Monday, March 26, 2012

Kezaliman Kerajaan Selangor


Di Kelantan dibawah kepimpinan kerajaan Pas tanah-tanah yang diusahakan rakyat diambil untuk dijadikan ladang rakyat.

Di Selangor pula dibawah kepimpinan kerajaan PKR tanah-tanah yang diusahakan oleh rakyat juga dirampas.

Sedangkan kedua-dua kerajaan negeri itulah yang menjulang diri mereka sendiri sebagai kerajaan kebajikan.

Klik di sini

8 comments:

Anonymous said...

padan muka rakyat selangor!
ko yg undi, nahhhh rasakan..
kelantan walaupun tau negeri mereka mundur, mereka terima seadanya spy identiti kenegerian mereka tidak terhakis dek pengaruh2 pembangunan, tp di selangor berbeza..

kalu rakyat selangor beranggapan dgn memberi peluang barisan alternatif utk menerajui selangor, terima la azabnya..5 tahun! PADAN MUKA HANG!

Mama Carrie said...

Mama stuju dgn Anon 12:38.
Padan muke. Nak cube try konon!!

Mama dah ckp dulu2 lagi slepas keputusan PRU12. Sorak pekik rakyat Slangor atas kemenangan PKR seumpama cerite dongeng Pak Kadok. Ayam sendiri menang, nanti kampong tergadai.

Laa ni mitos dah jadi kebenaran.
Bukan je kampung yg tergadai, agama pun nak kene jaje.

Mama tak berani nak ckp banyak2 takut masin mulut ni, tapi kalau lama sikit PKR memerintah, telanjang bulat lah nampak gaye rakyat selangor. Yang tinggal cume tubuh badan bebau tahiiikkkkk...

Hishhhh. Na'uzubillah.

Anonymous said...

Padan muka melayu P.Pinang, Selangor dan Kedah. DiKelantan lain sebab mereka memang suka minum air bumi asli. Air yg dirawat memang banyak bahan kimia.

Anonymous said...

SO WHAT?? Apa yang UMNO boleh buat?? Kerajaan Kelantan rampas tanah rakyat..Selangor pun jadi perampas, pencuri...pengotor sampah...kaki ganster..Pulau Pinang dah dirampas DAP...orang Melayu dah dipi9nggir macam Melayu Singapura...TAPI APA UMNO DAN BUAT??? cakap ajer yang banyak...SEMUA TAK ADA TELOR!! Berbuih ajer lah bercakap!!! Kalau DAP, Pakatan...semuanya buat perhimpunan besar...jadi gangster..tunjuk kekuatan...tengok Bersih...Sekolah Cina..Hindraf...semua tunjuk numbers...Flex ur muscle!!!UMNO apa boleh buat??? Jual air liyor ejer lah!!! Macamk mana nak menang PRU???...Bagi duit ajer takkan menang PRU!! Asyik kena main buntut ajer laaah!!!

Anak Lenggong said...

Ini lah akibatnya pabila sesuatu pemerintahan dijadikan sebagai satu percubaan..nak test la konon..so akibatnya kena tanggung satu penggal bukan sehari..bukan sebulan..

Diwaktu ini lah mereka yang berkuasa akan menunjukkan kuasa sebenar mereka..menyebat apa yang ada dan yang boleh mengkayakan diri ..peduli apa mereka dengan orang yang memilih ..bukan boleh buang mereka begitu sahaja pun..kalau nak buang pun kena tunggu next PRU..

Mereka menyau bersih segala benda yang boleh menghasilkan duit disebabkan mereka tau kalau tak terpilih next PRU..harta dah banyakkk

Anonymous said...

Apa yg UMNO boleh buat?
Mmg lah klu boleh kita semua nak mengamuk mcm pengjilat2 juboq nuar tuh, tp Alhamdulillah, kita x bingai mcm mereka. Kita masih ingat Allah dan memilih jln yg paling lembut dlm usaha menyelesaikan masalah.

Jgn spt penganut hamPAS yg Islam hanya pada nama parti shj tp akhlak jahiliah.

MEDIA SHAH ALAM said...

BRO aku ambil cerita ni masuk kat blog aku

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA Freemalaysiakini2