Sunday, February 26, 2012

Tangkapan Khalwat : Jangan Cuba Tutup Bangkai Gajah Dengan Daun Pisang


Seperti biasa , apa sahaja yang kena atas batang hidung mereka semuanya, fitnah, jerat, perangkap , konspirasi dan yang lain-lain yang sewaktunya.

Bila kena atas batang hidung Umno walaupun terang-terangan fitnah mereka tetap kata itu benar dan fakta.

Ini pula kisah seorang blogger minuman kanak-kanak yang pro PKR.

Dalam usahanya untuk mempertahankan Badrulamin,  blogger minuman kanak-kanak berkenaan melontarkan beberapa soalan untuk meragukan orang ramai. 

SEJAK semalam, hampir semua pimpinan KEADILAN telah berkumpul di Kuantan Pahang untuk sama-sama menyertai Himpunan Anti Lynas, atau lebih dikenali sebagai Himpunan Hijau yang bakal diadakan Ahad ini.

Adakah Dr Badrul Amin memilih untuk berbuat jahat di kala beliau bersama-sama menginap dengan hampir semua pimpinan KEADILAN di Hotel yang sama?
Jika beliau ada niat berbuat jahat, mengapa beliau membawa isterinya bersama-sama ke Kuantan?
Mengapa Ust Badrul tidak dibawa ke balai Polis? Kerana pagi tadi beliau dilihat ada bersama-sama pimpinan yang lain.

Itu cerita dan soalan daripada blogger berkenaan.

Sekarang kita lihat pula apa yang Badrulamin kata seperti yang dilaporkan oleh malaysiakini
Menurut Badrulamin lagi, wanita berkenaan juga menyatakan hasratnya untuk meninggalkan suaminya tetapi beliau menasihatkannya supaya tidak berbuat demikian.

Bagaimanapun, katanya, wanita itu kemudian datang ke hotel penginapannya bersama anaknya. Badrulamin berkata atas rasa bertanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, beliau membantu mereka mendapatkan bilik penginapan.

“Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.

“Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka.

“Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai JAIP tiba dan menahan saya yang berseorangan di dalam bilik,” katanya.
Badrulamin dilabelkan sebagai seorang ustaz oleh orang-orang PKR , PAS serta DAP.  Sebagai seorang ustaz maka Badrul tahu hukum berdua-duaan dengan wanita bukan muhrim ditempat yang boleh menimbulkan syak wasangka yang buruk walau apa pun sekali alasannya. Melainkan dalam keadaan atau tempat yang boleh dikategorikan sebagai darurat.

Jika blogger minuman kanak-kanak berkata isteri Badrulamin ada bersamanya, mengapakah Badrulamin tidak mengajak isterinya bersama-sama untuk menguruskan masalah wanita berkenaan ?

Jika tidak mahu mengajak isterinya sekalipun , mengapakah Badrulamin tidak mengajak pimpinan-pimpinan wanita PKR untuk menemaninya bagi mengelakkan timbulnya fitnah ke atas dirinya ?

Badrulamin berkata lelaki-lelaki yang datang bersama suami wanita berkenaan memukulnya sehingga pihak keselamatan tiba.

Kenapa Badrulamin tidak buat laporan polis ?

Kalaulah kena atas diri kita, jika kita tangkap isteri kita bersama lelaki lain jam 2-3 pagi ditempat yang boleh menimbulkan syak wasangka buruk, adakah kita nak peluk cium lelaki berkenaan ?

72 comments:

Anonymous said...

Kalaulah kena atas diri kita, jika kita tangkap isteri kita bersama lelaki lain jam 2-3 pagi ditempat yang boleh menimbulkan syak wasangka buruk, adakah kita nak peluk cium lelaki berkenaan ?

hi hi hi
peluk cium? suruh anak isterinya peluk cium jenazah lah gamaknya.

Anonymous said...

patutnya badrul amin ajak rejam auwwww untuk ke blik pompuan tu

Kama Irahsa said...

aku cuba nk bersangka baik. tp, kalu isteri badrul amin ade, patut bwk skali ms check in hotel tu. baru la kena cekup dgn bini dia skali dlm tu. mst org xckp ape.. silap langkah tu la ustaz.. hehe..

hangkedee said...

bapa syaitan.promosi kebebasan sex di malaysia.

worldLORD said...

Ustaz Badut amin...hehehe...nafsu binatang....

Anonymous said...

Muka macam babi. asyik nak menyondol je.

Anonymous said...

tuduh konon suami ngan samseng kurung dia seorang 20 minit dalam bilik smpi JAIP dtg?mcm mana JAIP nak charge ostat berkhalwat? timbalan pengarah JAIP kluarkan statement 'hmpir' 30 minit tunggu br buka pintu dgn bini org kat dalam.yg pelik jumpa bertuala.

logiknya klo suami ngan kawan2 dia jumpa dia dulu confirm almarhum dah ostat.ni tidak,siap boleh SPIN JAIP salah ngan suami pmpuan tu plak.

