Wednesday, July 25, 2012

Isteri Sendiri Buat Laporan Polis Keatas YB Haram Jadah PKR


Ingat lagi tak kepada yb haram jadah diatas ? 

Yang pernah maki Tun Dr M sial haram jadah....

Boleh lihat di sini bagaimana dia memaki....

Nampaknya yb ni memang betul-betul haram jadah....

Satu laporan polis terhadap dia dibuat oleh isterinya sendiri.....

Dia bergaduh laki bini sampaikan anak-anak pun diajar suruh kurang ajar dengan ibu mereka....

Orang macam ni pun PKR tabalkan sebagai pemimpin......


Selanjutnya boleh lihat di sini

16 comments:

Anonymous said...

saya dgr2 cerita, isterinya telah dibayar oleh umno sebanyak rm3 jutagigallion..

Cencaluk said...

Salam,

Anon 1:32 Inilah sifat pembangkang bila sesuatu yang menimpa mereka UMNO dijadikan kambing hitam.

Kenapa kamu semua tak sedar bahawa kini ALLAH sedang membayar dengan harga CASH diatas segala kemungkaran dan kerosakkan yang kamu semua lakukan bukan sahaja kepada PAS tapi juga pada PKR lihat sahaja sekarang ini Bala di Kelantan Kubah buoleh jatuh dari bangunan MASJID jangan jadikan alasan usang di Melaka ada Masjid yang berusia 100 tahun ++ tak ada pulah kubahnya jatuh orang yang suka memfitnah rumah tangga orang lain akhirnya rumahtangganya yang berantakan dan tak payah nak dikorek oleh Blogger bini dia sendiri yang lapor kat POLIS.

Jadi Anon diatas jangan jadi bodoh sombong.

Jebon Tua said...

Cencaluk... si Anon 1:32 tu sindir je lah hehehe...

Anonymous said...

bro cencaluk..

anon 1.32 tu menyindir puak2 PKR sj...kan puak partai syaitan ni suka menyalahkan umno walau sekecil2 masalah pn..hal2 rumahtangga pn disalahkan kepada UMNO/BN..apa punya parti la ni...

-anu-ghairah al-liwati al-juburi

Anonymous said...

marah tol cencalok kt anon atas tu...die perli je tu....

Anonymous said...

Aku siang2 dah cakap ko tunggulah kifarah dari Allah!!!!!

Anonymous said...

Sedangkan Ketua Umum PGayR sendiri peliwat tegar, penchina doll & perembat bini orang. Inikan pula tahap macai haramjadah nih...memang patut pun bini die wat laporan polis!!!

Mmg Allah sedang balikkan satu persatu segala fitnah amPAS/PGayR terhadap Islam Umno, cuma puak2 amPAS/PGayR nih telah diHIJABkan akal & hati mereka untuk buta kebenaran & menyokong yang batil

Anonymous said...

ANON TU MENYINDIR PUAK PAKATAN LA BRO CENCALUK OOOOI...RELAXLAH BRO. HEHEHE

DAH RAMAI DAH YANG KOMEN PASAL MAMAT NI...ASYIK HARAMJADAHKAN ORANG, TUNGGU JE DIA SENDIRI KENA HARAMJADAH..NAH KAN..ISTERI SENDIRI HARAMJADAHKAN DIA..HEHE

Anonymous said...

Sudah Osetat BarDroll Ameen dgn gelojoh nya, menantikan dgn hati yg terbuka, siap pake tuala basah, kalau isteri YB ini ingin kauselling beliau. Sentuhan Kaunseling Osetat Badigol sudah tentukan akan merepatkan hubongan itim kembali. Tetapi perlu diingatkan Kaunseling hanya akan bermuka jam 3pagi. Inilah kehebatannya Parti Kencing rakyat, penuh dgn kejijikkan dan terkutok, sama saja sperti Ketua Umum mereka, Hero Tamil Pare Pundek.

Anonymous said...

dia da nampak ulam muda wpun d lohong masuk pas, ada can dapat artis wpun pun ramai da pegang sana sini, dapat rasa lain belkang kira, sedap sama aja, bila aior da keluar teringat bini lama yg cantik dulunya dan layanan lagi kaw kaw

BOB MALAYA said...

HARAM JADAH nie memang teruk sgup memhancurkan keluar demi politik songsang dan menjadi balaci ANUAR songsang...mcm nie nak jd pemimpin memang haram jadah lah... jijik

Anti PR said...

Kita mesti menentang habis2an supaya Anwar tidak jd PM kerana ia akan jd boneka Dap saja. Dia bermatian hendakkan jawatan, bukannya membela rakyat. PR menang, Melayu akan tergadai..

Leftenan Caine said...

klau kluarga dia pn snggp dia buang demi kpntngan poltik dia..apa lagi negara dia sndri bila dia jdi pmimpin..so,pencacai2 tegar PR renung2 kan lah..selamat beramal...

bro yul said...

ini nama nyer laki haram jadah....pasal orng kecoh duk jaja cerita...rumah tangga sendiri x terjaga....mmg haram jadah la mamat nie....itu la balasan orng2 yg suka duk sumpah2 orng mkn diri sendiri beb.... mainan sumpah2 orng nie dh mmg menjadi amalan biasa di dalam parti haram jadah nie.......

aloya said...

CASH!!!

Anonymous said...

Dengar je xder bukti fitnah bro.. Bdosa u bro. Kalo betul 3juta tolong bg laporan lengkap.

Saya mintak bro bgtau la sapa yg bro "dengar2" tu..

Mintak tolong buat laporan bro. Jgn takot nak buat laporan. Bg akaun bank bini dia, dan sapa yg bg rm3juta tu.

Saya mintak tuan buat laporan.

Ya Allah sekira hamba mu yg menyebar berita ini benar, maka kau hukumlah aku. Sekira nya hamba mu yg menfitnah ni salah, maka kau beri lah petunjuk dan hidayah kpd nya Ya Allah.

Amin.