Tuesday, July 31, 2012

Kisah Benar Yang Memilukan dan Menyayat Hati Dari Isteri YB Celaka Haram Jadah





Apabila melihat dia memaki hamun haram jadah bukannya sesuatu yang pelik kerana dia pun memang tergolong dalam golongan itu. 

Minggu lepas kita telah ditunjukkan laporan polis oleh isterinya bagaimana dia menghalau isterinya. 

Pernahkah anda terdengar seorang suami sanggup ganti tempat tidur isteri pertamanya dengan isteri keduanya disaat isteri pertama masih hidup dan belum bercerai ? 

Suami yang begitu memang sial haram jadah.... 

Selanjutnya sila klik di sini

9 comments:

gabanX said...

First!

-gabanX-

tengku faiz mansor said...

memang haram jadah yb nie..perangai mcm songsang al juburi...menkhianati isteri yang lemah demi kepentingan diri dan parti PAKATAN jelik..pemimpin mcm nie memang haram jadah tak layak jd pemimpin tp lebih layak jd tukang cuci tandas tp tukang cuci tandas lebih mulia dari yb haram jadah....nak banding dengan apa tah teruk jelik sgt YB nie..

kelly engku said...

yb ni mmg sia lah klu aku dpt laki mcm ni dah lama aku cerai kan dia...lsg tak hormat pada kaum wanita klu ye pun ko gatai punai jgn lah buat bini ko tu mcm anjing respek ckit dia tu ibu kepada anak2 ko...masa ko ssh dulu dia dgn ko tp skrg blh plak ko buat bini ko mcm tu kan...ko ni mmg tak layak dipaggil laki apatah lagi mb emm mmg tak sesuai lsg

kelly engku said...

kelly engku said...

lps baca apa yg rbf tulis sebak gila dad ni air mata aku mengalir sgp seorg laki buat kat isteri dia mcm ni di bulan yg mulia ni dia anjing kan bini dia aku percaya allah akan byr cash kat dia....aku juga seorg wanita hanya wanita blh faham naluri wanita....laki sial mcm ni ptt nye dr awal dah tgl...tgk lah bp lama plak doa akan bertahan dgn ppuki muda tu biar dia ajar jantan jalang ni ckp2

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2 , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Daddy Cool said...

pmbgkang dan skandal perempuan xdpat dipsahkan lagi...ibarat irama dan lagu..klau dipisahkan,pincang lah pmbgkang,rosak lah al-juburi..

Anonymous said...

pegi la jumpa wan azizah..
mana tahu dulu2 ngko dan laki ngko ada kutuk2 kerajaan dan agensi2 di bawahnya atau maki hamun orang2 lain sewaktu berkempen kan??? mungkin ini kifarah la kot...jadi sabo je la..

anis wana said...

mmg sial,haram jadah btl YB ni,kalau ya pom nk kawin lain jgn halau bini cm2..hormat,hargai lah kaum wanita ni..
tuhan maha kuasa,adil..ko dgn betina tu pom xmngkin tahan lama...kalau dh dasar llaki gila cmni..

bodoh..manusia cm ko ni xlyk jdi pemimpin...

Anonymous said...

YB hulu langat ceraikan bini sbb nk kawin betina lain...

PAS ceraikan bini sbb xsehaluan parti

kemudian tahun anuar ceraikan wan jijah untk kwin sama jantan nye...

hahahha!!!!!!!mmg kotor,bodoh, sikap puak2 pembangkang ni...