Monday, February 27, 2012

Yes ! Yes ! Yes ! Umno Dah Kena


Kenyataan yang kita jangkakan dan yang kita tunggu-tunggu telah pun tiba.
PETALING JAYA: Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr Badrulamin Bahron mendakwa Umno merupakan dalang yang merancang insiden kes tangkap khalwat yang mengaitkan dirinya bersama isteri orang di Hotel Swiss Garden, Kuantan awal pagi semalam.

Selain Umno, bekas pensyarah kuliyyah undang-undang Universiti Islam Antarabangsa itu mendakwa suami wanita berkenaan turut terlibat dalam perancangan untuk menganiaya diri dan karier politik beliau.

“Peristiwa yang berlaku mungkin dirancang oleh suami wanita tersebut dan Umno membuat persiapan yang cukup lengkap membabitkan (samseng, polis dan pejabat agama). Perkara ini kemudiannya dimainkan secara sensasi oleh blogger-blogger Umno.

“Laporan akhbar turut berniat jahat dan wujud unsur penganiayaan ke atas saya oleh suami wanita berkenaan.

“Saya tidak fikir kawan-kawan di dalam PKR terlibat. Mereka adalah sahabat seperjuangan saya. Saya akan jawab selanjutnya berhubung hal ini selepas bertemu dengan Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) pada petang ini,” katanya kepada FMT.

Sumber: FMT



46 comments:

Anonymous said...

DIA ORANG INGAT RAKYAT NAK PERCAYA KE?MAKIN MELUAT ADALAH

Wak Jengkol said...

Salam RBF

Seperti yang dijangka...

RBF Online said...

W.salam wak

ramalan kita benar belaka

Aku Sayang Tun Mahathir said...

..hahahahaha.....aku dah tau dah skrip tu sebelum al-kulop ni d belasah dengan 2000 orang masa buat sesi kaunseling jam 2 pagi..


hahahahahahaha......
hahahahahahahahahaha....
hahahahahahahahahahahahahaha.......

Anonymous said...

nk spin pulak dah...sudahla osetad..ni la padah mengata org..

Anonymous said...

kalo zsalah, xyah nk tutup2 muka segala.b gentle.

Anonymous said...

moga JAIP dpt selesaikan perkara ni secepat mungkin...

sana fitnah sini,sini fitnah sana..
melingkar dgn dosa je...



RBF,sila amik perhatian dgn tindakan paper The Star menyiarkan gambar penyanyi kulit hitam bertatu Allah...

x abis2 The Star ni menyakitkan hati Umat Islam...

-Warga Shah Alam-

Anonymous said...

demi perjuangan besar UMNO dlm memperjuangkan Bangsa Ugama dan Negara..engkau Badrul sekelumit pasir pun tidak ada makna bagi UMNO you are a nobody, rakyat biasa yang luar sana lebeh mustahak..jangan lah nak libatkan 3.5juta ahli UMNO atas kerakusan kon**k engkau si bad.

Anonymous said...

Daripada berdolak-dalik spt Imam AnuGAY, lebih baiklah UMNO ngaku aje dakwaan Badrol Burit tuh!

UMNO adalah dalang kpd:

-Samseng

-polis

-pejabat agama

-suami zatiawani

+burit zaiawani!!!

+kote badrul burit!!!

+batu badrul burit!!!

Anonymous said...

so LEPAS ni mana2 isteri org yang ada masalah rumahtangga jgn risau hubungi sesiapa saja ( pilih yang nampak alim ) sila bertandang ke mana2 bilik-bilik hotel untuk tempat MENYELESAIKAN masalah itu, dan sila bawa anak2 kecik..... kihkihkihkih....

Anonymous said...

HAI BADRUL, LU PUNYA REZEKI LU MAKANLAH. LU PUNYA KESALAHAN LU TANGGUNGLAH. APA PASAL CAKAP SALAH ORANG LAIN. MANA MAU LARI, JUMPA NIK AZIZ KAH.

hanizam said...

susah nak cakap bila berlaku pada pemimpin PAKATAN...berlakon kononnya maksum. K

Kalau syaitan tu kita bole nampak menangis, mau berkolah-kolah syaitan tu sedih...

sedih sebab manusia lebih expert berlakon dari mereka...

kalau kat dunia lepas, kat khirat, pandailah jawab...

Anonymous said...

tahukah anda wahai ostad, BERDUA-DUAN dgn bini org dalam bilik adalah salah WALAUPUN ia perangkap UMNO...

~bukan ustaz~

Fenomena said...

dah mula dah ... kahkahkah !

Anonymous said...

DAH AGAK DAH..KALAU KANTOI KE, KALAU TERDESAK KE...TUDUH JE UMNO.

SEBIJIK MACAM ANUGERAH TUHAN @ IMAM MAHDI DEPA..KE MANA TUMPAHNYA NAJIS KALAU BUKAN KE DALAM LUBANG TANDAS YE TAK?

SAPE NAK MENGAKU BERAK MERATA YE TAK?

KAH KAH KAH..

Anonymous said...

