Saturday, April 28, 2012

Akhlak Mulia Timbalan Presiden Parti Islam


Selain samseng apa lagi istilah yang anda nak pakai, pakailah.

Tapi itulah akhlak dan peribadi mulia mengikut takrifan Pas dan diamalkan oleh timbalan presiden mereka.

Gambar diatas dirakam awal pagi tadi berdekatan simpang Jalan TAR - Jalan Tun Perak.

21 comments:

Anonymous said...

aku nak pakai BEBAL

din said...

Nanti jatuh salahkan polis langgar lutut dia.....akai kepala lutut

Anonymous said...

Jarum Emas said:
Bughah...!!!! Kata nak demokrasi tetapi berusaha menggulingkan kerajaan dengan cara yang tidak demokrasi. Pilihanraya kan dah dekat... tak boleh tunggu ke?... tak percaya SPR???... Kalau tak percaya tak payah masuk pilihanraya. Gunakan duit2 yang habis dibelanjakan untuk pilihanraya tu untuk tarbiah generasi muda supaya menjaga iman dan akhlak dengan tidak murtad, tidak mengamalkan LGBT, dll. Bila kalah kata SPR tipu, bila menang sikit kata SPR tipu, bila menang banyak kata selama ini rakyat kena tipu. Hanya penipu yang suka mengata orang lain penipu. Langsung tak sebut pasal qada' dan qadar, serta wajib taat kepada ulil amri kecuali pada perkara maksiat.

Anonymous said...

Sebijik mcm komunis style Mat Syabu ni. Muka mcm Monyet, perangai mcm Beruk...apa nk dikatakan lagi, kalo dh komunis pun dia tabik spring, ini kan ambibiga..mesti dia jilat jubur Ambibiga kasi BERSIH LAA...

Anonymous said...

panglima besar dah turun daaaa....

Anonymous said...

Lutut dah ok ker? Kali ni bukan pajero atau wira...tapi treler yang akan langgar mat sabun...tengok lau tak caye...he3

Anonymous said...

PUKIMAK

Anonymous said...

korang sakit kenape,ini kn negara demokrasi,bebas berhimpun..

Anonymous said...

aku tgk mcm jeneral jer.....nanti jatuh jgn salah polis pulak.

Anonymous said...

Berhimpun macam orang sakit, maki sana maki sini, terpekik melolong macam kene rasuk dek syaitan. Demokrasi ada hadnya, ni semua nak diterjah, bahana jadi penjilat buntut hitam amBABIga.......

Anonymous said...

Mat Sabu dah xde kpla lutut... Skang otak dia dah kat lutut..so sebab tu kpla dia dah xde otak..kpla hotak punye mat sabu n the gang..

Anonymous said...

Mat Sabu aljubori..

Anonymous said...

Mari berdoa beramai2 supaya Allah turun kan cuaca panas melampau diKL.

Anonymous said...

Ketua beruk sedang beraksi.... huaakk...huakk.. huaakkk...aaaakkkk... huaaakkkk

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA Freemalaysiakini2

Anonymous said...

Mah....u kat mana?

Anonymous said...

fuh perut dia maju ke depan

Anonymous said...

mat sabun balik mandi sabun lagi bguih..benggong

Anonymous said...

msti time dia atas kereta mcm dia la hero...hero filem tamil..kahkah..

Anonymous said...

ni citerpun dah tak gune ni....nanti mati kubur jauh2...

Anonymous said...

Butang baju melayu aku mana maahhh?