.

Agak-agaknya mereka ini manusia jenis apa ? 

Terbaru adalah berkenaan dengan video sekumpulan muslimat Pas yang terkinja-kinja di tepi jalan berhampiran Kompleks Mahkamah KL isnin lepas. 

Dah terang-terang dalam video itu Ketua Muslimat Pas Pusat dan gerombolannya sedang terkinja-kinja dan melaungkan "Umno mampus" , tetapi mereka masih nak kata itu fitnah. 

Saya petik apa yang disiarkan oleh harakahdaily dimana ianya ditulis oleh Aiman Athirah Al Jundi. 

Aiman Athirah Al Jundi adalah wanita yang memegang loud hailer dalam video diatas. Dia adalah Ketua Penerangan Muslimat Pas Pusat. 


Ada sahabat yang prihatin bertanya kenapa saya memilih untuk menggunakan ungkapan "Mampus UMNO" pada Hari 901? Beliau juga berkata…teruk juga Muslimat PAS cuba difitnah oleh Blogger-Blogger UMNO…
Ini jawapan spontan saya…. Inilah sunnatuLlah perjuangan...Allah ingatkan kita dalam al Quran..apakah kamu fikir kamu akan dibiarkan mengatakan kami telah beriman sebelum kamu diuji?.....setiap yang berlaku apatah lagi yang diledakkan oleh musuh-musuh kena disiasat...dan fahamkan.....InsyaAllah kami ni dah lama dalam perjuangan...
Sebagaimana pemimpin besar mereka yang menghalalkan apa sahaja demi untuk keuntungan politik mereka, maka tidak mustahil perangai buruk itu turut berjangkit kepada Muslimat Pas. 

Inilah yang dinamakan cikgu kencing berdiri anak murid kencing berlari. 

Pas sanggup menghalalkan apa sahaja demi kerana politik. Agama dilacurkan secukup-cukupnya oleh mereka. Isteri pun mereka sanggup jadikan taruhan pilihanraya.

Saya berkeyakinan rakan-rakan semua masih ingat apa yang diungkapkan oleh Nik Aziz pada tahun 1999 dalam usahanya mempertahankan buku SHIT tulisan ahli Pas seumur hidup, Shahnon Ahmad, yang penuh dengan mencarut ditujukan kepada Tun Dr M. 

Nik Aziz berkata 'tuhan pun mencarut'. 

Mengambil teladan apa yang dilakukan oleh pemimpin agung mereka, hari ini muslimat Pas mengikut jejak langkah Nik Aziz. 

Mengikut tulisan Aiman Athirah Al Jundi, apabila ditanya oleh sahabatnya yang prihatin kenapa dia memilih untuk menggunakan ungkapan "mampus Umno" ?

Dia menjawab , "inilah sunattullah perjuangan" ! 

Perkataan SUNATULLAH digunakan untuk menghalalkan matlamat mereka....

Perkataan SUNATULLAH digunakan untuk menghalalkan akhlak buruk mereka...

Sunatullah beerti, satu sistem dan peraturan yang ditentukan oleh Allah SWT untuk manusia di dunia ini, ia tidak akan berubah dan tidak ada siapa yang dapat merubahnya sejak dari Allah SWT wujudkannya sampai bila-bila pun.

Sunatullah terbahagi kepada dua, iaitu terpaksa dan sukarela. Sama sekali tidak penah wujud sunatullah perjuangan sepertimana istilah yang digunapakai oleh muslimat Pas.

1) Manusia menerima secara terpaksa ( karhan)

Contoh:

- Allah telah menetapkan kejadian siang dan malam

- Allah telah membuat manusia bernafas dengan udara, bukannya dengan air.

- Allah telah membuat manusia makan dan minum melalui mulut, bukannya melalui dubur.

- Berjalan menggunakan kaki, bukannya menggunakan tangan.

- Berfikir menggunakan kepala otak, bukannya menggunakan kepala lutut.

Itu sebahagian dari contoh secara terpaksa.

2) Manusia menerima secara sukarela (tau'an)

Contoh:

- Makan dan minum benda yang halal , bukannya benda yang haram

- Ingin kaya berusahalah secara sah , bukannya secara penipuan.

- Jika lelaki ingin lakukan seks , hendaklah bernikah dengan perempuan . Jangan lakukan zina dengan perempuan dan jangan lakukan seks dengan sesama lelaki.



Itu sebahagian dari contoh sunatullah baik secara terpaksa atau secara sukarela.

Jadi dimanakah relevannya kenyataan Ketua Penerangan Muslimat Pas yang mengatakan tindakannya terkinja-kinja di tepi jalan dan memaki hamun orang adalah sunatullah ?

Apa yang dilakukannya bukan perkara yang telah ditetapkan oleh Allah baik secara terpaksa atau secara sukarela. 

