Tuesday, September 11, 2012

Rakaman Audio Tersebar:Strategi PKR Bocor


Awal tahun 2011 PKR pernah mengadakan satu kongres bagi mencari jalan bagaimana untuk mereka boleh mendapatkan sokongan orang-orang melayu serta taktik-taktik yang perlu digunakan untuk menjatuhkan BN.

Antara perkara yang perlu mereka lakukan,
  • Laga-lagakan Datuk Seri Najib dengan Tan Sri Muhyiddin
  • Laga-lagakan isteri PM dengan isteri TPM
  • Serang isteri PM 
Selebihnya anda boleh lihat sebahagian minit yang dicatitkan dibawah sepanjang kongres itu berlangsung...


Sekarang ini apa yang mereka bincangkan dulu sedang giat mereka lakukan. Anda boleh lihat sejak kebelakangan ini mereka begitu galak melaporkan berita serta menjaja cerita kononnya Datuk Najib dan Tan Sri Muhyiddin bermasalah atau mempunyai hubungan yang dingin.

Serangan terhadap isteri PM, tak usah cakaplah. Itu sudah menjadi perkara wajib bagi mereka. Naik sahaja pentas ceramah nama Rosmah dah jadi perkataan yang wajib disebut.

Agenda melaga-laga isteri PM dengan isteri TPM tak berapa nampak lagi sekarang. Tetapi benda itu akan berlaku menjelang PRU.

Dalam hal ini orang-orang Umno kena bijak. Jangan sesekali termakan propaganda mereka. Matlamat mereka adalah memecah belah ahli Umno supaya timbul perasaan tidak puas hati antara satu sama lain dan seterusnya membuatkan orang-orang Umno tidak bekerja bersungguh-sungguh untuk menghadapi PRU serta melakukan sabotaj. Apabila itu semua berlaku undi akan lari kepada mereka dan akhirnya mereka yang untung.

Ingat ! Antara yang menjadi penyumbang kepada kemenangan besar PKR, Pas dan DAP 2008 adalah orang-orang Umno sendiri. Cukuplah sekali dan ambil iktibar dari apa yang terjadi. Pastikan pisang tidak berbuah dua kali.

PKR tidak pernah duduk diam. Segala propaganda mereka telah dirancang atau dijadualkan dengan rapi dalam usaha untuk menyerang atau melemahkan musuh. Sebab itulah mereka ada biro strategi yang diketuai oleh Rafizi. Mana ada parti lain dalam Malaysia yang pengarah strategi seperti PKR ?

Hanya PKR sahaja yang ada. Itu pasal mereka cukup cekap dalam melancarkan propaganda. Tiba-tiba sahaja keluar cerita cermin bas PKR disimbah cat merah, brek kereta Anwar dirosakkan, bilik hotel Anwar cuba diceroboh dan macam-macam lagi.

Bukan itu sahaja yang dilakukan oleh mereka, banyak lagi perkara-perkara lain yang mereka lakukan termasuklah apa yang perlu diperkatakan oleh penceramah-penceramah dalam majlis ceramah-ceramah mereka.

Dibawah ini adalah rakaman audio yang bocor kepada umum bagaimana salah seorang orang strategi PKR meyampaikan taklimat kepada penceramah-penceramah mereka dalam satu majlis tertutup semasa Kongres Nasional PKR di Johor tahun 2011.

Penceramah-penceramah mereka diminta untuk tumpukan kepada 3 perkara dalam setiap ceramah mereka. Tiga perkara itu dijadikan kerangka besar dan penceramah diminta huraikan tiap-tiap perkara itu tanpa lari jauh dari kerangka yang diberikan.
  • Negara Berpontesi
  • Umno dan BN Rompak Kita
  • Rakyat Perlu Bersatu Seperti Arab Spring Lawan Orang Yang Korup


Taklimat yang disampaikan oleh Sim Tze Tzin

Sekarang sudah jelas yang PKR tidak ada kekuatan sendiri untuk mendapatkan kuasa. Cara mereka hanya dengan menimbulkan kebencian orang ramai terhadap musuh serta membangkit orang ramai bangun menjadi pemberontak semata-mata untuk mereka mendapatkan sokongan. 

