Tuesday, April 3, 2012

Menyelongkar Pembohongan Theresa Kok, Malaysiakini dan Wanita Yang Mendakwa Dikasari Polis


Tahun 2006 Theresa Kok pernah membuat kecoh dengan dakwaan seorang wanita dari Republik Rakyat China didera di dalam lokap polis dengan diminta melakukan ketuk ketampi. Kes tersebut telah menimbulkan keributan dalam hubungan Malaysia-China hingga memaksa kerajaan pada waktu menghantar wakil khas ke China bagi menenangkan keadaan.

Akhirnya setelah segala siasatan dilakukan wanita berkenaan bukan rakyat China, sebaliknya adalah rakyat Malaysia yang ditahan berhubung kes dadah. Tujuan polis meminta wanita itu melakukan ketuk ketampi untuk memastikan jika ada dadah yang disembunyikan dalam kemaluannya akan keluar sewaktu ketuk ketampi dilakukan.

Sampai ke hari ini Theresa Kok tidak pernah meminta maaf kepada kerajaan atau polis berhubung dakwaan jahatnya itu.

Tahun 2008 selepas dia dibebaskan dari tahanan ISA kerana  isu Azan di Puchong, dia berkata layanan polis terhadapnya teruk dan makanan yang berikan kepadanya seperti makanan anjing. Timbalan Menteri JPM , T Murugiah yang pada masa itu menjaga Biro Pengaduan Awam meminta Theresa membuat laporan, tetapi dia tak buat. Sampaikan timbalan menteri berkenaan berkunjung ke pejabatnya pada bulan September 2008 untuk berbincang dengannya dan minta dia buat laporan, tapi dia tak buat juga. Berani kerana benar takut kerana salah.

Mungkin kerana 'keberkatan' dia memakan makanan anjing semasa dalam tahanan ISA membuatkan dia terus berperangai anjing untuk terus-menerus menyerang polis.

Semalam dia muncul dalam satu satu sidang media dengan perangai anjingnya bersama seorang wanita untuk terus membuat tuduhan jahat kepada polis. Dan seperti biasalah, malaysiakini akan menjadi ejen atau bertindak seperti iblis untuk menjayakan propaganda jahat DAP.

Berikut adalah laporan dari malaysiakini

Dikasari dan gangguan seksual di balai polis

Seorang ahli perniagaan yang merupakan ibu kepada empat orang anak, membuat laporan polis mendakwa dia dikasari dan mengalami gangguan seksual ketika disoalsiasat di balai polis Sri Petaling pada pagi 24 Mac.

Bercakap dalam bahasa Mandarin, wanita tersebut Lim Hui Hui berkata,anggota polis wanita yang bertugas di balai Sri Petaling memintanya kencing ke dalam botol untuk ujian air kencing, tetapi tangannya digari ke belakang.

"Apabila saya tanya bagaimana saya boleh buka seluar untuk melakukannya, dia memicit payudara saya dan berkata mesti buat."

Lim juga menunjukkan gambar-gambar tanda bengkak yang dialaminya di bahagian bahu kanan, pinggul, paha, kiri betis dan luka di pergelangan tangannya semasa digari.

Dalam sidang akhbar yang dihadiri oleh Ahli Parlimen DAP Seputeh Teresa Kok dan peguam wanita  itu Eric Tan Pok Shyong pagi ini, Lim berkata dia telah membuat laporan polis Khamis lalu (29 Mac).

Katanya,dia sedang memandu ke cawangan Maybank di Kuchai Park, Kuala Lumpur, pada awal pagi 24 Mac untuk menyimpan wang tunai apabila dia ternampak sebuah kereta di belakangnya, memancarkan lampu ke arahnya.

Kerana bimbangkan keselamatan dirinya, Lim memandu pulang keapartmennya di Kondo Taman Dinasti di Seputeh.

Pada masa tu,dia ternampak pancaran lampu biru kereta di belakang kereta yang mengejarnya.

