Sunday, April 29, 2012

Terbalik Kereta Polis: Pembohongan Pas Dijawab

Parti Ajaran Syaitan, itulah Pas....

Dalam keadaan bukti yang dah terbentang depan mata Pas masih lagi nak bohong kerana nak kata mereka baik.

Petikan dari lidah rasmi syaitan - haramkahdaily
KUALA LUMPUR: Seorang saksi memaklumkan, tindakan penunjuk perasaan terbalikkan kereta peronda polis adalah untuk menyelamatkan orang yang terperangkap di bawah kereta itu selepas dilanggar.

Ia berlaku selepas kereta peronda itu semacam hilang kawalan dan melanggar tiga orang termasuk seorang gadis Cina sehingga gadis malang itu terperosok di bawah kereta itu.

Untuk menyelamatkan orang yang terperangkap di bawah kereta itu, mereka beramai-ramai memterbalikkan kereta peronda polis.

Jika kita lihat kepada laporan itu, maka sudah tentulah terdetik dalam hati kita, oh....patutlah diterbalikkan kereta itu kerana ada orang tersepit dibawah.

Hakikat yang sebenarnya, itu tidak betul.

Gambar-gambar dibawah ini menjadi bukti....



Sebaik sahaja kereta polis tersebut terbabas dan melanggar tembok Sogo, perkara pertama yang dilakukan perusuh-perusuh adalah seperti yang tertera dalam gambar diatas.

Jika benar ada orang terperosok bawah kereta itu dan perusuh-perusuh berniat baik sepertimana yang dilaporkan harakah, sepatutnya langkah pertama yang diambil adalah berusaha mengeluarkan mangsa. Bukannya sesahkan kereta dan anggota yang didalamnya. 

Setelah puas menyesah kereta dan anggota di dalam baru mereka terbalikkan kereta. Kalau benar ada orang yang terperosok dibawah kereta itu, sudah tentu mangsa akan cedera parah atau telah meninggal dunia.

Lihat gambar dibawah yang disiarkan oleh lidah rasmi syaitan yang mendakwa orang didalam gambar itu adalah mangsa rempuhan kereta polis. 

Cedera hanya di dagu dan dahi. Di betis langsung tidak ada kesan calar balar. Kalau Pas nak bohong pun agak-agaklah

Sekarang anda lihat pula gambar-gambar dibawah.

Selepas mereka puas menyesah kereta dan anggota polis didalam kereta tersebut barulah mereka nak terbalikkan kereta tersebut kononnya untuk menyelamatkan mangsa yang terperosok dibawah kereta polis.

Takbir !!! Angkat........


Ada tak anda nampak mereka tarik orang keluar ? Kalau niat baik untuk selamatkan orang, pada kedudukan itu mereka dah boleh tarik mangsa keluar tanpa perlu menterbalikkan kereta tersebut.

Sekarang dah terbalik, ada anda nampak orang bawah kereta tersebut ? 

Zaman dulu sewaktu Pas dan geng-geng mereka menguasai dunia internet bolehlah mereka nak tipu pembaca. Sekarang ? maaflah.....

Sekarang terpulang kepada anda semua untuk menilai mana yang fakta dan mana yang auta.

37 comments:

Kama Irahsa said...

nope.. aku nmpk ade org kt bwh kereta tu.. tgk kt tyr blkg kereta tu.. kn ade org tersepit tu.. opss.. imaginasi aku jer rupenye.. wakakakaka.

Anonymous said...

blogger pencacai umno babi.bila kau nak berhenti buat fitnah setannnnnn?kau dah takut ke tengok cina melayu bersatu semalam untuk tolak umno?


