Monday, July 16, 2012

Kemunafikan Terbongkar, Pas Kantoi Lagi


Sikap munafik Pas sukar untuk ditandingi mana-mana pihak lagi dalam negara ini. Bab tipu-menipu mereka memang pakar. Bukan sahaja manusia yang mereka tipu, tuhan pun mereka boleh tipu. Jika dulu di majlis-majlis ceramah mereka selalu berdoa supaya Allah berikan kemenangan kepada mereka dalam usaha mereka untuk menubuhkan negara islam. Apabila Allah beri sedikit kemenangan kepada mereka sebagai ujian, tiba-tiba mereka buang perjuangan menubuhkan negara islam. Waktu nak bukan main lagi berdoa, bila dapat sikit dah mula pusing. Kalau tak menipu apa lagi namanya itu ?

Sebenarnya saya ada satu perkara lain yang nak dikatakan , tetapi sebelum itu saya nak sentuh sikit tentang apa yang dilaporkan oleh harakahdaily.

Laporan berkenaan menghentam Umno Kota Bahru kerana menjemput Siti Nurhaliza membuat persembahan sempena Jamuan Perdana Hari Guru Parlimen Kota Bharu. 

Apabila Umno yang buat tiba-tiba pula mereka nak bercakap bab hukum hakam, undang-undang dan sebagainya. 

Kita nak tanya sikit, kalau Umno bawa Siti Nurhaliza naik ke pentas salah, melanggar peraturan dan haram, bagaimana pula dengan Pas yang bawa Aishah serta Abby Abadi ke sana -sini ? Bila kena giliran Umno haram.....giliran mereka halal. 

Pas nak bercakap bab artis buat persembahan terbuka, hukum halal haram dan sebagainya. Kita nak tanya sikit adakah Pas telah mengambil tindakan terhadap seorang pemimpin wanita Pas dan ahli-ahli wanitanya yang membuat persembahan terbuka di Kompleks Mahkamah KL awal tahun ini ? Lihat video dibawah....

Dulu mereka juga yang mengharamkan wanita menyertai tilawah Al Quran kerana katanya suara wanita aurat. Sekarang pula mereka juga yang benarkan. Itulah Pas , mereka boleh buat hukum dan tafsir hukum ikut selera politik mereka atau perkembangan politik semasa.

Bila ianya menguntungkan musuh mereka hukumnya haram, dan bila ianya boleh mendatangkan untung kepada mereka hukumnya halal.

Perkara kedua yang saya nak beritahu anda.....

Semua diantara kita tahu bagaimana Pas menentang penyenaraian Felda di Bursa Saham. Mereka minta semua ahlinya turun padang untuk berkumpul dalam satu perhimpunan yang dinamakan HIMPUNAN OREN SELAMATKAN FELDA yang diadakan di Jalan Duta Sabtu lepas.

Pejabat Agung Pas keluarkan satu surat yang ditandatangan oleh Setiausaha Agung Pas yang mengerahkan semua ahli mereka hadir ke perhimpunan tersebut.

Di mata kita sebagai rakyat kita lihat Pas lawan dan tentang penyenaraian Felda habis-habisan. Siang malam, pagi petang, di harakah , di malaysiakini dan di segala ruang media yang mereka ada Pas gunakan sebagai medium untuk menyatakan tentangan mereka terhadap penyenaraian tersebut. Sehingga tidak satu inci pun ruang yang kelihatan mereka bersetuju dengan perkara tersebut.

Tetapi, tahukah anda.....tahukah anda.....tahukah anda.....?

Tahukah anda.....tahukah anda....?

Tahukah anda ?

Dalam diam-diam sebuah agensi milik Kerajaan Pas, dimana agensi tersebut diketuai oleh seorang MB Pas yang mana terdapat juga wakil rakyat dan orang-orang Pas dalam agensi itu telah memohon 1 juta unit saham Felda ?

1 juta unit ooooooo.......

Satu jutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Bukan 1000 unit, bukan 2000 unit, bukan 3000 unit,  tapi satu jutaaaaaaaaaaa unit oooooo......

Namun mereka tidak mendapat 1 juta unit seperti yang diminta, mereka hanya diberi separuh atas kuota bumiputra yang selama ini Nik Aziz kata apa nak dibanggakan dengan melayu.

