Monday, July 16, 2012

Laporan Polis Kes Liwat:Ada Pula Si Sengal Yang Telefon Marahkan Saya

Apa yang terjadi hari mengenangkan saya kepada setiap kali hari pengundian pilihanraya kecil. Kebiasaan pada hari mengundi telefon tidak akan putus-putus menerima panggilan. Apabila pusat mengundi ditutup dan saat menunggu keputusan, lagi banyak panggilan yang diterima bertanyakan perkembangan semasa dan keputusan. 

Hari ini bukannya hari mengundi, tetapi telefon saya tidak putus-putus menerima panggilan sejak petang tadi sampai lemah bateri bertanyakan cerita tentang laporan polis oleh seorang pemuda yang mengatakan dirinya diliwat. 

Ahli keluarga, sahabat handai, kawan-kawan, rakan taulan, dari seluruh negara semuanya menelefon bertanya perkara itu. 

Saya hanya boleh jawab, saya pun dengar begitu tetapi saya tidak tahu kesahihannya. Yang boleh sahkan mangsa sendiri atau pihak polis. 

Ada pula yang sengal telefon dan marah-marahkan saya kerana katanya sampai bila nak memfitnah dan sebagainya. Nak marahkan saya apa ke halnya ? 

Bukan saya yang kena liwat dan bukan saya yang buat report kena liwat.... Siapa yang buat report saya pun tak tahu.  Yang sampai ke pengetahuan saya dan yang saya dengar ada seseorang yang buat report dia diliwat. Itu sahaja.....

Kalau dah telefon orang tu beradablah sikit. Kau tanya orang, kemudian bila orang jawab kau marah pula...

7 comments:

Anonymous said...

Apa le Nuar ni.....PRU dah dekat....buat hal lagi....aku tak kisah kau toron bontot sapa pun...klu suka sama suka ko orang gasak le.....tapi aku nak tengok sangat ko jadi PM.....aku cukup meluat tengok muka Najib yg asyik syok sendiri tu.......tlg le Nuar jgn le buat hal lagi......sebelum jadi PM ni ko toron bontot Jijah je cukup le.

Anonymous said...

nuar ni biar betul! aku harap ni bukan lakonan sandiwara dari nuar untuk pulihkan imej dia yg dah tercalar tu (untuk raih simpati). Harap ini bukan plot perancangan nuar dgn mahasiswa berkenaan untuk mencipta berita palsu. Silap2 kali ni nuar berani bersumpah, siapa tahu! Harap pihak berkuasa siasat sampai ke lubang cacing dan sampai ke lubang jubor budak tu. Kasi saheh punya. hee

Anonymous said...

Bontot jijah x ada grip daa tua sgt...blowjob pun da tak mampu..

Anonymous said...

KALAU MACAM TU..MEMANG MAMAT TU SENGAL..KAH KAH KAH

TAPI HATI2 DENGAN ISU NI BRO..TAKUT2 MAMAT TU SEKADAR BERLAKON ATAS ARAHAN ANUGERAH TUHAN. ATAUPUN SABOTAJ NAK KENAKAN KERAJAAN..
KENA AMBILKIRA SEMUA KEMUNGKINAN BRO..SEDANGKAN KES SAIFUL BERTUNDA2 SAMPAI CIPTA REKOD..APALAGI KES NI..

tengku faiz mansor said...

nuar nie dah dah teruk asyik buat kijer terkutuk.nak angkat jadi pemimpin jauh sekali..taubat la dah jauh terpesong dari akidah.rakyat dah meluat dengan cara dia.

DON MELAYU said...

mmg adat pmbgkang la bro..bial pmimpin diorng kna tduhan yg mlampau msti diorng akn slhkan org lain sbb pmimpin diorng smua mcm mlaikat,xde slah lgsung..klau ad sbab kna prgkap org lain..tak gitu pncacai2 PR??

p/s:nk pegi marah polis xblh,tkut msuk lokap..marah ko pun jdi lah...

anoy nymos said...

aku setuju dengan ko DON MELAYU.selalu cari salah orang lain sedangkan diri sendiri yang teruk taksub dengan kepimpinan pembangkang yang songsang