ABU
Asal Bukan Umno

PAS FOR ALL

Anonymous said...

mana hishamudin pondan????? mana najib dayus?????? mana lawyer melayu afzanizam?????? mana kpn mandul????? mana mana mana??????


bila lagi nak rogol ambiga dalam lokap? bila lagi nak liwat anwar dlm penjara??? bila lagi nak gentel tetek aishah di lokap???? jom la ambil tindakan.

guna kuasa yang ada, paksa hakim, peguam ,, cari jalan supaya mereka ini di sumbat di penjara... kalau kita berlembut pun masih lagi mereka kita tak adil, lebih baik kita buat yang tak adil betul betul, baru puas hati puak umno.

kita buat betul pun dia kata tak betul,, jom la kita rancang supaya ambiga muflis kerana tak mampu nak bayar tuntutan ganti rugi KOTOR 3.0 semalam. mana sultan yang bagi Datuk kepada ambiga tu sebenarnya sultan yang bacul dan dayus, selagi tidak tarik gelaran tersebut.

keluhan rasa dan perasa: penyokong umno selamanya.

Anonymous said...

anon 10 14
takutnya aku tengok cina melayu bersatu semalam......500 000 termasuk hantu....banyak tu.... eh eh takutnya

Wanredone said...

Heran... korang tak publish aku punya komen, sensitif ke? Ini cubaan sekali lagi. NIK AZIZ BIN NIK MAT swt ini ada campuran DNA khinzir dalam darahnya. Dinobat oleh penjilat tegarnya sebagai Tuhan. Dia akui upah duit makan dan duit sewa hotel kat perusuh untuk bunuh polis ... kalau ada polis mati karang, dia akan rasa happy...

Anonymous said...

Puak-puak ni lagi tak huru hara selagi itu masih nak berdemo, macamlah Malaysia ni teruk sangat, Come on la Melayu Cina India yang pi berdemo itu sebagian kecil saja dari Melayu ,Cina, India dan lain bangsa yang sukakan keamanan Malaysia. Kerajaan patut lucutkan kewarganegaraan mereka ini yang suka sangat berdemo dan patut hantar gi \somalia, tolong orang sana cari makan..huahua hua..

Anonymous said...

aku bg fair comment la sebab aku tak berpihak pd mana2 side.

aku tgk byk youtube hal kereta terbalik ni. Dalam satu youtube tu, ada 1, 2 orang terjerit-jerit kata ada orang bawah kereta tu. So ... mamat2 yg mula2 dok terlompat2 & dok sepak terajang keter polis tu pun STOP. Dia org pakat sama2 terbalikkan kereta tu, nak keluarkan orang yg tersepit. Tapi bila keter tu dah terbalik ... tgk2 takde orang pun... laaaa...
muka sorang2 pun mcm blur jer. Kemudian baru nak pikir ... kenapa la aku tak tgk jer dulu kat bawah kereta tu ada org ke tak. Ini main angkat saja. Tgk2 takde org pun.

Persoalannya skrg. Siapakah orang yg menjerit2 dok kata ada org bawah kereta tu, ada org bawah kereta tu? Adakah dia tu...
a. polis
b. reporter
c. orang Bersih
d. saja pak lawak mana tah nak pekena April Fool kat budak2 Bersih tu. haha

Anonymous said...

kesinnnnnnn...kesiannnnnnnnnn diri aku!!!...bila tenguk.yang OKU,yg mak bapak bawak anak.....yang wanita..anak dara....yang tua kubur dah kata mari....sebab yg ganas puak sekutu yg jantan berbayar....pasal setitik rosak susu sebelanga....rasa ralat dan menyesal pulak rasa diperalat begitu rupa...dicap bersekongkol dgn penganjur@pelacur BERSIH3.0...

rasa bangga bila datang..telah hilang..yg muncul hancing kena kencing!!....BERSIH?>>KOTOR dahhhhh!!!

WARGA KOTA said...

PAS - PARTI AJARAN SESAT.
PENGIKUTNYA PUN SESAT, SESESATNYA.

Anonymous said...

Apa yang aku nampak, beruk-beruk baju kuning yang baru terlepas dari zoo Fuckatan terlompat-lopat atas kereta polis. Kalau betul ada mangsa sekalipun, takkan la beruk-beruk ni pergi tambah beban pada kereta polis tersebut???

Kalau beruk betina spesis Cina tu mati bukanlah pasal rempuhan kereta polis semata-mata, salahkan la beruk-beruk baju kuning yang melompat-lompat tu juga.....

