Saturday, April 28, 2012

Nah...ambil kau

Terima kasih kepada cikgu shashi untuk gambar diatas.

Kami bukan nak buat kacau.

Kami tak ganas.

Kami nak berhimpun secara aman.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

41 comments:

Anonymous said...

kesian...mereka dah korbankan kehidupan akhirat untuk dunia....

azrin said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Prangai mngalahkn haiwan...nilai2 kemanusiaan telah hilang krn trlalu mngikut bisikan DAJJAL...

Anonymous said...

aman kepala kote bengkok

Anonymous said...

Ni, orang tak bertuhan atau lupa tuhan. Serupa macam or maybe worse than binatang.

Anonymous said...

Doakanlah supaya mereka yang menyertai perhimpunan ini diberikan petunjuk Allah

Anonymous said...

Tangkap ambiga & anuwa. sumbatkan 2 ekor monyet ini dalam satu cell.

Anonymous said...

takpe, pukul polis masuk syurga..
nik aziz. bersih 3.0 wajib.

Anonymous said...

ada sapa2 yg kenal ngan monyet2 tu segeralah tampil melaporkan kpd polis. kena ajar mcmmn nak beradap sopan skit

Anonymous said...

Wahai Malaysia, baca la pukimak dan bangsat2 diatas yang buat komen. Diorang tak tau ke yang Kereta polis tu dah langgar 4 org? 2 cedera dikepala pasal termasuk bawah kereta polis selepas dilanggar dan 2 lagi patah tangan selepas tercampak ketepi selepas dilanggar? Korang ni memang bukan manusia la, tapi BINATANG BANGSAT. Sampai mampus la korang jadi Anjing2 Najib, PUKIMAK Haram jadah punya pencacai UMNGOK.

Anonymous said...

nik aziz ulama dajjal cakap wajib pergi ke perhimpunan bersih.sebab tu lah mereka ramai-ramai pergi.aku rasa kalau ulama dajjal ni tegah,aku rasa takada kaum lut dan pengikut dajjal ni pergi

Anonymous said...

Woi bangsat! Tentera kuning dajal.. Puak2 tak ingat nak masuk kubur cepat dr kecil2 tue tak pecahkn cermin depan kete tue pemandu tue leh nampak.. Kalau ko pencacai pengangkat taik duk dalam kete polis tue.. Dh siap kna kpung.. Adakah ko nak jalan or stop ja kete tue.. Woi bangsat diatasnie.. PUNDEKLAH KO!

Anonymous said...

anon 8.38..apalah main bahasa pukimak..pukimak..mak sapa..mak hang kaa..dah tengok kaa...cuba hang tegok video..ada kereta polis langgar 4 orang...yg sahabat hang pi panjat bumbong kereta apa pasai...nasib baik tak cedera...polis yg jaga keselamatan mak bapak dia orang pulak yang di belasah...monyet ngok macam ni..Allah swt telah butakan hati mereka...sampai bila pun mereka akan tetap buta hati..

Anonymous said...

Setan ko percaya sangat dgn
blogger engko yg kuat fitnah dan
kaki spin.

Anonymous said...

Anon 8.38pm

Jangan jadi bodo la (memang bodo pon) ...nak membetulkan orang konon ...engkau patut tengok video sebelum itu ... macamana beruk-beruk melompat atas kereta polis ...terajang cermin depan masa kereta tengah bergerak n ... Siapa yang provok...orang suruh duduk dirumah ...tapi sebab bodo ikut juga cakap si Ambiga ....Yang pelik tu ...mula kata 2orang kena langgar ...kemudian 3 orang... ni 4 orang pulak ...tapi satu gambar pun tak ada ...gambar polis kena belasah ada la.. bak mai bukti kata 4 orang yang cedera tu...mana? mana? mana? bodo

Anonymous said...

ambiga babi dab n.ajis bertanggung jawab. Aku harap pihak berkuasa tahan dan dakwa mereka kerana mereka adalh teraju serta ketua pengganas bersifat babi.

Sumbat ambigababi dan n.ajis kedalam penjara kerana mencetuskan rusuhan dan huruhara. Aku kata mereka ni babi sehabis babi...shitbags

aku said...

ni lah yg diorg kata kerajaan x adil?
kalau x adil camna pembangkang leh tawan 5 negeri?
kalau x adil camna anwar leh lepas dr tuduhan liwat?
kalau x adil camna wat demonstrasi?
kalau ckp ikut hati, xde ke mana nye..
nk adil cuma bila pembangkang dpt semua negeri?
nk adil cuma bila polis ikut ckp?
nk adil cuma bila PM kita ni org asing?
alamat nye mmg tergadai lah Malaysia nih. pakat2 duduk bawah jambatan sbb dah kena lelong dek org yg ikut hati.. tu pon kalau jambatan masih ada..
merempat d negara sendiri.
agaknya itulah yg diorg ni nak sgt..
ingat.. utk bgunkan negara perlukan 54 tahun.. utk gadaikan nya hanya perlu 5 hari..

