Wednesday, February 15, 2012

Akidah: Ada Lagi Gambar Yang Lebih Teruk


Tindakan Mufti Perak menegur PM kerana menghadiri majlis perayaan thaipusam di Batu Caves minggu lepas satu langkah yang tepat.

Saya menyokong 100 % teguran tersebut. 

Gambar di atas dan di bawah adalah gambar-gambar yang telah tersebar dan kita semua telah melihatnya. 




Gambar-gambar itu hanyalah gambar-gambar biasa sahaja. Saya ada beberapa lagi gambar yang lebih teruk. Anda semua pasti akan terkejut besar jika melihat gambar-gambar tersebut.

Saya akan kongsikan dengan anda semua gambar tersebut dalam tulisan yang akan saya siarkan pada tengahari atau petang ini.

Saya tahu ramai yang akan marah kepada saya apabila gambar itu disiarkan. Nak marah, nak maki, tidak menjadi masalah kepada saya. Yang penting kebenaran harus dinyatakan. 

Tunggu tengahari atau petang ini.

29 comments:

Anonymous said...

JANGAN JADI GILA!!!!!!!!
KAU NAK BUNUH SAMA SENDIRI KE ?
DAH TAKDE ISU KE NAK SERANG MUSUH?

Nur Eisha Fatihah said...

perasan.. macam la ada orang nak pujuk ko yang tak seberapa tu.. PUIK! PERASAN NAK MAMPOS!

Anonymous said...

macam nak ugut je

ahli pas said...

blogger umno bodoh ni cakap ja lebih.jap lagi dapat $20-30 senyaplah.

hilbert said...

Siar jangan tak siar bro..

mesti berani memperbetulkan mana yg tak kena ;))

Anonymous said...

puak2 pr nie komen mcm takut je....rbf xckp pn nk siarkn pic pemimpin korg....rilek la...

manBonda said...

Apa kau ingat PAS tu bagus sangat ke?
Tunjuk kan pada puak2 FUCKatan yang mereka lagi jahil..

Anak Lenggong said...

Peduli apa dengan mereka. Kita berjuang untuk kebenaran. Jangan jadi saperti pembangkang..pada dia apa yang dilakukan oleh pemimpin mereka adalah betul tak boleh disanggah kalau disanggah akan dibuang ..dimaki dan dijatuhkan maruah..sedangkan perlakuan mereka adalah sama dan lagi teruk daripada apa yang dilakukan oleh orang yang tak sehaluan.

Anonymous said...

isu akidah ni dah lama sangat..
byk sgt x perkara bidaah yg kita lakukan dalam sedar x sedar..

RBF pun dah perasan mengapa saya katakan Dato Hassan Ali komited dalam tugas beliau semasa menjadi EXCO dulu.

majoriti anda di sini memperlekeh kenyataan saya sedikit masa dahulu..ramai yg menghentam.k

sekarang anda semua menjulang Dato Hassan Ali...

ingat,parti itu hanyalah medium.

kita perlu melihat bagaimana seseorang itu bekerja,jgn menilai seseorang itu pada logo parti sahaja.


-Warga Shah Alam-

Jiwa Paradox said...

JENG..JENG...JENG...
APA DIA TU AGAKNYA..
CEPAT PUKUL 1

Anonymous said...

Siarkan saje, xyah la nak buat ayat provokasi lak...

ruang bicara faisal said...

kepada warga shah alam

terima kasih kerana kembali menghantar komen2 ke blog ini setelah lama menghilangkan diri.

untuk pengetahuan para pembaca sekalian. warga shah alam bukan seorang penyokong bn atau umno. beliau penyokong pembangkang.

warga shah alam, jika apa yang anda kata betul, apa yang saya kata juga betul. pkr dan dap memang tak sukakan hasan ali sewaktu dia masih dalam kerajaan selangor.

rujuk balik posting dalam link dibawah

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2011/07/dimanakah-penghinaan-yang-terdapat.html

waktu hasan ali dipecat, saya terus teringatkan kpd anda.

