Thursday, April 26, 2012

Video: Najib Minta Tentera Lakukan Sesuatu Sekiranya BN Kalah


Seperti yang selalu saya kata sebelum ini, pembohongan adalah makanan wajib puak-puak pembangkang. Kalau tak bohong sehari badan mereka boleh menggeletar.

Oleh kerana pembohongan sudah jadi makanan harian mereka, maka sedikit pun mereka tidak akan merasa bersalah untuk berbohong.

Lebih malang lagi apabila pembohongan yang mereka lakukan disahut dengan laungan takbir oleh pengikut-pengikut mereka.

Video dibawah ini memaparkan bagaimana Nizar membohongi mereka yang sedang mendengar ceramahnya bahawa Datuk Najib memanggil semua ketua cabang angkatan tentera dan meminta tentera melakukan sesuatu sekiranya BN kalah dalam PRU akan datang.


Tuduhan itu adalah sesuatu yang amat serius dan sampai bilakah kita hendak teruskan dia berbohong sedemikian rupa ?

Komen MB Perak berhubung pembohongan Nizar. Klik di sini

Kita tunggu apa komen ATM....

29 comments:

poyo said...

not impossible,bro.who's the boss????????????i hope they won't bow!!!

Anonymous said...

Ala, cakap si munafik ni yang puak Fuckatan percaya???? Dulu sendiri sokong, lepas tu sendiri pergi buat bantahan beramai-ramai. Memang sakit otak punye pemimpin hamPAS yang haprak ni.....

Anonymous said...

Bukti takde pun bro, setakat cakap, makcik gila sebelah rumah aku pun ada kata dulu dia pernah jadi ketua angkatan tentera kat Malaysia ni.

azrin said...

angkatan tentera di raja malaysia di bawah command Yand Dipertuan Agung..bukan Najib...jgn jadi poyo

Anonymous said...

INI LAGI BUKTI SAHIH BETAPA BODOHNYA PEMIMPIN PAKATAN DAN PENYOKONG2 MEREKA.

DAN INI JUGA BUKTI SAHIH BETAPA PEMIMPIN DAN PENYOKONG PAKATAN BEGITU SUKA MEMBUAT FITNAH.

Anonymous said...

mati hidup balik aku tak pangkah mamat sekor ni,asa cakap meroyan,hampehnya manusia, cam mana nak tolong org kg ,kasi org kg jiwa kacau bolih lah jadi2 le yob......

Anonymous said...

Nizar nizar... penganut pas percaya habis apa mamat ni ckp. apa pon ada 2 benda yg mungkin berlaku. kalo betul apa yg nizar ckp, maknanya pru mesia adalah bersih. kalo x bersih, takkan najib nak minta tolong tentera. yg ke2, nizar sembah beng hock ni mmg penyebar fitnah. quran kata fitnah lbh berat dr bunuh. kalau bunuh org dihukum bunuh, pemfitnah elok dibunuh dan digantung di tiang letrik di dataran merdeka.

Anonymous said...

I don't believe the statements made by Nizar because the ATMs are professionals and would not interfere unless asked by her highest command, YD Pertuan Agong and Najib knows it.

Anonymous said...

klau dah taksub dgn Fuckatan Anjing ni.. anak2 "puppy" diorg mesti kata betul walaupun apa pembohongan manusia Dajjal ni..diorg ni dah mcm Firaun..

Anonymous said...

Secara peribadi saya melihat Nizar sedang menghidapi penyakit mental yang amat kronik. Saya boleh memahaminya kerana dia pernah mencapai 'nikmat' kuasa sebagai MB Perak, walau pun kita semua tahu dia hanyalah patung yang digerakan oleh DAP.
Dengan kuasa dan izin Allah, jawatan MB yang disandang terlucut sekelip mata. Maka meroyanlah Nizar sehingga khabarnya sampai hari ini dia masih lagi mengaku sebagai MB Perak yang sah. Dia sudah hilang harga diri dan maruah, belum puas menikmati jawatan MP Perak. Hilang segala 'penhormatan dan sanjungan'. Jadi apa lagi yang Nizar ada? Nizar hilang segala2nya.
Cuma yang menjadi persoalan sebagai orang kononnya lebih Islam dari orang lain, Nizar sepertimana pemimpin2 Pas yang lain tidak menerima Qada' dan Qadar Allah SWT.Dia lupa bahawa Allah SWT dengan sekelip mata boleh menarik nikmat yang diber kepada hamba2nya.Surah Ibrahim Ayat 7, Jelas maksudnya. Orang yang bersyukur Allah akan tambah nikmatNya. Orang yang kufur nikmat, balasan Allah amat pedih. Adakah Nizar sedang menerima 'balasan' dari ketidaksyukuran kepada Allah? Wallahua'lam.

Anonymous said...

benda ni besar beb...melibatkan tentera, keselamatan tentera. tp kerajaan ni baik sgt org mcm ni boleh lepas je...celaka lah kau nizar!!

Anonymous said...

Beginilaah sikap orang yang dilucutkan jawatan. mereka masih mimpi walau pun dialam barzah..
cakap.. cakap.. cakap.. tanpa henti, makin lama mentalnya akan parah dan dipercayai episod seterus nya akan menjadi gila..

Anonymous said...