Kesian sape yang jadi penyokong beruk-beruk kuning ni, ada mata letak kat juborr....!!!!!!

Moga Allah melaknat peserta-peserta BERUK 1, BERUK 2.0, BERUK 3.0, BERUK 4.0 dan seterusnya.....

Anonymous said...

PLEASE ALL BLOGGERS....

CREATE SATU WEBPAGE...

ZOOM IN MUKA MUKA YANG BERTINDAK GANAS PADA PDRM, ROSAKKAN HARTA KERAJAAN.

KITA CARI SAMPAI KE LUBANG CACING....

BIAR DIORANG MERENGKOK DALAM PENJARA!!

Anonymous said...

THAT'S HOW THE LONDON METROPOLITAN POLICE NAIL DOWN THE RIOTERS LAST YEAR.......

Anonymous said...

Itu semua perangai pengganas komunis. PAS kan sokong komunis macam Mat Sabu. Poknik pun turut ucap tahniah bila penyokong mereka berjaya mengganas. Hj Hadi siap nak buat bersih 4.0 lagi sebab seronok. Heran aku siapa sebenarnya penganjur bersih?? Ambiga atau Hj Hadi??

Anonymous said...

Hj Hadi tukang interframe je. Baru bagi ucapan dah nampak dunia warna hitam.... bala le tu...!!!!!!

Anonymous said...

Harakah ni sesuai dibuat tisu jamban aje untuk geng DAPIGS lap bontot lepas berak.

Anonymous said...

Akbar Haru Hakakah...
Nak cuba tegak benang basah...

Anonymous said...

Aku rasa komen ko the best....aku pun mcm ko tak memihak mana2. Dua2 pihak yg bertelegah ni aku tengok memang ada masalah. Masalah hati.....

Anonymous said...

Tak nampak ke ada 20 org bawah kreta tu. Tak caya tanya ostad bad

Anonymous said...

ini lagi kelakau...

muka terkedu

http://www.youtube.com/watch?v=cJ04MdHG_Hw

Anonymous said...

anon 10.14
Engkaulah yang takut cina melayu bersatu.

Ke engkau yg suka? Dapat engkau jadi barua dan kuli cina kini dan selamanya.

Cina suruh takbeer, engkau sahut.....!

Anonymous said...

kalau aku sedara mara amoi berkenaan sudah tentu akan aku cari budak pendemo yang panjat kereta hingga menyebabkan amoi terpaksa menahan bebanan tiga hingga empat orang pendemo

Anonymous said...

"blogger pencacai umno babi.bila kau nak berhenti buat fitnah setannnnnn?kau dah takut ke tengok cina melayu bersatu semalam untuk tolak umno?


ABU
Asal Bukan Umno

PAS FOR ALL

April 29, 2012 10:14 PM"

Woi Anon April 29, 2012 10:14 PM!!! Aku ada lagi banyak utk ko!!

BABI
Muka ko macam babi

CIBAI
Ko mmg cibai

PAS FOR ALL
Babi tonyok for all

PUKI
Ko mmg pukimak lancau

LANCAU
Ko suka jilat lancau AMBABIGA

PUNDEK
Ko mmg pundek

SIAL PUKIMAK LANCAU
Hehehehe...mmg ko la tu

Anonymous said...

Bagi yg Islam utk renungan:

Bila kita TIDAK TAHU bersyukur, hati jadi KERAS dan diselaputi EGO (RIAK). EGO akan mengaburi dan menolak kebenaran. Inilah yg terjadi kpd pemimpin2 dan penyokong2 PAS dan PKR. Ego pemimpin PAS jugaklah yg telah mencipta 'syurga' utk penyokong2 PR.

Mereka tahu mereka tidak berupaya menjadi pembangkang yg berkualiti yg boleh memenangi hati rakyat mengundi mereka dlm piliharaya utk menjadi pemerintah negara.

Cara yg paling mudah ialah meracuni pemikiran rakyat utk memberontak dan menggulingkan kerajaan secara paksa spt yg berlaku dinegara-negara Arab.