Selepas pasti yang ia adalah polis, Lim berhenti dan membenarkan anggota polis, yang mahu memeriksa kereta itu, untuk berbuat demikian.

Dan atas permintaan polis, kata Lim, dia mengikuti mereka ke balai Petaling di Jalan Klang Lama.

Perhatikan perkataan yang saya hitamkan.

Perempuan itu bercakap dalam sidang media menggunakan bahasa mandarin - dah sah dia seorang yang bodoh. Orang cina yang cerdik akan mahir atau boleh berbahasa Malaysia kerana mereka mendapat pendidikan sepenuhnya atau boleh dikatakan ada ilmu.

Gangguan seksual - Anggota polis wanita memicit payudara tahanan wanita, adakah itu gangguan seksual ?

Polis wanita bukan setakat berhak memicit payudara tahanan wanita, malah boleh meraba payudara atau membuka baju payudara seseorang tahanan wanita. Lebih dari itu mereka boleh buat termasuklah di bahagian alat sulit. Untuk tujuan pemeriksaan bagi memastikan tiada barang terlarang yang disorokan di bahagian-bahagian sulit wanita.

Kalau mengikut takrifan Theresa Kok dan malaysiakini seseorang anggota polis wanita menyentuh payudara tahanan wanita dikategorikan sebagai gangguan seksual, maka doktor-doktor yang memeriksa payudara kaum wanita juga termasuklah dalam kategori gangguan seksual.

Itulah kebodohan pembangkang yang tiada tolok bandingnya yang suka membuat undang-undang sendiri sesuka hati mereka.

Wanita itu mendakwa beberapa anggota badannya yang bengkak atau cedera akibat digari, termasuklah di bahagian pinggul, paha dan kiri betis. 

Budak kecil yang berusia 3-4 tahun pun tahu, jika polis menggari seseorang pesalah tempat yang digari adalah pergelangan tangan. Belum ada polis di dunia ini yang menggari pesalah di paha. 

Digari di tangan, kemudian cedera di pinggul, paha, dan betis. Logikkah ? 

Terang-terang itu satu pembohongan. Sekali bohong mungkin orang boleh terima, tapi kalau sampai 2-3 bohongnya dalam satu cerita, maka seluruh cerita atau dakwaan itu adalah bohong semuanya. 

73 comments:

Anonymous said...

DAP lakhnat memang tak abis2 cari bahan burukkan polis. Pihak polis patut ada pasukan peguam utk saman sesapa yg cari pasal burukkan polis sampai bengkrap. baru padan muka dia!

Anonymous said...

therese cock sucker memang suka berbohong, low class punya cina dap

Anonymous said...

kepada tuan blog,terima kasih atas penjelasan ini.saya sebagai ahli keluarga anggota polis bertekad tidak akan undi parti pembangkang masa pilihanraya.

bukan keluarga saya sahaja yang bercakap pasal perkara ini,malah sudah lama keluarga2 polis yang lain bercakap perkara yang sama.


anak polis
kluang

WARGA CHERAS said...

HIDUP PDRM!
KAMI SENTIASA BERDIRI TEGUH DI BELAKANG PDRM

Anonymous said...

Aku pun dah lama berasa simpati kepada pihak polis,kerana mereka sentiasa menjadi mangsa fitnah dan caci maki.Mereka yg mencaci maki ni selalunya mereka yg buat salah,atau disyaki bersalah.

Anonymous said...

Kalau polis tolong picit kan kepala kok takpa...

Anonymous said...

Tuduhan kepada orang UMNO - Tak payah bukti...menteri tetap rasa bertanggungjawab dan letak jawatan.....

Tuduhan kepada pemimpin Pakatan - PKR kata "ini kerja UMNO" ....PAS kata " KAFIRR!!!! " ....DAP kata "INI BUKTI UMNO MENGAMALKAN PERKAUMAN" ....

Aku rasa kalau kau soal orang amerika soalan sama pun, dia akan kata baik sokong BN...sekurang kurangnya adalah tindakan...bukan menyalahkan orang lain....

