Thursday, October 25, 2012

Kalau Aku Jumpa Asri Aku Ludah Muka Dia Beb.....


Kalau ada 5 orang lagi manusia begini yang mengaku ulama tetapi mempunyai sekeping hati yang busuk maka hancurlah islam di Malaysia.

Terus teranglah saya katakan, kalau saya jumpa mamat yang hati busuk seperti diatas itu saya akan ludah muka dia.

Asri, kau jangan ingat orang tak tahu apa yang kau nak. Sebab kemahuan tak dipenuhi itulah sebab dok meroyan kan? 

Jangan ingat kita tak tahu........

51 comments:

Anonymous said...

Ulamak ikut PAS ... HANCUR ...

Anonymous said...

Dia seperti sesumpah yang tiada prinsip.

hangkedee said...

Virus Wahabi,syiah sudah meresapi Malaysia

Anonymous said...

Ok..
Lupakan tentang aes...aku setuju sgt dlm bab asri alhasad waldengki ni..
Dah boleh agak sbb apa dia berubah drpd anti pas kpd anti umno

Harap rbf boleh perincikan..

Anonymous said...

Aku baca gak tulisan2 dia. Tengok gak ceramah dia. Mana yg baik ambik sebagai teladan. Tapi lately aku pun x respek dengan dia ni. Asyik cari pasal. Rasa dia paling betui..

Anonymous said...

melampau!sifat dengki dan iri hati dia kepada ulama2 muda yang sertai umno semakin menjadi2.

dia sendiri tak nak masuk umno.bila orang lain masuk dia rasa tercabar & rasa terpinggir dari umno.

dia sedang berperang dengan diri dia sendiri. tepatlah jika penulis blog panggil dia busuk hati.

Durio Ziberthinus said...

Ulamak semuanya sokong sistem AES kecuali RBF. Ko marah sangat pasal AES sebab highway NKVE yg selalu ko gunakan cuma 90km/jam speed limitnya.Buat sesiapa yg tak suka AES..undilah Pakkhatan Rakyat dlm PRU13 sok. Malangnya pemimpin diaorang tak plak melalak bantah AES. Tahu kenapa? Pasal itu lah gudang emas yg boleh buat duit klau diaorang menang. Tak caya cuba kasi diaorang menang...

Anonymous said...

setan tu gila glamor.perasan hanya dia yang terbagus.

Pakcu Rantau Panjang said...

Lakukanlah sesuatu dengan prinsip dan harga diri yang tulin tampa bertindih dengan sesuatu tujuan kerana hati itu akan bercakap melalui lidah biarpun disembunyikan dari pendengaran manusia.......

Anonymous said...

Harap USM minta penjelasan Asri tentang ulasan ni. Mengapa seorang pensyarah boleh mengeluarkan tuduhan tanpa bukti? Adakah ini pendekatan USM?

Umno, apa tunggu lagi. Buat laporan polis kerana jika tidak, para ulamak dalam Umno akan sentiasa disalah tafsir.

Jika CSL boleh merujuk video Nikaziz yang menghalalkan wanita dirogol hanya kerana tidak menutup aurat, sebagai bukti ucapannya, kita juga mahu Asri tunjukkan bukti tuduhannya.

Anonymous said...

Ularmak yg tipikal prangai majoriti ulamak PAS....

Berkokok hentam org sana sini tapi ekor sendiri bergelumang TAIK...

Hukum hakam di kuarkn mngikut kepentingan diri dan perjuangan puak sendiri..asalkn mnguntungkn diri dia sokong n putar belit...

Ulamak kah ini kalo dalam ati masih trselit cebisan IRI HATI trdp ulama yg cenderung dgn perjuangan UMNO..

Nampak sangat DR ASRI CEMBURU DGN ULAMA MUDA yg pro UMNO....

muahahahhahahahahahah

Anonymous said...



bukti yg jelas... ulamak2 dlm UMNO memang HANYUT! tanya...

ustaz wan mokhtar- xMB terengganu
ustaz dr yusuf nor - xpengerusi felda
ustaz nakhaei ahmad - yysn dakwah..
ustaz ......
............

...........
............

ulamak2 muda... hehhehehe ....

BETULKAN IDEOLOGI SEKULAR ASOBIAH UMNO TU DULU! baru ko jaga tepi kain orang lain...

Anonymous said...

12.21

Apa buktinya?????

Aku pun boleh tuduh ko merogol, mencuri tapi takde bukti.......macam tu????

