Sunday, April 29, 2012

Demo Bersih Jadi Lubang Kubur Pembangkang

Pembangkang buat demo di KL semalam dengan harapan nak bangkitkan sentimen rakyat agar membenci kerajaan dan menolak BN dalam pilihanraya akan datang.

Lain yang diharap lain yang jadi. Apa yang pembangkang buat semalam ibarat mereka menggali kubur sendiri.

Yang syok, yang seronok hanya mereka dan orang-orang mereka sahaja. Jutaan rakyat Malaysia yang lain benci dan marah dengan apa yang terjadi semalam.

Kalaulah saya ada kuasa untuk buat pilihanraya, minggu depan saya bubarkan parlimen.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

51 comments:

TIBAI said...

Jutaan rakyat Malaysia benci pembangkang?? Hang bilang dengan tangan ke RBF Bangang???

hahaha.. bukti 250,000 orang sudah benci Kerajaan tu ada laaa...

Ko ni melalut ja aku tengok semenjak dua menjak ni

Anonymous said...

ade 100 000 je dtg time bershit.. ade berjuta penduduk KL yg leh dtg tapi tak dtg.. nampak sgt org benci PR ha ha ha ha

CIBAI said...

250,000? Hahaha ko kira dgn mak ko ke hahaha.

250,000 Benci kerajaan? ko kekecik masuk sekolah org buta ke hahaha.. bangang makpak tul la ko ni.

Melalut cam lahanat la ko ni. Keturunan perosak bangsa negara cam sial, la ko ni.mak pak ni mesti nangis darah tgk perangai sial ko hahaha. 250,000? hahahaha lawak bangsat!

Anonymous said...

Ko ingat negara ni ada 251k org jer ker? Sendiri mau ingat la... yg dok perati mmg tgh tunggu masa jer...

Anonymous said...

SEMALAM ADALAH KEMPEN PEMBAKANG YANG SANGAT BERKESAN UNTUK SIAPA YANG RAKYAT AKAN UNDI DI PRU 13. JELAS SEJELASNYA WHAT IS PAKATAN MADE OF . WE WILL CERAINLY PAY YOU NOT IN KIND BUT OUR VOTES WILL SAPU BERSIH NOT JUST 2/3 MAJORITY.ACTIONS DOES SPEAK LOUDER THAN WORDS DOOMESDAY TO WHOM IT MAY CONCERNED . DULU KINI DAN SELAMANYA UMNO DEMI BANGSA,AGAMA DAN NEGARA.28 APRIL SATU HARI TRAJEDI APRIL ...SEDIH MELIHAT BANSA SEAGAMA KU MEMBELSAH UMAT SEAGAMA.FOOD FOR THOUGHT YANG MENGARAHKAN AMBABIGA,ANWAR,NIK AZIZ AND THE LIKES....TAHNIAH NIK AZIZ ANDA BERJAYA MENAMBAH AHLI SYURGA ANDA. ALLAH MAHA MENGETAHUI...HJ. HADI ASYIK SESAK NAFAS ITU SATU PERINGATAN...BILA IZRAILL DATANG MEMANGGIL SEGALANYA AKAN DIULANG TAYANG TERMASUK BERSIH3....BETTER KNOWN KOTOR ...JIJIK 3.YESTERDAY IS ANOTHER ACHIEVEMENT FOR BARISAN TAK PAYAH CKAP ...CERAMAH BANYAK2 RAKYAT NAMPAK SEGALNYA.THATS IS YOUR BENCHMARK PAKATAN ...TROUBLEMAKER...YOU WILL REAP YOUR DUES...ANWAR SEKARANG DAH TAK NAMPAK PUTRAJAYA LAGI HA.HA...

NIK AZIZ said...

BERSIH MEMANG PUKIMAH!

