Tuesday, August 7, 2012

Guru Bertani: Lawak Atau Bodoh ?


Adoiiiiiiii Pas oh Pas kenapalah bodoh tak habis-habis ?

Sejak bila pula cikgu cangkul tanah oiiiiii ?

Sejak bila pula cikgu membaja oiiiiii ?

Tugas seorang cikgu adalah mengajar wahai wakil rakyat Pas yang bahlol....

Nak tulis MENGAJAR SATU IBADAH pun mereka tak boleh nak fikir......

Camna bodoh tahap gaban begitu boleh jadi wakil rakyat ?

Selanjutnya sila klik di sini

18 comments:

Anonymous said...

ada jugak cikgu yang pegang cangkul kat sekolah saya dulu RBF Online, cikgu tu ngajar kemahiran hidup, topik pertanian. ahaks...memang tak boleh belah la adun pas ni

RBF Online said...

Cikgu kelas aliran pertanian dulu ke ?

Kah...kah....kah....kah...kah...

Anonymous said...

Cikgu bela babi bersama nik ajis celaka la tu

BOB MALAYA said...

hahaha teruknya..YB mana nie malunya..pegang jawatan tinggi kerajaan kelantan tp bodoh tak boleh nak ajar..dah sempit sangat kot pemikiran YB PAS sesat nie..budak-budak sekolah tengok mesti gelak YB nie, kena belajar sekolah balik nie hahahaa biar budak sekolah pegang jawatan dia

PakDik said...

Maklumlah exco pertanian...

DON MELAYU said...

artikel ni jadi lawak sebab kebodohan exco kerajaan PAS kelantan..sebab tu ak ckap,kelantan takkan mau selagi ad menteri besar yang nyanyuk dan dikelilingi oleh exco yang bodoh..kesian kat rakyat kelantan..

Anonymous said...

Kalau kepala dah bangang macam keldai, tahap IQ totok pulak tak sanggup nak citer- sume pakai main hanguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk saja. sume main ikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu saja.

boddor!

Anonymous said...

Tu dah kira nasib baik jugak tu..buat dia tulis "majulah sukan untuk negara" hangpa semua nanti lagi pening silap2 muntah hijau

anis wana said...

hahaha...malu rkyt kelantan dpt YB yg bodoh cmni..nyanyok lak tu,mungkin sek yg dia bina kot ada guru yg bertani...kesian rkty kelantan.

Anonymous said...

NYANYOK TAHAP BERUK DOH ORE TUO NiN! NOK BERTANI GUANO PULOK AIR NOK WAT JIRUS POKOK PON TAK DOK?!!! BUKAK PAIP JA, TUBEK BUNYI "PASSSSSHHHIIIIIIIIIIT.." . METER BERJALE, TAPI ANGIN JA TUBEK. TAK DOK AIR PON, SEWO METER TETAP KENO BAYAR BULE2.

USOH KO NOK BERTANI, NOK WAT IBADAH PON SEKSI!

Anonymous said...

RBF

Kawan kita tu jadi wakil rakyat dan jadi exco secara anugerah (gifted) saja. Anugerah dari tuhan.

Rakyat kelantan tak kan lah bodoh sampai macam tu sekali nak angkat orang macam tu jadi wakil rakyat.

Rakyat kelantan cerdik belaka. Pas menang di kelantan bukan rakyat kelantan yang pilih. Yang angkat Pas perintah kelantan adalah orang luar yang tinggal menetap di kelantan.

Orang kelantan tak bodoh kan ???? Betul tak orang2 kelantan sekalian ....

Hj Mansuh.

Anonymous said...

Demo kelih doh gambar banner dio (Che Loh) letak gambar lembu sama taraf ngan nik aziz dan gambar dia dibawah gambar lembu.. sebulan kemudian bila dia rasa ada yg tak kena dan jadi bahan lawak orang kampung, buat banner lain pulak (tukar tempat), letak gambar dia sama taraf ngan nik aziz dan letak gambar lembu di bawah.. hahaha..

Che Lah digelar Banner King.

Nati kawe cari ko demo, ada lagi pic tu.. ko demo ada dah sblm ni pic banner tu?

Bini 4

Anonymous said...

hahahahahahaha ..
Wakil Rakyat brertanding YDP PIBG kalah dengan calon x hadir ... hahahahaha... macamana boleh terpilih jadi ADUN ni ... hahahahahaha .. meleleh air mato den tergolak bosa ...

Anonymous said...

hhahaha...apa nak heran...kalo dah terpampang gambar setan neek najeeis tue mmg ar huru-hara...sampai ejaan pun silap....betapa bodohnya setan2 dalam parti ajaran sesat nie...dah la bodo, bahalol pulak tue...dah tau bodo x mau belajar...last2 jadi lah bodo nak mampus mcm neej najeeis tue...org tua tu mmg otak bodo nak buat camner...hahahaha

tengku faiz mansor said...

YB nie memang giler glamour ..mcm nie ker pemimpin...dah la ckup rakyat kelantan dah letih dengan pemainan politik syaitan bertopengkan manusia..byk sangat janji yang di lemparkan tp satu habuk pun xder..pok loh gua tgk mcm lembu rafizi jer dia nie memang layak dgn jawatan lembunya tp bodoh!!!

Anonymous said...

bertani satu ibadah..yb nie dah mcm cangkul lurus sangat mcm org bodoh..nak buat tema hari guru pun biar la tepat bendul oi!!...kenapalah YB lembu nie jgk dipilih rakyat mcm mana nak pimpim negara benda mcm nie pun tak boleh handel...lebih baik che loh p jpa rafizi lembu anda sehati sejiwa sebodoh

Anonymous said...

haihhh org2 PAS mmg sumanye bodo2 belaka. golongan bodo2 nih amat penting untuk survival PAS. xde org2 bodo mcmana dajal nk cr mkn haha betul x

Anonymous said...

masing2 ada idealogi sendiri. masing2 ckp org bodoh, tp xsedar dengan diri sendiri.