Tuesday, November 6, 2012

Cuba Anda Bayangkan Kalau Itu Gambar Najib dan Rosmah...


Cuba anda bayangkan yang dalam gambar-gambar diatas itu adalah Najib dan Rosmah.....

Agak-agak anda cukup tanah tak mereka kerjakan ?

Agak-agak anda bergegar tak pentas-pentas ceramah mereka ?

Agak-agak anda cukup perkataan tak untuk mereka maki hamun ?

37 comments:

Anonymous said...

kalau aku nampak poster lahanat ni semua, mmg aku ludah kahak hijau...puihh

-anti-pakatan celaka.

Anonymous said...

PKR memberi 'Harapan Bangsat pada Rakyat'

Anonymous said...

say no to pkr

Anonymous said...

Harapan menjadi layu...memburu impian untuk menjadi PM hanya untuk kepentingan peribadi...dan harapan menjadi layu, penuh kegelapan...kepada rakyat Malaysia!

Anonymous said...

Patutnya masukkan skali gambar main chinadoll dgn makan ais kerim dlm jamban. Baru betul ada harapan.

Anonymous said...

WA maknusia penipu dan berhati busuk.

1.Tunjukan mana jam Omega Anwar dulu

2.Jawab soalan ini:Mengapa engkau sanggup biarkan rakyat bermati-matian membela Anwar sedangkan engkau tahu bahawa peragai Anwar memang macam tu(main b*tot),sehingga ramai diantara rakyat yg merengkok di penjara seperti Ezam dll,juga hilang mata pencarain?.

3.Sebagai doktor mata, apakah mata engkau terlalu rabun, sehingga tidak kenal Anwar bersama cinadoll.

Anonymous said...

ya...saya sokong kalau china doll jadi model nya..bukan nya budak2 yang tak tau apa2.

Anonymous said...

"Harapan Rakyat"? Harapan untuk rakyat golongan LGBTs lagi tepat.

lady bird said...

kalu najib dengan rosmah mesti terus menjadi bahan fitnah dan cacian oleh pihak pembangkang yang busuk hati..tetapi tidak bagi balaci pembangkang sanggup menjadi al juburi dan jijah bermata 4 sebagai model walaupun songsang.kaki lacur.kaki liwat..kenapa bodoh sangat balaci pakatan???fikirkan lah

mat sentul said...

tengok gambar ini pun dah nak tergelak..nak tunjuk diri 2 ambil berat hal anak-anak tp dalam diri hendak liwat jer kanak tersebut al juburi nie...lebih baik letak cinadoll model perghhh memang terbaiklah!!! kena dengan perangai al juburi kaki lacur

BOB MALAYA said...

Harapan Rakyat bunyi sememang enak di dengar tapi hakikatnya harapan tinggal harapan dari pakatan. mereka cuba mempengaruhi pemikiran rakyat dengan kata-kata manis dan janji manis tapi satu pun tak ditunaikan tengok jer apa yang terjadi pada negeri selangor.pulau pinang dan kelantan akhirnya rakyat merana...si peliwat b sanggup menjadi model walaupun diri kotor dan kaki lacur...tetapi dihati pengikut pakatan semua baik dan diam jer mcm orang terkena nasi kangkang...kenapa pengikut pakatan bodoh sangat??..tapi cuba kita letak gambar najib dengan rosmah..mesti puak pakatan tak senang duduk maka timbulah pelbagai tohmahan yang dilemparkan dan cacian dari puak pakatan berhati busuk..

bro yul said...

mmg x cukup tanah la pakatan harami kerjakan bro klu gmbr nie najib dan rosmah...hbs kmpng la pakatan harami nie canang....orng yg x de akhlak mcm nie ada hati nk jd pm sungguh memalukan syok sendiri..rakyat dh cukup masak la dngn al juburi nie hidup nyer penuh dng tipu helah demi mencapai cita2 peribadi nyer sanggup buat apa sajer demi politik songsang nyer.....al juburi nie hanya mampu bermimpi d siang hari jer la nk jd pm malaysia...muahahahahahaha......

Afiq KLtown said...

Itu standard.. Kalau dalam gambar tu rosmah dan najib sudah tentu puak pembangkang jadi gila dan tak menentu.Conform mereka akan membuat perbagai usaha untuk memburukkan dan bermacam macam ceramah akan berjalan di seluruh malaysia untk mengutuk. Itu standard mentaliti puak pembangkang

Anonymous said...

geli aku tngk gmbr ni...konon nye ambik brt tntng rkyat..kalau dh dasar peliwat,peliwat je la keja ko..xperlu nk berlakon jd baik lg..

anis wana said...

kalau ni gmbr rosmah dan najib aku rs hbs cacian n fitnah di lemparkan oleh pihak pmbangkang trhdap mereka
ada hati nk jd PM al juburi ni,memalukan diri sndiri..rkyat ckp msk dgn perangai al juburi yg bnyk tipu helah...untk kepentingan diri sndiri.

Afiq KLtown said...

Hebat betul anwar ni berlakon. Kesian pakcik pakcik yg duk area kampung tertipu hidup hidup dengan mamat peliwat ni.. Lakonan dia boleh masuk box office

MIRA EDORA said...

