Monday, September 10, 2012

Artis Insaf Dijadikan Sapi Untuk Diperah Susunya....

Semua orang tahu baik dari Lembah Keramat saat kecilnya hingga tergedik-gedik mencari glamer dengan kumpulan Elite dan diangkat oleh Yusuf Haslam sehinggalah kecur geger dengan skandalnya bersama seorang pelakon baru. 

Perlu ada orang untuk memimpin dia keluar daripada sarang maksiat yang lebih besar iaitu PAS dan menjadi satu dosa sekiranya dia ini terus dibiarkan bergelumang dalam parti politik itu kerana hari ini seolah-olah dijadikan sapi oleh PAS untuk diperahkan susunya.

Selanjutnya sila klik di sini

16 comments:

Anonymous said...

Biaulah dia nak tegojun lombong dongan sapi2 yoo tuu.
Dh nasihat dh tk nak dongar ehhh..gasaklah

Anonymous said...

apa nak hairan dia belajar pun sehingga tahap menengah sahaja ..lepas tu terus bergelumang dengan glamour..sehingga selepas diceraikan dia melencong keluar negara bersama anak ikan.

Dia berada dipentas PAS cuma untuk mencari rezeki setelah wajah nya sudah tak berapa laku didalam dunia artis...apa kelayakan dia..dah berapa ramai guru agama serta buku agama dia pelajari..sehinggakan dia sanggup berdebat dan menghina orang lain serta mantan mufti

Anonymous said...

Sbnrnya Ostazah Abby ni cerminan penganut PAS..dangkal, benak , taksub serta UJUB dgn perjuangan PARTI mrk...

Bg mrk PAS adalah agama ...jadi mmg tepatla Abby mncari dahan di dlm rimbunan PAS krn kelompok mrk kalo di usik atau di cuit mahupon di tegur kesilapan mrk ataupon pemmpin mrk,, nyata mrk akan melompat marah malah mengamok bkn takat mengugut nak mmbunoh si penegur , di tohmah dgn pelbagai tohmahan spt KAFIR dsb...UJUB tahap SIAL..

Hny yg dpt kite lakukan ialah brdoa semoga Allah mmbuka pintu hati setiap mrk dlm PAS utk melihat hakikat betapa tlh brlaku keSONGSANGan serta keSESATAN dlm prjuangan mrk.. SubhanAllah..

Anonymous said...

ala susunya besar dan dia rela diperah apa salahnya ... heh heh heh ...

Bomo Siam said...

Hati2 tuan RBF....!

Jgn jadikan entry ni...40SX !!!

Mmuuaahhahahaha...!

Anonymous said...

PAS nak buat lembu korban ....hahhahha

Bomo Siam said...

Abby...!

Penghijrahan mu, kesedaran mu, keikhlasan mu & kesedaran mu, buatkan abg bomo begitu tersentuh.

Tersentuh akan keupayaan dirimu kejalan yg diredhai Allah swt. Bersabarlan dinda ku. Hadapilah segala tohmahan dari tikus2 dijalanan itu.

Jika ada dikalangan PAS yg cuba curang akan kamu, tiponlah abg bomo, aku ku potong mereka2 itu sekali lagi...! Salam buat dinda ku Abby!!!

Bomo Siam said...

Hijrah satu peralihan
Lagu buat adindaku abby...

Dalam meniti arus kehidupan
Dari kejahilan kepada kebenaran
Contohilah Rasulullah
Berhijrah dari Makkah ke Madinah
Demi menegakkan kalimah yang suci

Hijrah satu perubahan
Dalam meniti arus kemodenan
Dari kemunduran kepada kemajuan.

Anonymous said...

Sejak bomo siam dihalau oleh blogger GAP, RBF pon dia nak kacau gak nampaknya.

Anonymous said...

Bagi yg belum berhijrah tu, hijrahlah keluar daripada pakatan liwat, cina doll, ais krim dan bersahabat dgn syaitan.

Anonymous said...

Dari photo, Susu dia lembik daaa... Ni binatang dalam PAS tak berapa nak selera ni.

Mungkin dia perlu ambil langkah untuk pejalkannya.

aloya said...

Bomo Siam anak haram dah meroyan kat sini plak..

elaun dah tak dapat kot sejak GAP tapis komen lahanat ni..


puiii

Bomo Siam said...

Kemana arah haluan wanita indah ini memilih utk dituju, itu adalah hak beliau.

Jika anda tak setuju dgn pilihanya, inilah masanya yg sesuai utk anda bertindak.

Saman je wanita indah ini kerana memilih PAS! Mungkin cara ini dpt membantu UMNU! Selamat mencuba...!

Bomo Siam said...

Setelah wanita indah ini tersedar yg beliau telah memasuki lorong menuju neraka dlm donia hiburan, apakah rasionalnya beliau utk pilih UMNU?

Memilih UMNU bermakna teruskan perjalanan ikut lorong tanpa TOL ke lubang jahanam.

Lantas dgn hidayah Allah swt yg tersangat luas...wanita indah ini terpaut pd PAS yg berupaya utk tarik beliau keluar dari lorong neraka tersebut...!

Subhanallah!!!

Anonymous said...

Ala..dia kan dah kaya bila masuk PAS,
siap nk beli rumah ratus ribu lagi..

penyokong totok pas dapat apa?
anak kelapa? buat tanam depan rumah,
besar pokok kelapa tu nanti, boleh pacak bendera pas..

tu je penyokong totok dapat.
pemimpin UMNUUU dapat 200 hektar tanah bila masuk pas..
artis dapat ribu2 bila masuk pas..
tauke wong kulim dapat 1000 hektar jugak..
penyokong totok dapat apa?

Mintak karpet madrasah pun dua kali PRU tak dapat..
Oh kebajikkannya..

harharharhar....

Anonymous said...

tetek abby memang mantop wei, klu dpat hisap tu,,, perkhhhhhh, meleleh leleh beb,, slruppp