Tapi dengan muka tak mulanya dia sanggup kata apa yang dilakukannya adalah sunatullah. Nyata sekali dia cuba memutar belit untuk menghalalkan perbuatannya.

Manusia jenis apakah ini ?

Rakan-rakan sekalian, sebenarnya apa yang dilakukan oleh muslimat Pas dalam video diatas bukannya sunatullah. Itu dipanggil mazmumah, ertinya perangkap syaitan atau terperangkap dengan syaitan. Mazmumah ada sifat keji. Manakala mahmudah pula sifat terpuji.

Mazmumah adalah, samada secara sedar atau tidak sedar manusia telah memberi ruang kepada syaitan untuk mengusai diri mereka. Apabila syaitan sudah mengusai diri seseorang, individu itu akan sanggup melakukan apa-apa perbuatan keji serta mungkar kerana keinginan nafsu dan akan menjadi sebati dengan sifat jahat syaitan itu sendiri.

Lihat balik pada video diatas, tidakkah tindakan yang dilakukan oleh muslimat Pas itu menunjukkan diri mereka telah dikuasai syaitan ? 

Jawapannya sudah pasti ya ! 

Apabila ya maka sudah pastilah itu sifat mazmumah, bukannya sunatullah. 

Kepada  Aiman Athirah Al Jundi, bawa-bawalah beristighfar dan pohonlah keampunan Allah kerana kamu telah menyalahgunakan terminologi sunatullah untuk menghalalkan perbuatan keji (mazmumah) kamu. 

Lebih-lebih lagi kamu orang dari parti islam yang terlebih islamnya daripada orang-orang islam lain dimuka bumi ini , tunjukkanlah sifat terpuji kamu selaras dengan parti yang kamu bernaung. Perbetulkan balik istilah tersebut dan pohon maaf kepada semua. Tunjukkanlah perkerti muslimat Pas yang mulia, jika benar muslimat Pas itu mulia.

31 comments:

Anonymous said...

AKU HENSEM

FIRST

mufarakahpr said...

merepek

tak tepat

sebenarnya keseluruhan jamaah dah dikuasai setan

Anonymous said...

Nik Aziz kata boleh berkawan dengan setan

Anonymous said...

tq bro rbf atas penjelasan.jom kita sama2 lanyak pas

Anonymous said...

Untung hidup di Malaysia ada PAS untuk menjaga islam. Rakyatnya boleh masuk syurga kerana ada PAS. Yang memilih UMNO padan muka dia. Kesian negara- negara lain di dunia ini tidak ada PAS. Macam mana mereka nak masuk syurga kerana PAS tak ada di sana. Lepas ini semua Ahli PAS kena menubuhkan parti PAS di seluruh dunia bagi menjaminkan semua dapat ke syurga.

Anonymous said...

kalu adik aku tu dah lama aku luku kepala dia. Cakap ikut bontot dia.

Anonymous said...

Cuba kalau adik dia kena liwat....pas tu kita menari terloncat2...apa rasa?

Anonymous said...

Emmm kalo xslh aku dlu bkn ke puak2 ni yg ckp suara wanita tu aurat,haram d dgr oleh bkn muhrim ble wanita mereka d jemput menyertai muasabaqah al quran 1 waktu dlu...kiranya skarang dh jd halal ke aurat suara wanita2 puak mereka tu???..hurmmmm....

Cencaluk said...

Salam,

Saudara RBF apa sahaja yang dilakukan oleh PAS akan membawa mereka ke syurga POK NIK.

Aku setuju dengan sindiran Anon 3:48

Bagaimana agaknya orang Islam yang dinegara lain pasti kecewakerana dinegara mereka tida Parti PAS jadi peluang mereka untuk masuk pas adalah O so apa agaknya yang POK NIK nak spin kali ni,

agak-agak dia akan kata Kat Mekah pun ada PAS .....

Anonymous said...

muka pun tak ada NUR cuba kita buat perbandingan antara muka-muka orang yang ada NUR ....kebanyakan ahlul PAS ni muka depa mana ada NUR kecuali yang tak reti nak maki hamun jer ada NUR ....

Anonymous said...

setan-setan bermuka kan ahli muslimat PAS . si pempuan muka ala ala orang papua new guinea tu berlagak muka dia macam siti nurhaliza. padehal dia tak tau yang setan lebih hensem dari muka dia..hahahaha. so dah lah muka tak cantiik hati pun sama.

Anonymous said...

sapa la yang nak merogol minah meraban ni, tengok muka pun x stim....

Anonymous said...

Tu bukannya sunatullah,tu haram jadah...muka binawe tu dgn muka zuraidah mak lampir dekat2 serupa..jadi kaldai dadah mat2 nigger aja sesuai depa nih...

