Friday, April 27, 2012

Perjuangan Ambiga Dibawa Sehingga Ke Dalam Masjid Nabi Di Madinah


Dengan penuh bangga dan tanpa sedikit pun rasa bersalah atau malu lidah rasmi Pas melaporkan berita pelancaran bersih di Madinah dan Mekah. Lihat di sini

Masjid Nabawi atau dikenali juga sebagai sebagai Nabi di Kota Madinah yang mana juga disitu terletaknya Makam Rasulullah SAW telah digunakan sebagai tempat untuk melancarkan perjuangan Ambiga. Gambar diatas dirakam dalam perkarangan Masjid Nabawi (Tanah Haram) Madinah.

Semua orang telah tahu siapa Ambiga. Dengan LGBTnya  dengan kes murtad dan sebagainya. Amat malang sekali apabila masih ada keldai-keldai yang berugama islam yang bodoh yang membawa perjuangan yang dibawa Ambiga sehingga ke dalam Masjid Nabi.

Soal kamu orang nak sokong, kamu sokonglah. Tapi jangan sampai jadi bangang bawa sampai ke dalam Masjid Nabi.

Inilah kebodohan dan kebebalan Pas yang tiada tolok bandingnya. Sanggup lakukan apa sahaja demi untuk mencapai nafsu mereka. Musuh-musuh islam sedang gelak ketawa melihat bagaimana keldai-keldai mereka sanggup membawa perjuangan mereka sehingga ke dalam Masjid Junjungan Mulia umat islam.

Walaupun mereka (musuh islam) dilarang menjejaki kaki di Tanah Haram , tetapi perjuangan mereka boleh sampai hingga ke dalam masjid di Tanah Haram.

SYABAS PAS !

65 comments:

Anonymous said...

berdiri bulu roma aku lihat gambar tu.pas ni memang dah sial tahap gampang

Anonymous said...

bgus dan taniah....nantikan sahaja ketentuan dari Allah,kamu mendokong perjuangan manusia yang hendak menghalalkan yang terang-terang Allah telah haramkannya keatas kamu...jangan pula nanti kalau kalah teruk dalam PRU ke 13 salahkan orang lain....buat apa yang kamu suka sedangkan Allah lah jua yang akan tentuakan

Anonymous said...

mari kita doakan biarkan mereka buat benda yang pelik-pelik.....satu persatu terdedahnya kebodohan akal mereka....biarkan,biarkan,biarkan,

Anonymous said...

aku pun terasa demikian, berdiri roma dan sayu dihati. apalah nak jadi dengan orang2 islam tu. harap harap mereka tu tidak di sponsor mana mana pehak. semoga Allah bukakan pintu pintu hati mereka disana dan berikan mereka petunjuk kejalan yang benar.

Anonymous said...

Subhanallah...ntah pe2 la tu...tujuan nk beribadah ke ape.... YA ALLAH.....bukakanlah pintu hati mereka...lepaskanlah dari belenggu ketaksuban.....

Anonymous said...

menitik air mata melihatkan gambar tersebut. agama ku, bangsaku dan saudara ku, tidak dapat hendak dibayangkan apa kesudahanya. semoga Allah berikan perlindungan.

Anonymous said...

Sedih aku tengok Melayu Islam dah jadi unta dek Yahudi...Masjid Nabi tu...

Anonymous said...

Ya Allah, engkau cabutkanlah nyawa mereka sekiranya hidup mereka tidak memberikan munafaat kepada agama dan bangsa; serta engkau cucurilah mereka rahmat sekiranya apa yang mereka perjuangkan itu mendapat keredhaan engkau ya Allah.

Amin

Anonymous said...

sedih!
sebagai seorang islam sedih rasanya melihat kebodohan segelintir orang kita berpolitik.
tergamak mereka lakukan sebegitu hingga ke dalam Masjid Nabawi



hj hashim

Shasha said...

sayu aku tgk kebodohan diaorang ni..Ya Allah kau hancurkan terus manusia2 mcm ni dari mukabumi..sudah sampai ke masjid Nabi..islam kah mereka ni??

Anonymous said...

klau zaman khalifah ni dah kene hukum pancung la kedai YAKJUD MAKJUD nie..

Anonymous said...

