Monday, March 19, 2012

Lagi Video Aksi Pemimpin Suci Akan Memasuki Pasaran ?


Sosek-sosek yang kedengaran pada hujung minggu mengatakan satu lagi video yang memaparkan aksi 'suci' pemimpin idola Pas akan memasuki 'pasaran' tidak berapa lama lagi.

Difahamkan video dirakam di sebuah hotel di Bangkok pada 12 dan 13 Januari 2011.

Cerita berkenaan video tersebut telah menjadi bualan di dunia cyber sejak tahun lepas, dan pemimpin suci itu sendiri telah beberapa kali diminta untuk menunjukkan paspotnya bagi membuktikan dimana dia berada pada tarikh berkenaan, tetapi dia tidak pernah melayan semua itu.

Malah sebuah laman juga pernah mendedahkan pergerakan keluar masuk negara pemimpin suci itu. Lihat di sini.

Difahamkan juga sedutan video dibawah adalah sebahagian dari rakaman aksi yang dikatakan dirakam di Bangkok.


Rafizi Ramli mungkin boleh panggil satu sidang media untuk menunjukkan paspot bosnya bagi membuktikan bosnya tidak berada di Bangkok pada 12 dan 13 Januari 2011.

Apa macam Rafizi, ada berani ?

6 comments:

Anonymous said...

percayalah...akan ada mangkuk2 pakatan yang tuduh blogger pro kerajaan sbg lucar porno atau sebagainya sekali lagi..

tapi nak buat camne? dah pemimpin2 yang depa sanjung dok terlibat aktiviti maksiat apehal?

poyo said...

tak abis-abis.bagilah bukti tu pd polis..biar polis siasat..ABU

poyo said...

tak abis-abis.bagilah bukti tu pd polis..biar polis siasat..ABU

Anonymous said...

Ala video ni ....... besi la. Mana boleh pakai.

Anonymous said...

EH??? ADA PULAK MAMAT ABU KAT SINI YANG PERCAYA KAT POLIS? BUKAN KE KORANG YANG DOK MAKIHAMUN POLIS SELAMA NI? KONONNYA ANJING KERAJAAN LAA...SETAN BAJU BIRU LAA...

SPLIT PERSONALITY KE?
TAK ABIS-ABIS TUNJUK BODOH KORANG YE??

KAH KAH KAH

Anonymous said...

Mamat poyo ni betul bodoh tak boleh diajar...Percaya plak kat polis..tapi bila polis sahkan benar atau tulen kata polis ajen UMNO....Memg bebal sungguh puak2 ni dah....