Wednesday, February 29, 2012

Lawak Jenaka Di Sidang Akhbar Khalid Samad


Satu keadaan yang melucukan berlaku di depan semua wartawan yang menghadiri sidang akhbar Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad pada hari Jumaat lepas. Sehinggakan membuat wartawan gelak sampai keras perut.

Ada kalangan  wartawan yang hadir pada sidang akhbar itu kedengaran berkata," ini adalah salah satu jenaka politik yang boleh masuk buku sejarah".

Nak tahu apa lawaknya ?


Itulah bukti bahawasanya selama ini Pas hidup dengan penipuan, pembohongan, fitnah dan sebagainya. Orang-orang yang jujur dan bercakap benar mereka letak tepi. Yang mana kaki bohong dan kaki fitnah dijulang sebagai hero.

8 comments:

Anonymous said...

khalid samad bodoh tak habis2.tak malu dengan press ke ?

Anonymous said...

UMNO NI BAUGS...
BETOL..
KORG KENA BANGGA UMNO MEMERINTAH..
KT BAWAH NI SENARAI PERUBAHAN & KEMAJUAN YG DORG DA BWK YG KITA LE TENGOK NGAN MATA KITA SENDIRI DI NEGERI-NEGERI YG UMNO JAGA :

- MAKIN BYK KRONI
- MAKIN BYK RUMAH MAKSIAT
- MAKIN BYK KEDAI NOMBOR EKOR
- MAKIN BYK ORG MSKIN
- MAKIN BYK HUTANG NEGARA SEKARANG
- HARGA PETROL XTURUN2..ALASAN EKOT PASARAN DUNIA XLE PAKAI LSG..
- HARGA BARANG TRUS MENINGKAT
- MAKIN BYK RASUAH
- UMAH JUDI LAGI TINGGI DARI MASJID

TAHNIAH & TERIMA KASIH ATAS JASA ANDA...
PARTI CAMNI LA KITA KENA SOKONG...
PTUUUIHHHHHH

Anonymous said...

Kalau UMNO bagi duit itu Rasuah
Kalau PAS bagi duit itu Amal Jariah
Ceramah UMNO, Hujan turun itu bala
Ceramah PAS, Hujun turun itu rahmat
PAS masuk gereja ikut Nabi, UMNO buat kafir
Kalau PAS ada cryno & nepo ikut Nabi, UMNO buat haram
Akan datang, anak kita masuk gereja, ajaran apa itu? Parti Ajaran Sesat (PAS)

Anonymous said...

da tau umno bgus nape kite perlu sokong parti sesat mcm pas dan parti takde moral mcm pkr dan sujud parti rasis mcm dap....

Anonymous said...

Anwar,Mat Sabu,Ustz Badrulamin berselindung kopiah. Budak kecik tu mengganas juga. Itu pun nak bela?

Anonymous said...

hahaha betui betui...duit dari UMNO BN jugak korang mentekedarah siang malam, kerja pagi sampai ke malam, RM500 itu jugak korang bedal dan awal awal buat barisan nak duit RM500 kan Pok nik ajis cakap haram, korang ambik buat apa..samdol...dah bodoh berlagak sombong, dah bodoh berlagak pandai, otak letak kepala lutut pasai tu susah nak fikir dari usia sehari sampai ke mati...

Grand Marquis said...

Ni lah contoh pemimpin akhir zaman. Akhir zaman orang yang jahil akan diangkat untuk meguruskan urusan orang ramai. Pakar neukler tolak tepi, yang betul sebab PR kata betul. Pendirian betul atau salah bukan ikut kata pakar, tapi ikut kehendak parti. Inilah orang kata sesat lagi menyesatkan.

anti bohmau said...

anon 11:08 AM,

ambo baru balik dari convo anak di perth. minyak sana ikut pasaran donia, hari2 berubah! $1.39 seliter bersamaan RM4.78sen!! (kadar tukaran RM100 = $34.60), sakit jugak nak bergerak sana sini! masuk half tank dah jalan RM200 kita!!

ambo rasa kalau kerajaan tak bagi subsidi minyak, mahu kamu menangis hari2 nak isi minyak moto/keta kamu dgn harga RM4 lbh seliter???

bab2 lain tu kamu yg sokong dap! perniagaan2 berbentuk maksiat bnyk yg konco2 @ kroni2 dap kuasai!! kamu nak marah kerajaan?? aparaaa? pas sendiripun gagal hapuskan maksiat di kelantan slps 20 tahun???