KELAKAR AKU TGK MUKA LAKI BINI NI PUNYA GAMBAR MCM BUDAK BODOH AJE TAPI SEBALIKNYA BAPA SYAITAN N MAK SYAITAN, LANGSUNG TAK KENA DGN SLOGAN TU TAPI KALAU DIBERI GAMBAR TU MUKA NAJIB DAN ROSMAH AKU PASTI MESTI RAMAI YG SUKA SEBAB BUKTI DAH DITUNJUKKAN PADA SEMUA.

dol mat said...

pkr langsung takde class buat poster murahan minta simpati rakyat.

sally said...

kalau aku nampak poster tu kat kawasan rumah aku mesti aku bakar punya sebab indah khabar dari rupa punya pakatan sial janji tak pernah ditepati.

mawar hitam said...

nmpk sgt eh yg laki bini dua2 nie mcm berpura2 je..
tak ada keikhlasan lgsg lh dr muka depa tu!!
klu nmpk poster nie mmg koyak kan je lg bgus!!

Alas pink said...

hah! pakatan haram ni semua tau buat janji kosong je tp haram lgsg tak pernah tepati!!! jgn sesekali percayakan pakatan haram ni klu tidak anda akan merana!!! say no to PR!!!

amira fatin said...

JANGAN NAK BERLAKON PKR HARAM JADAI OIT KRG NI BUATLAH APA SAJA YG PASTI ZAMAN KEJATUHAN PKR DAH KETARA NAK MAMPOS.

kelly eng said...

wei geli lah aku tgk poster tu rasa nak muntah..aku yg naik malu tgk drg ni nak tiru rosmah plak..adui apa lah pakatan ni tak ckp2 ke krg nak malukan diri sendiri tu

pas dajjal said...

apa drg nak ajar budak2 cara nak meliwat ke?

kejora malam said...

chewah tak tahan sungguh ku lihat penipuan ini...
harapan untuk malaysia atau harapan untuk kemusnahan malaysia...
sudah la wei kelakar tau tak..
lakonan murahan..

bebo said...

klu aku nampak poster nikat kawasan rumah aku..aku akan koyak2 kan poster ni aku bg anjing mkn

pas dajjal said...

klu lah poster ni pic najib ngan rosmah sejuk hati aku tgk sbb drg tu mmg bijak buat semua benda yg membanggakan org tp kan klu kak jijah dgn peliwat ni punya poster aku rasa nak muntah drg gila kuasa je apa benda yg drg buat semua benda2 bodoh dan memalukan diri sendiri..

setan gondol said...

klu aku jumpa poster ni aku akan ambik poster tu aku lekat dkt rumah urut...ha bab tu anwar pandai lah nak ajar

kakbedah said...

Patotnya pakatan haramJADAH tuh gune gambar Pork Sheikh ANUwar dgn memakai TUALA...dgn slogan DEMI RAKYAT.....mst org kesian ..original ner zuhud....

xpon gune gambar Pork Sheikh ANUwar dgn BELALAI bengkoknyer...brganda2 ZUHUD sbb temanye MENCINTAI ALAM SEMULAJADI....

Pork Sheikh jgn marah rrr...kan Pork Sheikh juga yg kata 'itu bukan sy tapi hampir menyerupai sy'...(yg serupa cume tang ANU ye)...

maria lando said...

Tanya Wan Azizah apa Keadilan dah buat utk lindungi Saiful dari di kongkek oleh Anwar sebelum poster Keadilan Lindungi Keluarga Anda' di cetak.

kak semah said...

Masih ada yg nak percaya pada janji Pakatan ke?

Khalid Fred pon dah kata manifesto bukan JANJI...janji xsemestinya di tunaikan.....

Pepatah lama kata , lembu di pegang pada tali...janji pakatan haramJADAH nak pegang pada APE?

Pegang pada ANU bengkok anwar bontot kotttt....

kak semah said...

Masih ada yg nak percaya pada janji Pakatan ke?

Khalid Fred pon dah kata manifesto bukan JANJI...janji xsemestinya di tunaikan.....

Pepatah lama kata , lembu di pegang pada tali...janji pakatan haramJADAH nak pegang pada APE?

Pegang pada ANU bengkok anwar bontot kotttt....

kakbedah said...

gambar tu mmg sesuai dgn slogan keadilan... mmg mantap la.. tahniah nuar n kak jijah sebab berjaya memenangi hati rakyat dengan gambar yg aq boleh katakan nik ajis pun akan minum air kaki nuar klu nampak poster tu... hahahaha........ mcm sial haram jadah....

cik kiah said...

nampak sangat nk jd mcm kak mah tp hanya dalam mimpi jelah ye kak jijah sbb semua org blh nampak kepura2an kak jijah dlm pic tu...kak mah buat dgn ikhlas hati bkn utk menunjuk2 jauh berbeza

sally said...

kalau gambar najib n rosmah dah mecanak2 kata2 hina n fitnah akn dilemparkan...knp x tambah poster gay n lesbian kn lg cukup sifat

Anonymous said...

gaya anwar mcm pondan.. ptt la sokong LGBT

Anonymous said...

HARAPAN BARUA UNTUK MALAYSIA...