Thursday, March 22, 2012

Rosmah Perlukan Bantuan Untuk Pindahkan Wangnya ?


Tidak cukup dengan segala serangan dan fitnah terhadap Rosmah selama ini, kini muncul pula e mel layang seperti diatas kononnya Rosmah memerlukan bantuan untuk memindahkan wang beliau.

Menyerang, memburuk-buruk serta memfitnah isteri PM adalah salah satu agenda pembangkang dalam usaha mereka untuk mendapatkan kuasa dalam PRU akan datang.  Dengan harapan apabila orang benci Rosmah maka orang akan benci Najib. Apabila orang benci Najib maka orang akan tolak BN.

Mereka nak serang Datuk Najib dah tak boleh. Isu Altantuya dan mati habis selepas Datuk Najib bersumpah dia tidak pernah kenal wanita tersebut.

Dokumen dibawah ini adalah bukti niat jahat mereka. Apa yang tercatat di dalamnya adalah apa yang dibentang dan dibincangkan dalam satu forum yang bertajuk BAGAIMANA PKR/PAKATAN RAKYAT DAPAT MENINGKATKAN SOKONGAN PENGUNDI MELAYU ? yang diadakan pada 15 Febuari 2011.


Antara yang terlibat dalam forum itu adalah Nurul Izzah dan Hata Wahari, bekas presiden NUJ yang digugurkan.

Dalam forum itu mereka berbincang agar BENTUK KEADAAN SEMASA SEPERTI 2008. Mereka nak bentukkan keadaan supaya Rosmah dilihat pemboros, membazir dan suka shopping luar negara. Susulan daripada itulah wujudnya cerita Rosmah beli cincin juta-juta, beli beg tangan ratus-ratus ribu dan shopping sakan di Australia.  Mereka dah rancang rapi siri-siri fitnah terhadap Rosmah, dalam usaha untuk membangkitkan kebencian orang ramai terhadap Rosmah dan suaminya.

Bukan setakat bentukkan keadaan seperti diatas, mereka juga rancang bentukkan keadaan kononnya isteri TPM tidak puas dengan isteri PM. Maknanya, laga-lagakan isteri TPM dengan isteri PM.

Orang ramai ramai diberikan gambaran kononnya Nurul Izzah seorang yang baik. Baik apanya kalau boleh terlibat merancang untuk memfitnah orang lain ? 

Dia memang cekap, macam bapa dia. Dirinya dipotretkan sebagai seorang yang baik, jujur dan warak. Sedangkan dialah raja fitnah yang sebenarnya. Inilah yang dinamakan syaitan berwajah manusia.

15 comments:

Anonymous said...

MINTA BANTUAN DARI PENYANGAK SEMALAYSIA, PEROMPAK TERSOHOR BEKAS TPM MSIA ANUAR DIA PAKAR LARIKAN DUIT ,
NASIHAT
JIKA JUMPA SINUAR ROSMAH JGN BERSEORGAN MESTI BAWA 'ROMBONGAN SPT ROMBONGAN CIK KIAH SUPYA TAK DILIWAT

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA [url=http://www.freemalaysiakini2.com/][color=red]Freemalaysiakini2[/color][/url]

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA freemalaysiakini2

joe labu said...

izzah ni lawa jugak orang nya... tapi kalau bapak dia jenis freesex.. agak-agaknya dia nie macam mane yee...

kalau dia pun freesex... den pon nak raso jugak... hihihihi

Anonymous said...

Seronok betul juak2 pembangkang ni meratah daging rosmah. Tak terjwb kt Mahsyar nti.
Semoga Allah pelihara kita dari fitnah mereka yg busuk hati ni, InsyaAllah.

Anak Lenggong said...

Mereka mereka yang mereka dan melakukan fitnah serta suka menjatuhkan maruah orang dok fikir yang dia boleh hidup menongkat langit serta dapat lari daripada hukum dunia tetapi mereka tak pernah belajar ataupun menyedari hukum diakhirat kelak.

Lagi satu sebab kenapa mereka ni semua galak sangat menabur fitnah disebabkan PM dan isteri tak pernah nak menyaman mereka2 ini. Sekiranya PM dan isteri mengambil pendekatan sama saperti Shahrizat sudah tentu perkara ini dapat dikurangkan.

booo said...

mcm email scam dari nigeria..hahahahah

Anonymous said...

Ape la bangang bonar bunyinye RBF?

Bodoh benar ke Rosmah atau Diorang dah jadi bodoh nak mengenakan Rosmah?

:) alahai

Sudir said...

Aku setuju dengan ko booo..

Anonymous said...

Cakap org2 yg dah kena rejek tu tak perlulah nak diambil pusing sangat!!
Antara mereka sahaja yg syok sendiri...

Anonymous said...

nurul izzah nie cute juge... tp bile lihat perangai yg tak senonoh camtu jd meloya pulak menengoknye...
betul nie.. aku tak tipu...

Anonymous said...

depa nie memang jijik lebih hina dari pelacur dan binatang yang diharamkan ...

Anonymous said...

DAP sial

Anonymous said...

Matilah korang Poo Kee Rrrr....Izzah...nak ciket...kan papa suka free sex?? Meh arr..meh arr...hak tuih...tak selera aku...hahahah

Sudir said...

Yang suka guna email MSN atau hotmail ni biasanya orang Cina.. Tak salah lagi ni geng-geng RBA punya kerja..