Anonymous said...

tahap kebencian rakyat terhadap pembangkang bertambah dengan drastik lagi, disebabkan tragedi bersih 3.00 . mereka pendemo ni hanyalah syok sendiri, dengan puluhan ribu yang datang mereka andaikan semua rakyat menyokong mereka, tetapi hakikatnya berjuta-juta rakyat meluat dengan tindak tanduk mereka,apalah salah polis tu yang menjalankan tugasnya sebagai penjaga keselamatan negara, cubalah pendemo2 merenong sejenak akan hakikat yang sebenarnya, kerajaan telah memberi jalan seluas2nya untuk mereka mendemo tetapi perlu secara aman bukan dengan cara ganas, pendemo cina india rasanya lebih bertertib kerana mereka tidak melakukan keganasan yang mengakibatkan kecederaan anggota keselamatan, kalaulah ganas sangat cubalah hentam tembok batu, kereta, pokok, moto, pagar yang ada tetapi mencederakan manusia yang tidak bersalah tentunya anda memang seorang tidak bertamaddun, kerana anggota keselamatan adalah berkecuali tidak memihak kepada mana2 pihak. tungulah hukuman yang akan menanti pendemo2 ganas ini.

Anonymous said...

Kawan2 yang datang pun import dari outstation.Orang yang beilmu dan bijaksana tak kan buat kerja bodoh.Nasib baik anak2 dan sedaramara aku sebok mengulang kaji pelajaran dan meyiapkan thesis mereka nak dapat PHD....bukan macam pakatan Perasaan Hasrat Dengki.Kalau aku jutawan muka2 yang mebelasah Polis dan yang macam gangster itu aku buat Billbord dengan caption Penghianat Negara, Agama dan Bangsa sponsored by AMBABIGA DAN PAKATAN.oRANG KELUAR SURAT KHABAR ATAS ACHIEVEMENT YANG MEMBANGGAKAN ANDA KELUAR SURAT KHABAR AS GANGSTERISM....KOTOR 3 PAKATAN HAS SHOWN THEIR DIRTY LINNEN IN PUBLIC....AMBABIGA HAS ALOT TO CLEAN.

Anonymous said...

beberapa org rakyat biasa yg dah menyampah dgn pembangkang, turut serta membantu polis menghalau para pendemo...kami dtg bukan untuk membuat hura hara, tp dah menyampah, geram..

Anonymous said...

SAMA 2 KITA MENDOAKAN SPEEDY RECOVERY UNTUK POLIS YANG BERADA DI ICU.TAHNIAH PADA PDRM ATAS PENGORBANAN ANDA.KAMI MAJORITY RAKYAT MALAYSIA SENANTIASA MENYOKONG TINDAKAN PDRM.YANG MENGHANTAR POLIS DEKAT ICU ....ANDA AKAN BERADA DI ICU ALLAH SWT....PEGUAMBELA ANDA AMBABIGA DAN NIKAZIZ. TRAJEDI SEMALAM TAK PERLU 4 SAKSI ....THE WHOLE WORLD IS WATCHING YOUR BRUTALITY. SO MUCH OF AMBABIGA HALL OF SHAME BERSIH...BABIGA NOT HALL OF FAME READ MY LIPS.
.

Anonymous said...

cuba kita fikir sedenak.....bertapa kesabaran orang orang tertentu seperti.......nasib mereka waras dan sabar.....kalau tidak.....jalan akan bertukar warna ......kerna melayang layang nya besi besi berhulu.....

sman said...

Dalam piliharaya memang dah sah Pakatan akan tumpas kali ini.Tapi mereka sudah pun merancang utk melaksanakan pilihajalanraya selepas pilihanraya,yg bakal di menangi BN itu.

Tengok apa yg mereka dah buat:

1.Nizar kata tentera akan rampas kuasa kalau Pakatan menang.Cukup lucu tuduhan Nizar kerana Pakatan memang tak boleh menang hasil langkah transformasi Najib dan pendedahan kerosakan Pas oleh Hassan Ali.Bermakna ini adalah psikologi terbalik Nizar.Sebenarnya mereka lah yg mungkin mahu merampas kuasa melalui jalanraya bila BN menang nanti.