SUTRA

Anonymous said...

Bro RBF,dah nak dekat pilihanraya ni bermacam macamlah cerita 'sensasi' yang melibatkan pihak berkuasa seperti PDRM timbul.Alasannya tak lain untuk menimbulkan kebencian terhadap pihak berkuasa yang rata ratanya dianggotai oleh bangsa melayu.
Sekiranya ada kes penguatkuasa yang dipukul oleh 'tonto' yang rata ratanya bangsa mereka tak pulak nak buat repot polis apatah lagi dikecam...inilah politik puak DAP!

Fenomena said...

Maka makin terserlahlah KEBODOHAN orang2 cina ne.. Huahua !

Anonymous said...

how stupid can u be T-Cock??

u bash police----the whole policemen and their family will hate u idiot!!

policemen only can be like more than 10,000 excluding family members...

this olso goes to mat sabun...pakai otakla bodoh

Ahmad Shukri Mokhtar said...

warga PDRM nampak telah jauh berubah ,semakin bagus dan semakin mesra rakyat.. Ini bkn fitnah , .ini fakta dan pengalaman sendiri.. Hanya mereka yg bermasalah dan sengaja mencari salah sahaja yg terganggu dgn kebaikan anggota PDRM harini..
Manusia2 tak berguna sesen pun iaitu yg telah menonjolkan diri menyertai Pakatan harus diasingkan dari hdup bermasyarakat.. Mereka perlu diternak seperti di ladang babi. Dikurung dan diberi makan sampah.. X layak hdup bebas krn tak faham erti hdup yg sbnarnya

Anonymous said...

tapi bila nuar brahin main pantat cina dia tak buat press pula, lagi teruk, bukan setakat picit aja siap hinjut lagi pakai kote bengkok dia

Anonymous said...

MENGAPA PDRM TAK DAKWA RAKYAT CINA YANG MENGAKU DI TOK KETAMPI OLEH POLIS KERANA DAKWAAN PALSU ?

Jokiden said...

Kompem PDRM dan Anggota tentera yang teruk dihina dan di maki hamun oleh pembangkang akan memberikan undi mereka kepada BN dalam PRU13.. padan muka pembangkang.. TC ni banyak menghiris hati orang..

Anonymous said...

dap ba alip ba ya
pah pkr pa wau kap ya mak

Anonymous said...

ORANG SELALU KATA DON'T JUDGE THE BOOK BY ITS COVER TAPI BAB MISS COCK NI TENGOK MUKA PUN KITA BOLEH TAHU JENIS HATI PEKONG.

MEREKA BANGSA NI YANG SELALU BUAT HAL SANA SINI MENYUSAHKAN PDRM...TEMBAK SANA SINI BILA KENA TEMBAK TAU REPORT PADA POLIS.LAIN KALI REPORT SAMA MISS COCK AJE...MANUSIA TAK SEDAR DEK UNTUNG WARGA POLIS DULU KINI DAN SELAMA NYA...PRU 13 PAY YOUR DUES.

Anonymous said...

Komunis DAP sentiasa backup penjenayah.

Anonymous said...

lagi mampos cina ni, lagi bagus...

Anonymous said...

HELO MISS COCK GAMBAR MISS ELIZABETH TERKANGKANG TU SEXUAL HARRASEMENT KE ATAU DENGAN RELA HATI HE...HE..

Anak Lenggong said...

Cian sial DAP sama jugak dengan kes kat KFC dulu..ini lah akibatnya pabila sisial ni dibagi muka sangat. Itu pun melayu tak sedar diri lagi sampiakan negeri nak dijual oleh cina kominis pun masih terhegeh-hegeh menyokong yang terok tu pak lobai PAS..

Anonymous said...

banjengan

Anonymous said...

bangang

Anonymous said...

nama penuh dia There Suck Cock

Anonymous said...

laknat punye cina babi sial!