Anonymous said...

anon 8.38 memang bodoh...bongooooook. ni mesti si kaki tibai tu kasi masyuuuuk.

Anonymous said...

Anom 5.38 yang bangsat dan gampang
Lain kali sebelum komen siasat dulu
Kereta polis tu dibaling dengan objek kearah driver
yang sebabkan kereta terbabhas
Bukan langar masuk bawah kereta lar ngok..
Tapi kalau betul2 masuk bawah kereta
Memang padan muka
Kalau mampus pun Nik Ajis kata mati syahid
Padan ngan muka korang
Korang serupa anjing2 belaan anuar gay tua dan ambingai jalang
Dasar bangsat tahap gampang lah ko anom

Anonymous said...

Hoi sial...yang beruk-beruk kuning pi tendang terajang...baling batu kat keta polis tu apahal.....meh sini kereta atau moto ko aku buat macamtu....tengok ko report polis ke tak...apa punya banggang la beruk ni....aku pun dah tak reti nak cakap baik dah dengan beruk-beruk bodoh ni.....pergi hanyut la ko dengan kapal ko...dengan parti ko semua sampai tengah laut gi karam ramai-ramai....bodoh...terang-terang menyalahi undang2...mau perasan baik....

ada aku kesah said...

anon 8;38!

kesian ko ni..dah gagal BERSHIT korang,ko merapu kat cni pla ek..yela,pukimak pukimak ko ckp sna yerr,silap hb anwar al juburi dh koyak rabak pukimak ko sna..kalau dh BANGANG DAN BAHLOL jgnla meroyan..bg bukti yg kna langgar tu dn pastikan bkn lakonan mcm BERSHIT 2.0 dlu ya..hahahahaha..PUKIMAK ko anon 8;38

Anonymous said...

Yg btudung litup pn siap join skali...
Rosak akal btl...

Anonymous said...

ambiga pun berkata - "matlamat bersin kita telah tercapai, kita telah berjaya mencederakan polis, dan bar counsil akan mempertahankan sepenuh tenaga dan menggunakan segenap ruang yang diberikan olih perlembagaan dan undang-undang demi mempertahankan para peserta demonstran yang berjaya mencederaparahkan polis, dan ini kita akan buat dengan lebih baik lagi pada bersin 4.0 dan kecederaan kepada pihak polis kita akan tambah lagi, tetapi pada masa yang sama kita hendaklah memasang perangkap dan bersiap sedia dengan rakaman vidio jika sekiranya peserta demontran dari bersin tercalar walaupun sedikit kita akan tayangkan ke seluruh dunia dan dedahkan sebagai kezaliman polis. rakaman vidio olih pihak polis itu kita akan patahkan dengan menggunakan fatwa yang dikeluarkan olih haji adi - vidio itu besi dan tidak bolih menjadi saksi. tetapi jika kita siarkan vidio polis keganasan polis, kita akan gunakan karpal singh atau saya sendiri beserta pakar dari dalam dan luar negara untuk kita buktikan bahawa vidio itu benat dan bolih dibuktikan sebagai keterangan di mahkamah. itulah kelebihan yang ada apabila kita tahaluf siyafi bersama pas." sekarang ini, saya kena berlakon sat, "er .. saya tak sangka keganasan demonstran ini bolih berlaku, ini semua salah polis, kalau polis benarkan kami buat demontrasi di dataran merdeka saya yakin perkara seperti ini tidak akan berlaku ..."

Anonymous said...

AMBIGA, ANUWAR, LIM KIT SIANG, MAT SABU, NIK AZIZ, HADI AWANG BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEGALA KASUALTI/KEROSAKAN YANG TELAH TERJADI!!!!!!
KAMU ORANG BERHUTANG DUNIA AKHIRAT!!!

Anonymous said...

BANYAK LAGI GAMBAR YANG JELAS
DIAMBIL OLIH PIHAK POLIS
AKU HARAP LEPAS NI POLISLANCAR
OPS TANGKAP BABI
BERPANDUKAN GAMBAR2 YANG DIAMBIL
TANGKAPDULU KETUA2 BABI YANG GEMUK2
LEPAS TU BARU TANGKAP ANAK2 BABI TU

Anonymous said...

Mana dia gmbr video org2 yg kena langgar tu wahai pukimak pakatan..klu btl2 ada..for sure korang akan hebohkan secepat mgkn. Tp takde pun..ingat lg si mayat hidup shuhardi? Kemain lg korang hebohkan..memang celaka puak2 pakatan!

Anonymous said...

Tahniah Ambiga kerana dah mengKELDAIkan Melayu...

Anonymous said...

abang2 polis terlalu lembut melayan bangsat2 bersih...tu pasal dia org naik tocang...jangan bagi muka babi-babi ni...camnapun thanks pdrm..

Anonymous said...

Anon 8.38pm

Ko mmg anak gampang...bodoh..bahlol..baghal...babi...puki...lancau....cibai...byk sgt hisap kote bengkok nuar berahi ko tu smpai otak dah terencat...ko mmg babi haram!!!! Haaa...puas hati aku....!!!!