2.Ambiga sudah menanamkan rasacuriga kepada pengikut mereka mengenai keadilan piliharaya.Ini bertujuan utk menjustifikasikan mengapa mereka patut kejalan raya bila BN menang nanti.

3.Anwar dan Azmin sudah membuat latihan pengikut mereka membuat 'rampasan' Dataran Merdeka.

4.Nik Aziz pula akan menyokong semua ini dengan mengeluarkan 'fatwa' wajib,jihad dan syurga kepada pengikut mereka.

Semua ini sudah berlaku.Sebagai rakyat yg cintakan keamanan,hati-hatilah dgn ini semua.Kena juga bersedia utk menghadapi apa juga yg bakal mereka lakukan.

Anonymous said...

UMNO berani buat ke Himpunan macam bersih? Aku cadangkan ,Buatlah himpunan sejuta umat . Utk meramaikan lagi , panggil mat indon,mat bangla , mat africa. Juga mesti jemput brahim katak & perkasam , hasan akidah dgn beras jati. senang-senang 2 juta akan dapat.Lepas tu panggil CNN & Al-jazeera. Baru mantoop himpunan tu. tak gitu lembu-lembu umno?

Anonymous said...

orang cam babiga tula juga yg disokong.yg anti Islam.Yg perjuangkan IFC.Bodohnya... matlamat diaorang bukannya yg nak bersihkan SPR,whatsoever tp nak jatuhkan kerajaan je.so si babiga nie boleh laksanakan rancangan dia.pk laa sebelum terlambat.janganla kerana si babiga ni n haprak2 yg lain,kita sesama bangsa dan agama bergaduh...

Anonymous said...

pukimak punya pembangkang.
hidup atas dunia menyusahkan orang tak mampus pulak tu.

Anonymous said...

Orang pas kata Umno lembu... orang Umno kata Pas lembu. aku rasa anak cucu kita nanti yang akan jadi lembu.

Anonymous said...

bersih ertinya bersihkan jubor anwr jangan tak faham lak.

akucinatau said...

Korang semua fikir sejenak.anwar dan ambiga azmin mat sabu dok terang2 menghasut bley lepas mcm tu je..mana pegi nya akta hasutan yg dok ganti isa tuuuu.apa KDN buat.come on la mentang
2 la semua jerung tak berani ke?ingatt undang2 tidak sepatutnya begitu

Anonymous said...

Bro.. 250,000 ni hanya pengikut yg diperbodohkan Ambiga....

Anonymous said...

apa yg pasti ialah semua beruk2 bershit 3 tu adalah golongan yg rela diPERBODOHKAN oleh si kafir babiga dan si peliwat tegar tu... mmg sah bodoh dan celaka...

Al razi said...

Kenapa tak pilih mei sahaja utk BERSIH..kan lagi bgs...baru tahu langit tinggi atau rendah..

Anonymous said...

pada pru12 dulu tak sabar2 nak undi jatuhkan Pak Dol. Kali ini tak sabar tunggu pru13. Sebab aku keluarga dan saudara mara nak kuburka PR. Tungguuuu.....

Anonymous said...