Anonymous said...

Ulama Muda UMNO hanya menyampaikan kebenaran seperti yang diajar dalam Islam. Mereka tidak berpihak kepada mana-mana parti. Bila ditegur (tak kira UMNO ke PAS), siapa yang makan lada, dialah rasa pedas.

Anonymous said...

odygiat 14SUDAHLAH WAHAI DOKTOR WAHABI. LEBIH BAHAYA PUAK MUNAFIK DAN AGEN SYIAH. KALAU AKU JUMPA DOKTOR GERGAJI DUA MATA NI, AKU NAK KATA PIIIIIIRAH SAJA.

Anonymous said...

Dah 2 jam kereta tak gerak kat bukit tujuh' bila la highway husam nak siap ni...

tokgaru said...

Asri kata Ulamak Sertai Umno .. Hanyut.

Ni sekoq lagi ulamak lalok. Kalau rasa tak sebulu dengan Umno masuk Pas saja lah atau masuk saja PKR. DAP pun duk tercari2 golongan ulamak melayu untuk menyertai parti mereka.

Dalam DAP kalau ada sekoq ulamak macam si Asri ni mungkin orang melayu tak berapa cuak nak menyertai dan menyokong DAP.

Cadangan kepada Karpal Singh dan Lim Kit Siang .. huloq cukup2 dekat Asri tu bukan mustahil dia boleh masuk dan bantu DAP untuk tarik pengundi melayu.

Dalam Pas banyak ulamak. Dalam PKR ada ulamak .. Badrulamin yang pakar tentang kaunseling tak kira masa, kul 2 pagi masih duk kaunseling bini orang supaya taat kepada suami. Dalam DAP tak ada ulamak lagi .. Asri you definitely will have better future via DAP.

MMI said...

Aku dah perati lama dah asri ni..Sejak mula lagi beliau sebenarnya hanya mencari publisiti murahan saja nak terkenal!!..Cuba ampa semua bayangkan sekarang muka Asri,Fathul Bari,Ust Kazim dan Ridhuan Tee siapa agaknya yg nampak kerek macam berlagak tak kena tempat???..

Anonymous said...


BETULKAN IDEOLOGI SEKULAR ASOBIAH UMNO TU DULU! baru ko jaga tepi kain orang lain...


October 25, 2012 12:21 PM
----------------------
Sekular Assobiyah dlm UMno atau SEKOR ULAR ASSOBIYAH DLM PAS?

N ajis Ularmak PAS yg mmbawa haluan PAS penoh dgn dendam kesumat thdp saudara seagama itu ciri2 ulamak atau sekor ULARmak?

SBLM TUDOH ORG LEN CERMIN DIRI SENDIRI DULU..

Anonymous said...

lagi dan lagi...

RBF,jgn la smpai nak meludah org yg banyak memberi ilmu.

dia menegur ulama2 muda yg menyertai umno kerana agak pasif.
fungsi tarbiah tu agak kurang.yg kita nampak konsisten,Ustaz Fatul Bari.

bila anda tulis nak meludah,yg lain pun ikut 'meludah'..buta2 jer dah bukak jalan untuk dosa..


-Warga Shah Alam-


Anonymous said...

asri meroyan kat umno...ni nak tanya, akhlak muda mudi USM tu dah ok ke...ke asyik duk ampu orang yg bagi gaji...? dulu ampu shahidan, shahidan bg gaji..harap ulamak muda teruskn akhlak baik melawan populis agama ni

Anonymous said...

hahahah W.S.A tak sanggup tengok ular dalam semak mengelupur akibat tercekik batu

apa kata anda syorkan dia masuk dap..mana lah tau dia bolih bagi hidayah kat apek2 sengal tu. senang2 je dapat pahala bonus hahahahaha

Anonymous said...

ular dalam semak sertai PAS jadi pemaki hamun dan pencerca, macam asri

Anonymous said...

Ustaz ni serasi kalau joint Muhammadiah di Indonesia.. yg pernah dipimpim oleh Amin Rais.
Sebenarnya dia ni sejak awal dulu mmg Kontra tapi dapat gaji jadi mufti masa tu dia slowdown. Cita-cita besak tapi tangan tak sampai. Tengah cari offer nak jadi PM kod...

Anonymous said...

asri nie klu guna hadis ske ikut context penafsiran dia je...kte blh lihat dia mcm ade yg tk ske dgn ulamak muda umno terutama ufb.....senang ckp dia nie pon tkde keihklasan....waallahualam.

