Saturday, April 28, 2012

Demo Dikuasai Orang Cina

Perhimpunan bersih kali ini boleh dikatakan 70% dikuasai oleh orang-orang cina.

Anda tafsirlah sendiri apa yang mereka nak...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

32 comments:

Anonymous said...

lancarkan kempen jangan undi cina pada election akan datang

Anonymous said...

perjuangan cucu cicit komunis merampas Tanah Melayu

Anonymous said...

Nak tahu ke cinak apa? Cina nak mampos la jawabnya

Sudir said...

DS Najib bagi sangat muka kat diaorang ni.. Kan dah pijak kepala..

yadden(tsunami Wave) said...

cina dah tak boleh dipercayai lagi. Parti berasaskan cina MCA pun dah tak guna dah tak boleh mempengaruhi bangsanya sendiri. Harap BN boleh keluarkan MCA dan GERAKAN dari komponen BN. 13 MEI bakal berulang lagi. Orang MELAYU harus bersiap sedia..

Papagege said...

Cina mmg nak sgt Anwar peliwat tu jd PM.

Anonymous said...

betul tu sikit2 najib dok bagi peruntukan kat sekolah cina, wei ingat sikit najib, kau patut selaraskan satu sekolah satu bahasa

Anonymous said...

Klau di facebook aku da like komen ko.terbaik...

Anonymous said...

OMG How racist can you people get, its not about chinese indian malay here its about being one and staying as one, fighting for a clean election, why are you people so afraid if you deem that you people are doing it the right way?

Anonymous said...

Baru semalam Najib puji orang Cina samapai melambung kat Sarawak? Hari ni lu dah cakap lain? Orang Cina pun orang Malaysian jugak, kan kita 1Malaysia, kata Ah Jib Gor bukan wa!

Anonymous said...

LKY... ada kerah org dia pergi skali...?? tgk AKHBAR SINGPORK PUNYA LANTANG BACKUP DAP.. aku tak heran..

kali ni mmg cina DAP paham maksud anuar...ko naik la DAP JANJI AKU DAN KRONI SELAMAT.. PERJUALAN KUASA INI TELAH TERSEMAT DLM JIWA CINA2 DAP.. MAKA TAK HERAN MEREKA BERDEMO BAGAI NAK RAK!!!

CONCLUSION PENTING..TAK KIRA KORANG APA PAHAMAN PUN SILA ISTIQAMAH DAN NEKAT UNDI BN DAN MELAYU PAKATAN SAJA..

Anonymous said...

kepala otak kau being one and staying as one, kalau nak being one satu sekolah satu bahasa laa bodoh

Anonymous said...

UTK BABI2 YG MASUK SINI...

tuan babi cina hasrat lu olang mau jadi sekolah cina jadi sekolah cina no.1 WA TAK TAU KA..
'
LU INGAT MELAYU MODOH KA KAWAN??

LU DAPAT PRINTAH PENANG SUDAH BYK LEBIH ...LAGI MAU KAA KAWAN..

WA TARAK SINANG.. LU TUKAR ITU KAD BIRU JADI MERAH SUKARELA BOLEH KA...WA TARAK SINANG LA BABI..

Anonymous said...

The election is clean. How clean you want? My vote is my vote. During PRU 12 no body block me not to vote.

Bersih 3 is just political stage...I will vote my choice of candidate and no body can stop me.

Politics is about power. Majority is power and malays are the majority. Thats the fact!

When malays take about the fact. Chinese call it rasist. The fact when chinese ask about SRJK(c) malay never argue. (kita toloren)...

Hidup Melayu!!! Hidup Malay sia..

Melayu Nelayan.

Anonymous said...

Bersih 3.0 adalah satu petanda atau petunjuk ke manakah perginya undi kaum Cina masa PRU13 nanti. Nampaknya usaha Najib memanjakan kaum Cina dengan pelbagai bantuan selama ini nampaknya sia-sia je.

Anonymous said...

jika benar 70% pendemo adalah cina, maknanya bilangan orang melayu <30%. Indikasi baik untuk umno. bersih2 dulu melayu majoriti. ini tanda orang melayu dah sedar.

ZACKO said...

KERAJAAN SEPATUTNYA JANGAN BAGI BANGSA CINA NI MENGUNDI PADA MANA2 PILIHANRAYA DI MALAYSIA KERANA MEREKA ADALAH KAUM PENDATANG...STRIKE OFF ALL THE CHINESE NAMES FROM ELECTORAL ROLLS...JOB DONE...///

Anonymous said...

WALLAWEI...BEING AS ONE AND STAYING AS ONE? ONE MALAYSIA I GUESS?

SO WHY NOT ONE SCHOOL? WHY NOT ONE LANGUAGE?

WHAT A HYPOCRITE STATEMENT! WELL, WHAT DO YOU EXPECT FROM CHAUVINIST CHINESE ESPECIALLY DOGS AND PIGS FELLA? NOTHING STRAIGHT BUT THE HAIR..NOT THE GROIN HAIR THOUGH...HAHAHA

Anonymous said...