Pembangkang lupa Malaysia mempunyai rakyat dari berbilang bangsa, tidak spt dinegara Arab yg terdiri dari SATU BANGSA sahaja. Salah sedikit percaturan strategi, rusuhan berbagai kaum ini walaupun asalnya persamaan tujuan dlm politik boleh bertukar menjadi rusuhan kaum spt tragedi berdarah 13 Mei 1969.

Adakah ini yg mereka mahukan? Mungkin. Kerana pemimpin yg GILA KUASA tidak akan peduli apa yg akan terjadi walaupun negara hancur, huruhara dan tergadai, serta menjadikan rakyat hidup menderita; kerana mereka semuanya kayaraya dan dapat hidup dlm kemewahan dgn bergaya.

Anonymous said...

Najib buat la undang2 apa sekali pun Babi kaki jubur x Akan pattuh undang2 da lemah Adkah polis dan kelurga masih mahu undi BN,,,sori no more for BN

Anonymous said...

pas ertinya parti tak de telor
pemimpimnya berpura pura alim
tapi ramai dikalangan mereka kaki pompuan
habis bini orang dia rembat
pastu gi takbir kat dataran
kononnya merekalah sebaik baik pemimpin islam yang tawaduk
pirrah..
setakat mat sabu jd timbalan
kaki mmennibai
tak malu ke

Anonymous said...

unit amal ambiga bekerja keras haritu mengikut arahan ambiga..

syabas wahai unit amal pas..

Faith Ajar said...

Kita harapkan agar polis ambil tindakan yang tegas dalam mencari dwn m3nghukum mereka2 yg terlibat..jgnlah menteri yg mengepalai jpn jadi manusia tak bertelur. Terdapat ramai umat2 yg lama memendam.perasaan melihat gelagat2 monyet2 nih semua dan sy percaya satu hari.apa.yg terpendam dlm.sanubari kumpulan ni akan meletup juga..

Anonymous said...

dan tak lupa kepada semua pengikut pas..anda dah buktikan kepada dunia yang anda semua sanggup buat apa saja demi ambigga tercinta..

Anonymous said...

Pada 28/08/2009 demonstrasi kepala lembu jadi tajuk utama pelbagai media. Banyak laporan polis telah dibuat. Kita tidak hairan jika pihak kuil dapat sokongan kaumnya. Apa yang menghairankan pemimpin Islam PR ramai bersimpati kepada bukan Islam hingga ada yang keluarkan pelbagai fatwa konon kepala lembu menghina anutan agama lain. Pada 04/09/2009 Harakah tuduh UMNO dalang kepala lembu. Kenapa UMNO dipersalahkan?. Kenapa tidak persoalkan kenapa pemimpin PR pilih kawasan berhampiran perumahan majoriti Islam Seksyen 23?. Kenapa kuil kecil di Seksyen 19 dapat ganti tapak seluas satu ekar untuk tapak kuil baru?. Penduduk sekitar kuil Seksyen 19 terpaksa berhadapan cabaran, tekanan emosi dan risiko kerana gangguan kuil mengganggu ketenteraman awam dikawasan majoriti Islam. Mereka tidak ambil peduli sensitiviti penduduk Islam sekitar kuil. Penduduk Seksyen 23 bantah kerana mereka bimbang masalah di Seksyen 19 berlaku di kawasan mereka. Selepas demonstrasi kepala lembu kuil tidak jadi dibina di bersebelahan padang permainan Seksyen 23, kuil Seksyen 19 terpaksa dipindahkan bersebelahan kilang Nitto Denko Seksyen 23. Kita bersimpati kepada 6 NGO Islam dan 6 penduduk Seksyen 23 yang terpaksa turun naik mahkamah kerana demonstrasi kepala lembu. Pihak yang menyebabkan hingga berlakunya bantahan penduduk Seksyen 23 bebas menuding jari kepada pihak lain demi untuk menutup kesilapan sendiri. Jika tidak berlaku demonstrasi kepala lembu masalah penduduk Seksyen 23 mungkin lebih teruk lagi jika kuil ditapak satu ekar dibina disitu. Wakil-wakil Rakyat Shah Alam wajar dipersalahan dalam isu kuil di Seksyen 19 dan Seksyen 23. Kenapa Pertubuhan NGO Islam lebih prihatin membantu penduduk Islam?. Kenapa Harakah tidak membela penduduk Islam di Seksyen 19 dan di Seksyen 23?. Walaupun kuil sudah dipindahkan pada Januari 2012 selepas jadi isu Negara, penduduk sudah tidak percaya kepada pemimpin pembangkang dan akhbar Harakah yang tidak peka masalah umat Islam.

