Wednesday, April 25, 2012

Video: Sikap Kurang Ajar Pemimpin dan Penyokong Pembangkang Terhadap Kakitangan DBKL

Anda lihatlah video dibawah ini dan anda nilailah sendiri bagaimana penyokong-penyokong pembangkang yang diajar kurang ajar oleh pemimpin-pemimpin mereka.

Kita semua boleh jangka apa yang akan terjadi kepada negara kita jika ditakdirkan mereka memerintah negara kelak.

Pegawai-pegawai DBKL yang menjalankan tugas sepertimana yang diamanahkan kepada mereka diherdik, dicaci dan dihina oleh juak-juak pembangkang hanya semata-mata kerana mereka menjalankan tugas sepertimana yang diperuntukan oleh undang-undang. 



Tidak cukup dengan penyokong yang mengherdik,mencaci dan menghina kakitangan-kakitangan DBKL datang pula Timbalan Presiden Parti Islam mengherdik kakitangan DBKL. Kalau diri sendiri tidak boleh tunjuk contoh yang baik bagaimana orang nak respek. Bila kalah pilihanraya SPR yang disalahkan. 


Semua kejadian diatas berlaku lewat malam tadi di Dataran Merdeka...

7 comments:

Anonymous said...

saya rasa kalau yang tk bijak mesti terpengaruh bila tgk video ni, walhal yg datang tu semua failed dan buat heboh aje

Anonymous said...

Kalo BEROK2 tu semua dpt mmerintah negara, undang2 dibwh tapak kaki mrk la jawabnya...

Pemimpin yg rendah moral disanjungi ,,Marc Saboo pakar Al Khalwati Al Bau Buriti Al lekati..disanjong tu belom pelakon PORN trsohor..bro Anu ghairah..

Bangang2 tu kemain mghina petugas DBKL dgn pelbagai tohmahan..inike yg dikatakan prjuangan Islam dgn mnghina, mncerca n mnjatohkn maruah org2 yg sedang mnjalantakn tugas mrk...

Tingkah laku demikian mmbuatkn lagi ramai yg mnjauhkn diri dari pakatan PEMBANGANG...

Sokongan org ramai thdp puak pembangang merosot krn sikap2 TAKBUR dan RIAK penyokong/pemimpin mrk ....tgk saja corak pemerintahan mrk di 4 negeri...

Mrk cume NATO...No Action Talllllllkkkkkk OOONnnnlyyy....

kahak kahak haktuiiii

Anonymous said...

yer lar bro

Biar llah mereka gelak harii iini.Mungkin ini sautu bentuk bala buat mereka dalam PRU akan datang
Kita jangan lupa kakitangan DBKL tu pengundi di ibukota ni.

Kalau satu rang bawa sekurang2nya 5 undi pangkah BN 10 orang akan bawa 100 pengundi ke kem BN
Agak2 berapa orangkah kakitangan penguatkuasa DBKL?

Aku ada abang yang kerja sebagai penguatkuada DBKL dan pada PR lepas tak mengundi
Dan baru lepas mendaftar kat SPR
Korang agak2lah aku akan pangkah SIAPA???

boy said...

whatever!!

Anonymous said...

org yg bersyukur dibwh bn...xpernah undi termasuk lah...org2 bn xpernah tercabar mcm ni teruk...trmasuk lah org2 umno yg xpernah mendaftar...tu..



so kali ni siap pas dan dap serta parti kuda anua :,pkr...

Anonymous said...

aku tgk gambar yang atas tu mcm aku kenal lah...kalu tak silap nama dia rahman,di nie menipu duit deposit peniagax uptown kelana jaya

Anonymous said...

Nak ludah je rasa muka mat sabutoh tu...memang dasar bangsat!!!