Wednesday, August 1, 2012

Pas Nak Ganti Umno ? Kah...kah...kah...

Satu malaya dah kena tipu dengan tipu Pas.

Kononnya mereka nak ganti Umno....kah....kah...kah...kah...kah....

Daripada dulu lagi kita dah kata Pas tak mampu dan tak boleh ganti Umno kerana mereka hanya balaci kepada DAP dan PKR.

Hari ni segalanya disahkan sendiri oleh S/U Agung Pas.

Dalam usaha nak mempertahankan malu Mustafa Ali berkata pengundi Pas akan menjadi tulang belakang kepada pak-khatan rakyat.

Malu beb....maluuuuuuuuuuuuu

Nak ganti Umno ? Wa...kah...kah....kah....kah....

Jadi balaci ja lah Pas oiiiiii.....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

23 comments:

Anonymous said...

"Bagaimanapun pengundi PAS tetap menjadi tulang belakang kepada PR"

Atau dalam bahasa mudahnya... penganut PAS memang keldai terbaik dalam Fuckatan...

Kah kah kah kah

Pak Khatan said...

Pak Khatan..!! hahaha aku suka nama tu..!!


lu mmg siut la rbf.. lu bikin gua gelak terbahak2 di waktu rehat ni..

kah kah kah..

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2 , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Anonymous said...

PAS memang kasta paling rendah dalam PR...hahahahaha

yg pandai DAP dan anwar!!

Anonymous said...

Cacing kerawet nak jadi naga, mcm tu lah pas.

Anonymous said...

DOMINAN? GANTI UMNO? TULANG BELAKANG PR? SEMUA TU TIPU..

YANG SEBENARNYA IALAH HANYA ANJING PENCACAI DALAM PAKATAN..ITULAH TAHAP MARUAH PAS SEKARANG INI..

hangkedee said...

Pas berkasta PARIA dalam pr.bila mau guling atas jalan untuk Dapig?

Anonymous said...

Tulang apa? tulang yang akan habis dilahap oleh anjing? no way...

Anonymous said...

Pas mungkin tak ada class nak ganti Umno. Tak kan lah Pas dengan imej pondok (berjubah, berkain pulikat, berserban, berkopiah putih dan berjanggut sejemput) sesuai nak ganti tempat Umno untuk beurusan dengan pemimpin luar negara yang hebat dan cakap omputih belaka.

Tak apa lah. Pas tak dapat pi ganti Umno, at least Pas berjasa juga kepada DAP nak menjatuhkan Umno.

Pahala berganda kepada para penganut Pas kerana berjaya menjatuhkan kerajaan Umno melayu islam yang zalim, tersedia menanti.


Hj Mansuh.

BOB MALAYA said...

hhahaa PAS apa dah jadi...jadi pak turut gua eng rainbow dan anwar songsang bodoh nya pemimpin mereka..PAS ibarat keldai dadah...

Anonymous said...

Bagus la daripada langsung tak ada PAS. Boleh lah sepanjang masa terus mencanangkan Kerajaan Islam dan Hudud PAS sebagai tulang belakang perlembagaan Malaysia selepas PR memang PRU13. takbir.

aloya said...

kahkahkah hamPAS

Anonymous said...

pas bodo dulu, kini dan selamnya...

Tengku Anuar said...

yang ni lawak bro..ahahahaha..ad hati nk ganti UMNO??tp knp nk gnti UMNO,bkn prjuangan diorng ngan UMNO lain ke???nmpk sgt diorng nk tru gaya UMNO..bdoh nye PAS ni..xsdr diri yg diorng tu hnya kuda tunggangan DAP jer...

DON MELAYU said...

anon 3.46

kau jgn buat lawak la wei..nk prjuangkan hudu konon..hari tu masa God Father(Karpal Singh) ckp dia tak setuju ngan hudu knp PAS diam mcm xde batu jer??knp xjwab??dsar pembohong!!

nk buat hukum islam konon!!pirah!!semua org dh tahu yg PAS lacurkan islam utk kpntngan politik dia!!bkn nk prjuangkn islam sgt pun,nk pnuhkan poket sndri jer,,,

Anonymous said...

betul. betul betulll

Daddy Cool said...

anon 3.37 ckp..
Tak apa lah. Pas tak dapat pi ganti Umno, at least Pas berjasa juga kepada DAP nak menjatuhkan Umno

mmg pun.,PAS berjasa bntu DAP utk hancurkan org melayu,PAS berjasa utk lacurkan islam demi kpntngan politik DAP..itu jasa PAS...jasa kepala hotak kau!!smpai bila la PAS nk brhnti jilat bntut DAP!

anis wana said...

hahaha..ada hati PAS nk ganti UMNO,blh ker???UMNO pakai suar pendek PAS kan alim pakai kopiah,serban...jdi anjing DAP sdh laa...

azman said...

Assalamualaikum rbf

Cicak mengkarung nak jadi naga,hahahaha
Jadi sesumpah boleh la mcm anugay.

Gempita said...

Menang sorak, kampung tergadai. Menang pilihan raya, bangsa tergadai.

Anak Lenggong said...

Yang kesiannya penyokong totot PAS yang sering ditipu dan dipergunakan oleh pemimpin mereka..di waktu pilihanraya ataupun di sebarang perhimpunan anjuran Pakatan..mereka ni lah yang menjadi barua..pacacai..kuli batak dan samseng jalanan (samseng mereka cuma terhadap sesama sebangsa dan seagama je)

Anonymous said...

...PAS hanya sekadar menjadi tulang kote pakatan....sedarlah diri PAS sekadar B A R U A kepada DAP/Anuuar.

Anonymous said...

PAS parti hanyut "Si Luncai terjun dengan labu2nya" biarkanxxx.