PAS memang parti sesat..

Anonymous said...

apa le nak jadi dgn org2 pas ni,semoga ALLAH bukakan pintu hidayah utk mereka,semoga ALLAH sedarkan mereka yg nik aziz tu hanya manusia biasa tidak ada apa2 syafa'at yg boleh di beri kepada pengikut2nya,sedarlah wahai.... pengikut2 pas yg kamu tu dah jauh menyeleweng

Anonymous said...

kerana manusia laknat bernama anwar & ambiga gerombolan di atas yg trdiri penyokong tegar parti ajaran sesat turut terjerumus kdlm kebinasaan yg nyata. Sesungguhnya azab pedih mennti mereka..apabila kamu menyokong kafir menzalimi kaum dan agama kamu yg hukumnya jelas haram brmakna semua yg terlibat mmbawa prjuangan lgbt kdlm masjid nabi ini sedar2 mndpat dosa besar..ruginya kamu menjejaki kaki di tanah suci ini dgn mmbuat onar dgn mengkhianati negara sndiri demi menyokong prjuangan seks songsang anjurn kafir laknatullan ambiga..sebenar2nya kamu mengundang bala allah ke atas kamu..

Anonymous said...

Ya Allah, sedihnya...adakah tujuan mrk ke sana semata2 utk pelancaran tsb. Adakah wajar mrk berbuat begitu? Ya Allah kau Maha Mengetahui, pastinya perancanganMu yg trbaik maka terjawablah hendaknya segala kebenaran dan kemungkaran pd ari yg mrk rancangkan, lindungi kami insan yg kerdil dan yg inginkan keamanan utk bumi kami, tanah air kami yg trcinta dn insafkanlah insan2 yg trsasar, yg selalu menimbulkan huru hara,amin

x-pas said...

satu kemenangan besar kpd kafir ambiga..

PAS MEMANG DAH JADI PARTI YANG BANGANG SEBANGANG BANGANGNYA......

MUDAH MUDAHAN HANCUR PARTI INI BALASAN DARIPADA ALLAH.

Anonymous said...

Kebanyakan mereka adalah pelajar, mudah saja nak ajar mereka2 ni. Buat macam MB terengganu buat-Tarik balik pinjaman/biasiswa mereka serta merta. Baru ada akai.

manjung (TIBAI) said...

apa ke jadah puak2 laknat ni... haramjadah kot...itulah yang dapat aku katakan.

Anonymous said...

sesungguhnya bro', kamu telah menyedarkan kami dengan paparan gambar itu dan kamu telah menndekatkan lagi kami dengan agama kami. kamu telah membukakan hati kami melihat akan kebodohan mereka mereka itu dan betapa sesatnya pejalanan mereka. semoga kamu paparkan lebih banyak gambar gambar dan berita berita sedemikian agar kami sentiasa hidup dalam kesedaran. terima kasih bro' dan semoga Allah sentiasa memberikan kamu taufik dan hidayah dan memberkati segala perjuangan kamu........ Insya Allah

Anonymous said...

TOLONG LA PAS TOLONG LA JANGAN JADI BODOH! AKU SANGGUP BUNUH KORANG DAN AKU RASA TAK SALAH SEBAB KORANG DURI DALAM DAGING DALAM AGAMA AKU!!!

Anonymous said...

Astaghfirullah al aziim...

Ya Allah Ya Tuhanku, betapa malunys diriku apabila kini ku melihat keangkuhan manusia mencemar laku disisi rasulullah dengan perjuangan sia-sia.. Andainya mereka ini telah buta mata dan hatinya dengan Islam..ku pohon ENGKAU kurniakanlah pengajaran yang setimpal ke atas perbuatannya yang terkutuk ini.. Amiin.

Aliffnajmi said...

Semogo Allah memberi balasan setimpal dgn penghinaan ini, Amin.

Terompah Besi said...

Mohon tuan link blog saya http://www.terompahbesi.com

Anonymous said...

.......... Politik telah menjadi agama pada mereka mereka itu dan Islam sudah tinggal nama. Pemergian mereka ke tanah suci menyahut seruan Illahi sepatutnya Keteguhan Iman dan Kekuatan Islam yang dipohonkan, namun, oleh kerana terlalu taksub dan menurut tuntutan Nafsu/(Iblis), mereka lupa akan diri. Semoga mereka diberikan petunjuk.