Anonymous said...

saya hanya orang awam dan non partisan,

jika diberi pilihan, saya tetap akan menyokong PDRM drpd menyokong DAP laknat itu.

sekian

Anonymous said...

Ini semua konspirasi Cina Kristian...

Anonymous said...

Menteri KDN, KPN jgn la dengar ikut puak laknat ni. Semuanya akan di jadikan isu. Isu TBH..buat apa pun meka tetap tak puas hati.. Undi Kita kepada BN. Kami di belakang PDRM..caya la

Anonymous said...

kalau bangsa melayu meka mana nak ambil tau..kata parti semua kaum.. Cibai la mangkok suck kok

Abang Sayang said...

Pemuda UMNO dan Puteri UMNO Pergerakan Bodoh Dan Tolol..Generasi Muda teraniaya dan terancam. Bodohnya Aku Kalau Aku Terus Berjuang Untuk UMNO
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa


Transformasi Palsu - Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman( Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO )
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



Skandal NFC - Bukti Jelas Bahawa Wanita2 UMNO Bukan Ibu2 Yang 'berguna' kepada generasi baru..
1~http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=33143
2~http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65624

Anonymous said...

Ala, geng makan nasi anjing dalam penjara jugak tu.....

Teresa cock ni ingat duduk dalam penjara dapat makan seafood macam kat restoren ba alip ba ya dia ke??? Yang cina pompuan tu lagi satu, pergi balik China la kalau tak mau kene tahan polis Malaysia. Muka dah macam Chinadoll pakcik Nuar je, jual pan@&# kat tauke2 China atau kepala gengster kat China, polis pun takkan tahan punya maa....

Mangkuk ayun punye MP Sassy Dog...

Anonymous said...

Terasa cock ni patut bagi gang bang baru dia puas hati.

paktua said...

G dok dalam utan laa kalau tak nak kena lantau

Anonymous said...

KESIHANILAH TERESA COCK NI, DIA KAN KE BELUM KAWIN LAGI?

Masih bujang trang tang2 macam Eli Kangkang.

Lelaki cina pun takut nak ambik dia jadi bini pasal mulut dan hati busuknya. Kerana itu jugalah DAP letakkan dia jadi calon pilihanraya krn dia bersifat 'gila babi'.

Anonymous said...

TAK NIKAH SAJA, KAHWIN BANYAK BIASA LUUU

Anonymous said...

Dah Terasa Cock banyak sangat sbb tu la prangai mcm ci**i....

Mende2 macamnih buat aq makin bennnnnciiii dgn DAP cib*i, Poo Kee RR, Parti Ajaran Sesat dalam Pakatan PENIPU Rakyat .

Mcmnih...sudah semestinya aq akan mmastikan seluruh ahli keluarga, rakan taulan yg rapat dgn aq akan menyokong UMNO dan BN....

Anonymous said...

Sumbat jer nyonya ni dgn kote si Kembang senyapla dia...hahah...ooppss nanti jealous gundik dia kata nalla..

Johan said...

Cara memburukkan Polis macam cara yahudi, ops lupa semangnya dia tu yahudi disokong pula oleh PAS/PKR... bagusla...dia ganggu orang tak apa, tapi bila dia terganggu macam-macamlah dibuatnya pada orang itu....

Anonymous said...

Apa nak heboh heboh bro memang dah kerja pukimak cina macam tu.Bukan susah sgt dah besar panjang tak tahu Bahasa Malaysia rakyat Malaysia apa kebenda.Firasat saya rakyat cina babi dapat kerayatan tu sedangkan Bangla baru duduk lima hari dah boleh ckp bahasa malaysia inikan pulak tua dah nak mampus tak tahu cakap Bahasa Malaysia.

timun said...

Kok jealous pasal biz woman tu dapat gelang...

Anonymous said...

Ada juga sesetengah depa yang tak sedar diri pi mengadap dap pig ni pada musim tahun baru cina. nak angpau.

Anonymous said...