Perkara yang paling penting untuk menimbulkan kebencian orang ramai terhadap musuh adalah fitnah dan pembohongan. Dan dua perkara itulah yang menjadi sandaran utama PKR bagi membolehkan mereka terus hidup sehingga hari ini. Tetapi berapa lama mereka boleh hidup dengan pembohongan dan fitnah ? 

Terima kasih kepada orang dalam PKR yang membocorkan rakaman audio diatas....

34 comments:

Anonymous said...

Strategi itu yg di lakukan oleh BOMO SIAL..

xabis2 mmburokkn DSN dan DSR..
xabis2 nak suroh DSN ceraikn DSR..
xabis2 mngutok n mnghina sgl tindakn DSN dan mngangkat TSMuhidin...

Hina betol pribadi dan tngkhlaku puak pemBANGANG ini...

Mmfitnah, mncaci serta mnghina utk mnjatohkn kjaan pimpinan UMNO/BN itu saja yg mrk tau tapi pelan utk memakmurkn serta memajukn negara dan rakyat langsong xde ...yg ADO cume JANJI bulan binatang...oopsss bintang...

Janji2 yg xberpijak di alam nyata yg di jaja...itu pon msh ada yg BANGANG lagi BEBAL nak prcaya..

Contoh bgmana corak pemerintahan pakatan Haram dah ada di 4 negri ...bgmana kegagalan dan pelbagai salahlaku serta korupsi trbongkar...

Selangor yg dulu indah kini ROBEK di ROGOL dgn rakus oleh puak Haram itu. .. UNISEL dan KUIN pon dah nak bangkrap..camana nak tadbir negara,,tu belom yg len...

Sy xrela brPMkn PELIWAT alias PELAKON PORNO atau pon puak CI***..

SOkong PAS = Sokong PKR = SOKong DAP = KOMUNIS

SAY NO TO PAKATAN HARAM

Bomo Siam said...

Negara Berpontesi,
UMNU dan BN Rompak Kita,
Rakyat Perlu Bersatu Seperti Arab Spring Lawan Orang Yang Korup!

...Kenapa pulak strategi ini perlu dirahsiakan? Sebarkan! Itu mesej PKR pd rakyat...!

Bomo Siam said...

Klu nak bandingkan pemerintahan UMNU dgn PR yg baru berusia 4 thn...

Sapa yg lebih teruk?

Tentu la UMNU! Klu tak, takkan hilang 5 negeri! Negeri maju pulak tuu...!!!

Mmuuaahhahahaha...!

Anonymous said...

Kalau tak rahsia suruhlah pkr lepaskan rakaman video taklimat itu.

Anonymous said...

blog GAP bomo sial dh x blh masuk...hehehe...

Anonymous said...

Sia sialah strategi PKR tersebut. Kalau Parti dah pembohong, perompak, penipu dan penyangak strategi apa pun yang digunakan, UMNO/BN tak lut.

headbomb said...

maksudnya nak kuasa je.. gila babi sial pkr.. punah la ko sok.. pui..

tokgaru said...

Pakar laga melagakan orang ada dalam PR. DAP kan pandai ...

Tengok strategi DAP nak melemahkan Pas. DAP bertegas tolak negara islam. Ada pemimpin Pas yang bersuara dan ada yang tak berani. So dalam Pas dah ada 2 puak ... orang ni kata patut pecat Nasrudin Mat Isa, yang satu lagi pulak kata jangan pecat kerana dia masih releven.

Tengok strategi DAP nak memasamkan hubungan Pas - PKR. Pas kata nak buat negara islam dan hudud, tapi PKR kata kena tanya DAP dulu.

Saya percaya Hadi Awang dalam hati kata, " mangkok hayun betul si Anwar ni, aku duk harap dia kata sokong kalau Pas nak buat, tapi yang dia gatal mulut kata nak kena tanya DAP dulu tu buat apa, dia tau dak aku duk harap dia sokong, bila dia tak sokong, Pas ni pi mai pi mai duk macam tu juga lah ".

Yang untung DAP juga ...