Aku setuju sgt2 no 250000 tu...tapi aku tak terasa PR bleh menang sbb LEMBU2 mana bleh mengundi...aku nengok manusia nya sikit je...byk LEMBU2 ada laa...tu pun aku agak2 tak lebih 30 ribu ekor...kalau korang tanya LEMBU "BERSIH" tu mmg la LEMBU2 akan sepakat ckp 250000 ekor jumlah diorang...kakakakaka...LEMBU MANA SEKOLAH DOL...KIRA PON TAK RETI..!!! KAKAAKAKAKA!!! Siap dlm video tu salah seekor lembu tu tunjuk bontot kt polis...paham2 je laa...sapa2 yg tak merasa lagi kena sodok dgn BABI takan tau nikmat kena sodok tu...sbb tu apa yg BABI suruh buat lembu2 tu akan buat...JIJIK aku nengok perangai binatang DURJANA tuh!!! Ptuihhhh!!!! Sedeh kt mak bapak yg mcm lembu nie....anak2 apa la yg diorang reti...elok2 BLEH JADI MANUSIA BERGUNA...SILAP2 BAKAL PERDANA MENTERI, disebabkan mak bapak dah mcm lembu....anak2 jadi mangsa. Abg2 Polis tu lak...alaahai..kalau aku la jadi polis...abis la LEMBU2 tu aku tembak buat kenduri....tak salah tembak binatang yg mengancam nyawa kita bro! Kepada AmBABIga, BABI, DAPig dan PAS PIS PUS...korang nak tau rakyat suka tak suka...tunggu la PRU 13 nanti...yg PASTI aku takan mengundi korang...sbb aku tanak mengundi LEMBU2 DAN BABI2...aku manusia...so kena pangkah MANUSIA jugak....!!!!

cifut said...

Anon 12:44,
Apa ke bangang BN nak buat rusuhan kt negara sndri?
Ni bukan soal berani atau tak...ni adalah soal bijak atau tak? BN tak sebodoh itu nak hancurkan negara.
Skrg elok ko tanya kjaan PR 'berani' tak tunaikan janji PRU12 lepas? Klu tak, jgn bicara pasal putrajaya.

akubencibersih said...

500 000? tak kisahlah... aku setuju je 500 000 tu... aku kira ngan mak bapak juga arwah tok nenek aku skali... tp... 500 000? huh... tak sampai 2/3 pon!!!!!! still minoriti jugak.... still melukut tepi gantang jugak... dah mcm kutu atas kepala yang takde nilai tapi menyusahkan... kita takyah tentang atas jalan mcm kutu-kutu dan melukut2 tu... sapu bersih ikut cara undi je... masa untuk bersihkan diorang ni...

Anonymous said...

Cubaan rampasan kuasa yg gagal.

Anonymous said...

Mampuslah umno kali ini. Melayu , Cina & India bersatu . Kesian umno , dalam blog hanya utk menyedapkan hati saja. Sungguh malang nasibmu wahai umno...

aliffnajmi said...

Anon 12:44....lepas kejadian smlm ko ingat rakyat yg bijak masih nak undi PR ke? Himpunan yg penuh tipu muslihat. Mna pegi tujuan asal himpunan? Mna DUDUK BANTAH? Mna himpunan aman?

Jgn nak bangga sgt dgn gelombang yg dtg tu. Betul kt forumer lain, kt malaysia bukan hanya 250,001 je yg ada. Ada juta2 lg rakyat yg silent majority yg akan keluar beramai masa PRU13 nnt.
X perlu himpun trkinja2 mcm ni.

Lu jgn ingat PR menang PRU12 ari tu sbb PR power. PR bernasib baik sbb masa tu ramai org2 BN bagi undi protes. Skrg zaman najib, mereka xmperlu memprotes lagi. Lu tggu bro....tggu kejatuhan PR

Anonymous said...

PERHIMPUNAN BERSIH DAH BERTUKAR MENJADI PERHIMPUNAN KOTOR DAN JIJIK. MANA TIDAKNYA? PEMIMPINNYA KAKI LIWA DAN PENZINA (U-TUBE BLOG MIG) , PEMBOHONG DAN PENIPU (PERISTIWA 16 SEPT) PEMUNGKIR JANJI (KG BUAH PALA) , SEMUANYA INI ADA BUKTI YANG SAH, TERANG DAN NYATA.

Anonymous said...

"Anonymous said...
Mampuslah umno kali ini. Melayu , Cina & India bersatu . Kesian umno , dalam blog hanya utk menyedapkan hati saja. Sungguh malang nasibmu wahai umno...