Anonymous said...

Seorang ulamak yang membebel bercakap politik dan mempunyai sikap berpihak adalah ulamak yang sebenarnya hanyut. Lebih buruk jika dia berkelakuan seperti itu disebabkan kecewa kerana tidak mendapat 'layanan' istimewa.

Kenapa Dr Asri tidak berani menegur Nik Aziz yang terbukti 'sesat' dengan pelabagai 'fatwa' songsang?

Mungkin Asri ada persamaan dengan A Samad Said yang merasa amat kecewa dan terpinggir lalu membenarkan diri diperalatkan demi 'perjuangan membalas dendam' terhadap Kerajaan dimana UMNO merupakan tulang belakangnya?

Saya percaya sehari dua ini Dr Asri lagi akan membuat kenyataan bahawa terdapat kekeliruan dan salah lapur media yang menyatakan dalam kenyataan yang dipetik diluar konteks.

Saya jarang mengikuti tulisan beliau dan tidak pernah mengikuti ceramah2 beliau kerana sejak beliau mula 'terkenal' saya sudah 'melihat' tanda2 bahawa beliau adalah orang yang gila populariti. Wallahualam.


mtk

Anonymous said...

Pengikut dia pernah berkata, yang Asri kata boleh liwat isteri..

gila.

Anonymous said...

Asri ni BUkan KAH Yahudi bagi dia biasiswa . Kena lah bodek nwar nanti miss soru..

pas dajjal said...

aku tgk pas mmg dah jauh sesat lah...suka keluarkan fatua sendiri ikot suka drg je..drg ni dah byk sgt mainkan agama tak takut ke wahai ahli2 pas

Wau Janak said...

inila sebb kenapa Dr. Asri meroyan...
kerana dlm sebuah hadis ada menceritakan bhw akhir zaman akan ada golongan yg MENYERU MANUSIA MELAKUKAN KEMUNGKARAN.

https://twitter.com/realDrMAZA/statuses/247516390171480064

Dr. Asri sarankan umat Islam tengok filem Luther yg jelas ada adegan CIUMAN MULUT!!!!!!!

Astagfirullah....

SOLOMON KING said...

Sepatutnya ulama nie xley nk plih side...mereke kne jd penunggak kebenaran dlm hal2 politik dan lbih mengutamekan agama dan perkembangan kehidupan seharian manusia mengikut zaman

Anonymous said...

Lumrah dunia..kerana menganggap diri sendiri lebih baik daripada orang lain. Sewenang-wenangnya membuat kenyataan untuk merendahkan orang lain. Ulama sebenar akan bercakap hanya jika ada fakta yang betul. Ulama sebenar sentiasa merendah diri dan cakap berhemah.Spesis ulama cakap besar ini banyak kita lihat dalam PAS.

Anonymous said...

Elok nikahkan dia dengan "Ostazah" Abby Abadi sebab dua2 sama meroyan.

Anonymous said...

sekurang kurangnya dr asri ni lebih berilmu agama drpd pencacai2 umngok yg bodoh piang xhabis...hahaha...

Bare baik said...

Nikahkan abby ngan asri ... Muaaah muaaah muaaaaah

Anonymous said...

Bila asri kahwin dengan ababi.........tiap2 hari makan bangkai yang ababi bunuh......kwang kwang kwang.

(Bukan aku kata, ababi yang kata kwang kwang kwang).

Anonymous said...

asri ni ulama gila!

Anonymous said...

anon 11:47

Lebih baik bodoh daripada pandai tapi menyesatkan ..

Lu yang bodoh piang ..

dol mat said...

ulamak jgn ikut parti pas ikut ajaran islan dan jadikan quran sebagai panduan dalam hidup.

MIRA EDORA said...

MANUSIA NI BILA DAH GLAMOUR MULALAH LUPA DIRI DAN OVER, DIA IGT ORG AKAN SUKA DGN SIKAP DIA, RAKYAT DAH PANDAI MENILAI SESEORANG DGN KARIERENYA DAN TAK PERLULAH PLASTIKJ SGT GELI AKU SIOT.

Anonymous said...

betol2...
dulu suka gak baca blog & artikel si maza ni...
tapi bila bc FB dia lately nampak sgt gile populariti dia ni...

padanlah dia dikenali dgn wahhabi...