Anonymous said...

umno kena buat list tentang nama,kelulusan dalm sesuatu bidang,pengalaman,kejayaan dalam ekonomi malaysia.nak di bezakan dgn PR sebagai contoh Anwar braheeemmm..penasihat ekonomi selangor RM1,kelulusan sastera di uni.malaya.Maknanya basic pengatahuannya fail,dan kegagalan demi kegagalan terbukti,maknanya dia nie kaki gabang jer dan penipu.bab lain pulak berkait ttg sejarah,hubungan luar negara,polis,tentera dll.banyak kejayaan tapi tidak di ungkap dgn baik.Mcm Tun Mahadhtir dianya manusia kreatif,bertanggnjawab,perjuang,dgr pendapat mereka yg mahir,maka apa bidang yg dia study dan difikirkan, ada jugak kejayaan yg di hasilkan ,tak dapat di nafikan.Mcm anwar si ketua penipu,yg pandai manipulasi isu,lagak bijak,merangka strategi hanya utk dia berkuasa,boleh menyakinkan org walaupun menipu,banyak berjanji tapi tipu dll

Bomo Siam said...

tokgaru 4:07 PM,

PAS lemah? Dlm pilihanraya yg lepas, PAS hilang berape negeri...?

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Strategi PKR ini memang berkesan juga..2008 saya mengundi calon PR walaupun pilihanraya sebelum ini saya tak pernah mengundi pembangkang..kenapa? saya sendiri kurang pasti..tapi kerana ramainya kawan2 yg mula menyokong PR menyebabkan saya terikut-ikut..dan sekarang menyesal tak sudah..ingat lah pesanan orang tua..jangan kerana mendengar guruh di langit, air tempayan dicurahkan.

Anonymous said...

PAS DAPAT TELUR TEMBELANG KAT SARAWAK..KAH KAH KAH

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Bomo Siam said...

Strategi bomo.....

Bila tok jib nak menikah lagi...???

Mmuuaahhahahaha...!!!

Grand Marquis said...

Membaca strategi-strategi tersebut sebenarnya membuatkan saya rasa kasihan melihat mereka.

Di dunia ni, manusia ada pelbagai. Ada miskin, ada kaya, dll. Adalah amat malang menjadi manusia yang hidup mereka bergelumangan dengan dosa. Salah satu puncanya ialah sumber pekerjaan dan rezeki kita. Malang sungguh apabila sumber pekerjaan kita adalah untuk menabur fitnah, membentuk persepsi palsu, melaga-lagakan manusia, pemimpin dan menimbulkan huru hara.

Didunia mungkin kita rasa kita hebat, tapi di akhirat nanti bagaimana?

Kita berdoa semoga kita dilindungi Allah S.W.T. daripada menjadi seorang manusia yang hidup kita bergelumangan dengan dosa.

Anonymous said...

Sebelum PRU 2008 ceramah pembangkang memang dapat sambutan hebat. Tetapi selepas berkuasa beberapa negeri ternyata mereka gagal menjadi pemerintah yang baik. Pemimpin mereka suka berdemontrasi menyusahkan rakyat. Dalam ceramah selepas PRU 2008 mereka tidak sudah-sudah menyalahkan UMNO dalam apa jua isu. Kini menjelang PRU 13 stragei seperti 2008 tidak akan berkesan lagi. Benar seperti kata Dr Hasan Ali jangan beri undi kepada PKR dan DAP kelak Melayu yang rugi.

Bomo Siam said...

Dari 18 juta orang Melayu, ahli UMNU hanya 3 juta. Dari 6 orang Melayu, hanya seorang ahli UMNU. Jika seorang ahli UMNU mati, ada 5 lagi orang Melayu. Jika 3 juta ahli UMNU tidak ada, ada 15 juta lagi orang Melayu.

Jadi tidaklah benar, jika UMNU tidak ada, maka orang Melayu akan terbiar...!

Melayu Ultra said...

BOMO SIAL!

Kena banned dengan GAP ko menyundal kat sini ye??

Kahkahkahkahkah!!

Melayu Ultra said...

