Tuesday, October 16, 2012

Kalau Tak Bohong Bukan Khalid Ibrahim Namanya

Dua bulan lepas Datuk Noh dah bangkit cerita UNISEL rugi .

Khalid Berahim cuba lagi nak berdolak dalih untuk nafi perkara itu . Lihat di sini

Kini ?

Nah,ambil kau !

Sekarang laporan audit dah keluar.....

Lihat graf dibawah bagaimana garisannya mencanak turun.....


PIYSB-Pendidikan Industri YS Sdn Bhd = UNISEL


 Kalau tak bohong bukan Khalid Berahim namanya.....

Daripada mula jadi MB sampai ke hari ini tak habis-habis bohongnya.....

28 comments:

Anonymous said...

dia bohong kerana dia tahu pengikut2 bahalol aka bengap tetap akan percaya walau apa pon yg dia ckp....tue sbb bohong. dh jdi perkara biasa buat pemimpin2 PR...mereka tahu otak2 pengikut mereka telah berjaya mereka lembukan...kesian

Anonymous said...

PERGH...MENCANAK TURUN BEB.

DAN LAGI SEKALI, PENCACAI2 PR KENA KENCING HIDUP2 BEB. TAPI NAK BUAT CAMNE, DEPA SEMUA TU BEBAL SEJAK AZALI LAGI..

Cili Padi said...

kahkahkah! Sekali lagi Khalid Gagap kantoi! Lepas ni apa pula eh dia nak tipu? Maklumlah... Bas pun dia sewa tapi didaftar atas nama sendiri! kahkahkah!

Anonymous said...

graf 10.3 dan 10.1 patut dilihat dalam posisi menonggeng..sila pastikan Anu tak ada di belakang anda

Anonymous said...

Kes kononnya bangunan-bangunan Unisel yang dibina oleh Jana Niaga S/B secara BOT juga takde CF... tup.. tup... sekali keluar dokumen CF bangunan Unisel tu dah lama dibuat. Alahai Khalid, nak menipu tak pandai.... jangan lepas ni tergolej dog dari takhta MB cukup la....

Anonymous said...

kalau ketua umum PKR tu maha pembohong apa lagi yang kita boleh harap mesti down the line lah.

yang dok percaya hanya pengikut/penyokong yang bangang2 tu.

mawar hitam said...

padan muka khalid gagap dah terkantoikn...
tulah bohong lah lg ye.. lps nie crilah bnda bru utk dibohongi lg...

DON MELAYU said...

apa nak diherankan..ketua si khalid ni pun bapak pembohong kat malaysia ni,inikan khalid..xsbr ak nk tgk anjing2 pakatan meroyan lepas ni,yelah selama ni mereka asyik dok kata UMNO bagi keuntngan pada kroni,ni dh kena atas btang idung mereka sendiri..!!

Anonymous said...

tido lokap la lepas PRU ni.....

Anonymous said...

eh? takde sorang pun pencacai pakatan yg komen ke? hihihi

Anonymous said...

Tiga kali Tulisan saya yang mempertikaikan kredibiliti PR Selangor amnya dan Khalid Ibrahim khasnya pernah disiarkan dalam ruangan Forum pembaca Utusan Malaysia. Apa yang pernah saya bimbangkan sebelum ini ternyata terbukti benar.

Jangan terkejut jika selepas PRU13 kelak ramai pemimpin2 Pakatan Selangor akan menggantung diri. Mereka berbuat demikian kerana takut segala kegiatan songang mereka diadili dimahkamah.

Terlalu banyak dosa mereka kepada rakyat Selangor.

Mungkin RBF sudah boleh menyenaraikan semua pembohongan PR Selangor amnya dan Khalid Ibrahim khasnya sejak 2008 sehingga hari ini. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

As-salam...