Anonymous said...

Konpem terlepas punyerr....SILAP TEKNIKAL pendakwaan tak kuat !!....standardddd

Anonymous said...

konpius rrr...tak kan 30 minit x sempat pakai seluaq kot...dah tau nk kena kantoi...pakai towel lagi ke...konpiuzzz

Neilkie69 said...

Terdapat kes, tapi tak cukup bukti, maka terlepas daripada bersalah...macam kes menantu bertuah Tok Nik...Tapi tak akan terlepas di Makamah Agong Di Padang Masyar nanti

anti bohmau said...

apa nak kata? bini2 badrulamin ni yg izinkan dia jumpa betina tu, kan?? blogger cokelat basi boleh sahkan sbb dia ada bersama2 badrulamin semasa jaip serbu!!

Grand Marquis said...

Bagi saya, saya lihat 2 kenyataan ini pelik.

“Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.
...
“Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai JAIP tiba dan menahan saya yang berseorangan di dalam bilik,” katanya.

Pertama, katanya, suami itu telah bawa isterinya pergi. Kedua, beliau di tangkap JAIP berseorangan.

Kalau begitu kenapa masih dikatakan tangkap khalwat? Adakah JAIP semberono tangkap orang bersendirian dalam bilik, kemudian dituduh khalwat? Apakah JAIP ni begitu jahil atau khianat sehingga tangkap beliau berseorangan dan dituduh khalwat? Pelik. Siapa yang benar dalam hal ini? Kalau Badrul benar bererti JAIP khianat dan kalau JAIP benar bererti Badrul bohong.

Anonymous said...

Grand Marquis, biasa ar puak2 tu kalau bab2 spin keadaan mmg diaorg expert tahap kritikal la, dh bapak syaiton PR tu kan kwn ngan zionis jadik mmg xdak masalah nk bantuan nasihat teknik2 spin hehehe..

Anonymous said...

Cabar blogger mana yg boleh paparkan kisah sebenar dpd suami Z!!! Barulah dpt bandingkan cerita dua belah pihak.

kkamdias said...

Mohon link kkamdias.blogspot.com ke blogroll tetuan rbf. Blog tuan sudah dipautkan.tq

Anonymous said...

korg ni buat "fitnah" aje..

si wani tu kena rasuk mlm2, so kena la bawk jumpa ostad kasi "obat" nak halau setan kuar...

takleh la ramai2, rawatan secara "islam" ini kena la tempat khas, ape korg hilang akal ke takkan la wat kat lobby kot? kang menjerit2 pompuan tu kang, tak ke kecoh satu hotel..

hehehehe

ANTI MAKSIAT ANTI-FITNAH JAHAK said...

Puak UMNO dah desperado..!!

Sekarang nak FITNAH2,Tuduh2...

Tengok lah fakta sikit! : Badrul Amin nak tolong seorang isteri, yang dia kenali.Isteri ini adalah mangsa keGANASan rumahtangga..!!
S[-suami berang,bawa gangster UMNO 20 orang,pei serang Badrul Amin, tuduh KHALWAT..!!

Nak buat AMAL MAKRUF,NAHI MUNGKAR pun,kena belasah..??? Padan lah skrg MAKSIAT berleluasa dibawah BNUMNO...!!! Esk,esk,esk..terukn

Anonymous said...

Betul betul angrybird kebulur.

Anonymous said...

Puak UMNO dah desperado..!!

Sekarang nak FITNAH2,Tuduh2...

Tengok lah fakta sikit! : Badrul Amin nak tolong seorang isteri, yang dia kenali.Isteri ini adalah mangsa keGANASan rumahtangga..!!
S[-suami berang,bawa gangster UMNO 20 orang,pei serang Badrul Amin, tuduh KHALWAT..!!

Nak buat AMAL MAKRUF,NAHI MUNGKAR pun,kena belasah..??? Padan lah skrg MAKSIAT berleluasa dibawah BNUMNO...!!! Esk,esk,esk..terukn

February 27, 2012 9:08 AM

Jawapan standard pencacai PR...dah tahu dah...

Anonymous said...

Aku dulu pernah diPERLAKUkan saperti TEKTIK keatas Dr,Badrul Amin....!!

CERITAnya begini: Satu malam ketika pergi kerumah sepupu perempuanku untuk kerja2 menggunakan komputer,rumah sepupuku telah diserang 3 orang yg menyamar dari JAWI (Jabatan Agaama Islam Wilayah) dan 2 orang polis constable (siap dgn mesingun!!)

