Wednesday, April 25, 2012

Gambar Mahasewel Tidur Atas Riba Perempuan Di Dataran Merdeka


Wow mahasiswa kita......

Tadi keluar video sekarang keluar gambar pula....

Mengikut sel-13, jantan yang sedang tidur atas riba perempuan itu adalah Fahmi Reza....

Katanya awek dia tu, bangsa cina.

Kat Dataran Merdeka dah jadi macam kat pantai pula.
Camna tak habis duit PTPTN dan tak rosak pelajaran kalau itu perangainya. 

Selanjutnya klik di sini

5 comments:

Anonymous said...

ala dosa mat sabu berkhalwat dengan normah pun imam pas bolih halalkan, baring atas riba apa mahu heran, bila mereka undi pas atau dap atau pkr gugurlah dosa tu.

Anonymous said...

yob bawak balik rumah lagi baik yang dok beromen kat situ wat apa,hutang tak mau bayar,belajar tak sungguh2,wat pulak pekara tak senonoh kat situ nangis mak bapat tengok kelaku sekor2.....hampehnya mahaseswa......

Anonymous said...

nah..itu dia pejuang2 pakatan rakyat.
yang disokong oleh anwar dan konco2nya..
yang disokong oleh mat sabu dan nizar dan geng2 depa..
yang diketuai oleh mamat2 drop out yang nak lari dari hutang..
yang dijaga oleh unit amal pas yang bangang..

kah kah kah

Anonymous said...

Kah kah kah.. Hutang tak nak bayar kawin tak nak nikah.. Apa dah jadi??? Di dunia ni kau hebatlah putar alam, akhirat nanti kau terima aje la...

Anonymous said...

x leh tido sbb xde bantal kot atau sakit kepala tido atas simen. mahasewel ni anak sape? education low, moral low, hampeh tul. ini salah satu sbb pembaziran wang rakyat sbb adanya mahasewel camni dan mcm adam adli n gang.