Friday, August 31, 2012

Adakah Peristiwa MEI 1969 Akan Berulang Kembali ?


Cina sudah tidak sabar untuk mengambil alih negara ini daripada melayu. Secara bersendirian mereka tidak mampu untuk melakukannya. Tetapi kini mereka boleh lakukannya dengan cara mengLEMBUkan Pas dan PKR.

Apabila melihat gambar serta video diatas bagaimana anak-anak cina melakukan aksi buang air besar dan memijak gambar seorang PM melayu mengingatkan kita kepada peristiwa tahun 1969 bagaimana pelampau-pelampau cina yang didalangi DAP pada masa itu membawa penyapu untuk menyapu orang melayu di Kampung Baru.

Masa itu juga mereka pergi di depan pelajar-pelajar perempuan melayu di UiTM dan kencing di depan mereka dari atas lori. Apa yang berlaku malam tadi boleh dikatakan hampir sama dengan apa yang terjadi pada tahun 1969. Cuma tidak dapat dipastikan samada peristiwa 13 Mei 1969 akan berulang kembali atau tidak hasil dari peristiwa malam tadi.

Jika video diatas memaparkan bagaimana anak-anak cina memijak gambar PM, video dibawah pula memaparkan bagaimana bangsa melayu memijak gambar isteri PM.


Ikuti ulasan Zamzarina di sini 

Kita semua boleh melihat dengan mata sendiri apa yang mereka lakukan. Memberi kuasa kepada Pas dan PKR tidak ubah seperti memberi kuasa kepada pelampau-pelampau cina yang didalangi DAP.

Kebanyakan pelampau-pelampau cina adalah suku sakat kepada komunis. Kita semua tahu bagaimana sifat kebinatangan komunis yang pernah wujud di negara kita satu masa dulu.

Manakala Pas dan PKR tidak ubah seperti si kitol-si kitol atau melayu yang menjadi ejen komunis satu masa dulu. 

Kita telah Merdeka selama 55 tahun. Malaysia daripada sebuah negara yang boleh dikatakan kosong semasa kita ambil alih dari penjajah telah dimajukan sebaik mungkin dalam tempoh 55 tahun.  Setelah 55 tahun Merdeka dan kita bebas melakukan apa sahaja adakah kita mahu kembali berundur kebelakang dengan dijajah kembali oleh suku sakat komunis ? 

Tepuk dada tanya selera....

Tidak ada orang yang telah hidup senang mahu kembali hidup susah. Jika itu yang orang-orang melayu di Malaysia mahu, silakan.....

Pepatah ada menyebut, menangis kemudian tiada gunanya.

41 comments:

Semboyan said...

Kurang ajor punya mamat! Confirm mak bapak tak ajar!

Chan fong said...

I sad to see this youngsters been used for DAP political propaganda! Damn!

Kah weng said...

Ini macam punye remaja boleh mampus!

Cikgushashi said...

GambarDato Sri Najib dan Datin Sri Rosmah dihina. Pembangkang boleh bertanggungjawab?

Sharma said...

One word! Stupid!

Sumandak Kinabalu said...

sedih.

Anonymous said...

Nabi kita dulu pun dihina dengan berak diatas jalan sebab masa tu gambar tidak ada, kes sama je tapi adakah nabi kita bertindak macam perempuan yahudi tu, bahkan dilawati pulak bila dia sakit, macam tu juga dengan kes sekarang ni, kita jangan melatah dengan sikap mereka ni sikapir harbi,tapi percayalah Allah bersama dengan orang yang sabar, Orang yang terasa akan kalah dalam pertarungan akan bertindak diluar kotak peraturan pertandingan, mereka tahu RU13 nanti mereka akan tinggal angan2 je...

Kelly eng said...

Bangsa mcm ni ptt mati kena kilat je, geram btl lah mesti mak bapak tak ajar kan pemimpin sendiri pun tak reti respek mcm mana nak respek org tua

kakak semah said...

Akak sedih dgn melayu zaman skrg ni diperbofoh kan oleh cina senang2 je drg lupa jati diri.... Sgp jual negara demi kerana duit,entah lah apa nak jadi dgn dunia ni skrg melayu sendiri pun bodoh

Kak bedah said...

