Wednesday, August 1, 2012

Video: Farid Ismeth Dicaci dan Dihina Selepas Membuat Pengakuan


Minggu lepas En Farid Ismeth Emer telah membuat kenyataan menafikan beliau pernah bernikah dengan Datin Seri Rosmah Mansor.

Susulan kenyataan En Farid itu ramai juga panas punggung. Ada yang kata beliau tipu. Ada yang kata beliau telah dibayar. Ada yang menghantar sms memaki hamun beliau kerana menafikan perkara itu. 

Semua orang tahu bulan puasa hantu,syaitan dan jembalang semuanya diikat.

Tapi ada juga yang terlepas yang marah-marah dan memaki hamun orang yang membuat pengakuan.

Nampaknya puak-puak yang tidak puas hati dengan pengakuan Farid perangai mereka melebihi syaitan. Ini kerana semua syaitan telah diikat. Apabila ada yang terlepas maknanya itu lebih besar dari syaitan.

Ikuti temuramah terbaru Zamzarina Zambry bersama En Farid Ismeth Emer.....

Klik di sini


9 comments:

BOB MALAYA said...

akibat FITNAH dari PAKATAN haram jadah, farid terpaksa menerima cacian dan hinaan...tetapi semua fitnah dapat dibukti oleh beliau ternyata PAKATAN sial terperangkap dengan permainan mereka...bodoh betul..

Anonymous said...

terang lagi bersuluh pun mereka nak fitnah jugak. pembangkang ni mmg dah sakit kronik. gila sampai dia ingat rakyat pun sama gila mcm mereka

Anonymous said...

tuan punya badan dah buat pengakuan.....yg dok memekak tu sila tampilkan bukti okey....kalau tak da, dah jatuh fitnah......korang jawaplah sendiri nanti. Apa maknanyer dapat putrajaya kalau ianya hasil dari kekenyangan memakan daging saudara sendiri......

Daddy Cool said...

mna dia xpns pnggung..diaorng pnat2 buat ftnah tiba2 plak saudara farid tmpil buat penafian...rsk lah plan diorng nk jtuhkan DS Rosmah,,,bkn mdah diorng nak cri isu beb...bulan2 puasa pun asyk nk ftnah pmbgkang ni...diorng pkir ngan ftnah diorng,diorng dpat twan Putrajaya..tapi ALLAH S.W.T sentiasa bersama org yg benar..

DON MELAYU said...

ak rasa Pak-khatan Rakyat ni perlu tukar nama dia kpd Pakatan Fitnah..baru selari ngan agenda diorng iaitu fitnah dari dulu,kini dan selamanya..

Anonymous said...

memang syaitan sebenar telah diikat pada bulan puasa ni, tapi yg dok berkeliaran menyebar fitnah dan sebagainya adalah lebih besar dari syaitan yg diikat tu, iaitu bapak2 syaitan dari kalangan pr spt pas dan pkr ( melayu2 tolol yg gila nak rampas kuasa dari bn ). pada pru13 nanti, jangan biarkan bapak2 syaitan ni menang, amin.

mekkelate darul naim said...

bule poso stahu aku setan dh keno ikt..tp msh ada ibu segala setan hk xtertangkap..tahu nk mmfitnah jah...
mmg syaitan la puok pakatan ni...

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

PaperWaris said...

Dah buat penjelasan pun masih tak leh terima dan nak buat fitnah. Gila dah puak2 ni.. nak mampos