Anonymous said...

Apabila KEGILAAN mengatasi KEWARASAN maka berlakulah segala perlanggaran sehingga yang haram menjadi halal dan sebaliknya. Mengapa BERSIH 3.0 menolak tawaran pihak berkuasa untuk menggunakan Stadium Merdeka? : Jawapnya: Kerana NIAT mereka KOTOR dan JIJIK.
1) Jika diadakan di Stadium Merdeka bilangan mereka akan kelihat amat sedikit yang membawa makna sokongan keatas mereka tidak seberapa.
2) Di Stadium Merdeka ruang untuk membuat provokasi adalah tertutup kerana pihak berkuasa hanya bertindak mengawasi perjalan perhimpunan.
3) Mereka tidak boleh melakukan banyak kerosakan awam kerana faktor stadium itu sendiri.
4) Mereka tiada ruang untuk menganggu ketenteraman awam yang menjadi fokus utama perhimpunan.
Niat mereka dari awal sememangnya KOTOR.
Apa yang telah terjadi pada Bersih 3.0 adalah bukti yang didokumenkan sebagai pengajaran masa depan.
Soalnya : Adakah pihak berkuasa telah mempelajari sesuatu dari apa yang berlaku? Adakah kita masih lagi mengamalkan kata2 'Sudah terantuk baru terngadah?'.
Segalanya telah jelas, tiada yang tersurat dan tersirat lagi. BERSIH adalah agenda politik paling KOTOR yang membawa bahaya kepada majoriti rakyat dan Malaysia sendiri.
MTK

Anonymous said...

pok nik bangga pengikut PAS join demo. ambiga lak nyesal sbb demo jd hura hara, dan kata bkn org dia langgar halangan tu dan sokong tindakan undang2 ke atas bonzer2 tu. bonzer2 tu sapa punya? tahniah pok nik! anda sokong ambiga punya kuat, tp ada ambiga nk backing? xde.. tanggung ler sorang2. ntah kos guaman nanti si ambiga tu tolong bayo ker tidak..

Anonymous said...

hari pertama lagi aku dah komen kat blog pembangkang bahawa aku tak nampak org bawah kereta..tapi depa asyik spiiiiin je..

skrg aku btl2 yakin blogger dan penyokong pakatan memang menipu spjg masa!

Anonymous said...

untuk bersih 3.0 ni, ni antara artikel yg terbaik..bukti gambar, laporan haramkah..mana2 org yg beraqal dan masih elok aqalnya akan sedar betapa jijiknya penipuan PAS dan haramkah...

Anonymous said...

percayalah...andaikata pru nanti BN menang besor...byk lagi la perhimpunan yang akan diadakan..sedih.

anti bohmau said...

Anonymous said...
percayalah...andaikata pru nanti BN menang besor...byk lagi la perhimpunan yang akan diadakan..sedih.

April 30, 2012 11:13 AM

INI BERMAKNA MEREKA PEMIMPIN2 PR & PENCACAI2 MRK TIDAK MAHU MENERIMA TAKDIR & KETENTUAN ALLAH SWT!! JIKA QADA' & QADAR ALLAH TIDAK DPT DITRIMA, APAKAH LAYAK MRK NAK JADI PEMERINTAH??

Anonymous said...

SEDIHNYA BILA ADA ORANG MELAYU SANGGUP BERSATU DENGAN KAUM LAIN UNTUK MEMUSNAKAN BANGSANYA.SEDARLAH JIKA MELAYU HANCUR, AGAMA ISLAM DI MALAYSIA JUGA AKAN TERGUGAT

RashidAli said...

kereta polis tu terbalik sendiri sebab doa halimunan nik aziz....hehehe