BOMO SIAL dah jadi langsuir bergentayangan tanpa tuan!

Lawak der!! kahkahkahkahkah!

kena halau secara hina dari ruangan komen GAP!!

merempat ke BOMO??

Muahahahahahah!!

Ko jilat la telur Kit Siang & Dubur Anwar sampai bersih!!

Anonymous said...

Kesian bomo sial, dia lupa negeri termaju kini menghadapi masalah kewangan sama spt kelantan.
Negeri termaju kini menghadapi masalah bekalan air sama spt kelantan.
Negeri termaju ini juga kini terpaksa mengheret pelajar2 unisel n kuin dlm kelemahan pengurusan kerajaan negeri.
Kesian negeri yg dulunya termaju ni.

Bomo Siam said...

MU 9:56 PM

Berape hari moderate tu buleh tahan...? Mmuuaahhahaha...!!!

Anonymous said...

BABI SIAL ANJINGGGGG PUNYAAA PKR !!!!!

Anonymous said...

oleh itu wahai rakyat malaysia yg rasional, terutama ahli2 umno dan ahli2 komponen bn yg lain jgn mudah terpengaruh dgn tipu helah pkr, pas, dan dap utk mencapai kemenangan mudah. kita lawan mereka habis2an dlm pru13 nanti. jgn bagi mereka menawan putrajaya. kita rampas kembali negeri2 yg mereka rampas dari kita. kita nyahkan anwar dari politik negara ini. isnya Allah jika kita bersatu, tidak mustahil impian sebahagian besar rakyat utk memusnahkan impian pakatan haram akan terlaksana. bersatu kita teguh!

nizbzam said...

bmoh siam bangkaiiii
muahahahaha

Anonymous said...

pas hilang berapa negeri?

nak hilang apanya menang pun tak banyak.bertanding plak tak cukup kerusi

Anonymous said...

insaflah bomo siam...macam mana kau nak jawab kat dalam kubur kelak.. tak takutkah kau pada azab allah...

muhamad Danial said...

umno hilang brapa negeri???cuba tanya diri tu PARTI AJARAN SESAT MENANG BERAPA NEGERI???KESIAN TGK BOMO SIAM NI DOK BODOH MACAM TU LA...

usin said...

sundal najis carik port baru...huhuhu. poket mula kering barangkali. takde komen takde komisen hahahaha. makan la duit yahudi tu...

anti bohmau said...

Tuan RBF,

mohon copy & paste!!

Rumber Nandre!!!!

anti bohmau said...

tUAN rbf,
laaa..bomosial ni berenang dlm airliur proUMNO/BN di sini plak? brapa banyak ko nak sokong pr yg dap+pgayr+pas(baca keldaian) tak pernah sekata tu? nak memerintah tp hasrat masing2 berbeza2. satu nak jadi raja mcm di china, satu nak jadi king lgbt tp satu lagi nak ka hudud yg drafnya dah berdrafted 19tahun!!!

bomosial,

ko ckpla, kutukla apapun namun Allah SWT Maha Pengasih. diberinya perhormatan kpd DSNajib & isteri di Mekah, bukan sekali, berkali2. ko nak kata apa?

ketua umum kamu? cermin muka pemimpin2 kotor kamu dulu..mat sabun, badrul amin, adun selising.. tok guru tua kamu plak baru sj merajuk keluar dari majlis ulama biar dato harun din uruskan hal ustaz nasha...dap takyah ckpla, habis nnt kepala ko pun mrk lelong!!!!
duk muaha ha ha muaha ha ha..tk sedar pas kena jd pecacai setia...dah la nak bertanding kerusi paling ciput, berangan nak jatuhkan kerajaan.

memang Allah SWT tak berkati pun jika RANCANGAN/FITNFH2 SEJAHAT ITU YG PR ATURKAN...
bayangkan nnt jika kalu if when pas dah berjaya 'kuburkan' umno & pas memerintah, pembangkang lain plak atur strategi mcm ni, tentu bomosial ni akan melaung2 jatuhkan hukum MASUK NERAKA kpd org2 yg mengaturkan strategi dayus begini!! gerenti kerat 14 bomosial ni akan meroyan!!!! sedap sgt dia 'menghukum' pihak kerajaan selama ni seolah2 bomosial ni 'SANGAT BAIK'!!!!
pr memang pakatan rabak HARAM!!!
(maaf Tuan RBF, dah lama geram sgt dgn bomosial ni. mujur GAP dah tendang dia kuar!!)