Pukimak punya melayu pasal duit sgp lrg mempedagangkan negara, aku pasti bangsa mcm ni dsbbkan duit mak krg pun krg blh jual kan

mmr said...

apa kata kita penyokong kerajaan BN mengadakan sembahyang hajat memohon agar ALLAH SWT memberi pertunjuk kepada orang orang ini .......saya syorkan kita adakan di stadium bukit Jalil secara tak langsung kita buktikan kepada mereka yg tidak semua rakyaat Malaysia bencikan Kerajaan BN

tobeng said...

Anak cina tu tonggeng tunjuk bontot tak basuh dia pada gambar PM Malaysia dikhalayak ramai.Bendera Malaysia yang merupakan lambang negara dihina dan mahu diganti dengan bendera lain.Namun KDN tetap bersabar dan terus bersabar dan bersabar dan lagi dan lagi...

Zaman ini siapa yang lebih berani dan garang dan juga vokal akan dihormati oleh penguasa dan tiada siapa yang berani sentuh anda walau apapun yg anda lakukan.Ini semua kebebasan bersuara dan demokrasi katanya.

Anonymous said...

BOLEH TAK SIAPA2 PAKAR SUPERIMPOSE BUATKAN GAMBAR TAIK DAN MASUKKAN KEDALAM MULUT ANAK CINA YANG BERAK DEKAT GAMBAR PM...TU .FOR THAT BOY ONE DAY I AM SURE WITH YOUR PARENTING YOUR CHILDRENS WILL PISS AND SHYIT OVER YOUR DEAD BODY...MARK MY WORD.PADA ANAK2 MELAYU YANG MEMIJAK2 GAMBAR PM DAN ROSMAH ....BALASAN ALLAH TUNGGGUUU.

tobeng said...

Oh ya,kalau berlaku lagi 13 mei,kali ini Melayu tidak akan melawan cina tapi akan melawan anjing2 cina.Cina tak perlu susah payah,cuma perlu lepaskan anjing2 mereka saja.

BOB MALAYA said...

inilah balaci PAKATAN haram jadah bodoh...terutama org melayu anjing DAP bodoh...org cina mudah-mudah jer memijak gambar pemimpin melayu mereka tgk jer...bodoh!!!DS rosmah dan DS najib menjadi mangsa ke sialan mereka...wahai!!!! orang melayu bangkitlah..peristiwa 13mei masih dalam ingatan..PAS daN PKR tengak dah terkena nasi kangkang DAP hram jadah...kenapalah pemimpin mereka bodoh sangat??demi kuasa sgup menjatuhkan melayu...

Anonymous said...

Alang kah sedih nya pabila dah berlaku kejadian sebegini rupa menteri lebik yang menjaga KDN kata semuanya ok..Hisyam ko tau tak bendera tu merupakan lambang sebuah kerajaan dan PM sepupu ko tu merupakan saorang PERDANA MENTERI..ADAKAH KO NAK BERTINDAK SETELAH KEPALA KO KENA LUKU DAN DIPIJAK.

Hisyam tak payah la ko nak tersengeh dengan bagi amaran tanpa sebarang tindakan...jangan la sesudah nasi menjadi bubur baru nak bertindak..sepatutnya pencegahan awal dah ko lakukan..

bender fry said...

memang dasar keparat punya manusia
langsung tak reti nak hormat pemimipin dan negara

sonu nigam said...

sial betul,macam ni ke rakyat malaysia.
cina berak,pijak dan hina gambar org islam tp melayu boleh tengok sambil tepuk tangan.
inikah martabat org islam,haramjadah punya melayu yg tepuk tangan dan sokong cina kafir harbi.
tahiah kepada nik ajiz dan anuwar si peliwat,anda telah berjaya membentuk melayu sial yg lupa agama dan asal usul

Anonymous said...

Mmemang menyedihkan apabila melihat perangai bebudak sekarang.... SALAH SIAPA?

Faith Ajar said...

Dalam hal ni ketegasan dr. M menangani cina2 racist ni adalah yg terbaik.menteri bawah najib terlampau nak menjaga populariti dan hak asasi kononnya.hishamudin sila buang telur anda.kadang2 dalam saf2 kepimpinan najib sendiri terdapat bbrp anak buah dia yang cuba berlagak popular dan jugak mungkin mensabotaj usaha najib dalam mengembalikan kepercayaan rakyat.
Ini perlu dinilai balik oleh pm.
Utk pru akan dtg harap dapat diteliti dgn lebih dalam dan terajang kluar menteri2 syok sendiri ni..

bro yul said...

melayu mcm nie x layak tinggal d bumi malaysia......melayu yg x bertamadun dan jahil ilmu agama nyer....ini lah yg pakatan harami ajar kpd pencacai2 dia...pas dan pkr hanya la anjing tuggangan dap sanggup buat apa sajer demi kuasa...