Anonymous said...

puak2 pas termasuk yg terkini muslimat pas menggunaka apa jua cara untuk menutup kejahilan dan ke jumudan mereka hatta mengambil dalil dari al-quran,bila tak ada dalil al-quran mereka berpaling mengatakan sunatullah kesimpulan nya termasuk juga dalam scop agama islam tetapi sebenarnya mereka menggunakan islam untuk pepentingan diri sendiri bukannya islam di gunakan untuk memberi petunjuk,bahaya sebab keadaan ini terjadi pada pengikut nabi isa sehingga mereka menulis kita dgn tangan sendiri, firman ALLAH jangan lah kamu menjual alquran dengan harga yang murah REF (Surah at-Taubat :9

Anonymous said...

Betina betina yg ada dalamgambar tu semunya tahap sundal dan boleh diniagakan .......itulah darjat diorang betina pas .Nampaknya ada diantara merika ni penjawat awam..dan penuntut ipt.

panglima perangcyber said...

mantaplah bro

Anonymous said...

Pengikut ajaran Pas memang dah jauh tersesat...Inilah akibatnya jika berkawan dengan setan

Anonymous said...

PAS = Parti ajaran sesat sebab itu jadi gitu...fikir-fikirkan lah...

mrazuar said...

Bro RBF,
jGN BUAT FITNAH..

TU BUKAN MUSLIMAT PAS...
YANG TERKINJA..KINJA TU MUSIBAT PAS..

YANG PEGANG LOUD HAILER TU KETUA KEMPEN MUSIBAT PAS..

KEBETULAN MASA TU MEREKA DATANG BULAN..TU YANG JADI HILANG AKAL.TERKINJA-KINJA KAT PUBLIC..

wanita DAP ngan geng2 mak lampir senyum sinis.,sambil berbisik dalam hati..he..he..dah jadi cam aku...mission accomplish..

Anonymous said...

wanita umno lagi terok songlap duit lembu 250 juta,bung mokhtar nak pecat kak ijat ...dibalas balik mana ada pemimpin umno yang bersih..sama2 ma kita kan penyamon...he..he..he...

Anonymous said...

jawab cai...jangan diam...

Anonymous said...

nak termuntah aku tgk video ni..ni ke yg dikatakan muslimat sejati?? kalau puak2 puteri/wanita umno yang buat camni aku rasa x cukup muka surat akhbar harakah hentam..

Anonymous said...

...penyakit UMNO dulu2 dah berjangkit ke hamPAS...

Anonymous said...

anon 12.28, jangan jadi ungka bodo piang. komen berlandaskan artikel yg dibuat. kenapa takut nak sentuh isu ni? takut hadapi kebenaran? pthuiii..

Anonymous said...

Teman nasihatkan kepada sesiapa yang nak berkahwin tolong tentukan anda tidak memilih jenis jenis betina sperti diatas tu ........sebab dia orang ni tahap sundal dan lebih hina dari pelacur dilorong lorong tu ......aku rasa kalau dicincang dan diberi makan buaya pun buaya tolak ...sebab baunya amat busuk .....sebab semasa hidup pun sudah teramat busuk bersama parti yang busuk kerana dipimpin nik aziz yang bangang lagi menyesatkan

Anonymous said...

bukan ke perempuan pas disunatkan untuk diliwat?

Anonymous said...

Kome che tengok video tu... lepas melalak terima kasih abang polis.... musibat Pas ni pie salam tangan abg polis..... tak tahu Hukum ke pegang tangan antara perempuan dan lelaki yg tak muhrim? meme dah kena rasuk setan la depa ni....

abe ja said...

inilah bahananya jika terlalu taksub.

perjuangan pas berlandaskan ketaksuban pada pemimpin.dulu taksub pada ular-mak, sekarang dah merebak taksub pada kaki liwat pulak.

hamPAS jantan dok baring atas jalan,hamPAS betina dok menyalak kat perhimpunan.memang kalau PR jadi pemerintah,pengikut hamPAS hanya sesuai jadi keldai dan pekerja kelas bawahan.DAP kaut semua kekayaan negara,agih2kan sesama cina.PKR jaga hak2 istimewa LGBT.hamPAS kekal sebagai cacai,berceramah setiap minggu utk kutip derma.

kesiannn..dan percayalah walaupun PR jadi pemerintah,hamPAS akan tetap berceramah memburukkan tun M,umno dan lembu nfc,kerana setakat itu sahaja kemampuan intelektual mereka.

Anonymous said...

hudoh ya amat perangai muslimut pas tu semua..

Anonymous said...

Aku setuju dengan sindiran Anon 3:48

Negara pertama korang tubuhkan PAS ialah Palestin, Pastu tolong palestin lawan balik orang Israel.... tengok ada berani ke tak!

Anonymous said...

mampos umno... i like :)