Thursday, March 15, 2012

PKR Lantik Kroni Dalam GLC Selangor


Terbaca di blog house pk tentang kisah seorang warganegara Britain yang dilantik sebagai pengerusi di sebuah GLC Selangor, Kumpulan Perangsang Selangor Berhad. 

Terlihat pula gambar orang yang kalah dalam pertandingan jawatan timbalan presiden PKR. Nak tahu lanjut lagi saya masuk ke http://perangsangselangor.com. Masuk sana jumpa pula 2 orang lagi muka PKR yang memegang jawatan pengarah dalam Kumpulan Perangsang.

Ini dikira sudah bonus lah.....

Nak cari yang lain, dapat satu lagi pula yang lain....

Siapa 3 orang tu ?

Mustaffa Kamil - Pengerusi PKR Perak dan ahli majlis pimpinan pusat PKR.

Kamarul Baharin - Pengerusi PKR Negeri Sembilan dan ahli parlimen Teluk Kemang (PKR)

Sivarasa Rasiah - Ahli majlis pimpinan pusat PKR dan ahli parlimen Subang (PKR)

Selama ini mereka menuduh BN mengamalkan kroni , salah guna kuasa dan sebagainya. Habis yang kamu buat tu apa ke benda ? Tak kroni ke ? 

Baru saja beberapa minggu lepas Khalid Ibrahim kata Khairy Jamaluddin tidak layak dilantik sebagai Pengerusi PUNB. Katanya Kahiry dilantik kerana pertimbangan politik.

Habis tu yang tiga orang itu dilantik kerana pertimbangan apa ?

Kepada rakyat Selangor, habis dah....habis....habis....setahun dua lagi habis semua harta benda Selangor dirembat oleh PKR dan kroni-kroninya. Seluruh negara punya PKR semuanya datang bertenggek di Selangor untuk merebut hasil mahsul bumi Selangor. 

Sikit hari lagi apabila semua bangunan telah dijual dan dah tiada apa-apa lagi untuk dijual, pintu gerbang Kota Darul Ehsan pun mereka akan jual.

11 comments:

Anonymous said...

director - paling kurang 100,000 dalam tangan, siapa taknak dapat duit free. bukan kena kerja sangat pun, tunjuk muka 6 x setahun

Anonymous said...

tu la ckp bukan main lagi, lantikan politik lah, xde merit la, tup tup buat juga yg org lain buat...x ke sama je tu, org politik ni mulut ckp lain, hati kata lain, langsung x ikhlas, kalau bab duit semua sapu...

Anonymous said...

sifir mudahnya bro kerajaan negeri di bawah pimpinan Pakatan Rakyat,mesti lah lantikan adalah dari kalangan orang pakatan jugak.

PRU13 ni kalau rakyat selangor beri mandat pada pakatan rakyat lagi, habis la negeri selangor....

Anak Lenggong said...

Ini lah hebatnya penasihat ekonomi kerajaan negeri selangor punya mainan..cuba pusing balik kebelakang waktu dia memegang jawatan Menteri kewangan..kemana dia letak keluarga ..semuanya jadi ahli keparat..lepas tu dia dok sibuk pasal kroni..

To Live Again said...

UMNO buat HARAM! PR buat HARUS/WAJIB!

MMg dasar munafik penipu besar! Kalau umno buat mula la kuar hadis,kuar citer pemimpin agung Islam yg zuhud dn menolak keduniaan utk mengenakan umno!

Tp bila puak sndiri buat kuar la hadis tersohor lg sahih dipercayai bulat2 oleh puak pencacai kononnya NABI MUHAMAD PON MENGAMALKAN KRONI..-Pok Nik

2 la wajah2 org yg mengaku memperjuangkan ISLAM!

To Live Again said...

Lepas ni akn berduyun2 la org copy paste BUKTI2 org umno pon kroni..Mula la diaorg tunjuk naka org itu dn ini yg mendapat project sana sini demi menutup DOSA mereka..

Time 2 mula diaorg mengeluarkan ayat2 standard.."Ala anak mahathir pon kaya'

'Ala anak pak lah pon dpt project berjuta'

'Ala anak Najib pon milionaire'

Last2 segala dosa diaorg pon TERAMPUN..2 la realiti dlm PR..

Anonymous said...

Ini semue salah UMNO nie.
Nape UMNO pasang perangkap sampaikan kerajaan Selangor terlantik semue PKR man utk GLC selangor.......hehehehe

Anonymous said...

PKR. Parti KENA RASUK

konan said...

UMNO punya GLC lagi ramai...tan sri2,datuk sri2,lagi bnyk dia orang buat duit kan..kan..

Anonymous said...

tu sivarasa boleh jadi panel peguam MBPJ... conflict of interest

bill sampai puluh2 ribu duit rakyat

zaman BN mana ada macamni...

mutalib

Anonymous said...

MEMANGLAH PAKATAN NI CELAKA..DOK TUDUH UMNO BN ITU INI TAPI DEPA SENDIRI BUAT JUGA..TUDUH2..KUTUK2 PARTI LAWAN, TAPI DEPA DOK BUAT BENDA SAMA JUGAK. SO APA KELEBIHANNYA DGN PAKATAN? TAKDE!!! ZERO!!! BUAT HURU HARA JE..