Nik Ajis dah ada pengganti....

usin said...

anon bongok 11:47 pm. elok la jugak ada org umno yg bodoh piang tp masih mahu belajar dan meng'update' ilmu. tak mcm kamu yg dah la bongok, perasan bijak dan kuat berkokok. mcm ayam jantan bongok 'kokok berderai2, ekor bergelumang taik'. dah la bongok, dpd kamu meroyan kt sini, baik pegi bilik air cuci taik kt ekor kamu tu!!!!

sal said...

bagaimana pulak ulamak yg jauh hanyut didalam PAS hingga berkawan dgn Syaitanpun tak mengapa, fatwa dan hukum dipetik mengikut keperluan parti.Kalau nk dibandingkan dgn Ulamak muda Umno jauh sangat keperibadian kamu wahai Dr Asri.Something wrong with this Asri, dgn Abby Abadi pun dia boleh bergaduh, semacam tiada hikmah langsung sbg se org Ulamak.

labi said...

tp kalau kita perhatikan pattern keperibadian Asri kita mungkin dpt memahami beliau. Kalau kita perhatikan bagaimana beliau dulu sewaktu ditangkap Jais atas isu tauliah dan tgk bagaimana beliau mengugut kerajaan, memang besar kepala,seolah2 value diri beliau itu begitu penting dlm situasi politik pada masa itu. Dan sekarang beliau skali lagi diserang sbg Ulamak populis dan mari kita perhatikan gelagat beliau melatah dlm hal ini...

Anonymous said...

Maza dr dulu perangai x berubah. Gila glamor la katakan.. Sejak x laku, dia cuba nak meroyan supaya orang ingat dia.. Antara Maza dgn Fathul Bari, cahaya nur muka mukmin Fathul lagi nampak terserlah...

Anonymous said...

Wau Janak

Saya br baca twitter asri. Saya pun pelik mcm mana sorang ulamak boleh suggest tgk filem luther.

Semboyan said...

Kita ludah sama! Fitnah demi fitnah!

Anonymous said...

anon 7.07 dan 12.45...membuktikan bahawa anda mempunyai mental yg lemah..xde kesabaran..comform anda ni geng PUKIDA tua...hahaha...

Anonymous said...

Kalau ulamak yang masuk umno dikatakan ulmak hanyut maka dia yang condong kepada pembangkang sudah semestinya layak dipanggil ulamak syaitan

Anonymous said...

Mari kita bersama berdoa ..moga Allah memelihara Ulama ulama yg benar dari difitnah dan diperlekeh olih mereka berkepentingan diri..

Moga Allah permudahkan urusan dakwah berdakwah mereka yg memberi menafaat pada hamba hambanya..

Terima kasih Fb.dan sahabat sahabatnya dalam menarik kearah alQuran dan sunnah cara konsisten dan adil..

To Live Again said...

Bila citer bab Asri ni aku terkenang balik bab isu penangkapan JAIS kerana mengajar tanpa tauliah.Masa itu bukan main lagi dia menyindir JAIS dn Tuanku Sultan Selangor tentang keperluan TAULIAH ni.Seolah dia saja yg pndai dn org lain bodoh.

Tapi persoalan ini dijawab oleh Ustaz Kazim dlm 1 siri kuliah beliau.Ustaz Kazim ckp cukup mudah.SEGALA PERINTAH/ARAHAN DARI PEMIMPIN ISLAM YANG TIDAK MENYALAHI SYARAK,WAJIB BAGI UMAT ISLAM UNTUK MEBERI KETAATAN TIDAK BERBELAH BAHAGI.

Beliau memberi contoh profesional lain spt Doktor,Peguam,Jurutera,Akauntan dll lg juga perlu memohon tauliah atau peniktirafan badan2 yang diktiraf spt MAA,ACCA dll sebelum boleh membuka firma sendiri walaupon mereka telah berpengalaman puluhan tahun di dalam bidang masing2 untuk memudahkan pihak2 berwajib mengawal selia setiap perkhidmatan yg diberi kerana mereka memberi khidmat@kepakaran kpd pihak kerajaan.Jadi menjadi t/jawab kerajaan utk memantau setiap pergerakan mereka.Begitu juga ulamak.

Sejak itu aku mula nmpk kebenaran Ustaz Kazim.Asri nmpk terlalu sombong dgn ilmu beliau sehingga dgn mudah merendahkan seispa sahaja yg pd pandangan beliau TIDAK SETARAF.