RBF juga boleh merungkai keseluruhan laporan audit untuk negeri selangor..


teliti secara "keseluruhan"..

kemudian bezakan dgn pentadbiran BN sedikit masa lalu...

seterusnya,cuba tgk skali peringkat persekutuan:

"Pinjaman terkumpul yang dijamin kerajaan persekutuan meningkat sebanyak RM19.85 bilion atau 20.5 peratus pada tahun 2011 dan buat pertama kalinya telah melepasi paras RM100 bilion untuk mencecah RM116.76 bilion, demikian didedahkan dalam Laporan Ketua Audit Negara 2011."

ini satu trend yg amat menakutkan.perbelanjaan negara Malaysia seperti tidak terkawal.cuba jenguk2 kalo ada rakan2 RBF yg bekerja di kementerian kewangan.tanya mereka keadaan sebenar kewangan Malaysia.

selamat berkongsi maklumat..

-Warga Shah Alam-

SHAH ALAM REBELS said...

SALAM TUAN, KAMI TELAH LINK BLOG TUAN DALAM BLOGROLL KAMI. HARAP TUAN DAPAT LINK SEMULA BLOG KAMI. TQ - http://shahalamrebels.blogspot.com/

bro yul said...

mana x rugi unisel si gagap nie ambik duit unisel buat beli bas mewah,buat sewa jet dan beli lori sampah yg cina dh scrap ...tu pasal la unisel rugi bnyk...gagap2 bodoh betul ko nie ye....

amira fatin said...

KEPALA TOYAH HAMPALAH, TAKKAN DAH LBH 4 THN KHALID GAGAP TAK BLH NAK MENSTABILKAN EKONOMI UISEL,INI BERMAKNA KHALID MMG BODOH TAK RETI NAK MANAGE THE ORGANIZATION. JGN NAK TUDUH UMNO AJE SEDANGKAN PAKATAN NI MMG TAK EDUCATED LANGSUNG ORG2NYA.

dol.mat said...

tulah sokong lagilah pakatan, khalid ni mmg langsung tak blh pakai punya org inilah bukti kelemahan pakatan selama mereka memerintah. cuba bygkan pakatan kata nak hapuskan ptptn skrg ni blm hapus pun dah berjuta2 nanti agaknya terpaksa gadai negara utk byr hutang kot.

adik 80 said...

sebetulnya pakatan ni mmg tak pandai nak urus apa2 business sebab yg khalid tau semua duit bolot dan bagi kesenangan kat anwar beli bas mewah byr betina sundal dan sebagainya. mana nak ckp duit mestilah kena ambil dari unisel tu kot sampai unisel rugi berjuta2 ringgit. mana blh sesuatu institusi rugi besar mcm tu beb mana blh, langsung tak masuk akal.

Anonymous said...

semua point dari anda berkaitan Unisel..

hopefully ada yg boleh bagi review utk keseluruhan laporan audit selangor...

mana tau ada info lebih baik dpt kita pelajari...

-Warga Shah Alam-

Anonymous said...

Dear Warga Shah Alam
I understand you tried your best to sound educated and non biased etc.
However, if your read the title, it is about lies made by the MB of Selangor. So the author of this blog uses UNISEL as a valid argument. Do you agree?
It IS NOT a title on A complete discussion on Audit. Do you understand that?Wassalam.
p/s - thanks for trying being polite though.

Anonymous said...

hehe...nk speaking omputih,so mmg well educated..

apa yg saya nampak,perubahan mentadbir itu ada perbezaan dgn zaman BN...

anda di pihak BN hanya tertumpu pada unisel,tp pada keseluruhan pentadbiran??

percayalah,untuk jadi kerajaan negeri yg bagus,pihak umno sendiri perlu mempelajari dari pihak lawan..hinggakan ada dari pihak umno sendiri mengakui perbezaan ketara dari segi pentadbiran dan pengurusan.

-Warga Shah Alam-

Anonymous said...

AKU BUKAN ORANG SELANGOR..SO TAK RETI NAK KOMEN..

JADI BIAR ORANG SELANGOR JE LA KOMEN.

