Sunday, October 21, 2012

Mutiara Kata 6:Pemimpin Pas Angan-Angan Mat Jenin-Anwar Ibrahim


Habis ceramah tidur.....

Bangun tidur ceramah lagi....

Balik tidur.....

Bangun tidur pergi ceramah pula....

Duit derma dah penuh kantung.....

Tambah bini lagi.....

15 comments:

kakbedah said...

Hahaha... Itulah keje anwar nie.... Cuba klu dia memerintah negara ... Apa agaknya yg dia akan buat selain jual tanah rizab yg kerajaan simpan selama ni... Aq x nafikan yg dia seorang pemidato yg baik tp takat cakap byk bt keje x reti x guna jugak....

Anonymous said...

Haha..sudahnye skng kene kt dia balik...angan2 mat janin..

Kelab Puteri UMNO Mahu Lingkupkan UMNO said...

Muhyiddin Dan Puteri UMNO Mahu Najib BERUNDUR... Kenapa?

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Tapi yang terpenting... Pemuda dan Puteri UMNO yang kononnya barisan pelapis kepada UMNO tetap BODOH... Tetap TOLOL.. Itu yang pasti..

Disebabkan KEBULUR sangat nak berjuang untuk UMNO, Pemuda dan Puteri UMNO sanggup menipu dan memperbodohkan diri sendiri untuk sama2 menipu dan memperbodohkan orang2 tua kat kampung, saudara dan adik2 mereka... Jika Pemuda dan Puteri UMNO tidak boleh menggunakan akal dengan bijak, kenapa tak jadi LEMBU saja?







(( edit, copy & paste Page FB Kump. Generasi Baru keluar UMNO ))

Anonymous said...

... dulu aku pernah tengok ceramah Makhfus Pas. Sambil ceramah Sebut nama Mahadhir Puii... meludah..ulag-ulang kali sampai berlendir kahak dia atas pentas.


sebut nama Anwar Puii.. meludah benci gila-gila babi.. Tapi hari ini aku tengok mahfus dah jadi kawan baik dengan anwar.


Boleh pakai ka..?????? ini macam punya orang.

Anonymous said...

'Kelab puteri UMNO mahu Lingkupkan UMNO' nama blog kau pun dah nampak nak mengelirukan orang... memang kau manusia keparat. macamlah.. kau tau semua... cuba kau banding taraf kau dngn Senarai ni..

Anonymous said...
Senarai Pemimpin PKR keluar parti

Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Jokiden said...

PAS ni dah lama mengidamkan supaya Nuar ni jadi ahli PAS, tapi hajat tak kesampaian..

Skrg peluang mereka untuk menggunakan Nuar sudah terbuka.. apo laie..mereka gunokanlah..

Bila Hj Hadi tak ado nanti, Mat Sabu akan tawarkan Nuar jadi Presiden PAS tanpa bertanding.. huhuhu..

kakbedah said...

Mat sabi tu tgh tgg peluang nak jadi presiden PAS... Al maklumlah nik ajis tu dah x leh pakai katanya...

Anonymous said...

isu lompat parti berlaku tiap masa,setiap parti...

saya bukan backup anwar ibrahim..

tp RBF perlu melihat dgn konteks lebih luas.

setiap kali ada ahli parlimen@adun 'beralih arah',pasti nada mereka turut sama berubah.

taktik mengungkit2 kisah lama bagi saya strategi yg kurang bijak.
lebih2 lagi petikan yg sudah mencecah 20 tahun???

lebih baik RBF tertumpu pada kisah CSL..saya teringin juga mendengar point2 dr RBF yg selama ini menentang habis2an DAP..

tp kini,penentang dan penghina no.1 agama islam adalah Chua Soi Lek dan MCA.Semakin lantang mereka2 bersuara.

-Warga Shah Alam-

tokgaru said...

Itu lah politik. Dulu Anwar dan Pas saling maki memaki. Hari ini dah jadi kawan. Tapi kawan bukan untuk selama2nya. Boleh jadi kalau depa menang, depa berlawan sesama depa kerana pakat berebut kerusi pulak. Apa pun kita tunggu dan lihat saja lah.

Abang Iman said...

hakikatnya anwar tak boleh dipercayai...dia tu asyik menggunakan ornag lain unuk kepentingan diri sendiri..yg lain tak perasaan tu...hari ni dia suka esok tak mau pulak..itulah perangai anwar....jaga jaga lah semua...oang cakap ni dengar lar....

Darren Woo said...

Anwar Parti Kelentong Rakyat...

Anonymous said...

Warga Shah Alam

Sdr kena terima hakikat bukan sepanjang masa lompat parti kerana mengejar sesuatu

Ada ketikanya prinsip perjuangan juga memain peranan..

Sejahat jahat berpolitik, tapi jika diantara mereka masih ada keinsafan, x mustahil lompat parti itu akanj berlaku ..

Adakah sdr rasa Dato Zulkifli Nordin mengejar kepentingan?
Adakah Hasan Ali mengejar kepentingan?
Adalah Rahimi mengejar kepentingan?
adakah woo Chee kiong mengejar kepentingan?

sekadar beberapa nama...

MegaBidaman said...

memanglah angan lebai2 ni cukup tinggi , segalanya nak mantap .. tak puas dengan apa yang ada, bila dah terdesak , dengan syaitooon pun dikatakan sanggup bekerjasama. dah kerjasama mula la pasang angan2 yang kali ni pasti boleh... cuma nanti. aku cukup yakin ada yang akan makan hati hahahah

Anonymous said...

anon 4.48pm..

saya tidak menimbulkan isu kepentingan @ gila harta di sini..

bila sudah bertukar angin,pasti pandangan mereka turut berubah.(kurang sesuai utk menggunakan perkataan 'insaf' dlm politik sekiranya melibatkan kes2 lompat parti)

dlm politik,tidak semestinya kita sentiasa di pihak yg betul.sbb itu ada kerajaan dan pembangkang.

dan kerana itu juga kita patut berterima kasih pada politician2 yg lantang bersuara utk kepentingan rakyat...

-Warga Shah Alam-