Anonymous said...

jika bersih matlamat kamu, itu biasa. semua rakyat mahukan yang bersih, pilihanraya yang adil dan politik yg matang dan berkualiti..

cuma takde org lain ke selain ambiga si pelopor LGBT? dlm ramai2 manusia yg sokong bersih, takde ke yg lebih baik dan lebih disenangi? mengapa ambiga jugak yg kamu pilih? adakah ini bermaksud penyokong2 bersih yg ada semuanya tak guna termasuklah yg dlm gambar tu?

Anonymous said...

KONONNYA ADA BANYAK NGO SOKONG BERSIH..TAPI MAJORITINYA TIDAK BERDAFTAR? PERTUBUHAN HARAM PUN DIIKTIRAF KE OLEH PUAK2 BERSIH NI?

Anonymous said...

PAS - PARTI AJARAN SESAT. PENGIKUTNYA PUN JADI SESAT.

Anonymous said...

..ISU LGBT DAN KAFIR MASUK MASJID ..
Ya Allah kami tidak berupaya menjaga kesucian Rumahmu. maka kami bermohon agar berilah perlindungan yang sewajarnya dan Hukumlah Musuh-musuh Mu sepertimana Engkau menghukum umat umat terdahulu..Ya Allah perkukuhkan Iman serta Persaudaran Kami dan jika Jihad itu menjadi pilihan Mu maka syahid itu PASTI menjadi pilihan kami...Amiiiinnnnn.

Ayah Man said...

Orang2 yg lemah daya pemikiran kritis, mudah dikuasai minda mereka. Alam mereka tidak begitu luas kerana pengalaman, pendedahan serta ilmu mereka yg tak seberapa.
Mereka tidak berupaya membedzakan yg betul, murni dari yg bermuslihat.
Orang2 seperti ini mudah disogok dengan element rasuah yg halus... TERGADAI.

Anonymous said...

MasyaALLAH.... Apa da jadi dengan dorang ne.... Betul2 memalukan bangsa dan agama !!

CELAKA KAMU PAKATAN RAKYAT !!

Anonymous said...

TAK APA BALIK MALAYSIA BOLIH JUMPA FATHER NICKY DIA AKAN AMPUNKAN DOSA PERSELINGKUHAN DENGAN KUMPULAN LGBT TERSEBUT, SYARATNYA MUDAH SAJA - UNDI PAS. SELESAI SEMUA MASALAH DALAM DUNIA INI.

Telebih Sudah said...

Mohon dipautkan blog saya di blog hebat ini.

http://assassincyber.blogspot.com

TQ

Anonymous said...

hebat....PAS mmg hebat. dgn gambar ni aje PAS dah boleh gambarkan betapa perjuangan bersih 3.0 mereka mendapat mardhatillah dan mengikut sunnah para anbiya'!!

Anonymous said...

Ya Allah sedihnya...kenapa sampai begitu sekali...kenapa hal2 berkaitan dunia dibawa ke tempat yg suci sesuci-sucinya?? dasyat betul la org2 PAS nih...mmg langsung x rasa bersalah ka??? woi org2 PAS masih butakah kamu semua?? insaflaaaa

Anonymous said...

em,,, aku terkedu sekejap... x leh nak cakap apa dah,, cuma aku nak tgk gak,, apa penjelasan dari pihak Pakatan Rakyat pasal benda ni,, selalu dalam komen2 post lain ramai je yg dok bangkang balik apa yg pro bn komen,, kat sini mana diorg.. meh la aku nak tau gak apa yg korang nak komen... xde ke? plzzz la tolong komen....

Anonymous said...

Tidak takutkah mereka ini kepada Allah? Kenapa perlu dihebohkan tentang bersih yang tak bersih ini? Sebab itulah mereka ini bertindak seperti tiada akal yang bersih... Doaku moga mereka yang bertindak di Masjid Nabawi ini dibersihkan dari muka bumi ini...

Anonymous said...

Tak dapat nak link la..

Anonymous said...

Ya Allah. Kau tunjukkanlah kebenaran kepada kami. Semoga kami selamat dari kemurkaan Mu.