Aku lebih suka kok condem polis, lagi banyak dia kondem lagi aku sokong BN!!! Teruskan usaha jahat anda itu, rakyat semakin matang dengan telatah pembangkang. Bukannya nak tolong tambah pendapatan aku pun.

AtasPagar said...

Rumah kena rompak pandai cari polis, anak hilang pandai cari polis, bini hilang pandai cari polis, anak kena rogol pandai cari polis.. Mmmm polis tu bukan ke dikatakan anjing, kenapa la puak-puak gila ni pandai pulak buat repot polis.. Aku mintak sgt2 la lepas ni kalau ada apa masalah puak pakatan bangang ni (dap/pkr/pas) pergi buat repot dgn T.Kok lahanat nak mampus je atau mat sabu atau tok nik aziz, tak payah cari polis lg. Tolong la para penyokong pr yg budiman, faham baik2 bahasa aku ni!! Sebab kau org akan gigit para polis ni sebab politik sempit kau tu, jd jgn percaya polis lg sbb polis tu anjing, kau org pulak lagi besar punya BARUA lebih teruk perangai drpd ANJING. Babi pun binatang dijadikan Allah SWT, tp perangai puak pakatan haram ni lebih BABI drpd BABI.. TOLONGLA PAHAM BAHASA MUDAH AKU NI..

eka said...
This comment has been removed by the author.
eka said...

DAP ni perti komunis...orang melayu kalo sokong atau bkerjasama dengan DAP boleh murtad...sbb DAP parti babi..so haram berkawan dgn parti yang berperangai macm babi

Anonymous said...

Kenapa dibiarkan saja komen oleh Abang Sayang tu? X de ke yang nak balas....

Nuar said...

hahaha....
x yah dilayan... len citer len dijawabnya.. heran2..

Anonymous said...

tak tau citer tak payah ngada2 .. bank mana plak yang bukak "awal pagi" ATM pun kul 12 smpai 6 pagi direhatkan ... aduyaiii amoi lu mabuk ka ???

Anonymous said...

Adalah, rhb bank 24 jam.

Anonymous said...

Ada sibangsat kok sial ni mnta maaf tak lepas isu ketuk ketampi dulu?yg pak lelah time tu laju je antar menteri mnta maaf.bangang sekor sekor

Anonymous said...

DAP PAS PKR adalah pembela kepada pesalah, samseng..

Apa yang polis buat semua tak betul..

Anonymous said...

kalau kat negara lain lebih dpd itu ... setakat pgang2 ni pekara biasa...itu pun ade sebabnya munkin terhadap mereka yg terlampau kurang ajar... mana bisa tahan dong nah ambik engko kasi pon-ponlah jwabnya!

Anonymous said...

cuba lihatkan gambar video askar2 AS kerjakan rakyat tak bersalah yg ditangkap... lebih dahsyat dan kesian kita melihatnya... apa taknya anak perempuan gadis dan isteri dikerjakan di hadapan kluarga...itu baru dinamakan salahlaku zalim...setakat pon pon tu biasalah...maklumlah nak dptkan rahsia kalau polis macam pondan macamana nak amankan negara dpd samseng2...nanti kata polis tak buat kerja pulak...tak gitu???

Anonymous said...

aku kira polis Malaysia adalah antara pasokan polis yg terbaik di dunia...bertambah baik di bawah kepimpinan Yb Hisham banyak penambahbaikkan yg dah dia lakukan terhadap pasukan polis kita...tabik dan tahniah kpd Tok Sham!

Anonymous said...

Cikgu"S":said
Kalaulah betul betina yang kehabisan modal berpolitik ini benci pada polis,saya cadangkan polis jangan buat apa2 kalau apa2 berlaku pada dia.Biarkan dia lalui segala susah payah dengan undang2 dia sendiri.Kita tenguk sejauh mana dia boleh pergi.Pada siapa dia nak minta tolong.

