Wednesday, February 29, 2012

Eh....Eh....Cara Mereka Samalah.....

Anwar Ibrahim membawa isterinya bersama-sama ke Pejabat JAWI untuk memfailkan tuntutan Qazaf terhadap Saiful tidak lama selepas Saiful membuat laporan polis beliau diliwat Anwar.


Badrulamin membawa isterinya ke Pejabat JAIP untuk memberi keterangan beberapa hari selepas tuduhan khalwat ke atasnya.


Gaya dan cara mereka sama....

Bermesra dengan isteri masing-masing di depan kamera....

Untuk tujuan apa ?

Menggunakan isteri untuk mengabui mata orang ramai...

Jika ke mahkamah, tempat yang tidak boleh mendatangkan syak wasangka buruk Badrulamin boleh heret isteri bersama-sama, mengapa pula untuk berjumpa wanita bukan muhrim jam 2 pagi di tempat yang boleh mendatangkan syak wasangka buruk Badrulamin tidak bawa isterinya bersama ? 

18 comments:

Anonymous said...

biase le broo kedua dua
taraf punaisehat negeri selangorr watak mesti sama brooo

hangkedee said...

Soalan maut Bro.Jawapannya ada amat mudah - konsipirasi Umno.Tutup buku.Itu belum jumpa nabi kelate lagi.

Anonymous said...

tu baru betul2 perguna bini..

time nak sedap tak ajak bini..

alahai..inikah taraf pemimpin pakatan..

tunggu pak aziz kelate nak komen pa..

Anonymous said...

Bagi dia org be... bini utk buat anak be... utk sedap2 cari lain la be...

Anonymous said...

Salam semua;
Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

Anonymous said...

Kat sini ada ustaz asli tak??

1. Apa hukum isteri yang bersekongkol menyokong tindakan suami yg dituduh berkhalwat atau berzina/liwat, sedangkan dia tiada ditempat kejadian??

2. Apakah yg sepatutnya dilakukan oleh isteri tersebut?? Taat atau mencari kepastian??

Anonymous said...

memang sama.....
yang beza sorang tu ramai yang nak ikut...
sorang lagi pi dgn bini dia aje...

Anonymous said...

Kalau Ketua Umum kencing berdiri,
Orang bawahnya kencing berlari,
Yang kena air kencing pengikut sejati.

Bukan Lelaki Y

Anonymous said...

buang la ketayap tu PENZINA woiiii

Anonymous said...

bini tua pun kurus keruing makan hati..mcm kak jijah...tp demi manusia anugerah tuhan BUKAN Manusia anugerah Allah , meka sanggup Berkorban...dalam hati meka sendiri yg tau...

Anonymous said...

Tak malu!!!

Anonymous said...

Berpura-pura semua tu. Nak cover diri terutama yang jantan. Dahlah menipu bini hidup2 tipu masyarakat lagi. Yang betina menurut membabi buta konon isteri yang soleh. Lagi hilang respect adalah.

pukimaq said...

Padan muka binilah cerdik sangat nak lindung pembontotan laki mereka.

Ahmad Shukri Mokhtar said...

kedua duanya bawa sepat kering,

Anonymous said...

aku tengok kat berita..kuar dari kereta dia yg terhegeh2 nak pegang bini dia, si bini buat dek je...cover malulah tu

anti bohmau said...

pandai depa control bini no? bini sampai jadi robot, iyakan saja kecurangan laki...

Anonymous said...

Tak samalah.... Sorang bawa bini yang sorang lagi bawa mak dia... Kah kah kah

Anonymous said...

siapa tua kutuk yng nama anwar tu?????...tua nk mapus..perangai mkin mjdi2....