Thursday, May 24, 2012

Debat : Akhirnya Kerajaan Selangor Tunduk Kepada KJ

Selepas dimalukan oleh KJ dua malam lepas berhubung kegagalan Kerajaan Selangor memberikan wang bantuan murid tabika seperti yang dijanjikan dalam manifesto PRU 2008, telah mengundang mereka membuat pengumuman semalam untuk memberi bantuan itu bermula 1 Julai 2012.

Janji nak beri pendidikan tinggi percuma sedangkan nak beri bantuan pendidikan tabika pun tak terlaksana.

Selepas 4 tahun membohongi rakyat Selangor akhirnya mereka tunduk jua selepas dimalukan oleh KJ.

Jadi sekarang siapa yang menang debat tersebut ?

Siapa yang terpaksa tunduk kepada siapa ?

Tahniah KJ....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

28 comments:

Anonymous said...

"kalau BN menang d Selangor, kita akan bagi bukan RM 50.00 tetapi RM 100.00".. haha.. pinjam ayat pok nuar jap.

aloya said...

PR barua ni, nak cover rasa malu la tu..

Dok kata Kerajaan Selangor dok kaut berbillion2 tiap tahun tu, takkan hulur RM50.00 je? celah gigi pun tak lepas..

chaiittt

Anonymous said...

setakat RM50..tu pun dengan syarat gaji bawah RM1500...kalau macam ni tak boleh percaya lansung nak bagi pendidikan percuma kat universiti...

Anonymous said...

setakat RM50..tu pun dengan syarat gaji bawah RM1500...kalau macam ni tak boleh percaya lansung nak bagi pendidikan percuma kat universiti...

Anonymous said...

setakat RM50..tu pun dengan syarat gaji bawah RM1500...kalau macam ni tak boleh percaya lansung nak bagi pendidikan percuma kat universiti...

Anonymous said...

selepas 4 tahun????

aiseyman....dah nak tukar kerajaan baru nak tunai janji....cett!!

Anonymous said...

Tertakluk kepada syarat dan terma2

Muah ha ha ha

Anonymous said...

main politik aje.nak dapat duit selah gigi Khalid ni mesti ahli PKR dulu????ada borang di hulurkan jugak..

Anonymous said...

Siap ada CAP dlm gaji mesti below 1500. Kata nak tolong rakyat? Nak tolong tu mau ikhlas la sikit. Ni mcm terpaksa je. Heheh

Anonymous said...

aiskrim azzmin satu.... aku rasa musti bang nuar tote bangkok buleh blanja...

GAP KEMBALI said...

HAHAHA

DAH NAK MASUK PRU 13 BARU NAK LAKSANAKAN MANIFESTO ?

KO JAHAT RBF.
JGN SAKAT KALID GAGAP TU.

Anonymous said...

tahniah bro!! Lu memang terbaik!!

Anonymous said...

haha besok nak pru hari ini juga laksanakan janji?

kah kah kah

Bingai @ Bangang said...

RM50 x 12 bulan x 4 tahun ke?

Anonymous said...

hahaha puak fuckatan ni bodo melampau2 smpai aku kdg2 rasa kesian

Anonymous said...

Cakap belum tentu buat...sekadar nak hebahkan diakhbar dulu agar menampakan mereka akur pada janji...berani aku ckp, ini hanya janji MUNAFIK semata-mata.

Anonymous said...

Yang anak dia masuk tabika Sejak PR memerintah pun boleh la mintak. Takkan tahun ni jer? Menipu lagi puak celaka ni

Anonymous said...

bodoh punya pakatan. dia ingat dgn offer kpd rakyat yg berpendapatan bawah rm1500 di selangor akan selesai mslh. kat selangor ni pendapatn yg sepatutnya dapat ialah bwh rm2500 la ngok.

Anonymous said...

ni apa punya parasit ni...dulu masa kempen PRU12, tak da pun letak syarat2 ni...gaji bawah RM1500....mana ada. Ni anak aku dah abih tadika, dah masuk sekolah rendah...macam mana? janji tetap janji.....lu janji lu kena buat, lu tak buat lu sendili tanggung.....wa tuntut jer.

Anonymous said...

Salam Bro,kata nik ajis `itu semua salah UMNO kerana PKR lambat bagi duit pada budak tadika`

Anonymous said...

Nampak sangat tak ikhlas. Selangor negeri maju. Paras kemiskinan di bawah RM3,000, bukan RM1,500! Memang dasar Cakap tak serupa Bikin!

Anonymous said...

Eh takkan tadika je...mcmana ibu tunggal, bpk tunggal nenek tunggal..buat2 lupa la tu

Anonymous said...

PEnipu punya manifesto..dlm manifesto tarak cakap pun gaji bawah 1500..aku gaji 1600... aku nak tarik balik undi aku dulu boleh takkk..kena tipu la hoïi

Anonymous said...

Eh? RM50 je?

bukan ke depa kata depa ada RM billion2 sebelum ini?

lagi satu, kenapa dah 4 tahun baru tunaikan janji nak bayar? so, bayaran kena lah backdated ye. sejak 2008 smp julai 2012 kena bayar jugak tau.. keh keh keh

Anonymous said...

nak bagi pun ada syarat pulak tu...
adoyai..

Anonymous said...

KJ KEJAM..AYAM2KAN RAFIZI DENGAN MODIRATOR TUE...2 LAWAN SATU PUN X BOLEH MENANG..

Anonymous said...

tunggakan tak bagi ke? RM50 X 4 tahun..

lps kena sebat baru nak hulur rm50. baik x payahhh..

YOda said...

KJ nye point senang je. Impian nak bina Uni, tadika free kat selangor pon x dapat nak bagi.

teros diam Rafizi?
tula membohong sangat.

Hal lembu ko bohong. Hal debat ko bohong. nak sangat jadi ketua AMK ke?