Kickdefella pernah tulis;

"Bukan ChinaDool yang buka baju Anwar, bukan Esky yang tanggalkan baju Anwar, tapi anwar buat sendiri".

Ni hebatnya UMNO, boleh control Al Ustaz Badrol supaya masuk ke bilik yg ada bini orang di dalamnya.

Anonymous said...

1.SEBAGAI SEORANG YANG HEBAT DALAM HUKUM HAKAM AGAM ISLAM KENAPA TIDAK MENGELAKKAN PERKARA-PERKARA YANG BOLEH MENDATANGKAN FITNAH.SEBAGAI CONTOH KENAPA TIDAK DITEMANI OLEH SEORANG WANITA LAIN.

2.KENAPA PADA MALAM HARI TIDAK TUNGGU SIANG HARI KEESOKANNYA

3. KALAU DAH TAHU DIA MASIH BERSUAMI KENAPA TIDAK DISURUH WANITA TERSEBUTMENDAPATKAN NASIHAT DARI PEJABAT KADI.

4.KENAPA TIDAK DI LOBY HOTEL SAHAJA.

5.APAKAH MASA ITU TIDAK ADA AHLI PKR WANITA MUSLIM.

6.DAH BERAPA BANYAK KES PASANGAN BRUMAH TANGGA YANG MENGHADAPI MASALAH TUAH SELESAIKAN.

BANYA LAGI AN NAK TANYA

Anonymous said...

KENCING SEDAP SECARA HARAM TIDAK MENGENAL SIAP ANDA....NAFSU SENTIASA MENGODA...TIDAK KIRA SIAPA ANDA.SYAITAN DAN IBLIS TAH PERNAH PONTENG KERJA UNTUK MENGODA HAWA NAFSU BAIK PAK LEBAI ..ATAU SIAP SAHAJA....TEPUK DADA TANYA SELERA...BERANI BUAT BERANI TANGUNG

Anonymous said...

puan, saya bersimpati dgn puan. saya tak mampu tolong lebih2 selain nasihat sebab saya pun kenal dan hormat suami puan. camni la. saya book 1 bilik utk puan. Insya Allah, lepas subuh nanti, saya dan isteri akan datang jenguk.kemudian kita bincang dan lakukan apa yang perlu.

ok lah puan. mari saya tunjukkan biliknya.
bila dah sampai bilik :
selamat berehat puan. saya balik dulu. sila pastikan pintu tertutup rapat ye.sila maklumkan apa2 melalui handphone saya ok.

saya rasa baik saya beredar dulu. tak baik jika orang lain melihat kita begini. nanti menimbulkan fitnah pulak.
Assalamualaikum..

itu yg sepatutnya berlaku..tapi yang berlaku adalah sebaliknya.
sekian

Far Lunggeng said...

Soalan :Kenapalah UMNO nih pandai sangat buat perangkap. Dari dulu sampai sekarang perangkapnya asik mengena. Apa rahsianya wahai UMNO?

UMNO :Senang jer! Pakai umpan perempuan atau yg sewaktu ngan perempuan. Masuk perangkaplah dia.

Anonymous said...

senang hidup puak ni. salahkan orang lain. :) Opss saya kentut dalam lift. mesti umno yang cucuk buntut saya. nasib baik bukan anwar. auuuu

Anonymous said...

Anonymous 4.17 pm.....

Kenapa yang paling saya nak tanya....KENAPA lah nak undi depa??? KENAPA lah nak cuba try satu penggal?????..Depa tu bagus satu aje..SEMUA salah orang lain...POORRAAHH

Anonymous said...

ostat badigol sebenarnya nak promote berzina dikalangan pimpinan pkr jika kantoi pun no hal,,ckp jer itu konpirasi umno,,perangkap umno,,,setel masalah,,

Anonymous said...

dia pun terliur gak...takkan nuar je yang boleh

Anonymous said...

banyak betul PENZINA dalam PAKATAN HARAM ni no .... dalam PKR ada PAS ada DAP main raba-raba jer wohahaha

Anonymous said...

CELAKA UMNO! minyak moto aku lupa isi smlm, ari ni tangki minyak kosong. terpaksa aku tolak. Ni smua kerja UMNUUUU!!!

Anonymous said...

3 Ta

TAHTA
HARTA
WANITA

DAN

DUIT DENGAN BURIT TAK DAPAT DIPISAHKAN WOHAHA

Anonymous said...

sejahat-jahat aku pun tak pi tutuh bini orang ker anak dara orang ker kalo JANDA boleh sajerrrr tapi kena akad nikah dulu laa lepas main talak 3 terus .... haha

Anonymous said...

Hari ni kat ofis puak2 pembangkang tersenyap malu alah. Itulah, jgn berlebih2 mengata orang,mengutuk orang yg tak sewaktu dgnnya; perasan awak tu baik sangat, beriman sangat, bertakwa sangat. Kan dah malu skrg. Pemimpin ulamak awak buat noda. Buat dosa.

Setiap AIB yang diturunkan, Renong2kanlah, belajarlah salahkan diri sendiri.

Anak Lenggong said...