Aku dituduh Khalwat dari seorang "Usataz" upahan. Apabila disoalbalik ,Aku dapati ustaz ni takde kena mengena dgn JAWI tapi telah diupah melakukan kerja serkap jarang dgn tujuan MEMALUKAN dan MENAIBkan aku...!!!!

Allah Maha Kuasa,Aku dapat keluar rumah dan telah pergi kebalai polis,buat lapuran mengenai tuduhan palsu ini dengan lapuran kpd JAWI dan SPRM.

Penyamar,rupanya Imam kedua sebuah mesjid diWilayah,yg nk buat DUIT sikit atas alasan AMNM (Amal Makruf,Nahi Mungkar).

Dia telah dibuang kerja dan menjadi pendakwah bebas,mungkin nk bertanding untuk UMNO,pd PRU 13,konon nya....!!!

MCM MCM cara nya nak kenakan orang atas sebab sebab,peribadi,politik, DENDAM dan sebagainya.....

KIAMAT SUDAH DEKAT;dimana kerja2 FITNAH MEMFITNAH adalah perkara biasa...!!!(salah satu ciri tanda2 kiamat)

Anonymous said...

Anti Maksiat,Anti Fitnah jahak lu pun agaknya pernah kena tangkap khalwat. Itu pasal lu cakap macam tu..orang yang buat pekara yang sama akan backup sipelakunya dalam perbuatan yang sama.Kantoiiiiiiiiiiiii

Anonymous said...

hebat gak ostad ni

Anonymous said...

tak lama buat tour pusing satu malaya la ni..nak tgk berapa banyak fitnah nak kluar dari mulut dia plak

Anonymous said...

Sekali babak syaitan terkatoi daa....
hahahaha...!!

TAK SUKA PEMIMPIN RASUAH Rasuah said...

AAhhhhhhh......

Sememangnya UMNJO akan diBENAMkan dalam PRU 13..!!!

Itu sebab,depa keluar TACTIC2 bodoh,saperti tuduhan Khalwat, Liwat,Sex Bebas,Skodeng ADUN PR, EXCO gaduh lah...!! SEMUA TACTIC KETINGGALAN ZAMAN..!! INGAT RAKYAT BODOH????? NO JIB GOR,MAH....!!!!

SEKARANG ni SIBUK RASUAH RAKYAT dgn rm 500,rm 100,BRIM,KRIM,ais krim,Bonus 1/2 BULAN...!!,nak bagi Pesara2 duit,nak masukkan guru2 sangkut kejawatan tetap,tapi dibanyak tempat,JANJI2 PRU masih tak terlaksana...!!!!Tgk MANEK URAI! Dah LAKSANA JANJI2,walaupun KALAH??? atau Mahyuddin buang cakap saja??? Begitu juga diHulu Selangor dan di PRK PRK yang BNUMNO menang dgn RASUAH2 DUIT,PROJEK2 dan janji2,semua dah di LAKSANAkan????

Tapi RASUAH BESOR BESOR,masih pucuk pimpinan SAKAU besor2 dan Banyak2...!!!Contoh: NFC,skrg HIWAY KINRARA-DAMANSARA (2.2 Billion!!),SEKOLAH2(DPM,Mahyudin), MRSM MRSM (Shafie Afdal),Permit TEKSI (Nazri),Permit AP (Rafidah), Projek2 KDN( Hishamudin),Projek Tentera dan Permata(ROSMAH),Lesen2 Telco (U kno who??sapai blogers UMNO pun kena SAMAN!!),Port Kelang Free Zone (PKFZ:Lee Liong Sick dan puak2 MCA),Chua SEX LEG (MCA President),MIC:SemiValue) ...so...

PRU 13,jangan BAGI CHAN pd PERASUAH PERASUAH ni...!!!

Kita BENAM BNUMNO....!!!!

PRU 13,BNUMNO Ngok TETAP akan diBENAM habis2 oli RAKYAT SMART, heheeheeeee.......

Anonymous said...

Ahli Nujum nk ubat Puteri Raja, xleh masuk orang lain, nanti berjangkit kepada orang lain. Hanya ahlul Nujum & Pesakit sahaja yang boleh duduk dalam bilik tertutup.. kas3.

Org PAS kata, mat sabu tak salah sebab dia hanya pergi hantar obat (kuat) dalam bilik 121.

Bad pun tak salah sebab dia hanya beri tazkirah kepada bini orang pada pukul 3 pagi.

Yang salah adalah UMNO kerana membina Hotel Perdana di KB dan benarkan Hotel dibina di Pahang.

Bad pun sama cam Nuar, buat2 tak salah.. kas3

Nuar CD

Anonymous said...