Anonymous said...

Salam.. Tuan2 semua kene faham..
para demonstran semua tu adalah dari kalangan yg "sakit jiwa"..
hari2 disuap dengan kebencian, fitnah, maki hamun... anti sana, boikot sini.. hancur hancur hancur.. semua tu dpt dari ceramah, blog2 forum parti pembangkang... sbb tu la jadi mcm binatang perasan beriman camni.. kahkahkah..

Anonymous said...

bershit terakhir sebelum pakatan sampah totally ditolak rakyat..

pru13 nanti tau lah rakyat ngajornye.,

buat lah banyak2 demo,peniaga cina yang backing pakatan pun nampaknya dah mula panas hati.,

Dewi Ambangang Bigar + Dewa Anuar Tukul Bengkok + Nabi N.Ajis = pakatan sampah @ Bershit @ isle PAS

Anonymous said...

Harini rosakkan harta negara. Esok rosakkan negara pulak...

Anonymous said...

menteri KDN tgh "amik semangat" tu kakaka

Anonymous said...

Aku rindu dengan Tun Dr M dan ISA. Ubat paling bagus untuk sampah-sampah ni.

zahari1950 said...

Aku haramkan keturunan aku sokong Bersih, Anwar Ibrahim, Mat Sabu dan Ambiga dan seangkatan dengannya.

Mungkin aku tidak dapat menghulurkan pertolongan secara fizikal tetapi kecederaaan parah anggota polis tersebut yang sedang bertarung menghadapi maut menyebabkan aku tidak akan memaafkan puak-puak berhati binatang diatas sampai bila-bila.

Ya Allah, bukan aku memohon kecelakaan kepada mereka tersebut tetapi aku mohon keadilan. Ya allah kau tunjukkanlah sesuatu dengan menarik balik apa yang angkau telah berikan kepada mereka samada tenaga,kesihatan, kemewahan dsbnya agar manusia-manusia keparat itu berhenti dari membuat kerosakan kepada umat Melayu/Islam dan rakyat negara ini.

Insyaallah, Allah maha adil. Siapa yang sebenarnya zalim. Kerajaan atau puak-puak mungkar "Bersih" yang mencederakan anggota polis yang berjuang untuk keamanan tersebut?.

zahari1950 said...

Anonymous said...

Wahai Malaysia, baca la pukimak dan bangsat2 diatas yang buat komen. Diorang tak tau ke yang Kereta polis tu dah langgar 4 org? 2 cedera dikepala pasal termasuk bawah kereta polis selepas dilanggar dan 2 lagi patah tangan selepas tercampak ketepi selepas dilanggar? Korang ni memang bukan manusia la, tapi BINATANG BANGSAT. Sampai mampus la korang jadi Anjing2 Najib, PUKIMAK Haram jadah punya pencacai UMNGOK.
________________________________

WAHAI MANUSIA ANONYMOUS - ENGKAU TAHUKE PUNCA MENGAPA MEREKA DIREMPUH?.

KEPALA PEMANDU POLIS TERSEBUT KENA BATU LONTARAN PERUSUH JAHANAM. DIA PENGSAN DAN KERETA HILANG KAWALAN DAN TERBABAS MEREMPUH PERUSUH DURJANA.

JIKA POLIS MAHU BUNUH PERUSUH BUKAN DENGAN KERETA. MEREKA ADA PISTOL DAN SENJATAPI LAIN. BODOH BANGANG KAMU BUAT FITNAH. DAH LAH LANGGAR UNDANG-UNDANG, BELASAH POLIS PULA.

TAHNIAH KEPADA KAMU KERANA KAMU SEBAGAI ORANG MELAYU/ISLAM KAMU TELAH BERJUANG ATAS NAMA AMBIGA YANG ANTI ISLAM DAN PEJUANG SEK BEBASTU.

MELAKA KALAH KPD PERTUGIS DULU PUN KERANA ADANYA MELAYU BERPERANGAI MACAM MELAYU DALAM BERSIH SEPERTI INILAH.

Anonymous said...

hai badigol,kalu kau langgar org dgn kereta sekalipon,kau rela ke org ramai pecahkan kereta kau dan terbalikkan....takde otak

Anonymous said...

Aku harap ini adalah wake up call pada kerajaan.

Jangan lah lembik sangat.

Jangan sampai ramai polis mati baru nak bertindak.

Anonymous said...

Sebab polis tu terlanggar yg 4ekor tu ko x cite plak ek ape punce2 nye... Ko lg setan hanjing. Hanjing lg mulia dr ko... Sdap2 je maki org laen. Xde agama ape...

Anonymous said...

Tangkap pencacai pencacai yang ada dalam gambar tu. Sumbat dia orang bersama sama dengan berok dalam zoo.

Anonymous said...

anjing anjing ambiga....tektik korang mmg sempoi, cari pasal samaa polis, bila polis bertindak, pakat kata polis kejam, apa punya celaka la anjing anjing ambiga.....

Org dah bg stadium, pi sja la....hadoi anjing ambiga oiiiii