Anonymous said...

si malaon haprak sengaja nak jadikan isu murahan utk timbulkan simpati rakyat hingga bencikan polis...ingat lagikah kes lakonan Mat sabu yg dikatakan dilanggar polis...walhal dia tipu!...itulah aje modal yg dia ada!tipu, putar belit klentong! memang mainan mereka..macam ketol jugalah!

Anonymous said...

nak termuntah plak aku tgk muka
T-cock ni..remove please..allergic

Anonymous said...

Memang sial Cina kimak ni

koz said...

Mana babi2 dari PAS & PKR. Semua senyap je. Ni semua salah Anuwar, Nik Aziz & Hj Hadi. Bagi muka dan nak pecah belah melayu.
Mampus 3 ekor bangsat tu kita ramai2 kencing atas kubur diorang

Anonymous said...

abang sayang tu siapa dia....
punya bangang mangkuk seekor ni...
kita ckp pasal teresa kok lah...
ada dia ckp psl x akn undi UMNO...
hallloooooo,
kau punya psl lh x nk undi UMNO...
kau kena sedar skrg ni, parti mana yg sebnrnya membela org melayu....
aku klu ikut hati kena budak ni kang...
kau dgn adik beradik mak bapa sdr mara sepupu sepapat kau, nk undi parti lain slain UMNO... piii lah..
aku dgn sluruh ahli kluarga aku x kisah.... ada kami kisah.... yg kami kisah kan adalh pengorbanan UMNO pd kami slama ini...
kau blh mampuih...
manyak modoh ini olang.....

Anonymous said...

a'ah lah....
siapa abang sayang ni...
dia melayu kah meroyan...
kafiaq kot dia ni...
ini lg satu bukti anak jahanam...
kau x nk undi UMNO, kau punya pasal lah... aku akn undi UMNO sbb aku dh brsumpah dgn nama ALLAH dan RASULNYA bahawa aku x akan undi selain BN/UMNO...
hidup mati ku pd UMNO...
amacam... bolih...

Anonymous said...

semakin hampir pru makin macam- macam helah dibuat nak pengaruhi rakyat bhw negara ni huruhara...tp ada otak mesti mau ingat loo...kalo nengeli hulu-hala org yg ada meniaga lekat bandar nanti tak bole meniaga maa...so siapa rugi toke-toke mesti bengkelap c oo gulung tikah itu pelompak manyak suka hali2 curi ma!..kalo mau jadi macam afganistan hali2 bom sana bom sini pelempuan AS sojah kasi tangkap maa!...bukan kasi picit sama itu hon, kasi---skali(malu mau cakap ma!)...kalo mau itu macam buatlah lu pikih la sengkili!

Anonymous said...

CINA babi!!!!

Anonymous said...

Layan citer shinjuku incident mmg best.yakuza jepun reramai pancung samurai kat geng cina pig x sedar diri lawan tokey ngn diorg.kita plak asyik sabar je manjang..

Anonymous said...

agak nya betui kot ..amoi ni macam ada psiko problem..

kalu ada chan pun rasa LKS PUN TAKMAU NI AMOI LO..

manyak suieeww oooo

Anonymous said...

Theresa can u suck my cock? I know u knew how to do it rite? Oh my

Anonymous said...

SIAPA INGAT CERITA TERESA COCK BAWA BEBERAPA ORG CHINA GIRL HINGGA KE PARLIMEN YG MENGATAKAN SALAH SEORANG DARINYA TELAH DIARAH UNTUK BERBOGEL DAN BUAT KETUK KETAMPI DAN BERJAYA DIRAKAMKAN? AKHIRNYA APA JADI KES TU? WANITA BANGSA MELAYU MANGSANYA, KAN?! TIPAH TERTIPU KAN?!

SO SEKARANG NI BETAPA BODOHNYA MANUSIA BERAKAL YG AKAN TERTIPU DGN CERITA COCK NI LAGI... CRYSTAL CLEAR YG BETINA NI NAK MEROSAKKAN IMEJ POLIS NEGARA KITA DI MATA DUNIA. AKU RASA KALAU DIA BUAT MACAM NI KAT TANAH TEMPAT NENEKNYA DIKUBUR KAT CHINA TU DAH LAMA DIA NI KENA HUKUM TEMBAK!