Dalam kes Khalwat Peringkat tertinggi, kes Khalwat Pemuda PAS sahaja yang diurus dengan jujur. Pemuda PAS Kelantan itu dipecat dari jawatan.

Anonymous said...

Abang Bad_Role di arah cuti sebulan.

Eh..kate tak salah?

Anonymous said...

SETUJU<ANTI-RASUAH,SETUJU... kasi tarok betul2.....

Anonymous said...

Petunjuk dariNya berterusan dari satu babak ke babak yang tidak disangka2 untuk kita memilih mana pada PRU13 nanti. Semua bukti dah terhidang di depan mata, tepuk dada tanya selera.

X-UMNO MEN said...

Puak2 BNUMNO ni dah MEROYAN nak KALAH tak lama lagi...Mcm orang nak MATI...!!! 100 hari lagi dah Meroyan..!!! TENGOK BNUMNO..!!

Entah dalam 3 bulan (90hari),atau 10 bulan,atau Jan 2013,FEB 2013..
BNUMNO tetap akan di-BENAMkn..!! Tu sebab kat SARAWAK,BN kata bolih menang 24 kerusi aje !(dari 29 dulu).Tu pun kalo NASIB BAIK..!! ntah ntah menang 15 aje,kalo tak TIPU TIPU..!!!

Special Branch (S/B) Polis dan Perisik ATM (Angkatan Tentera Msia) ada melaporkan BNUMNO akan MENANG 5 DUN Negeri aje...!!

SCARY KAN...????

Tu sebab NAJIB dan Mahyudin terhegeh hegeh round SABAH, SARAWAK,PERAK,JOHOR,MELAKA...KempenAwal,Tabur Rasuah BRIM,Krim, Projek mee Segara 1Msia!!

PAHAM TAK..??? TAKOOOTTT.....!!!

Tapi bagi PAKATAN;..LWN TTP LWN..

RBF Online said...

sekarang kita tengah bincang pasal badrulamin ditangkap khalwat, benar atau tidak alasannya ?

kita tak bincang pasal umno nak kalah menang. kalah pun takpe, menang shukur. negara demokrasi.

X-umno men adalah contoh sampah2 sarap yang ada dalam umno sebelum ini yang telah dikeluarkan.

berbahagialah kamu diluar umno, jgn nak menyibuk lagi.

X-UMNO MEN said...

RBF Online:- kalah pun takpe, menang shukur. negara demokrasi.
-----------------------------------

RBF,Kow dah macam Ngaku KALAH bagi BNUMNO pd PRU 13 nanti...!!!

Kata,DEMOCRASI...??? Bukan ke kes Dr. Badrul Amin ni ada link POLITIK?? kpd PKR,hatta kpd PAKATAN??..Pokok nya tuduhan KHALWAT,setakat ini tak ada BUKTI kukuh!! Cuma Cerita SENSASI yg di SPIN SPIN,(di-PUTAR2) olih pihak Media Perdana(pro BNUMNO) dan blog kow,RBF...!!! Kita DEBAT lah,apa takut?? kata Democrasi?? Kalu kow takut jangan BerBlogging lah...!!

Pei kempem byk2 ,ikut Nojib Gok kor!! Punye suka lah aku nak komen kat Blog kow..!!!

ITS A FREE COUNTRY,BRO!!! GROW UP and GET a LIFE!!!

JGN JADI NERD,bawah TEMPURONG''''!!

Anonymous said...

dua2 bukan muhrim dalam satu bilik comfom jatuh khalwat.

badrolamin org yg ada ilmu agama tak kan la tak tau benda tu...?

andai kata badrolamin ini org UMNO,apa komen2 dari puak-puak PR?

Anonymous said...

Yeah,man...RBF,Chua SEX LEG dan Lim Guan Eng pun boleh Debate baik2.
Apa korang tak bolih???

U Kata Matang,tapi mcm budak2...

Anonymous said...

dua2 bukan muhrim dalam satu bilik comfom jatuh khalwat.

badrolamin org yg ada ilmu agama tak kan la tak tau benda tu...?

andai kata badrolamin ini org UMNO,apa komen2 dari X-UMNO Men?

LAN-BLADE

Anonymous said...

Anoneh Feb 27 10.42am, Kalau cas khalwat (istilah ni salah ni...)

Sepatutnya persetubuhan haram...!!

Mesti ada 4 Saksi...Ada ke yg 20 orang tu nampak Dr Badrul Amin main dgn isteri orang tu?? Kalo ada bolih cas Dr. Badrul Amin tu lah....!!!

Kita yg tuduh2 ni,dah panjang2kan,SPIN2 kan FITNAH ni,yg DOSA, PAHALA kita di-kreditkan ke Akan Dr, Badrul Amin....Faham tak??

X-UMNO MEN said...