Anonymous said...

tidak dapat dinafikan..punca kafir2 tu naik kepaa adalah disebabkan kerakusan Parti Dajjal aka PKR dan kebodohan melampau Parti Munafik aka PAS.

Daddy Cool said...

bagus sgt lah tu...ank cina haram tu pijak gmbr DS Najib,korang plak pijak gmbr isteri PM..ikut lah ank cian bgsat tu,nnti klau diorng pijak gmbr bpak korang,korang pijak la gmbr mak korang!!bodoh!!dari dulu smapi skrg tak habis2 jadi barua DAP!!woi bngsat,DS Najib tu pemimpin melayu,org islam!!wlaupn brbza politik tp ttap saudara seagama ngan kau!!mcm ni ckp nk prthankan islam!!PAS,DAP,PKR parti paling bangsat sekali yg ad kat bumi ni!!

Anonymous said...

Pembangkang seperti tiada kualiti sehingga sanggup membiarkan orang-orang mereka memijak gambar pemimpin negara. Pembangkang di negara lain rasanya tidak seteruk ini melainkan ditempat tak bertamadun. Mungkin sekiranya DS Najib melakukan kezaliman seperti Israe kpd palesti mgkin kita boleh faham tapi ini pemimpin yang membawa kemakmuran kepada negara dan berjasa kpd negara. rasanya sudah sampai masa tindakan tegas peelu dilakukan KDN supaya insiden yang boleh mencetuskan huru hara sebegini tidak berulang... Jgn biar api menjadi marak membakar negara baru nak ambil tindalkan...

Anonymous said...

MEMANG SEPATUTNYA CINA2 YG KURANG AJAR NI DIAJAR DENGAN PARANG TERBANG OLEH WAK2 JAWA DARI JOHOR TU. KALU BERLAKU LAGI 13MEI, BUKAN SAJA CINA2 PATUT DILUPUSKAN, BAHKAN MELAYU2 YG JADI BALACI CINA(PAS/PKR) PATUT JUGA DIHAPUSKAN DARI BUMI MALAYSIA NI.

Anonymous said...

Inilah cara2 cina cina DAP a.k.a komunis membuat serangan secara halus,tetapi sedih sekali sesetengah melayu tak sedar.

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

Anonymous said...

kalai mcm ni memang pasti akan berlaku 13 may.. bangsa cina ni yg mulakan.. tunggu je lah..

rakyat dah mula hilang sabar.. pasti rakyat sendiri akan ambil tindakan..

kepada KDN teruskan makan tidor dan berehat dikerusi empok anda.. semuanya ok..senangnya keje anda

negara diambang kehancuran.. tunggu masa utk meletop

Anonymous said...

The most fucker cina in the world.. sapa ada gambar mamat ni elok siarkan kat semua blog. Tampal kat tempat awam. kasi 3 line gertak sikit bro... jangan hina melayu...13 mei menanti lu bro...

mampus la lu cina-cina..

mohd. natar said...

... Kalau beginilah keadaannya, maka tidak mustahil peristiwa berdarah 13 Mei 1969 akan berlaku lagi.

Melainkan jika menteri KDN kita (yang gemar ketawa berdekah dekah dan terbahak bahak sepertimana yang terbukti dipaparan gambar gambarnya itu) boleh bersikap lebih matang dengan berani mengambil tindakan tindakan keras keatas pelaku pelaku berkenaan yang telah melukakan hati ramai orang orang yang berjiwa Melayu seperti saya.

Tetapi ada juga orang orang Melayu sekarang ini yang mempunyai jiwa yang kian melayu.

Juga harus diingatkan bahawa undang undang yang bersifat 'corrective' seperti Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) perlu diwujudkan kembali serta dikekalkan bagi tujuan membanteras kegiatan kegiatan anti-nasional. Walhal undang undang seperti ISA itu masih diguna-pakai dibeberapa negara termasuk dinegara negara barat walaupun namanya bukan dipanggil ISA.

