Thursday, March 15, 2012

Mengejutkan ! Pemimpin Pas Terlibat Dengan Wang Haram

Dipetik dari sel13.com

1 - Perhatikan nama dalam bulatan hitam

2 - Perhatikan kotak nama jawatan di sebelah kiri bulatan hitam

3 - Perhatikan kotak nama organisasi dalam kotak nombor dua dari kiri.

Ok ?

Semua dah ok ?

Dah ok lah tu.....

Sekarang anda dah tahu siapa dan apa jawatan insan tersebut......


Perhatikan pula gambar dibawah ini

Dipetik dari sel13.com

1 - Perhatikan nama yang ditunjukkan oleh jari berwarna merah.

2 - Perhatikan perkara di bawah Tuan / Puan

3 - Tolong eja perkataan kelima dalam kandungan surat yang berhuruf  P.E.R.M.O.H.O.N.A.N

4 - Tolong eja perkataan kesembilan dalam kandungan surat yang berhuruf D.I.L.U.L.U.S.K.A.N

Jeng...jeng....jeng.....

Dah dapat jawapannya kan ?

Jangan lupa juga klik di sini....

Mereka yang dok kecoh-kecoh wang haram, rasuah dan sebagainya, dalam diam-diam dia pun pergi pohon juga.

1 Malaysia kena tipu dengan Pas.

Kah...kah...kah....kah...
 
Selain dari munafik , apa lagi perkataan yang sesuai kita gunakan untuk mereka ?

17 comments:

Anonymous said...

bro rbf,tajuk & cara tulisan sudah cukup utk membuatkan orang2 pas menggelupur kepanasan.

tahniah!

Anonymous said...

hamPAS MEMANG Haram Jadah jika makan 'DUIT HARAM' tu....

Kah kah kah kah kah

To Live Again said...

Bro RBF,

Paling kuat pon diaorg akan cakap plak WAJIB amik duit 2 sbb duit 2 DUIT RAKYAT..UMNO dh rompak duit 2 jd WAJIB bg kita amik semula..Dasar pembangkang bangsat!
Ptttuii!

anti bohmau said...

RBF,

dari hari ke hari pemimpin2 & org2 pas menjilat kembali kahak 'haram' yg mrk ludah dulu2...

mrk tidak takut sedikitpun mempermainkan kepercayaan mrk...

Anonymous said...

datang sorang penganut pas kerumah minta makan kerana kebuluran...
kemudian dalam waktu yg sama datang pula saekor anjing kurap yg kehausan dan kelaparan..
aku lebih rela bagi anjing tadi makan..
dan kayu broti saiz 2x3x5 aku guna untuk pelangkung penganut pas tersebut.
aku benci bukan kerana dia melayu,bukan kerana dia islam tetapi kerana dia penganut pas yg munafik..
dalam ceramah kepada khalayak ramai dia kata haram..tetapi sendiri pula yg msngambil...
orang munafik tidak bolih dibenarkan memasuki rumah kita...dianya lebih haram dari saekor anjing.

penembak babi

Sudir said...

Selain Munafik, ada gelaran lagi.. Lampu trafik.. Hijau 'semua' jalan.. kehkehkeh

Anak Lenggong said...

Duit bantuan kerajaan bagi pada rakyat yang tak berkemampuan mereka ikut sebat...duit yang kerajaan bagi kepada rakyat yang berkemampuan pun disuruh sedekahkan 10% kepada mereka..dalam ceramah ditepi longkang pun diangkut karung supaya penyokong bangang bagi sedekah jugakk..Ini lah hakikat sebenarnya pemimpin PAS..nak hidup dengan air liur penuh dengan fitnah dan menjatuhkan maruah orang lain..gaji pula diminta penyokong yang bagi sumber.

Anak Lenggong said...

Duit bantuan kerajaan bagi pada rakyat yang tak berkemampuan mereka ikut sebat...duit yang kerajaan bagi kepada rakyat yang berkemampuan pun disuruh sedekahkan 10% kepada mereka..dalam ceramah ditepi longkang pun diangkut karung supaya penyokong bangang bagi sedekah jugakk..Ini lah hakikat sebenarnya pemimpin PAS..nak hidup dengan air liur penuh dengan fitnah dan menjatuhkan maruah orang lain..gaji pula diminta penyokong yang bagi sumber.

hisham said...

tahniah bro rbf,posting beginilah yg kita cari..lengkap dengan fakta dan bukti sekali..
syabas bro...
kepada blogger pro krajaan...selongkar dan dedahkan keburukan mana2 pemimpin dan ahli pas yg bersifat munafik.
selak dan bogelkan...londeh jubah hapak mereka...cabut segala serban mereka...biar rakyat tahu disebalik jubah dan serban termasuk purdah musliWat pas akan bau busuk,hanyir dan pekong mereka.
orang pr tak perlu kita telanjangkan sebab mereka sendiri suka dan sudah selalu telanjang.
kote bengkok pun mereka pamerkan...bukit dan longkang berserabai pun mereka ak segan nak tayangkan.

teruskan usaha bro...
sekali lagi tahniah.

Anonymous said...

elok dikahakkan aje pemimpin hamPAS tersebut..

anti bohmau said...

RBF,

syabas!!

mantap krn berbukti!!

Anonymous said...

Pok Nik dah izinkan apa hal ye tak

Anonymous said...

walaupon aku layak dapat bantuan,tapi tak mohon supaya org yg lebih memerlukan dapat bantuan tu....ikhlas...

Anonymous said...

Aku tak layak mohon...
Jangan terpedaya dengan janggut dan pakai kopiah tu alim.

konan said...

berapa juta? 250 juta ker?siapa lagi.pemimpin umno dah berapa billion ye dia orang sapu? cer cerita...

Anonymous said...

"Haramu buatmu, halalu untuk."

Kepada penganut PAS ulang baca zikir diatas beratus kali dalam posisi duduk antara dua sujud sesudah bersenggama (rujuk video chinadoll untuk gambaran lengkap.)

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

Allah Maha Mengetahui.
Kita tau kita tak layak, tapi kita mohon juga. Dapat RM500 yang sepatutnya untuk "orang yang sepatutnya & layak untuk mendapat bantuan". Dapat RM500, esok lusa hilang RM1000 @ RM5000. Kerana kita dah ambil hak orang lain.