X-UMNO MEN nak remindkan WAL-ASR;

Sememangnya UMNO akan diBENAMkan dalam PRU 13..!!!

Itu sebab,depa keluar TACTIC2 bodoh,saperti tuduhan Khalwat, Liwat,Sex Bebas,Skodeng ADUN PR, EXCO gaduh lah...!! SEMUA TACTIC KETINGGALAN ZAMAN..!! INGAT RAKYAT BODOH????? NO JIB GOR,MAH....!!!!

SEKARANG ni SIBUK RASUAH RAKYAT dgn rm 500,rm 100,BRIM,KRIM,ais krim,Bonus 1/2 BULAN...!!,nak bagi Pesara2 duit,nak masukkan guru2 sangkut kejawatan tetap,tapi dibanyak tempat,JANJI2 PRU masih tak terlaksana...!!!!Tgk MANEK URAI! Dah LAKSANA JANJI2,walaupun KALAH??? atau Mahyuddin buang cakap saja??? Begitu juga diHulu Selangor dan di PRK PRK yang BNUMNO menang dgn RASUAH2 DUIT,PROJEK2 dan janji2,semua dah di LAKSANAkan????

Tapi RASUAH BESOR BESOR,masih pucuk pimpinan SAKAU besor2 dan Banyak2...!!!Contoh: NFC,skrg HIWAY KINRARA-DAMANSARA (2.2 Billion!!),SEKOLAH2(DPM,Mahyudin), MRSM MRSM (Shafie Afdal),Permit TEKSI (Nazri),Permit AP (Rafidah), Projek2 KDN( Hishamudin),Projek Tentera dan Permata(ROSMAH),Lesen2 Telco (U kno who??sapai blogers UMNO pun kena SAMAN!!),Port Kelang Free Zone (PKFZ:Lee Liong Sick dan puak2 MCA),Chua SEX LEG (MCA President),MIC:SemiValue) ...so...

PRU 13,jangan BAGI CHAN pd PERASUAH PERASUAH ni...!!!

Kita BENAM BNUMNO....!!!!

--dari TAK SUKA PEMIMPIN RASUAH Rasuah....

----------------------------------

Puak2 BNUMNO ni dah MEROYAN nak KALAH tak lama lagi...Mcm orang nak MATI...!!! 100 hari lagi dah Meroyan..!!! TENGOK BNUMNO..!!

Entah dalam 3 bulan (90hari),atau 10 bulan,atau Jan 2013,FEB 2013..
BNUMNO tetap akan di-BENAMkn..!! Tu sebab kat SARAWAK,BN kata bolih menang 24 kerusi aje !(dari 29 dulu).Tu pun kalo NASIB BAIK..!! ntah ntah menang 15 aje,kalo tak TIPU TIPU..!!!

Special Branch (S/B) Polis dan Perisik ATM (Angkatan Tentera Msia) ada melaporkan BNUMNO akan MENANG 5 DUN Negeri aje...!!

SCARY KAN...????

Tu sebab NAJIB dan Mahyudin terhegeh hegeh round SABAH, SARAWAK,PERAK,JOHOR,MELAKA...KempenAwal,Tabur Rasuah BRIM,Krim, Projek mee Segara 1Msia!!

PAHAM TAK..??? TAKOOOTTT.....!!!

Tapi bagi PAKATAN;..LWN TTP LWN..

Fenomena said...

bodoh laa ko cakap BR1M tu rasuah ...

RBF Online said...

mohon rakan2 seperjuangan tidak melayan komen2 yang tidak selari dengan tajuk yg dibincangkan.

mereka2 itu askar upahan yang dibayar dengan gaji rm 30/hari sbg cybertroopers pembangkang.

mereka cuba nak alihkan kita dari perkara yang dibincangkan.

mereka dalam keadaan tersepit sekarang. jadi, kita jgn menari mengikut rentak mereka.

Bingai @ Bangang said...

RBF,
Aku ingat aku sorang jer yang bingai rupanya ada lagi yang lebih bingai sebab mengomen tak ikut topik.


Macam kisah aku masa muda-muda dulu lak rasanya.
18sx - Bini orang tu Ostad! Di TendangTerajang

hehehe

Anonymous said...

andai kata badrolamin ini org UMNO,apa komen2 dari X-UMNO Men?

LAN-BLADE

X-UMNO MEN said...

RBF,KALAU TAKUT PADA OMBAK,JGN BERUMAH DITEPI PANTAI...Hang tau skrg ni,BNUMNO dah MEROYAN nak dilanggar OMBAK TSUNAMI PRU 13!!!

Dan kalo TAKUT TERKENA API,JGN MAIN MAIN DI-DALAM DAPOR....(Adaptasi dari Pepatah Inggeris)


X-UMNO MEN said...

