Tuesday, July 17, 2012

Kickdefella Pecah Lubang.....


Kickdefella sudah jelaskan bahawa orang yang disaman itu adalah salah. Tapi dia ego dan kata dia tidak pernah kalah dalam menyaman orang.

Nah !!!! Hari ini ambil kau !

Selanjutnya sila baca di blog kickdefella

8 comments:

Tengku Anuar said...

sebab dia bodoh dan bebal la...husam musa ni mmg dh jadi liabiliti kpd PAS Kelantan...harap2 saudara yg dtduh tu failkan saman balik trhadap husam...biar dia tahu langit tnggi ke rendah...alahai husam,cita2 nk dpatkan simpati rakyat,alih2 dpat malu plak!!

anti bohmau said...

Tuan,

lps ni biar ada orang buat laporan ke sprm tentang punca rmjuta2 yg husam perolehi sejak sekian lama..siasat semua proxi @ balaci2 dia hingga ke akar umbi! kalu ada sapa2 yg dah mentekedarah & bagi anakbini makan duit haram yg husam bagi kpd mrk tu, Insyaallah, kelam perut anak2 mrk, keturunan mrk yg selama ini menuduh orang2 umno shj yg suka makan rasuah...hisy! husam ni buat terjejas ja nama pas yg kononnya suci & maksum!!

Pengundi Baharu said...

Husam jadi Masam.

BOB MALAYA said...

Husam musa sudah huru hara dirinya asyik berada dalam kain selimut malu kata dengan tuduhan samannya, kalah plak 2..asyik membohongi rakyat dan temberang jer tau..rakyat tidak bodoh dan bebal mcm kamu husam musa

Anonymous said...

Faisal Pengecut Sebab Tak Berani Nak Bertanggung jawab Artikel sendiri...

Anonymous said...

RM 3 juta senang-senang Husam ni boleh perolehi dari Tamrin. Siap nak sedekah-sedekah lagi tu (bahasa Tok Nik untuk ganti rasuah).....

SPRM... ape lagi??? Tidor lagi ke????

Anonymous said...

Anonymous said...
Faisal Pengecut Sebab Tak Berani Nak Bertanggung jawab Artikel sendiri...

July 18, 2012 12:22 PM

--------------------------------------

KEBODOHAN husam Musang ko tak mau ambik kira gak ke????

Kah kah kah kah kah... rasuah takde dalam hamPAS??? Hakk ptuuiiihhhh.....

Anonymous said...

anon 12.22 meroyan.bukan faisal yang pengecut.faisal bijak.sebab dia berjaya membodohkan husam.