Anonymous said...

Salam Tn Hj RBF;

Ana stuju kalu Tn Hj nak siarkan gambar2 tuh kalu ianya melibatkan DS PM atau suku sakat die.

Kalu gambar2 berKENAan AnuGHAIRAH Tuhan AnuGAY atau MurSHITdoh Nabi Nikki ataupon suku tiga suku mrk, ana X stuju mengaibkan insan2 suci dalam d-bur tuh!

Lagipon, bolehkah betul2 diPAStikan yg gambar2 tuh TULIn, ASSli & X diphotochopcunt?

Adakah gambar2 yg mengaibkan insan2 suci dlm d-bur tuh benar2 mrk atau pon model2 mirip mrk? Wujudkah bukti DNA mrk dlm gambar2 tuh?

Las skali,kamera yg amik gambar2 mengaibkan insan2 suci tuh boleh jadik SUCKsee dlm mahkamahkahkahkah?

Kamera tuh ada mata, telinga & mulutkah?

Atau pon, kamera tuh cume BESIkah?

Anonymous said...

nak ugut2 pulak.x dpt tshirt ?

Anonymous said...

kita sama2 tunggu & lihat blogger UMNgOk ni berani siar tak gambar dewa murujib dorang.

khaikkk.........ptttuih

Anonymous said...

rbf,

apa yang saya perhatikan,semakin ramai pemimpin BN dan PR yg semakin gila utk mendapatkan undi...

-Warga Shah Alam-

Anonymous said...

..gambar Pok Nik ko?...

Anonymous said...

mana gambar lagi teruk bukan main lama nak tunggu edit ke apa ??

Anonymous said...

Tahniah RBF kerana berani menyiarkan gambar2 mcm ni.. bila masuk bab akidah.. tak kira siapa pun sepatutnya ada yg berani utk pendedahan yang macam ni..Tahniah sekali lagi.. tapi mana gambarnya??? dah kena sound ngan yg berkenaan ke???

Anonymous said...

siarkan saja...yg benar tetap benar...nak tengok apa pula cakap mufti perak tersebut..jika beliau tak berani menegur perbuatan anuar bermakna mufti perak juga telah dibeli olih anwar ibrahim..
dulu babi2 pas kata mufti perak telah dibeli lih umno..apakah sekarang pkr/pas/dap pula beli beliau..
tolong siarkan...siapa yg nak mampos lantak lah..yg penting kebenaran.

Anonymous said...

kalo mcm ni najib & anwar sama2 gadai akidah...sape salah kita lawan x kira la ko pm ke ketua pembgkg ke rbf ke...akidah tetap kena jaga

Anonymous said...

Anon 1140 am.

siapa yang mula?? bila backfired kau cakap nak bunuh sama sendiri. malaunlah.

Anonymous said...

ahli pas ..11.50.am

u bercakap melalui pengalaman ka dapat $20 - 30 senyap itu biasalah berlaku dalam pas dan pkr. curi pasir, macam2lah lagi penyelewengan.

HAPRAK.

Anonymous said...

SDR .. TU BUKAN NAK UGUT TETAPI MENGELUARKAN KEBENARAN..DENGAN BUKTI GAMBAR..MESTI INGAT KAUM ANDA YANG MULAKAN DAN INI SEBAGAI TINDAK BALAS..ADIL LAH.

Anonymous said...

KALAU KATA ORANG BODOH MESTI INGAT ..DIRI KITA SEPULUH KALI BODOH..HANYA BESAR MENGENALI BODOH KECIL.

Anonymous said...

PENGIKUT FUCKATAN TAK IKUT KE KUIL KAH BOLEH CALIT DAHI.

wiramalaya86 said...

penerangan dan prbincangan telah dibuat di dalam TV..so kita harus mengerti di sebalik yang dilakukan beliau.

poyo said...

ustaz haussani boleh u turn pulak kenyataan dia..syabas...pm punya pasal...

Anonymous said...

Nuar dan Najib sama je,dua2 tak bole pakai....