Thursday, June 21, 2012

Penyakit Mental Pemimpin-Pemimpin Pas Semakin Kronik

Menjelang PRU yang tidak berapa lama lagi membuatkan ramai pemimpin-pemimpin Pas menghadapi masalah mental yang serius, malah ada yang sudah sampai ke tahap kronik.
1 Jun 2012 - Presiden Pas menuduh BN akan mengadakan pilihanraya pada musim haji kerana hendak selamatkan BN. Katanya ini kerana ramai banyak penyokong Pas yang mengerjakan haji pada masa itu. Sini

Maklumlah di Malaysia ini yang haji semuanya orang-orang Pas. Haji Najib , Haji Muhyiddin,  Haji Jamil Khir,  Haji Zahid Hamidi, Haji Fuad Zakarshi dan ramai lagi. Semuanya orang Pas tu.....
Ambo mengaku kalah dengan Mat Sabu

5 Jun 2012 - Ketua Penerangan Pas keluarkan arahan supaya ahli-ahlinya yang terlibat dalam jentera pilihanraya agar menangguhkan ibadat haji tahun ini bagi memberi tumpuan kepada pilihanraya. Sini

Sepanjang minggu lepas selama seminggu isu berkenaan dibahaskan...

Tup...tup...tiba....tiba.....


19 Jun 2012 - Setiausaha Agung Pas keluar kenyataan yang mengatakan Pas jangka pilihanraya akan diadakan tahun hadapan. Sini

Kau dah suruh orang tangguh pergi haji, kau dah tuduh macam-macam kepada BN dan PM kononnya akan mengadakan PRU pada musim haji, tiba-tiba dia kata PRU tahun hadapan pula.

Tak ke gila namanya itu ?

16 comments:

Anonymous said...

AKU HENSEM

FIRST!!!
FCUK PAS

Anonymous said...

2nd..

mereka terdiri dari orang2 yang bermasalah..

Hahahaha..

60 kerusi nk ganti umno yg ada 117 kerusi..woy pas, mintak dengan dap dan pkr lah kerusi tambahan kurang2 100 kerusi..ada dap/pkr nk kasi?

zack ahmad keychain said...

Hang dah salah anggap.Depa ajak siapa yg nama naik utk ke Tanah Suci boleh tangguh dulu.Tup!tup! depa dapat alamat daripada langit kata PRU13 tahun depan. So...pi sajalah. Lagipun Tabung Haji belum keluaq lagi senarai nama yg dpt pi. Apa yg UMNO kecoh sangat. PAS keluaq statement sikit..UMNO dah kecoh. Depa relax jer.

Anonymous said...

hilang keyakinan diri PEMIMPIMM AHLUL AL ANGKUKAYUN PAS wohahahahha

manjung (TIBAI) said...

manusia2 yang busuk hati macam tu le...tapi najib tak le busuk hati nak adakan PRU13 masa musim haji. puak2 yang dalam ketakutan dan tak boleh nak terima kenyataan...

azman said...

RBF...

hahahaha..Pas yang cakap kat sana ada hantu UMNO...jadi setiap penjuru dia rasa ada hantu UMNO...

Jangan lariiiiii UMNO tak kacau awak lah...itu hantu Ibraim Libya yang dok kejar kamu suma..hehehehehahahahahaha mana mau lariiiiiiiiii

azman said...

RBF...

hahahaha..Pas yang cakap kat sana ada hantu UMNO...jadi setiap penjuru dia rasa ada hantu UMNO...

Jangan lariiiiii UMNO tak kacau awak lah...itu hantu Ibraim Libya yang dok kejar kamu suma..hehehehehahahahahaha mana mau lariiiiiiiiii

KEKURA said...

Salam RBF, mohon link kan kekura kedalam blog RBF yg hebat ini.TQ

Anonymous said...

Pisaukarat dibawa ke huma
Kerana hendak memotong tali
Walaupun mendawa mereka pejuang agama
Pasal membohong pakar sekali.

Pergi kelubuk untuk menyelam
Tujuan utama membuang sampah
Konon mereka pejuang Islam
Tercampak kopiah bila disergah!

Anonymous said...

cuba tanya...anuwar berahim tu dah pegi haji ke

Anonymous said...

puasa pun belum dah sebok nak tengok anak bulan dah..hai..mengalahkan budak2 nak raya. pasal tu yang jadi melalut tak tentu punca tu. kalau lah puak2 pas ni benar2 beriman dengan Allah depa tak akan takut punya sebab menang ka.! kalah ka.! bukan UMNO yang dapat tentukan. takbir sana-sini, janggut sampai ke lutut, serban berjela-jela tapi hipokrit.

Anonymous said...

puak Pas ni sebenarnya segerombolan orang yg tak cerdik..depa yg keluarkan isu 'pilihan raya musim haji'..lepas tu sibuk salahkan UMNO..
siap mintak tangguhkan 'HAJI'..ada pulak ostat2..tambah perencah..akhir sekali..nampak bebenor 'BANGANG NAK MAMPUS'...

Anonymous said...

PAS ni bukan aje GILA tapi BODOH

Anonymous said...

Kalau ada yg terpele'ot dan sengsara, atau terkorban macam Allahyarham Ibrahim Libya tu, sapa nak tanggung? Skrg buat lagi. Dah dpt peluang, tangguh. Tak sempat nak tunai haji dah arwah. Goblok!

Kesian penyokong PAS. Dipimpin manusia yang bodoh dan tuli. Orang sokong PAS sbb nakkan Islam. Tp pemimpin PAS perasan orang sokong sbb depa. hancusss...

Anonymous said...

Aku kesiankan penyokong PR. Didoktrin sampai tak befikir waras. Semua anti UMNO.

Mmg pemimpin UMNO tak maksum, tapi kalau 'pengganti'nya lebih teruk, lg bagus sokong UMNO. Orang anti-Melayu dan anti-Islam tgh tunggu dah sorak kejatuhan Islam di Malaysia.

Aku tak sokong semua yg UMNO buat. Tapi stkt ni UMNO terbukti yg terbaik antara parti2 politik (yg mmg bongok) kat Malaysia ni.

Anonymous said...

Aku kesiankan penyokong PR. Didoktrin sampai tak befikir waras. Semua anti UMNO.

Mmg pemimpin UMNO tak maksum, tapi kalau 'pengganti'nya lebih teruk, lg bagus sokong UMNO. Orang anti-Melayu dan anti-Islam tgh tunggu dah sorak kejatuhan Islam di Malaysia.

Aku tak sokong semua yg UMNO buat. Tapi stkt ni UMNO terbukti yg terbaik antara parti2 politik (yg mmg bongok) kat Malaysia ni.