Sunday, August 5, 2012

Husam Tunjuk Bodoh dan Seperti Orang Kurang Siuman-Kickdefella


Seterusnya Husam juga berkata “Mengapa di dalam kes Kelantan perlu ada jawatankuasa khas?”

Sebenarnya, apa yang ditimbulkan Husam menunjukkan kebodohan beliau dan seperti seorang yang kurang siuman.

Husam tidak memahami kenyataan rasmi PM atau Husam sememangnya bodoh?  

Selanjutnya sila baca di sini

7 comments:

Anonymous said...

wei...huse tu ore kawe tu...bakpo kato dio bodo nyo...ko dio meme bodo...isy isy pade muko mung huse... arap ngaji tinggi pung bodo jgk....

BOB MALAYA said...

sampai cakap hati cakap husam musang bodoh tp husam memang bodoh tak boleh ajar..benda remeh temeh mcm 2 pun dah tak boleh fikir..cakap pun bukan-bukan...boleh masuk hospital tanjung rambutan dah bilik special hahahaha

Anonymous said...

Huse tu xbodo la...tapi dia BODDDOOOOOOOOOOOOO......

Anonymous said...

memang husam tu bodoh, bengong, dan yg sewaktu dengannya. ngaji tinggi2 tp bodoh macam lembu ( rafizi ).

Daddy Cool said...

ak dah naik boring la dgr kebodohan Husam Musa ni..kau nak tahu knp dari dulu lagi kelantan mundur??

1.Menteri besar dah uzur dan nyanyuk,bila ditnya tntg maslah yg berbgkit kat kelantan jwapan dia mdh jer;'ambo tok tahu'

2.dikelilingi exco2 yg bodoh macam Husam Musa ni..yg dia tahu pertikai jer kejenya,xde keje lain,lps tu buat projek2 yg xde manfaat kpd rkyat,cnth mudah,dulu masa kerjaan pusat lancarkan Koridor Multimedia,dia lancar Koridor Depu,tapi apa yg jadi??haramjadah xde pape pun,lpas tu plak Lebuhraya Prepaid yg trbru ni,kta sama2 tnggu la tgk jadi ke x..

sebab tu lah kerajaan trus mndur dan miskin..

Anonymous said...

husam tu bukan tunjuk2 bodoh, tapi memang bodoh pun!

bro yul said...

husam mmg bodoh mcm kambing jamnapari dia la..kerja husam nie tahu nk saman orng jer....