RBF Online:- kalah pun takpe, memang shukur. negara demokrasi.
-----------------------------------

RBF,Kow dah macam Ngaku KALAH bagi BNUMNO pd PRU 13 nanti...!!!

Kata,DEMOCRASI...??? Bukan ke kes Dr. Badrul Amin ni ada link POLITIK?? kpd PKR,hatta kpd PAKATAN??..Pokok nya tuduhan KHALWAT,setakat ini tak ada BUKTI kukuh!! Cuma Cerita SENSASI yg di SPIN SPIN,(di-PUTAR2) olih pihak Media Perdana(pro BNUMNO) dan blog kow,RBF...!!! Kita DEBAT lah,apa takut?? kata Democrasi?? Kalu kow takut jangan BerBlogging lah...!!

Pei kempem byk2 ,ikut Nojib Gok kor!! Punye suka lah aku nak komen kat Blog kow..!!!

ITS A FREE COUNTRY,BRO!!! GROW UP and GET a LIFE!!!

JGN JADI NERD,bawah TEMPURONG''''!!

Anonymous said...

ternyata X-umno Men cuba tutup bangkai gajah dengan daun pisang.

come on lah bro..jgn duduk bawah tempurung kaca..nampak segala yang berlaku tapi taknak keluar dari tempurung kaca.

LAN-BLADE

Anonymous said...

Akhirnya taqdir menunjukkan petualang yang bertopengkan agama nak cari pengaruh, sebenarnya dah biasa aku tengok..yang lebai pas bersarban janggut berjurai suka mengusik2 perempuan tak kira la dah tahap2 makcik2 pun depa ni layan jugak..

Kalo kat U dulu..lebai2 ni konon2nya buat usrah..Lebai2 campur dengan awek2 tudung labuh bersila sebelah menyebelah..,bukan niat nak dakwah pun..gelak2 je lebih..untung2 dapat le lebai tu couple awek tudung labuh..Persamaan mereka adalah semuanya penganut PAS atau pembangkang.

Kat tempat aku keje ni pun..ada sekor taik pembangkang..hari2 ceritanya maki kerajaan itu ini tak betul..tapi dia sendiri tibai budak pompuan sepejabat yang bergelar BINI ORANG (bukan bini dia)..

Anonymous said...

RBF,
Tanpa komen Bijak Bloggers2 SMART, Blog RBF-Online HAMBAR saja....

Be Open-Minded lah sikit RBF....

Jgn jadi mcm blogger2 UMNO-PORNO, sekolah pun tak pass...mcm mana nak bagi komen2 yg bernas???

Anonymous said...

ya tak ya le..kalau tengok posting rbf yg dulu,40 komen pun tak lepas.

Yg posting ni dah dekat 50 komen..makna nya ada komen2 bijak PR,lagi ceria lah blog si-rbf ni..

Anonymous said...

lasan yang amat dangkal dan tidak masuk akal..

membantu mendapatkan bilik? bukankah mendapatkan bilik perlu daftar di lobby dulu. daftar je, pastu bagi kunci/kad kat pompuan isteri orang tu. yang ko ikut masuk ke bilik apehal? apsal tak tunggu kat lobby je? tu sebab laki pompuan tu mengamuk. ko kata ko kenal depa suami isteri, apsal tak contact je suami dia ke...contact polis ke..contact jaip ke..
dah la ko tak buat semua tu, ko ada masa pulak hantar SMS kpd ahli2 PKR pasal nak tolong isteri orang tu??? itu yang aku paling musykil..
nak jadi hero sendiri2 apehal? tak ingat dah hukum? tak ingat dah camne nak menjauhi fitnah? dan yang paling penting tak ingat Allah Azza Wajalla dah ke?

Anonymous said...

Jangan lah marah RBF,steady sikit bro...Apa?? bloggers pro UMNO tak tahan kena kritik??

Lepas tu nak upah gengster belasah org2 PR ??? Ni hidup zaman batu ke atau dah lebih 50 merdeka maju????

Anonymous said...

Anoneh Feb 27,12.07pm,

Mesti ada 4 Saksi...Ada ke yg 20 orang tu nampak Dr Badrul Amin main dgn isteri orang tu?? Kalo ada bolih cas Dr. Badrul Amin tu lah....!!!

Kita yg tuduh2 ni,dah panjang2kan,SPIN2 kan FITNAH ni,yg DOSA, PAHALA kita di-kreditkan ke Akan Dr, Badrul Amin....Faham tak??

Takpe,kita tunggu dan tengok, tuduhan dlm Mahkamah Syariah (jika ada kes) dan penyiasatan JAIP...

Ingat tak kes KSU dan pompuan yg dikahwini nya?? Sapa y perangkap dia?? Isteri pertama nya..!! Kerana apa?? Nak memalu dan menaibkan suami nya kerana geram dan DENDAM...!!!Dapat DOSA aje...