LEBIH AFDAL KEPADA YANG ATAS PAGAR, BEZAKAN PEMERINTAHAN BN DAHULU DENGAN PR SEKARANG..JIKA AHLI PARTI POLITIK, MUNGKIN ADA BIAS...SO SUDI2KANLAH..ORANG NEGERI LAIN NAK TAHU NI..SEKIAN

hanizam said...

percaya @ sebaliknya, pendaftaran pelajar baru ni, hanya 85 orang je yang mendaftar....

sumber dari orang UNISEL BESTARI JAYA...

Anonymous said...

Anon 4.16 oct 17 shah alam
Ada orang UMNO yang mengakui perbezaan? adoilaa... Nama, tempat dan tarikh ..bukti nyata kena ada kalau nak buat kenyataan. Macam RBF buat..kena la ada gmaba ke video ke etc..Saya pon boley cakap ada orang kuat PR yang mnegaku pemerintahan diaorang lagi melingkup, lagi teruk rasuah dan kroni etc tec..kan kan kan..hehehe
Awak di pihak PKR/PAS /DAp kena la pikir sikit..orang lain pon boleh menilai sama ada kerajaan baru selangor ni tolong bangsa yang mana maju dan kaya?..sama ada melayu kat selangor ni makin maju atau tidak..inilah orang melayu ..kalau cina kaya tak apa, kalau melayu buat wahhhh rasuah la apa la..sama ada makin banyak kelab malam rumah urut kongsi gelap etc..saya orang ampang..menyesal beli rumah dalam selangor..sampah bertimbun/air asik slow/ jalan berlubang2 walau yang baru buat kat tgh2 simpang pekan tu..penuh dgn poster je, bendera PKR tutp lampu isyarat.Allah bagi kita akal, maka kami gunakan. Jangan nak berlagak awak sorang yang pandai.

Anonymous said...

anon October 18, 2012 11:31 AM
terbaik ulasan awak bro..warga shah alam nie bias sbb tu ulasan die pro pr je..nmpk yg elok2 pd pr n yg buruk2 pada pemerintah bn...sbb2 nape org dh mula meluat ngan pr...warga shah alam ko kene phm kite nie manusia pasti ade salah silap..so better tegur menegur kn lebih baik...

Anonymous said...

hinggakan ada dari pihak umno sendiri mengakui perbezaan ketara dari segi pentadbiran dan pengurusan.
___________________________________
bile dh tukar kepimpinan mang la ade perbezaan xkire la org parti yg same atau parti yg baru...najib n pak lah pn dr umno tp ade perbezaan dlm kepimpinan mereka...adoi la warga shah alam nie...agak2 ko nie pendatang luar selangor kot...br skrg duk selangor..

anak jati selangor (org kg je)

Anonymous said...

Dari pembacaan aku disini..
Warga Shah Alam sebenarnya sedang berhempas pulas mempertahankan kerajaan PR ...

Cerita soal kerajaan Persekutuan berhutang berbilion bukan cerita baru..
sejak zaman Tun M lagi fitnah sudah ditabur mengatakan negara akan bangkrap..
tapi kenyataannya .. Malaysia dan rakyatnya terutama kakitangan kerajaan masih menerima nikmatnya, kecuali kakitangan UNISEL..

Walaupun berhutang, namun kerajaan masih mampu membayarnya ..
kerana apa? secara mudahnya .. orang kampung kata kerana pengalaman mentadbir
dan kecekapan kerajaan mengurus kewangan..

Negara hanya akan bankrap jika orang orang seperti Warga Shah Alam mensabotaj kerajaan dan ekonominya, seperti mana yang sedang dilakukan oleh ketua Mafia mereka , Nuar Berahim..

Jika kerajaan jatuh bangkrap

Anonymous said...

satu je nk cakap kat Khalid gagap, anuar aljub, kim tokong eng, dan musibat2 pakatan syaitan;

LOSER!!

-PENGUNDI ATAS PAGAR

Anonymous said...

Innalillahiwainnailaihirojiun