April 29, 2012 2:21 PM"

Eleh..kalau setakat LEMBU2 yg bersatu tak payah eksyen laa...kesian kt puak2 lembu...lepas pilihanraya BABI masuk Sg Buluh...DAPig mmg masuk hutan jadi komunis...India...sejak bila India sokong korang? HINDRAF yg anti BN tu pon dah mula sedar kelentong korang!

Anonymous said...

Awat sikit sangat. Kata nak kumpul 500 ribu. Yang hadir tak sampai 50,000 pun. Baru 10 peratus aje.

Anonymous said...

KALAU BELUM PEGANG TAMPUK KERAJAAN DAH TUNJUK PERANGAI SAMSENG, MACAMANA KALAU PERINTAH NANTI? HANYA PENGUNDI TAK SIUMAN SAHAJA AKAN MENGUNDI PR KERANA ANWAR PENGAMAL SEX LUAR TABII.

JANGAN LUPA APA TERJADI PADA KAUM NABI LUT. LAUT MATI ADALAH BEKAS NEGERI KAUM NABI LUT. LIHAT SENDIRI APA JADI.

Anonymous said...

Banci 2010 penduduk di Selangor seramai 5.46 juta....Demo bersih 100ribu?? 200 ribu?? 300ribu?? kalo stakat banyak tu camner nak cakap rakyat benci dgn krajaan sekarang...itupun kene import dari negeri2 luar lagi....bampak sangat rakyat negeri Selangor pon tak setuju ngan Bersih...kerana demo bersih hanyalah demo ahli2 parti pembangkang yg tak dapat menerima kenyataan.

Jo said...

Kah!kah!kah!..250K...??? jangan nak temberang lah. Orang kira dari udara...nampak sebijik-sebijui...gambar udara PDRM. Paling tinggi boleh diberikan secara kiraan Per/inch..(bermakna setiap inci dalam gambo)..jadi paling tinggi pon 30,000 bang. jangan nak mengarut 250,000. Tapi kalau 250,000 pon itulah jumlah pemangkah pembangkang. mungkin campur sikit yg demo negeri-negeri tak sampai 10,000 pon. di opoh aku pergi...kata Sinar 5000. 500 ada le.aku ambik gambo dan join sekali. tapi agak aman...dan lepas tu hujan. Semua cabut bang!.
Rakyat malaysia 28 juta...silent majority dan ada otak berfikir. jadinya Pakatan haram akan hilang wang deposit.

Tanpa Nama said...

Alhamdulillah. Allah telah tunjukkan siapa sebenarnya Pakatan (Jijik) Rakyat. Kalau sebelum ni saya undi PKR, taubat saya takkan undi lagi. Hancur binasa negara kalau puak2 ni perintah negara. Kagum pula tgk najib, terus dgn agenda dgn rakyat, tak peduli langsung dgn puak2 KotorNajis 3.0 ni. Tak sabar nak tunggu pilihanraya.

Takbir!!

Anonymous said...

Duduk membantah dh tukar jadi lembu mengembuuuu..malangnya remaja melayu makin hari makin budoh!

Anonymous said...

ADIK AKU YANG CONDONG KEPADA PR PUN DAH TERGAMAM TAK RETI NAK KATA APA DAH SEMALAM..KEH KEH KEH...BARU DIA TENGOK SENDIRI BETAPA JIJIK DAN ZALIMNYA PENGIKUT2 PR TU..ITU BELUM MEMERINTAH LAGI TU..NAMPAKNYA DIA TAKKAN MENGUNDI PRU13 NANTI SEBAB KECEWA DGN PR. MEMALUKAN DIA JE.
AKU? SUDAH PASTI MENGUNDI BN. INSYA ALLAH..

Anonymous said...

YA..INILAH DIA CHANGE ATAU UBAH YANG DIINGINKAN SANGAT OLEH PUAK2 PAKATAN YANG ZALIM!

YA...AKU SETUJU DENGAN CHANGE ATAU UBAH, TAPI BUKAN UGLY CHANGE ATAU PERUBAHAN YANG BURUK!