Anonymous said...

tuduhan khalwat bukan tuduhan zina. tp khalwat itu mukadimah zina. camne sorang ustaz boleh lalai sampai camtu sekali?

tapi aku tak heran dgn mentaliti pencacai pakatan kat sini. sebab memang depa tak kisah pun bini depa berdua2an dengan lelaki bukan muhrim jam 3 pagi kat hotel..kalau tak dapat kat hotel, dlm kereta pun boleh bukan? camtula perangai puak2 pakatan tu..jantan dayus. sebab tu backing sangat badrul amin tuuuuu..

mmmuahahahahahaha

Anonymous said...

PERGH..BETUL KE ADA CERITA BAHAWA SORANG SAKSI BAGITAU BAHAWA DAH 3 HARI POMPUAN ISTERI ORANG TU TINGGAL KAT HOTEL TU??? SAMPAI LAKI DIA KEJAR KE SANA?

JADI CERITA PASAL DATANG PUKUL 2 PAGI TU TIPU JE LA?

YANG MANA SATU BETUL NIH?

NANTIKAN CEREKARAMA SELANJUTNYA..
BANGKAI GAJAH MEMANG TAKKAN DAPAT DITUTUP DENGAN TUALA BASAH.. KAH KAH KAH..

Anonymous said...

Ergh... seriously x tau nk p'caya yg mana satu. Hanya Allah sahaja yg maha mengetahui...

Seram aku nk hidup zaman skrgn nie...

Anonymous said...

SORONG PAPAN TARIK PAPAN
BUAH KERANJI DALAM PERAHU
SUROH MAKAN OZTAD PUN MAKAN
SUROH *MENGKAJI* OZTAD LAGI TAHU

Anonymous said...

RBF membuktikan keterbukaan blogger pro-kerajaan, semua komen disiarkan. Kalau blog pro-pembangkang, jgn haraplah.

Biarkan ler penjilat-penjilat PR tu komen kat sini, boleh nampak terang dan jelas mentaliti dia orang, makin aku menyampah kat PR.

Anonymous said...

xpyh layan 'x umno men' tu..org bncg psl khalwat dia bncg psl PRU..xskolah gamaknya!! mesti masa peksa BM pon dpt 'x'...lari tajuk..wakaka

duhai mr x...baik ko skolah smula dan kluarkan diri dr bwh tempurung!!

KOTE BENGKOK said...

X-UMNO MEN tu mentally retarded, dimana-mana blog pun meracau, mcm tak paham apa topik yg org lain dok bincangkan. Dia meroyan entah apa2.

Dia terlalu takut PR gulong tikar PRU13, nanti habislah kena potong elaun meroyan ...

NanyangZ said...

itulah jawapan dangkal ex-UMNO...kah..ka..kah.kah...dia tulis apa yg kerajaan buat...tapi majoriti suka..tetapi org mcm dia masih nak meroyan..!
Dia x citer pasal skandal pasir,penang gate,parking,air dikelantan,krisis kepimpinan PAS,yg ni dia x nmpk dia tutup sebelah mata...sbb dia tau benda ni mmg busuk dibongkarkan..
Dia kata dia terima berita dari SB konon BN menang 5 negeri??..dari mana dia dpt berita tu...dia ada link ke dgn SB?..stakat nak gertak xde bukti ...go to hell la..
Bila Kajian menunjukan populariti NAjib meningkat...mula kata itu kajian, bukti undi sebenar...mcm ni la dangakal pemikiran bodoh anjing2 PR....
Tetapi yg jelas sejak akhir2nya...korg tgok la bpe byk isu busuk terpalit pada PR bermula dari pendedahan RPK pasal isu pasir..lepas tu berjangkit2 sampai kekelantan dimana skrg ni dah beribu berdemo pasal air....
Yg jelas PR mmg dlm keadaan tersepit...dan mula melagukan citer lama utk menyedapkan hati....
Jadi aku x heran dgn cakap2 kosong anjing2 PR ni....hanya cakap2 bodoh..

Utk RBF...lu jgn risau bro...lu xpayah kecoh dgn anjing sekor ni...aku sorg boleh lawan....

Anonymous said...

sape2 yang tengok cerita adnan sempit2 mesti boleh buat kesimpulan,

tengok jangan tak tengok

Anonymous said...