Mereka dapat pada harga RM 4.55 unit, dan telah menjualnya 50 ribu unit pada harga RM 5.50 seunit. 

Agensi yang dimaksudkan adalah Perbadanan Kemajuan Negeri Kedah yang diterajui oleh Datuk Seri Azizan Razak selaku MB Kedah. Boleh lihat di sini...

Walau apa pun alasan yang diberikan oleh PKNK untuk menghalalkan pembelian tersebut, ianya sudah menunjukkan kepada orang ramai sifat keiblisan Pas. Sana dia hasut peneroka Felda agar jangan percaya kepada kerajaan dan lawan penyenaraian Felda. Di sini mereka pula yang mohon dan beli saham Felda.

Bukalah mata mu, celikkan hati mu, lapangkan fikiran mu wahai rakyat Malaysia sekalian. Lihatlah bagaimana celakanya Pas menipu rakyat. 

Ya Allah Ya Tuhanku selamatkanlah umat-umat Islam di Malaysia dari terus ditipu dan disesatkan oleh Pas.

20 comments:

Anonymous said...

Good One

Akupuntakfaham said...

Mat Sabu kena bawak perhimpunan oren tu depan PKNK baru betul

Anonymous said...

AKU HENSEM

THIRD

headbomb said...

langau hijau memang jibraun rbf.. jahat ngalahkan jengkot.. khak tuih

Anonymous said...

Kejayaan atau kegagalan perjuangan sesebuah organisasi adalah bergantung kepada kepimpinan dan pemimpin2nya. Dalam konteks perjuangan parti PAS, secara menyeluruhnya telah gagal kerana kegagalan pemimpin2nya. Umum mengetahwi pemimpin2 PAS hari ini amat lemah dan gagal membawa parti tersebut kepada keadaan yang lebih baik dari dahulu. Malah keadaan PAS hari ini jauh lebih buruk dari sebelumnya. Apa tidaknya semenjak berkawan dengan DAP dan PKR mereka telah jauh menyimpang dari dasar perjuangan asal. Lebih memburukan keadaan apabila mereka sanggup menjadi kuda tunggangan DAP sehingga ketahap menjual perjuangan untuk kepentingan politik semata2. Yang menjadi mangsa ialah ahli2 akar umbi yang taksub yang sanggup melakukan segala arahan pemimpin2 mereka tanpa soal jawab.

PAS akan tersungkur selagi dipimpin oleh pemimpin2 yang ada sekarang kerana mereka secara keseluruhannya hanya dipimpin oleh pemimpin2 yang lemah dan mementingkan diri dan kroni mereka sendiri. Wallahualam.

MTK

Anonymous said...

Setuju, mmg dasar kuat penipu sejak PAS join DAP dan iblis mata satu PKR yg diterajui oleh King of Satan@BABI. Dan penyokong PAS yang ada otak, telinga, mata, serdik pandai pun depa boleh keletong, ahahahah mmg dasar bengap aaa penyokong PAS ni, orang cakap kalau kita caci maki org, keluar pelbagai fatwa songsang, akhirnya terpalit taik BABI kat muka dia org juga, kalau tak suka tak payah nak ketok tin tong tang tong tang kuat saja buat apa, lebih baik diam ubi lebih baik, bak kata pepatah diam diam ubi makin lama "kocek" pasti berisi (versi baru), ambik benda "haram" dgn muka tak malu bila dah masuk dlm perut mmg tak pernah cukup dan tak bawa apa keberkatan pun, hati jadi tamak haloba. Sedar dan insaf sikit laaa wahai orang PAS, kalau ya pun nak berpolitik berpada-padalah, kalau nak tunjuk taring biar jalan yg lurus. Buat malu bangsa asing je, dah kena sekeh tiap tiap hari dgn kapiaq agama sendiri pun buat cammerba..ishk ishkkk

Anonymous said...

ITULAH YANG SELALU DILUAHKAN OLEH PARA COMMENTATOR..

PAS NI MEMANG MUNAFIK!

DI KELANTAN LAIN, DI KEDAH LAIN, DI TERENGGANU DULU PUN LAIN..SEOLAH2 LAIN MAZHAB LAIN FAHAMAN..DAN YANG KEKAL BANGANG ADALAH PENCACAI2 DEPA.

hangkedee said...

Bau burit mah masih melekit pada batang hampas,sebab itu bertakebeer seluruh negara.