PAKATAN RAKYAT =UGLY CHANGE=REJECT!!!

MrPM said...

bawak bersabar semua.mungkin mereka tak brapa cerdik matematik.al-maklumlah,yg buat demonstrasi tu semuanya "cerdik pandai".adam adlin tu,brapa pointer dia?yg p sokong tu,semua nk idop sng dgn cara express.masa muda depa,abehkan dgn berjoli sana sini.bila dah besaq,gheja tak tentu hala.nk beli itu ini x mampu,maka depa pon sokong la menda ni.wahai org2 yg sokong sgt bersih,korg tgk tak video debate ambiga vs KJ?ambiga si lawyer tu pon tak mampu nk lawan.KJ tu bukan lawyer.KJ lawan guna fakta je.korg patot tgk la video tu.kat situ je dah jelas ambiga saje nk tanamkan sifat merusuh dikalangan rakyat Malaysia.kalau PR menang,mmg ON la sexuality merdeka.mmg takkan kedengaran la azan2 lg.mmg sesiapa saja nk murtad,tadak masalah,ambiga akan bela dengan sewenang-wenangnya.

dan 1 lg,korg kate 500k ea yg g?

500k/20000k = 1/40 je la.tak smpai pon 2/3.

nk aku ajar matematik ke?

Anonymous said...

Assalam

Doa aku moga Allah lindungi Malaysia dari Bro Anwar Bin Ibrahim dan konco2nya. Ini saje yang PR boleh buat?
Dulu undi PR kini maaf.

UMNO PUTRA MAHKOTA said...

Saya mohon agar kerosakan yang telah dibuat oleh penyangak-penyangak bersih ini supaya tidak dibaiki. Biarkan ianya begitu sahaja. Kita jadikan ianya sebagai satu tinggalan sejarah dan bukti serta sebagai rujukan dimasa akan datang bahawa inilah hasil perjuangan yang dibawa mereka.

Kalau boleh, kereta polis yang rosak itu kita letakkan di Dataran Merdeka. Gambar-gambar kekejaman yang berlaku juga kita letakkan supaya dapat dinilai.

Anonymous said...

Too bad too bad..
Im bad..

Anonymous said...

Syg sekali mrk ingat mrk bleh mersih undi kami sorry lah klu mcmni x payah tukar...wlupun kita nak pertukaran.

Anonymous said...

Sedih melihat orang-orang Melayu yang kebanyakannya menyertai Perhimpunan Bersih. Inilah dia orang-orang yang merosakkan bangsa sendiri, permerintah mereka sendiri. Diharapkan KDN beretindak tegas pada perosak-perosak ini

Anak Lenggong said...

Huhh...bagus sekali si keling betina yang menyokong murtad dan isu sex bebas tu membuktikan betapa anjing2 dan khinzir melayu yang berlagak sebagai ahli agama mengikut perintahnya ...dengan sedikit upah duit kocek dan makan serta dok hotel free..anjing2 dan khinzir PAS menjadi kader upahan (Pemberian upah diakui oleh simusang berjanggut nike ajis sendiri dalam berita diTV3)...

Lihat lah rakyat Malaysia ..puak puak celaka ini sanggup dan sengaja membuat provokasi supaya Polis menyerang mereka tetapi perkara ini tidak terjadi..yang pasti mereka yang menyerang dan mengganas ..ini lah perangai khinzir yang dajar oleh pemimpin PAS umpama nike ajis kepada pengikutnya..yang amat malang dan menjadi mangsa adalah rakyar dan orang ramai yang nak pergi berurusan harian..peniaga..si khinzir ini datang daripada luar dan meninggalkan kesan daripada perbuatan mereka keatas warga kota..so fikir2 laa wahai rakyat Malaysia adakah ini yang kalian mau

Anak Lenggong said...