Kita masih ingat bahawa semasa ISA berkuatkuasa dahulu, kegiatan kegiatan anti-nasional sedemikian jarang ketara. Tetapi dewasa ini apabila ISA telah dimansuhkan perlakuan anti-nasional semakin menjadi jadi. Jangan dibiarkan pelaku pelaku anti-nasional ini menganggap bahawa negara kita kini ibarat seekor kucing yang tidak bertaring lagi.

Oleh itu berwaspadalah. Kerana jika peristiwa berdarah 13 Mei 1969 itu berulang lagi kali ini, saya pasti bahawa kesannya adalah lebih parah dan amat sukar untuk dibaik pulih semula ...

Anonymous said...

this act will put them in a disadvantage position, they definitely lose the "atas pagar" voters, especially the malays. act yang tak pakai otak.

rakab said...

Nasib baik jugaklah puak bangsat Pakatan nih pendek akal,...

tingkah laku dan kelakuan biadap mereka ini tak mungkin akan dapat menarik sokongan majoriti rakyat yang waras kepada kumpulan mereka, sebaliknya membangkitkan keberangan dan kebencian yang meluap kepada Pakatan Rakyat sendiri.

...padan muka engkau !!!

Anonymous said...

Celaka punya cina! Lu org cina sume tunggu laa.. Try la lg kacau melayu.. Lu org klu ramai berani laa.. Tp kita tgk sapa btl2 berani..

Tp yg paling bangang & celaka adalah menteri KDN sendiri! Woi hisham, lu ada kote ke x? Ke dh bg anjing mkn? Bpk ko pnya la susah build negara ni, ko senang2 je buat xtau. Takut ke? Eh bro, lu menteri KDN dowh! Polis bwh lu tau x! Jgn la playsafe sgt.. Takut x dpt undi ke? Eh cibai, lu lanyak cina2 bangsat tu, lg byk lu dpt undi melayu la bongok! Parlimen lu byk cina ke?

Dh jd menteri pn bodoh!

RashidAli said...

aku pantang sungguh bangsa pungkok x basuh berak atas bangsaku. x sedaq diri dulu tok nenek depa merempat x cukup makan. x percaya cuba greet aso2 tua bila jumpa depa? kalau kita akan ucapkan salam sesama kita...tok nenek depa akan kata sudah makan ka? memamg cibai tahap gaban. wahai melayu-islam x kah kau sedar2 lagi...kalau kita tewas pru13, maka leburlah segala perjuangan bangsa kita. menghina pemimpin kita samalah spt menghina kita serta keturunan kita. sebagai anak melayu-islam yg terlahir 2 hari selepas malaysia dimuktamadkan...aku sumpah sang2 kurang ajar ini akan dapat balasan yang setimpal kerana merajai negara orang. Cissss....bedebah sungguh!!!!

RashidAli said...

apek tu dah x sabar untuk diliwat oleh si bAbI, pungkok paling gebu lubang paling kuat kemut for display...must be top 10 in the babi's list...lepas ni cirit-birit le kau...

Anonymous said...

AKU MINTA SESIAPA YANG TENGOK VEDIO TERSEBUT TOLONG CAMKAN MUKA MUKA YANG BERBUAT PERANGAI TAK SENONOH DAN KURANG AJAR TERSEBUT .kITA CARI DAN AMBILAH TINDAKAN ANDA SENDIRI TERHADAP MERIKA .tAHAP KESABARAN SUDAH SAMPAI HADNYA .kEPADA PEREMPUAN YANG RAMBUT MACAM ANJING TU GUA RASA GUA BOLEH CARI LU ........

Anonymous said...

PR sial.

jenny bedah said...

ape bende laa,
macam ni punye orang pon ade ke?
rosak bangsa :(

minah senget said...

damn la, fuck 4 puak jahanam pembangkang !

Dari Kaca Mataku said...

salam buat saudara
minta budi bicara dan jasa baik, agar linkkan blog saya
http://darikacamatasaya42.blogspot.com
terima kasih

Doctor said...

hoi bangang... yg gambar puak2 UMNO posing ala2 kencing kat muka TG Nik Aziz & TG Hadi Awang tu ko tak kecoh2 pulak eh.. ape.. gambar Najib tu same taraf dgn naskhah Quran ke yg ko nak bising2 sgt tu.. gune akal la weh, jgn gune kepala lutut..