Friday, August 10, 2012

Perghhhhhh.....Bagaikan Tertusuk Sembilu....


Tepat ke atas batang hidung.....

Ada pula nanti lembu yang pergi mengamuk depan pejabat Utusan Malaysia.....

23 comments:

Anonymous said...

Bulu dah abis china doll dah cukur...kuikuikui.

Anonymous said...

Seputih, sejanggut, semisai...

hehehe.. jangan maree...

Anonymous said...

sebangsat,
senegarap wang
sejiwang

BOB MALAYA said...

kelakar gua tgk kartun nie hahaha memang kena pada tepatnya...siapa terasa dia berasa pedah...ternyata pembangkangtak boleh berkerja sama..mereka cuba menghancurkan kemerdekaan negara..PAS DAN PKR menunjukkan kebodohan org melayu..sememangnya mereka bodoh..mcm budak2 gua tgk PAKATAN haram jadah nie

DON MELAYU said...

ni bukan tepat atas hidung bro..ni tepat atas serban pemimpin PAS bro..!!nak tercabut serban diorng..

Anonymous said...

se-anuwar , se-nik ajis , se- karpal

Anonymous said...

Pas kini sudah sebangsa & sejiwa dgn Dap. Jiwa bermaksud roh/nyawa/soul.

Anonymous said...

PR (parti Ranapkan negara)

Anonymous said...

umn0 tu jelessssssssss..maklum la da xde idea kannnnnnnnnn....

Anonymous said...

Sebangsa + senegara + sejiwa = 1MALAYSIA (tahniah PM akhirnya PR menerimanya)

Anonymous said...

Sebangsa + senegara + sejiwa = 1MALAYSIA (tahniah PM akhirnya PR menerimanya)

Anonymous said...

hahahaa what about satu malaysi..kah3..kesian pulak tgk blog ni kekeringan idea

Anonymous said...

DAP busuk

usin said...

senegara, sebangsa, sejiwa....tapi bulu lain2 bro. sebab tu tak sebulu.

Meow Bergaya said...

Kalau ada lembu mengamuk depan Utusan, senang aje.

Tangkap, ikat, dan korbankan buat sedekah kpd orgramai buat hidangan Hari Raya.

OOOpps! Lembu2 jenis ni dagingnya HARAM dimakan, tak mcm lembu biasa. Jadi lembu sebenar LEBIH MULIA dari lembu jadian ...

Anonymous said...

lembu nfc lak haram tak

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=oeVTCrTCYrU


lembu dlm video ni lak cmne

Anonymous said...

Presiden Amerika guna tema yang sama ""JANJI DITEPATI''bravo PM.

BN telah lama bawa Malaysia ke seantero dunia..PAS buat apa.. 22 tahun perintah Kelantan buatlah hudud contoh disana dulu..tpi tak buat2. Semua gimik PRU. setiap kali nak PRU cerita Hudud muncul lah. x ada modal lain nak tipu pengikutnya.

Anonymous said...

Betul tu ada macam2 jenis lembu di Malaysia..jenis tidur atas jalan halang kenderaan diraja,,ada lembu kulitnya merah melanggar sekatan polis, ada lembu ceramah buat fitnah macam2, ada lembu pecah kereta polis, ada lembu camping berdua2an dalam tent di Dataran Merdeka, ada lembu kaunseling 3 pagi, ada lembu dalam bilik 121 cam na dia masuk tak tau lah sebab lift sempit tapi dia sampai juga kebilik,ada lembu belanja 6juta nak pelihara kambin jamnapari lepas tu kambing x ada, rumah kambing pun sudah hanyut. Banyak lagilah jenis lembu diMalaysia ni.

Anonymous said...

tambah ckit, ada lembu depan belakang sama saja, ada lembu sanggup gadai isteri, ada lembu RM3 bilion, ada lembu RM30juta. , adalembu balon cina dol, ada lembu ada lembu ada lembu.

kalau ada yang tertinggal tolong sambung ya..

Anonymous said...

ada lembu nfc yg segar megar....ade lembu duk dlm banglo...ade mcm2 lembu lah....

Anonymous said...

ada lembu saiful bahri..kalo betol la ko kena liwat, knp ko biar je...dasar pondan..kalo betol anuar nk liwat ko, asal xsepak je anuar, asal x tolak jer....kalo betol la kena liwat, ko yg nak jugak kn..suke sama suke.....knp baru skrg nk ungkit..bengong....last2 kalah xde bukti kah3

Lebai Malang said...

SEBANGSA, SENEGARA, SEJIWA, SEJENIS ....yang ini untuk peringkat negara..