Anonymous said...

mereka yang hadir tak faham ke, apa yang disampaikan merupakan stratigi JAHAT untuk menjatuh dan menghancurkan UMAT ISLAM dan MELAYU????

apa dah jadi dengan mereka yang hadir? tak sayangkan AGAMA dan BANGSA mereka sendiri? TAK BERILMU KE MEREKA? TAK BERIMAN KE MEREKA? TAK BERPERASAAN KE MEREKA? TAK RASA BERSALAH KE MEREKA? TAK RASA BERTANGGUNGJAWAB KE MEREKA KEPADA AGAMA ISLAM DAN BANGSA MELAYU?

Apakah kehancuran ISLAM akan dihancurkan oleh mereka yang beragama ISLAM dan kalangan mereka ada yang terpelajar dalam bidang KEISLAMAN???? akan kehancuran bangsa melayu oleh mereka yang berbangsa MELAYU yang berilmu dan bukan ABDI???? BANGSA CINA bertindak menyalurkan maklumat dan stratigi menghancurkan dan memang itu cita-cita2 mereka. yang menlaksanakannya adalah mereka yang beragama ISLAM dan BERBANGSA MELAYU.....

Bob Malaya said...

kejahatan dan hati busuk pihak PAKATAN semakin kelihatan...rakyat tidak bodoh termakan propaganda bodoh dari PAKATAN..setiap niat jahat dari pembangkang telah terbukti satu persatu salah...mereka mencari pelbagai helah untuk memburukkan pemimpin kita..tp akhirnya terkena pada diri sendiri alahai bodohnya pemimpin pakatan haram jadah

Papagege said...

Bomo Siam tu terkejut beruk dgn pendedahan.
Mcmana rupa dia..???
Jom layan sini

http://www.youtube.com/watch?v=FEd_i-fm7so

Anonymous said...

Bila NGO Melayu dan penduduk Melayu bawa kepala lembu ramai yang marah. Tapi mereka buat tidak sedar kemarahan penduduk ada sebabnya. Laporan sulit MTES pada Mei 2009 tersebar di internet terang dan nyata sikap Adun PKR dan Ahli Parlimen Shah Alam yang tidak peka masalah umat Islam. Siapa yang membocorkan laporan sulit itu? Kenapa kuil haram Seksyen 19 yang mengganggu ketenteraman awam hingga berlaku ugutan gangster 303 hendak dipindahkan kekawasan majoriti Melayu di Seksyen 23?. Bantahan penduduk tidak dipedulikan. Bila bawa kepala lembu jadi isu besar salahkan UMNO. Kenapa pemimpin PR salahkan pihak lain untuk menutup kesalahan sendiri?. Kenapa pihak yang mengganggu ketenteraman awam dibela malah dihadiahkan tapak kuil yang lebih besar selepas itu.

Dalam satu majlis di Menara PKNS PJ dihadiri duta asing pada 16/10/2010, ramai yang hadir bukan Melayu kami amat kecewa melihat Hishamudin Rais mengutuk pemimpin bangsa sendiri. Seorang Adun PKR menyalahkan UMNO dalam isu bantahan penduduk Shah Alam ketika itu. Kami yang hadir tahu benar masalah bantahan penduduk tidak ada kaitan dengan politik namun Adun ini tetap menyalahkan UMNO. Kenapa Adun ini tidak sedar bantahan penduduk adalah kesilapan mereka sendiri?. Kenapa mereka amat prihatin dengan puak kafir. Selepas hari itu kami sedar pemimpin Pakatan Rakyat menanam kebencian rakyat kepada pemimpin Melayu. Masalah penduduk sudah selesai selepas pemindahan kuil itu namun ramai yang sudah tawar hati melihat gelagat pemimpin Islam Pakatan Rakyat.