Saturday, January 14, 2012

Video Pas Tabalkan Adun DAP Sebagai KM Melaka


Belum pun lagi pilihanraya diadakan, Pas telah secara rasmi menabalkan Adun DAP Kesidang sebagai Ketua Menteri Melaka yang baru sekiranya mereka menang di Melaka kelak.

Tidak ada apa yang lagi yang mampu saya perkatakan tentang kejalangan, kebodohan, kedangkalan serta kebenakkan orang-orang Pas.

Anda lihat dan anda nilailah sendiri.

18 comments:

pukimaq said...

Biarlah. Nanti aku boleh meliwat.

Anonymous said...

umno pulak lantik hasan ali jadi menteri akidah......sekarang ni kan ramai puak2 umno jadi penyokong hasan ali.

Anonymous said...

Ingatlah: sejahat-jahat melayu adalah lebih baik dari sebaik-baik cina. Apatah lagi cina DAP. Wahai orang2 melayu, sedarlah dan insaflah. Jangan nanti menyesal kemudian hari, tiada gunanya.

zahari1950 said...

Terasa benar bodohnya Melayu. Setakat manalah jahatnya sesama Melayu. Jika Melayu/Islam mati, yang menyempurnakan jenazah adalah Melayu/Islam juga. Yang berjuang mempertahankan Islam Melayu/Islam juga.

Teruk benarkah orang Melayu/Islam dalam pembangkang di zalimi oleh UMNO. Orang UMNO dah robohkan masjidke. Dah sembelih orang PAS/Pembangkangke. Adakah Orang UMNO tak sembahyang, tak puasa, tak bayar zakat da tak pergi hajike sehingga menganggap orang Melayu dalam UMNO lebih jahat dari orang kafir sehingga sanggup bertuankan kafir dari orang melayu sendiri.

Jika mahu menang dalam politikpun, biarlah munasabah sikit bercakaptu. Ini semacam je kerluar mulut macam mabuk syabu sahaja.

Apa yang baiknya LGE dan YB Goh tu terhadap orang Melayu Islam?. Adakah kerana dapat habuan seratus dua RM kerana tolong adakan majlis ceramah, melambung pujian hingga sanggup membusukkan bangsa seagama. Tolong jelaskan satu persatu.

Malunya aku bila berselisih dengan orang Cina dan kafir bila memikir betapa bodohnya Melayu, kaum sebangsa dan seagamaku boleh dipermainkan sedemikian rupa. Setaraf dengan budak-budah kecil yang boleh dipujuk dengan gula-gula sahaja.

Anonymous said...

malu nye aku dengar orang melayu cakap mcm tu kpd orang melayu..

Anonymous said...

melayu memang bodoh pun pasai tu dok jadi camtu tambahaan pula jenis melayu ortodox...

Anonymous said...

nie contoh pemimpin melayu bodoh....byk lg pemimpin melayu yg boleh diangkat sbgai ketua menteri nape cine gak yg nk dijadikan imam kite....dh xde ke pemimpin melayu yg layak di mlake nie....terutamanye dr pas....sekadar bertanye????maaf kalo ade yg terase...

Anonymous said...

Gaduhlah kamu melayu sama melayu. Menang jadi arang kalah jadi abu. Kalau setakat menang berhujah di sini untuk memuaskan ego masing-masing bolehlah.. Tolonglah jadi cerdik. Apa nak jadi dengan negara kita?! Kita masing-masing ada peranan.PASnya UMNOnya PKRnya Kalau pelajar belajar betul-betul, kalau pekerja bekerja sungguh-sungguh . Jika berjaya ,kepercayaan ,penghormatan akan datang tapi diminta.Orang sekarang tak percaya pada cakap tak serupa bikin..Pas nak Islam . Ape Islamnya kalau berdendam, kita aje yang betul, UMNO pejuang agama, bangsa dan negara apenya jika hanya poket-poket tertentu yang kembung, PKR pula entahlah...

Anonymous said...

ape nak kate, hang tuah pun dah takde. kalau hang tuah masih ada tentu dikoreknye mate pencadang tu dengan skerudrebar!!

malu aku melayu melaka cakap mcmtu!!

Anonymous said...

BANGAN BONAR KAU NIE

cahaya said...

aku rasa bebal betul budak pas tu... macama mana orang yang mengaku islam mengangkat laknat jadi pemimpin

Anonymous said...

Pas memang bodoh tahap bengong. Serban 8 kilo pun masih bodoh lagi

AtasPagar said...

Serban 8 kilo, bodohnya berkilo-kilo....

Anonymous said...

Cina tak akan baik kalau tak bersebab.

Faith Ajar said...

Lembu nfc pun tak sebodoh lobai pas nih,,

poyo said...

umno boleh lantik csl jadi km melaka.

poyo said...

zahari1950..
apa yg baiknya mca & mic..memang umno dh bnyk jual tanah melayu,robohkan surau,masjid, perkampungan melayu..di mana melayu sekarang.brp ramai orang melayu di malaysia ni yg ada tanah..ko cakap.di musajaya johor,brp bnyk tanah terjual kat singapura..tanah tanjung pagar,ktm..memang ko ni bahlul.kalau tuan kau dh rampas hak kau , apa patut ko buat...?

boroi said...

bila mamak umno nak jadi ketua menteri pulau pinang pulak.habis jahanam pulau pinang dibuatnya.