Salam. Aku rasa tak payah hiraukan sangat X-Umno Men tu. Kalau setakat mentaliti mcm dia yang puak-puak Pakatan Haprak ni ada, kita dah boleh merayakan kemenangan BN dalam PRU 13 ni.Kepada puak2 yang x habis-habis nak gunakan Qazaf pasala benda ni, suruh la bini kau pulak yang duduk satu bilik dengan Ostat Burit ni,lepas tu kau pakat2 lah mengendap ada berlaku tak kerja sorong tarik ni. Apa punya bebal manusia yang PR ada sekarang ni. Patut lah diorang tak boleh kemana pun. Umpama beruk mendapat bunga, tu yang jadi kat Selangor, selagi ada peluang, sapu banyak2. Kalau nak sangat gunakan Qazaf suruh je la Ostad burit ni sumpah mubahalah, habis ceritanya. Dia pun sama penakut dengan Ketua Anu Gay nya. Maki orang boleh la, kepandaian lain zero, bila nampak tanah bukit tiga segi, terus lupa diri, bini orang pun hantam saja. Kalau betul dia buat, akan ada petunjuk nanti, kita tunggu dan lihat je lah.

Anonymous said...

Kesian tengok gaya bahasa X UMNO Men. rasanyer tak pegi sekolah kot. kemudian mak bapak tak mengajar kat rumah. nak tunjuk pandai berpolitik.
bijaklah sikit menulis komen. biar orang tengok kita bijak berhujah dengan fakta. buka dengan emosi.klu tak bijak,jgn cuba berhujah walaupun dengan budak darjah satu sebab budak-budak ni pun boleh ketawa dengar cakap ko...klu tak ada duit beli buku...bagi tahu. banyak buku tahun 1 kat rumah aku..percuma jer aku bleh bagi..pos pun percuma. anggap jer la sedekah untuk keluarga engkau yang tak berapa bijak.

Anonymous said...

PKR - Pakatan Kerja Romen. Kemudian salahkan orang.

Anonymous said...

sms badrol plak nak jadi bukti.sms pun mcm org mengelabah.kantoi le tu.klo nak tolong biarlah ramai2.eloklah org lain bleh backing.ni klo sorang2 ngan bini org mmg la jd mcm tu.ada anak atau x bukan masalahnya.dah standard org nak 'coverline' klo kena tangkap khalwat..

Anonymous said...

Astaghfirullah...ape nak jadi..tu la ustaz perasan tak u klu cakap/ceramah bukan main lagi macam orang bongkak dan takbur..melabel orang biole beralas sikit..ujian Allah ..bagi semua orang muhasabah lah diri kita..

Anonymous said...

raja lawak la ustad seks ni masih nak menegakkan benang berlendir.. kalau takat nak tolong tempah bilik daftar kat kaunter je le ni sampai ke bilik nak tolong kemas cadar pulak ke... tapi yg pelik ada juga yg percaya...

KOTE BENGKOK said...

PKR;

= PEMIMPIN KUAT ROMEN,

= PENYOKONG KAKI ROYAN.

petikan dari buku KOTE BENGKOK.

Anonymous said...

Eh X umno men ni tinggal dlm gua ker? Dia tak tahu ke Fuckatan skrg makin dibenci dan diringgalkn...bukan sja atas pagar dan ahli mereka sendiri, orang BN yg dulu undi protes pun dah kembali sokong BN ...hanya orang2 spt ex umno men je yg terlalu jauh tersesat dan terlalu buta hatinya hingga tak tahu jalan kembali....lihatllah dimana2 program Fuckatan dah tak laku...mereka punya spin tak berdaya nak tipu rakyat lagi...

Anonymous said...

ala EX-UMNO MEN tu bengang arr sbb dia pun dok ngidam nk balun bini org gak, tp tup2 bang ostard dia kantoi la plak sbb tu dia melalut x tentu pasai huahuahuahua...

Anonymous said...

Dulu mase election kat sarawak pun ckp mcm nie nak tubuh kerajaan bakal menang besooor...rupanya kalah besooo..menang kat kawasan cina jer..tu signal dah cukup nak bgthu wkail pakatan yang bertanding dikawasan melayu akan bungkus...ckp byk tak guna prk sebelum nie leh jd rujuk

Anonymous said...

cerita jumpa 2 pg tu pun dr badrol jg.statement saksi pekerja hotel dan penguatkuasa shj yg konsisten.jam 3++ pg dia tertangkap.

Anonymous said...

Al Isra:32 "Jangan kamu dekat-dekat pada perzinaan kerana sesungguhnya dia itu perbuatan yg kotor"

Sabda Rasulullah "Barang siapa beriman kpd Allah dan hari akhirat maka jangan sekali-kali dia bersendirian (berkhalwat) dgn perempuan yg bukan mahramnya, kerana yg ketiganya adalah syaitan"

IS.

Anonymous said...

mreka yang sedar dengan pergolakan politik semasa akan terus mempertahankan hak, bagaimane dengan mereka penyokong yang di luar bandar yang kurang pengtahuan mengenai politik semasa,..?
dan mereka akan terus menyokong,..?