Thursday, March 15, 2012

Khalid Ibrahim Pindah Tempat Mengundi, Jawapan Kepada Pembaca Malaysiakini Yang Bodoh


Tukang-tukang komen di malaysiakini yang majoritinya bahlol bin bangang melompat-melompat menyalahkan Umno berhubung perpindahan mengejutkan tempat mengundi Khalid Ibrahim dari Parlimen Petaling Jaya Selatan ke Lembah Pantai. Lihat di sini

Wahai bahlol-bahlol sekalian, mari sini aku nak beritahu hangpa semua. Umno tak sebodoh hangpa semua nak buat kerja bodoh tu.

Sekarang ini Parlimen Lembah Pantai adalah kerusi PKR...

Umno sedang berusaha bersungguh-sungguh untuk nak tawan kerusi berkenaan dalam PRU 13....

Untuk nak menang di Lembah Pantai Umno kena tambah pengundi yang menyokong Umno.

Apa ke bodohnya Umno kalau nak menang, kemudian pergi tambahkan lagi orang PKR sebagai pengundi Lembah Pantai ?

Khalid Ibrahim tu orang parti mana ?

Itulah kualiti pembaca malaysiakini yang malaysiakini dok bangga pembacanya ratusan ribu sehari. Semuanya memilki otak besar puting mancis.

6 comments:

Sudir said...

Khalid Ibrahim dah jadi orang parti tupperware tu yang bahalol-bahalol ni sibuk..

Anti Jumud said...

Biasala bro kadang-kadang nak juga tergelak tengok gelagat-gelagat penyokong haprak berotak lembu gila dalam malaysiakini.

Sumandak Kinabalu said...

Salam,

Bila baca komen2 depa tu, saya jd tercengang. Yg komen majoriti melayu beragama islam, tapi kenapa smpai ada yg cakap cara ibadah pengikut UMNO kebetulan sama dengan cara org islam beribadah? Bukankah itu fitnah bagi orang seperti saya? Saya yang muda lagi ini pun tahu nak menghormati orang lain, tapi mengapa mereka terlalu taksub sehingga sanggup berkata sedemikian? Mentaliti mereka sangat teruk. How do these elders expect youngsters like me to respect them when they are just being disrespectful towards each other? Usia tidak semestinya melambangkan kematangan seseorang nampaknya. Umur dah melebihi 40 tahun tapi bahasa macam budak baru tahu nak mencarut.

Anti Jumud said...

Salam perjuangan saudara RBF..

Saudara dah remove ke bloglist saya kat blog saudara hehee?? Tak suka ke bro?

Anti Jumud

Anonymous said...

Kalau dh bahalol, tetap bahalol semanjang. Mak dia betrak sembelit pun dikatakan angkara BN. Bahalol yang tak boleh diajar adalah puak2 PKR dan PASPISPUS

Anonymous said...

baca part ni "Tindakan mensabotaj MB?

Khalid tidak boleh bertanding sebagai ADUN di Selangor jika kad pengenalannya menunjukkan dia pemastautin di Kuala Lumpur.

Menurut peraturan SPR, calon yang bertanding kerusi DUN mesti menjadi penduduk negeri berkenaan.

Ini bermakna beliau tidak boleh lagi menjadi menteri besar untuk penggal kedua."

boleh jadi sabotaj la. jangan nak tuduh orang tak pandai. perkara macam ni banyak kemungkinan. perkataan 'bahlol' yang digunakan adalah tidak sesuai kerana saudara sendiri pon tidak pasti jawapan saudara betul. apalah sangat 1 orang PKR boleh buat dengan beribu2 ic baru yang muncul? kelihatan otak saudara adalah lebih kecil dari mikroorganisma-mikroorganisma.