If a King found out that any of the election have been marred by a significant assistance/interference from foreign elements/forces, automatically the arm forces need to do something. This is common sense, Bro!

Hik Hik Hik

Anonymous said...

Macam2lah siNizar bangsat ni....ko ni memang dah betullah sebiji macam siNuar...kecewa kerana Tuhan dah tarik balik jawatan ko orang berdua meraban bagai nak rak...akan buat apa sahaja asal maksud boleh tercapai. Tak pernahkah nak terima kadha' dan qador Allah???
Sampai tualah ko orang....

Anonymous said...

Pandangan negatif rakyat terhadap Bersih 3.0
1. Peniaga Cina KL tolak BERSIH
http://www.youtube.com/watch?v=Q9BQHrlDxYk&feature=share
2. Pakcik Peniaga anti BERSIH
http://www.youtube.com/watch?v=-ns60F3BXaU&feature=endscreen
3. Pandangan kawan Ambiga
http://www.youtube.com/watch?v=3ncuB7q8NmY&feature=share
4. Pemandu Teksi Marah
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=eAhRBTRrd88
5. APA KATA MAKCIK JUAL AIR TEPI SOGO
http://www.facebook.com/photo.php?v=237887872984799
6. Ilmuwan Islam bantah Bersih 3.0
http://www.youtube.com/watch?v=-k0aDtuE0uU&feature=share
7. Pemandu teksi mahu Himpunan BERSIH 3.0 dibatalkan
http://www.youtube.com/watch?v=ELRReAX57JI&feature=share

Anonymous said...

pakatan tahu dia akan kalah jugak. AKU CAKAP TERUS TERANG PAKATAN ADA SATU CHANCE SAJA UTK MENANG ..IAITU MENCETUSKAN HURU HARA MCM MESIR..ATAU LAIN2 Negara..berapa byk rakyat mati.. it is at all cost...tak tahu ke anua tu...

Anonymous said...

Dalam peristiwa '50 AP lompat' tempoh hari, pembangkang dikhabarkan telah cuba untuk mencemari integriti pihak tentera untuk manfaat politik mereka.

Namun, usaha berkenaan telah terkantaoi! Kekantoian berkenaan seperti dimaklumkan adalah kerana tentera bukanlah seperti sesetengah pihak dalam pembangkang yang semudah itu 'dicucuk hidung dan di tarik dengan tali'.

Syabas dan Bravo...ATM!

Anonymous said...

syaitan dan iblis dan bersarang dalam hati dia tak boleh nak buat apa,tak taulah kalau datuk Harun Din boleh tolong ubatakan penyakit mamat nie

Anonymous said...

Ramai dalam ATM pro pembangkang tapi belum tahap merampas kuasa ..jeneral jeneral kita ni tau ap yang berlaku ..pakar risik diorang cukup hebat..yang kita tak tahu depa dah tau dulu so depa tak campur politik..kalau depa camputangan rasanye ada yang dapat stroke..

Anonymous said...

bro rbf...

die nih memang taik pembohong dan taik memfitnah...bapak aku takkan ampunkan dosa ang (nizar) dgn balaci2 ang yg telah menaburkan fitnah..mase ang mai buat ceramah di kkj...tannggungla kat akhirat nanti...
harap lebai kepiah atas kepala..tp iman dekat kepala kote..

Adi Kencana said...

Nizar, jgn setakat cakap kosong je. Bagilah bukti.. Kalau x kau memang dah sah masuk golongan munafik yg tabur fitnah & pembohongan...

BUKTI JELAS AMBIGA & BERSIH SENGAJA NAK CETUSKAN KEKACAUAN! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

bangsat kalau kau buat fitnah hukumnya bunuh. dan aku orang pertama yang akan bunuh ko...paham
bangsat...






EX

Anonymous said...

aku xpenah benci sesiapa melainkan mamat Nizar lahanat ni!!!!

anti bohmau said...

kenapa nak kaitkan angkatan tentera? tak tahu ka angkatan tentera akan taat kpd pemeintah yg sedia ada?

so kalau pr nak angkatan tentera taat & ikut peritah mrk, kenalah jadi kerajaan negara ni dulu!! masalahnya, BOLEH KA? sedangkan majoriti memilih BN????

Anonymous said...

Macam sial lakhanat sekor ni....asepatah haram aku tak percaya...dasar bangsat!!!

Anonymous said...

dia ni kan gila sejak accident dulu ..

Anonymous said...

Wahai pemimpin2 politik. Jadilah pemimpin politik Islam yang berkualiti. Takutlah kepada azab Allah.

Anonymous said...

nizar ni memang laknat musibat kalau aku ada kt situ memang aku bg penampar jepun kt dia dh lah jd anjing dapigs kereta terbalik hari tu xnak mampus lat tu tu lah kalau kalau ada dia datang ke melaka memang aku ludah muka dia mencemar kn krebeliti tentera jeni lah najis najis pas

Anonymous said...

nizar ni memang laknat musibat kalau aku ada kt situ memang aku bg penampar jepun kt dia dh lah jd anjing dapigs kereta terbalik hari tu xnak mampus lat tu tu lah kalau kalau ada dia datang ke melaka memang aku ludah muka dia mencemar kn krebeliti tentera jeni lah najis najis pas