Anonymous said...

apa masalahnya dgn gambar tu?

Anonymous said...

Anon April 27, 2012 7:23 PM

Tolong baca apa yang Ayah Man tulis April 27, 2012 3:24 PM.

Kalau tak faham juga, mungkin kamu yang bermasaalah.

Anonymous said...

hancur...perjuangan

Anonymous said...

semoga bala xsamapi ke malaysia hancur kan lah mereka sebelum sampai ke malaysia ya...allah..amin

Anonymous said...

Sesungguhnya Allah menunjukan apa yg tersirat di hati mereka. Allah menunjukan siapa di jalan kebenaran. Mereka lupa bhwa apa yg mereka buat itu menjelaskan kejahatan dan kesesatan yg nyata. Kini Allah menzahirkan siapa yg berjuang kejalan kebenaran dan siapa pula yg tersesat jalan nya.

Anonymous said...

aku tak sokong siapa pun, asal rezeki untuk anak bini halal. tapi begini hinanya makhluk2 ni mengotorkan Masjid Nabawi, aku yg tak pernah ambik pot mende2 ni, tak tahan airmata . malu sungguh anak2 bangsa, seagama sanggup gadai tempat suci bagi umat Islam sedunia.. malu, malu. esok, kalau ada saudara2 mahu jauh atau dekat yang join benda bodoh ni.. harap diberi pengajaran baik2.. aku redha je walaupun adik2 beradik sendiri.. tak de la aku nak kesian2.

Anonymous said...

InsyaAllah Orang-Orang seperti ini tidak akan dikasihani oleh Allah s.w.t dah memungkinkan sampai kiamat pun tak dapat nak perintah Malaysia!!!PAS Layak perintah Kelantan AJE!!!mungkin bakal tersungkur di PRU 13.

Anonymous said...

elok niat nak dapat pahala terus balik malaysia flight meletup dapat bala pulak hohoho

Anonymous said...

dorang rasa bangga la tu posing kat mesjid nabawi... eeee sedih bangsa asing tepuk tangan nak tengok melayu cam org giler sok terjerit-jerit rasa diri bagus. Nak main pecah pecah harta awam ke esok ?????

Anonymous said...

nak tanya pok nik apa hukum sekongkol ngan pejuang lgbt????

ASHAMSURI said...

pohon copy bro..tq

Anonymous said...

Anon 3.13
Bukan Parti Ajaran Sesat
tetapi
Parti Ajaran Syaitan.

Anonymous said...

Orang orang islam yang sebeginilah yang menyebabkan Ambiga dan sekutunya semakin berani mencabar undang2 tanpa rasa takut atau segan...merekalah yang menjadi sebab puak2 Bersih ni bertambah sombong dan bongkak..sedih yang teramat sangat apabila perbezaan politik telah menjadikan tempat suci orang islam tercemar...

ecolifecamp said...

PAS ni memang bodoh! Melayu kan majoriti? Keling kan minority? Yang nak ikut sangat bangsat yang kapir minoriti tu kenapa? Sah2 lah keturunan PAS ni dah buta lagi bodoh! makan banyak sangat
budu basi!

Anonymous said...

Kebodohan dan kebangangan ahli PAS terselah seantero dunia. Tak tahu laaa apa aku nak labelkan puak puak nih.....syaitan pakai tonceng kot.

Anonymous said...

Ini lah mentality melayu PAS... dah agama sendiri boleh tawar menawar.. la ni dah sampai ke Mekah... nak beribadah ke ape?? Ya Allah tunjuk kan lah kebenaran kepada mereka, dan buka kan pintu hati mereka ke arah kebenaran...

Anonymous said...

Ini lah mentality melayu PAS... dah agama sendiri boleh tawar menawar.. la ni dah sampai ke Mekah... nak beribadah ke ape?? Ya Allah tunjuk kan lah kebenaran kepada mereka, dan buka kan pintu hati mereka ke arah kebenaran...

Anonymous said...