TO TERESA: GO TO HELL WITH U!

P/S: BETINA TAKDE PAYUDARA NI MESTI ORG DARI CHINA GAK, SBB DIA CAKAP MANDARIN... ORG MALAYSIA MESTI PANDAI CAKAP MELAYU ATAU CINA YG KEREK SEWEL MACAM SI SUCK DA COCK NI SUKA CAKAP SINGLISH POYO!

Keris Pusaka said...

Alah..Cina Komunis memang dendam dengan polis sampai kiamat..tak puas ati agaknya sebab tak dapat nak tukar Tanah Melayu jadi Tanah Cina. Melayu pengkhianat sibuk jilat jubur anjing-anjing sepet ni sebab nak jadi boneka aje.Cemanapun, Melayu sibuk berlaga sana-sini, Cina dah standby nak mangkah undi. Yang Melayu, sibuk duk kata sana kapir sini tak islamik, hudud bila nak jalan, etc.. Try tanya yang duk sibuk perjuangkan hudud tu, apa draf pelaksanaan yang dia dah bentangkan, berapa kali bentangkan, impak pembentangan. Konfem takde..kot nak perjuang hudud segala takdelah pemimpin bisex+pakar khalwat diambik jadi pemimpin dalam parti ye tak ?

Anonymous said...

Gambar tetek kena picit tak dak ka? tak pun gambar tetek teresa kok ? tapi kalau bleh x yah siarkan tetek teresa kok la...kang muntah abih semua rakyat malaysia...gambar eli wong pun ramai yang koma seba cam dajai punya pengotor...fak u dap

Anonymous said...

Kaum Cina DAP memang dajal, laknat dan yang bodoh PAS pun jadi DAJAL dan Laknat sama seperti pemimpin PKR yang main bontol. Bini member pun dia sapu.. (betul ke) ada berani ke Azmin dan Shamsidar bersumpah dgn Quran depan Kaabah perkara berzina dgn Anwar tak berlaku?

Anonymous said...

bro..
bangsa cina DAP ni..
mmg berusaha keras untuk memburukkan entiti kerajaan/BN/UMNO

cuba u baca laman sosial...puak2 cina ni mmg memburukkan semua entiti kerajaan/BN/UMNO supaya rakyat hilang kepercayaan kepada entiti kerajaan ni...

ni perang saraf DAPigs untuk jangka masa panjang ni..
kerosakkan yang akan menyebabkan runtuhnya kerajaan

harap bloggers pro kerajaan...lawan balik kempen memburukkan entiti kerajaan ni..
burukkan habis-habisan terasa cock ni...roniew tu...
mmg dasar cina celaka

aku amir

Anonymous said...

pergi ke maybank cawangan kuchai park pada awal pagi utk simpan cash? apa maksud awal pagi tu ekk? ke maybank kuchai park punya CDM-cash deposit machine ada sikit special buka di awal pagi?

eXception said...

Mudah sahaja cara nak pedajal Polis... Bila kena tangkap dan kena gari, buat-buat meronta-ronta dan menjerit-jerit kuat supaya orang lain ingat korang kena belasah Polis, padahal Polis baru gari tangan tu... itulah sikap kiasu cina... yg tak sedar dek untung... Oh ya... nak tahu... Teresa Cock ni Kaifeng Jews...

Teresa Cock (Ayam) Adalah Kaifeng Jews?

Anonymous said...

Sedang diusahakan supaya kerakyatan Cina cina DAP ini akan di tarik balik dan digugurkan hak mengundi mereka.
Jangan risau, kerajaan lebih bijak daripada anjing yang menyalak. Sebelum PRU13. Hampir sema ahli DAP akan hilang hak mengundi mereka.

Kaum Cina akan di gugurkan hak mengundi mereka secara berperingkat, kecuali mereka menutup semua sekolah Cina.