Betul sokongan kaum cina tetap sama seperti 2008. sokongan melayu semakin berkurang.kita boleh lihat hari ni ramai penyokong bersih daripada kaum cina dan jumlahnya ramai daripada demo anjuran pas atau pkr semata mata.apapun aku jangkA bn masih boleh menang pilihanraya akan datang.mungkin tidak 2/3. tetapi aku jangka mca kalah teruk.mic mungkin menang lebih banyak kerusi berbanding 2008.harap mca kotakan janji yg mana kalau kalah pilihanraya 13 dgn teruk tak kan ada wakik dalam kabinet.

Anonymous said...

yg ramai cina tu semua lgbt ler,,,
n plsss lah jgn rasis sgt,,,

Anonymous said...

bersih 3 kali ni hambar tidak dpt sambutan menggalakan,,,,,

Papagege said...

Cina mmg nak sgt Anwar peliwat tu jd PM.

Anonymous said...

jika benar 70% pendemo adalah cina, maknanya bilangan orang melayu <30%. Indikasi baik untuk umno. bersih2 dulu melayu majoriti. ini tanda orang melayu dah sedar.

......
baru nak tulih..agreee..dan jg petunjuk pas akan melingkup....PARTI AJARAN SESAT YG TAK SEDAR DIRI..

Anonymous said...

asah parang brooo....kita cincang je komonis lahanat nii!!!! asyik kita je yang nak beralah...biar mandi darah!!!

Anonymous said...

bersih 1 ; majoriti melayu
bersih 2 ; majoriti melayu
bersih 3 ; majoriti cina? hah??? mana melayu?? tunggulah kehancuran pas dan pkr..

Anonymous said...

Mungkin ramai orang pas tak keluar sebab ada pemimipin mereka dah bagi warning tak boleh sokong ketua seks songsang (hehehe yang mana agaknya tu..). Mungkin juga yang ramai bangsa tu keluar sebab kerajaan dah siang-siang kata tak akan ambil tindakan. Almaklumlah, pengecut bacul tak sedar untung.

Anonymous said...

aku tengok wajah2 penyokong LGBT je yang ramai kat situ..

Anonymous said...

kebongokkan , kebodohan, kejahanaman najib terserlah di sibu....lelong ja Malaysia sama orang cina...murah2..lai lai ..

Anonymous said...

Saya tidak mudah lupa Peristiwa 13Mei,1969 bagaimana penyokong penyokong DAP untuk meraikan kemenangan mereka pada pilihanraya 1969, mereka telah berrarak masuk ke kampong orang Melayu dengan motosikal, sambil membunyi hon motorsikal, mereka menjerit menghalau orang Melayu dan mengatakan "orang Melayu balik kampong ini negeri Cina punya".dan berbagai kata kata dan perbuatan lucah yang dilakukan yang sungguh menghina orang Melayu.Sehingga sekarang saya sungguh benci melihat bendera Roket DAP.

Anonymous said...

darah mereka halal untuk dibunuh....termasuk pakatana yang melindungi mereka...

sman said...

Alhamdullillah,kerana orang Cina sudah sanggup menjahanamkan apa yg mereka sudah bolot selama ini,melalui tangan mereka sendiri.Percayalah ini adalah permulaan kepada kemusnahan harta benda dan kekayaan yg mereka ada.

Saya meramalkan ini adalah kemungkinan permulaaan kepada keganasan yg lebih besar oleh mereka pada masa depa.Nizar sudah membuat reaverse psychology bahawa tentera akan merampas kuasa jika BN menang.Tapi apa yg sebenarnya ialah kemungkinan puak Pakatanlah yg akan cuba merampas kuasa melalui jalanraya sekiranya BN menang.Ambiga pula sudah memasakan pilihanraya yg tidak bersih di dalam pemikiran pengikut mereka,yg merupakan alasan utk mengerakan rampasan kuasa melalui jalan raya selepas kalah dalam pilihanraya.Bersih 3 adalah trialrun utk itu semua.

Memandangkan apa yg berlaku dalam Bersih 3,kita boleh bersedia utk menghadapi perkara yg lebih buruk selepas p.raya.Namun percaya lah nasib yg lebih buruk akan menimpak puak kaya raya ini.Saham,perniagaan dan harta benda mereka akan 'musnah' dalam sekeplip mata.Saya percaya ini perancangan Allah utk mereka yg tamak dan tidak mengenang jasa akan kelembutan kita selama ini.Anwar Ibrahim, Nik Aziz dan Ambiga sebenarnya bukan penyelamat mereka ,tapi akan di tukar oleh Allah Subhanawataala sebagai pemusnah mereka.Allah sudah memerangkap LGE , LKS dan sekutunya.Insyaallah.

kingjojoba1 said...

Korang tak tau ke Muhyidin dah assemble pendekar pendekar silat? haaa jgn main2.. 13 Mei mungkin berulang... Mungkin juga perlu berulang? Sebab aku tgk kalau nak harapkan demokrasi, dua2 pihak mmg takkan boleh terima apa2 keputusan yg keluar.. mesti ada pihak yg nak mempertikaikan.. So, bila ada pertempuran darah dan nyawa, dari situ lah kita dapat tahu siapa yg betul2 menang, siapa yg betul2 berani. Siapa yg memperjuangkan hak. Dah bagi undi sibuk nak mempertikaikan keputusan. aku hangin betul