Huhh...bagus sekali si keling betina yang menyokong murtad dan isu sex bebas tu membuktikan betapa anjing2 dan khinzir melayu yang berlagak sebagai ahli agama mengikut perintahnya ...dengan sedikit upah duit kocek dan makan serta dok hotel free..anjing2 dan khinzir PAS menjadi kader upahan (Pemberian upah diakui oleh simusang berjanggut nike ajis sendiri dalam berita diTV3)...

Lihat lah rakyat Malaysia ..puak puak celaka ini sanggup dan sengaja membuat provokasi supaya Polis menyerang mereka tetapi perkara ini tidak terjadi..yang pasti mereka yang menyerang dan mengganas ..ini lah perangai khinzir yang dajar oleh pemimpin PAS umpama nike ajis kepada pengikutnya..yang amat malang dan menjadi mangsa adalah rakyar dan orang ramai yang nak pergi berurusan harian..peniaga..si khinzir ini datang daripada luar dan meninggalkan kesan daripada perbuatan mereka keatas warga kota..so fikir2 laa wahai rakyat Malaysia adakah ini yang kalian mau

Anonymous said...

Amat mlang dan memalukan.... spring kat negara arab tu tak melantun kat sini.....

Anonymous said...

Janggut kambing lagi panjang tu pun alim kut?

kak rosmah ku sayang said...

hahahha....semuanya nak sedap hati sendiri...rakyat akan kuburkan PR?...hahah..mari kita lawan dgn kenyataan pemimpin UMNO sendiri....
Khir toyo berkata amat susah Bn nak rampas Selangor sbb non-bumis merangkumi 52%.....kita sedia maklum yg chinese ni susah sokong BN...Indian plak pecah 2....Melayu?...kalao kata semua melayu sokong BN mmg syok sendiri la..Najib kata melayu pecah 2...so...nak rampas selangor?...penang xsah kira la...malu BN ja....Kelantan?....ada mamat tu kata org melayu kelantan nak sokong UMNo...angan2 lg...pengundi BN sokong PR kerana protes?....habis tu dlm PRU kecil BN 9 dan PR 9 tu camna kira? lupaka?...pengundi muda x kira?....kan UMNO kata org muda byk tolak depa...nak mai sokong camna?...250k x mewakili rakyat?....habis tu anonymus yg comment x sampai 200 dlm setiap caption berita dlm RBF ni majoriti la kot?.....

Anonymous said...

APA PUN TERIMA KASIH POLIS DIRAJA MALAYSIA YANG CUKUP BERANI DAN BERSABAR MENGHADAPI CABARAN MASA BERSHIT 3.0 HARI TU.AKU DAH MULA SEDAR YANG UMNO MEMANG TERBAIK.MULA2 AKU PUN TERPENGARUH DENGAN PR DI DULU.BILA ADA SATU PAKCIK NI CITER DENGAN AKU PASAL APA YANG SIBUK PR PERJUANGKAN BYK YANG AKAN MEROSAKAN ORG MELAYU.KITA MALAYSIA BUMI YANG AMAN DAMAI,BUMI MALAYSIA TAK BLEH TERIMA SEKS BEBAS.TAPI YANG SIBUK DUK SOKONG AMBIGA TU ANAK MELAYU JUGAK.KENAPA ADA SEGELINTIR ORG MELAYU YANG TAK SEDAR LAGI.JANGAN LAH NAK SEMBANG PASAL PERJUANGAN SEMATA2 SEMUA MESTI ADA AGENDA TERSENDIRI,TAPI BIAR LAH BERPADA-PADA.PR GEBANG MACAM2 KAT RAKYAT,BILA DIA DAH DAPAT,RAKYAT PUN DIA TAK NAMPAK DAH.PIKIR2 LAH WAHAI SAHABAT2 SEMUA.ADA MATA MELIHAT,ADA AKAL BERFIKIR,.TEPUK DADA TANYA LAH SELERA.

Anonymous said...

punoh ambo..punoh punai ombo deh..