BOB MALAYA said...

memang parti ajaran sesat pas ni..dah la pemimpim pas SESAT yang dipuja mengatakan TUHAN ITU SAMSENG mcm nie ke PAS memang laknat la PAS ni.apa lg pembohongan yang pas mau lakukan terhadap rakyat..pas ni bagai syaitan bertopengkan manusia..

Anonymous said...

mcm kau tak biasa rbf...hukum hakam ni ikut kepala puak PAS je nak ubah bila2 masa..

suara wanita dulu aurat, skrg bukan aurat lagi

main gitar dulu haram, skrg ostat pun main gitar, jadi halal la

patung2 dulu haram, patung penyu kat tganu pun kena roboh. skrg sudah ada patung hadi dan huda

dulu xleh letak gambar dalam rumah. malaikat x masuk katanya. skrg ni gmbr nik aziz pun ada pd t-shirt dan sticker belakang kereta.

mmg hebat diorang ni boleh deal direct dgn malaikat

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.

Anonymous said...

pas ITU BABI..BABI ITU PAS..HARAPKAN DIA GANTI UMNO TOLONG MELAYU RUPA NYA DIA ISRAEL PALING BESAR....APA KE BODOH SGT SURUH RUNTUH SEKOLAH AGAMA RAKYAT KAT PERAK........ISLAM APA NIE

Tengku Anuar said...

kalau PM dia ckp Rakyat Didahulukan,Pencapaian Diutamakan..klau PAS plak,Rkyat Dihancurkan,Pendapatan Diutamakan...munafik!!oh ak lupa rbf,PAS ni parti yg maksum..sbab 2h dia blh buat apa saja yg dia suka...

Anonymous said...

lpas ni kita tnggu dan lihat apa plak ftnah yg PAS nk buat...msti dia akn buat kluar cite utk ttp kslahan diorng...

Anonymous said...

Salah kata pas itu babi. Pas ertinya anjing dalam bahasa Bosnia Crotia & Serbia. Try translate sendiri.

hanizam said...

ha..ha..ha...

IBLIS pun meraung tengok perangi juak PAS sesat ni...

aku rasa depa dok demo kata itu ini pasal saham felda, sebab kalau peneroka tak beli saham tu, Juak sesat nilah akan mohon banyak sikit saham tu...(strategi mereka)

pada mereka, biar penyokong dungu & bangang hidup susah, biar tak tau ape-ape pun takpe supaya senang nak kencingkan bila mintak derma...

sebab tu tak hairanlah yang berduit dalam PAS sesat ni mohon beli saham tu banyak-banyak...

tu baru kouta melalui syarikat...

yang dok beli ikut permohonan biasa, kita tak tau...

mungkin Nik Ajis, Hadi, Mat Sabu dan yang lain selama ini depan penyokong dok menghasut, tapi dalam diam beli saham juga...

memang patut pun IBLIS "menangis" tengok perangai mereka ni...

Anonymous said...

inilah PAS sebuah Parti Ajaran Sesat seperti agama sesat syiah. syiah mmperguna ahlul bait dan saidina Ali utk mghina ISLAM manakala PAS pula mggunakan ISLAM sndr. PAS & SYIAH adalah musuh dlm selimut kpd ISLAM ! membawa kerosakan, perpecahan dan pghinaan kpd ISLAM dr dlm. umat2 ISLAM yg sygkn ISLAM wajib menolak terus PAS dan ajaran syiah yg sesat ini! tiada bezanya PAS, SYIAH dan ajaran sesat lain seperti ayah pin dan rasul melayu. bertaubatlah sblm ajal dtg mnjmput.

anis wana said...

PAS dh mula terpesong skrng..
sedarlah wahai puak2 PAS...nk berpolitik pn biar berpada2....

Anonymous said...

babi sungguh puak puak pas ni..cakap mmacam taik...kutuk felda beli jugak saham...nik aziza ang buang ke azizan ni...mcm sial la puak2 ni

Arfan Nasyat said...

Salam..saudara ni agama pe lak? Nasrani ke? Membabi parti islam.. Bermakna anda membabi kan islam la ye? Anda tunggu lah balasan di padang mashar...baru anda akan sedar akan kebenaran..yg memutarbelit menokok tambah sememangnya modal umno bn...tgk rosmah sudah lah..jambul terjojol...