Ayat biasa laa tu..bagi puak-puak PKR dan PAS..bila terperangkap..akan menjadikan UMNO sebagai kambing hitam..sudah2 laa ustaz bahalol Indon woii..ko sedap dok mengusap bini orang..bila tertangkap nak salahkan orang lain pulak..tak payah laa ko nak berselindung disebalik janggut sejemput ko tu..ko pun sama dengan ketua ko si Nuar Brahi..pantang berpeluang sikit ko rembat jee..

Anak Lenggong said...

Ayat biasa laa tu..bagi puak-puak PKR dan PAS..bila terperangkap..akan menjadikan UMNO sebagai kambing hitam..sudah2 laa ustaz bahalol Indon woii..ko sedap dok mengusap bini orang..bila tertangkap nak salahkan orang lain pulak..tak payah laa ko nak berselindung disebalik janggut sejemput ko tu..ko pun sama dengan ketua ko si Nuar Brahi..pantang berpeluang sikit ko rembat jee..

Anonymous said...

sama je dengan anwar..

Anonymous said...

dari segi teknikal mungkin ko boleh kata JAIP tangkap masa ko sorang diri dalam bilik tu. tapi yang laki dia tangkap ko berduaan dengan bini dia tu apa kes? kalau berseorangan takda le kena belasah badigol...

el halim said...

eh..Badrul Amin diminta bercuti? La kesian nya..apasal Anwar hari tu tak pulak disuruh cuti?Apasal Eli 'Rimba'Wong masih diterima atau sekurang2nya letak jawatan? Sepatutnya Anwar kenalah bercuti semasa kes dia dulu..barulah adil..hai lah Bad, ko sudah ampu salah olang la..lain kali mulut jahanam tu kena jagalah..sekali ko cakap buruk,beribu orang mendoakan celaka kepada engkau..

Anonymous said...

salam..

perlu ke seorang isteri yang menghadapi masalah rumah tangga menemui seorang ustaz dlm pukul 2-3 pagi? di bilik hotel?

Kenapa si wanita tidak merujuk kepada keluarga terlebih dahulu jika ingin minta perlindungan.

Tidak bolehkan merujuk masalah anda kepada ustazah...? kenapa perlu merujuk kepada uztaz lelaki di tengah2 malam buta yang boleh menimbulkan syak...

YAng pasti..Orang yang beriman takkan terlepas dr godaan syaitan

dan ini mungkin salah satu petunjuk dari ALLAH untuk menunjukkan betapa buruknya pemimpin2 PKR akibat sumpah dr saudara saiful..

dari MUSLIMAT, bukit gantang

Anonymous said...

badrul amin perlu pejuangkan haknya dan tindakan mengarahkannya bercuti adelah amat tidak wajar...
sebagaimana masalah pemimpin pkr yg lain..
bukankah pkr memperjuangkan kebebasan.. lg pon dia kate diperangkap mcm yg anuar selalu ckp.. jd tak perlu arah badrul amin pkr al burit bercuti...
mane wanita terutamanya ahli2 pkr dan pas bleh la dptkan khidmat nasehat ustaz badrul amin...

Anonymous said...

Skrip "ini semua salah UMNO perangkap UMNO' dah melekat dalam kepala otak diaorang...sendiri buat salah lepas pada yang lain..apa daa..tak guna betul

Anonymous said...

Sebelum dijatuhkan kesalahan tak payah lah hukum dia, biar dia berceramah membersihkan nama dia dulu ke setiap pelusuk di Malaysia ni, kan itu demokrasi di PKR, kan Khalid.

Anonymous said...

geli geleman aku nak panggil badrul ni ustaz..uwekk

ni ke pemimpin yang kita nak angkat..

buta perut punya penyokong pakatan,masih pertahankan badrul walau dah tau dia tu buat benda tak senonoh..

Anonymous said...

geli geleman aku nak panggil badrul ni ustaz..uwekk

ni ke pemimpin yang kita nak angkat..

buta perut punya penyokong pakatan,masih pertahankan badrul walau dah tau dia tu buat benda tak senonoh..

Anonymous said...

Sebenarna Ostad Badrul yang pasang perangkap kot perangkap Zatiwani dgn
ayat-ayat cinta kot?

Anonymous said...

rujuk je pengalaman mana2 penguatkuasa agama..

semua yang kantoi2 tu..akan bagi bermacam2 alasan. yang pelik2..yang jelik2..

tak percaya? sape2 ada saudara atau sahabat penguatkuasa agama yang pernah terlibat dlm menahan pasangan2 yang berkhalwat, sila dengar cerita mereka..

percayalah..cerita mereka takkan lari jauh dgn cerita dua pasangan ini..

sekian..

Anonymous said...

Syaitan sentiasa berusaha memerangkap umat Muhammad SAW utk melakukan maksiat dan berpaling dari Allah.

Anonymous said...

Gileeee... minyak motor aku abis masa lalu depan pejabat UMNO petang tadi. INI SEMUA SALAH UMNOOOOOOOO!!!!

Anonymous said...

gigi palsu nenek aku hilang ini semua salah UMNO..konspirasi UMNO..

Anonymous said...

aku hilang dara pom sebab UMNO gak!!!hahahaha