Ya allah ya tuhanku..kata kanlah wahAi MUHAMAD ."engkaulah yang mempunyai kuasa memerintah.....KAU LAKNATLAH MEREKA YG MELANGGAR HUKUM ALLAH... KAU MUSNAHKANLAH AMBIGA, KAU PUNAH KANLAH NIK AZIZ, tuan guru hj hadi dan anwar ibrahim .... Ya ALLAH turunkanlah bala kpe mereka seandainya tingkah laku kereka menyokong yahudi.... Kafir harbi ambiga pun pErjuangannya yg disooojh jik azizvdan hjbhadi awang boleh masuk ke kota suci madinah...

Anonymous said...

SESUNGGUHNYA SYAITAN DIAKHIR ZAMAN ADALAH ORANG ALIM YG BERJUBAH DAN BERSERBAN AKAN BANTU MENGHANCURKAN ISLAM. " SESUNGGUHNYA MUSUH YG PALING KUAT MENENTANG ISLAM ADALAH BANGSA YAHUDI - SURAH AL MAIDAH AYAT 82. "DIBUMIBMALAYSIA SYAITAN TELAH HANTAR 4INSAN YG TALI BARUT MENYOKONG AMBIGA KETUA PERMURTATAN. ...INSAN ITU IALAH ANWAR IBRAHIM, S AMBIGA,
TUAN GURU NIK AZIZ,TG HADI AWANG. YA ALLAH KAU BERI LAH PERLINDUJGAN KPD NIK AZIZ DAN HJ HADI PEMIMPIN KAMI INI SUPAYA TAK BERSEKONGKOL DGN S AMBIGA KETUA PERMURTATAN INI..... YAA ALLAH...KAU HANCURLAH PAS DAP PKR

Anonymous said...

aku ni bkn taksub biru..tetapi tidaklah menyokong yg hijau. tetapi sebagai insan yg bersyukur kerana hidup dibumi msia, aku rase apa yg pas buat ni mmg melampau. hal politik, hal dunia kn mmg dh diberitahu jgn dibawa ke dalam masjid. tak perlu jadi ulama', budak sekolah pun tau hakikat tu.

BapakBela said...

Aku telah lama bersabar dgn sikap org kuat Pas. Dulu kafirkan Umno,sbb kwn dgn mca dan mic, skrg depa angkat Ambiga laknatullah sebagai ketua. Org Islam beriman sama sekali tidak boleh terima Ambiga yg secara jelas anti Islam, kafir harbi. Kalau masih berterusan macam ni, aku terpaksa bangkit dari tidur sedarkan umat Islam. Jika aku bangun nanti, kamu mesti turut bersama ganyang puak2 ni. Kalau Hj Hadi kata org Pas lwn Umno mati syhaid, la ni kita lawan Ambiga sampai mati krn dapat syahid.

Anonymous said...

Aku tak sokong sesiapa pun dlm hal politik ni.. TAPI tergamak sahabat2 kita ni buat begini di tempat yg begitu suci, Subhanallah.. Apa nak jadi la dgn PAS ni.. Yg pasti undi aku takkan pergi pd orang2 yg mcm gini.. Ya Allah kau tunjukkan kebenaran....

Anonymous said...

Pada yang berseronok bergambar di perkarangan Masjid Nabawi tu, simpanla gambar tu baik-baik buat kenangan untuk masa yang panjang. Kerajaan Saudi bukan suka benda-benda politik nie.Ada can kena blacklist dari masuk Semenanjung Saudi...tapi takpelah, boleh pergi Serambi Mekah jumpa juara-juara bertahan parti menyesatkan orang islam.

Anonymous said...

sungguh betul kata Allah dan rasulNya..."tak semua islam itu muslim, dan tak semua muslim hidupnya berakhir dengan islam....."tak caya rujuk surak Al-Imran dan Ayat 102 dan surah Al baqarah Ayat 208. kemudian rujuk hadis nabi tentang umat akhir zaman. Hadis riwayat syaidina Ali.

Anonymous said...

Moga Allah beri petunjuk pada pihak yng benar..
Dan moga Allah Beri balasan pada yng tidak benar...
Dan pada para manusia di Negara Malaysia ini, ingat bukan sentiasa kita berada diatas dan bukan sentiasa juga kita di bawah....

Anonymous said...

apa nak jadiiiii...

Anonymous said...

bile mempergunakan rumah allah untuk sebegini....terserlahan kebodohan diri...apbila memperjuangkan sesuatu yang bertentangan dengan islam...

-islam itu mudah-