Saturday, April 28, 2012

Tolong doa keselamatan anggota polis yg kini parah di ICU

Berita baru diterima...

Difahamkan seorang anggota polis trafik yang cedera dipukul perusuh kini berada dalam keadaan parah dan sedang dirawat di ICU HKL.

Doa rakyat Malaysia amat diharap-harapkan.

Saya akan cuba dapatkan maklumat lanjut.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

20 comments:

Anonymous said...

Semoga Anwar cepat mati sebab tak nampak kecenderungannya untuk bertaubat. Dia lebih banyak mendatangkan mudarat kepada rakyat dan negara.

Anonymous said...

Moga Allah mengurniakan kekuatan kpd anggota polis ini.. Jasamu utk menjaga keamanan dibalas songsang oleh perusuh 'rimba'. Marilah kita doakan moga anggota ini cepat sembuh dan ganjaran yang baik dpd Allah.. Kita bangga dengan kalian yang tidak gentar menjaga keamanan..

Anonymous said...

SEMUGA ANGGOTA POLIS YANG CEDERA PARAH SELAMAT DAN CEPAT SEMBUH ,PENGORBANAN ANDA UNTUK KEAMANAN NEGARA CUKUP BESAR SEKALI...PADA PASUKKAN KESELAMATAN YANG SEDANG BERTUGAS TERUSKAN PERJUANGAN ANDA KAMI RAKYAT YANG CINTAKAN KEAMANAN SENTISA MENDOAKAN KEJAYAAN ANDA MENUMPASKAN PENGKHIANAT NEGARA ...

Anonymous said...

Ya Allah, hanya padaMu kami berserah, hanya padaMu kami meminta pertolongan. Sesungguhnya Engkau lebih mengetahui tentang hari esok. Ya Allah, aku yang kerdil ini memohon Kau sembuhkan anggota PDRM ini seperti sediakala, Kau ringankan kesakitan, Kau limpahkan rahmatMU dan Kau berkatinya. Ya Allah, aku memohon pada Mu supaya dia diberi kekuatan dari segi zahir dan batin supaya hambaMu ini dapat menghadapi cabaran ini dengan hati yang redha. Amin ya rab...

Anonymous said...

Hishamu kata Aman....

Anonymous said...

skg semua puas hati?mau polis mati?hambi ko...babi btl...siallllllll...korang ingat polis ni sampah ker mcm BERSHIT tueeeeee...

RashidAli said...

patutnya tembak saja yg kurang ajar dan menyusahkan orang ramai...supaya kita dapat bukti manusia yang bernama lawyer atau peguam di tanah melayu kita yang tercinta ni adalah bakal penghuni syurga. kalau takat la ni 90+% ada 0.99 kebarangkalian penghuni tetap neraka jahim sebab bela dan melepaskan rakan se-kolam api. bagi 2 peluru cvukup. 1 kat dada 1 lg kat bulls-eye dahi...or kalu ramai2 buat gila lepas M-16.

hati tengah panaih tengok kelibat musibat!!!

rashid ali

Anonymous said...

Semoga ambiga cept2 mampus..bleh kencing kat bangkai nya...

N15 said...

KINI KITA SUDAH LIHAT APA YANG DIBUAT OLEH GERAKAN BERSIH & PAKATAN RAKYAT. MARILAH KITA SAMA-SAMA MENOLAK PAKATAN RAKYAT.

YA ALLAH, BERIKANLAH KEKUATAN ANGGOTA POLIS YANG SEDANG BERTARUNG NYAWANYA. SEMOGA DIBERI KEKUATAN AGAR CEPAT SEMBUH.

AMIN

DARI
WARGA PDMTSU

Anonymous said...

faisal,aku baca kat http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2012/04/seorang-anggota-polis-meninggal-dunia.html


dengan pisau .net ada anggota yang arwah,sila pastikan

salam

Anonymous said...

Kah, kah, kah......, Tahniah, Ingatkan Mamak Thir yng mampos. Tapi yang ini pon OKlah!

Anonymous said...

Seorang anggota polis meninggal dunia. AL-fatihah.

Adakah kita patut halalkan pembunuhan AMBIGA dan pendemo bersih.. ??

http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2012/04/terkini-polis-mengamuk-seorang-anggota.html

Anonymous said...

Pendemo2 Melayu telah mengistiharkan diri mereka untuk memerangi rakyat sebangsa dan seagama dengan mereka selagi tidak menurut kehendak mereka, dan tidak terkecuali samada Poliskah, Penguatkuasa Bandaraya atau Askarkah....
Aku tidak terkejut, sebab semasa 13Mei,'69 aku dpt maklumat dari otai2 pada masa itu, memang terdapat sebahagian Melayu yang memihak kepada org2 Cina untuk memerangi org Melayu sendiri semata2 kerana makan upah.
Dalam keadaan itu tidak ada bangsa dan tidak ada agama bagi mereka!!!
Kepada generasi Melayu baru, fikir2kanlah.......

Anonymous said...

Nik Aziz dan Anuwar adalah pembunuh anggota polis ni.Dosa mereka tidak akn diampunkan atas kematian anggota ni dan sengsara keluara arwah anggota ni.Moga allah melaknati dua dajjal sial ni.

Anonymous said...

Bayangkan anggota Polis itu bapak kau orang,atau abang kau orang, atau suami kakak kau. Dia hanya menjaga keamanan negara ni. Tapi sayang yang nak bunuh dia orang Melayu sendiri. Pergi jahanam Aljuburi & konco-konconya. Dia mesti dihapuskan demi survival orang Melayu.

Anonymous said...

Gila.... Menitik air mata saya walaupun saya tak kenal anggota polis ini even jurugambar tu.... Demo ni memang haram jadah. Apa yg korang perjuangkan HAAAAAAAAAA? Aljuburi? Pergi mampossssssssss la weiiiii... Menyusahkan orang... Elok la kaum lain yg cucuk, org melayu yg pukul ni nanti dok dlm lokap. Video ada, saksi ada, gambar ada! Elokla... Tuhan balas dok lam lokap 20 tahun sorang2. Tak pikir mak bapak anak isteri...

Anonymous said...

Amin yarabbal 'alamiin

Anonymous said...

gelagat orang suruhan ambiga boleh disamakan dengan orang yang tak bertamadun... sepatutnya keganasan yang berlaku di negara2 lain dijdkan iktibar, bukannya dijdkan ikutan.... smpi sanggup memukul bangsa sendiri... Tuhan kurniakan otak untuk berfikir, tapi sayang anugerah itu disia-siakan. nama je perhimpunan bersih...tetapi sebaliknya...kenapa polis yang x bertanggungjawab jd mangsa? Mereka cuma menjalankan tugas..Apa nasib anak isteri mereka jka terjadi sesuatu kepadanya.... tanggunglah dosa yang korang lakukan sampai mati....

Anonymous said...

Amiiin

Anonymous said...

Mcm mana agak nya masa depan aku Dan anak2 serta nasib bangsa melayu?melayu vs melayu=cina is the winner!